@Joyce2013 spannend! superleuk om het op die manier bekend te maken. alweer bijna 13 weekjes jij. Hoe gaat het met de kwaaltjes. @nurrie09 idd mooi verdubbeld! Heb goede hoop bij je.
@nurrie09 wat een onzekerheid allemaal, je zou er bijna van doordraaien zeg, niemand die het snapt. Heb je eerder met zulke waardes een bbz gehad. @Joyce2013 fijn dat de nipt goed was Hier wachten we nog geduldig af voel nog niks, ben alleen snel geirriteerd
@TiToTam: heb je al een knaller gevonden? Mijn cyclus was gemiddeld 27 dagen, maar wisselde tussen 25 en 31 dagen. Ik had sinds de bevalling van mijn zoontje wel een kortere lf, namelijk tussen 10 en 12 dagen. Wat jammer dat je de baan niet gekregen hebt. @nurrie09: wat fijn dat je hcg toch verdubbeld is in 2 dagen, dat is wel wat het moet doen. Maar het blijft ontzettend spannend. Wat zei de gyn?
Pfff lastig @nurrie09, verdubbelde waardes klinkt wel positief maar nog geen duidelijkheid dus... @diana285 wanneer wil jij testen? @Yesera kortere LF kan idd ook. Nog geen knaller gespot, ook niks wat daar op lijkt, met m’n 2 testen vandaag. Gemiddeld is hier 28 dagen, laatste was 26, langste 31 (cyclus van mk en die erna niet meegerekend). Nu cd16, dan zou het een LF van 12 dagen kunnen zijn. Maar goed het kan nog... Afwachten maar weer en vanavond weer klussen
zeker balen. Wachten het maar weer af. @TiToTam hopen op een knaller morgen. word immers wel tijd voor.
@nurrie09 spannend zeg.... Ik duim voor je!! @Meisje93 ook voor jou duim ik!! @Joyce2013 ik heb ook moeite om het bij te houden hoor wat heerlijk dat dr nipt goed was enne super leuke manier om geslacht bekend te maken! Hier nog geen positieve ovu-test te bekennen! We maken het maar gewoon gezellig en dan zien we wel!
@Meisje93 op hoeveel dpo zit je nu? Ik had op 10 dpo een dip en dacht ook dat het afgelopen was, maar bleek toen een innestelingsdip te zijn... @Joyce2013 wat fijn dat de nipt goed was! Super leuk bedacht. Ik zou het denk ik meteen willen weten tijdens de echo. Ben te nieuwsgierig en ongeduldig @nurrie09 toch wel een goed teken dat het verdubbeld is. Maar ik snap je frustratie. Heb je de gyn nog gesproken?
Haha maar wij hebben geen auto in Amsterdam. Daar gaat hier niemand in trappen! @Joyce2013 Fijn dat de nipt helemaal goed was!!
Ja hij zei dat het of mis gaat of het is nog te vroeg hij kon nog niet met zekerheid zeggen krijg nieuwe afspraak thuis voor nog een controle om te kijken van hoe of wat ,pffff hier raak je toch ook in de stress van pfffff
@pietje1987 thnx! hopelijk heb je snel een knaller. Wanneer verwacht je hem? @Manana zit nu op 10 of 13dpo twijfel of mijn kruis wel goed staat. vandaag is temp niet gestegen. baal nu echt dat ik geen ovulatie testen heb gebruikt. hoelang was jouw dip? want ik heb nu een 2 dagen dip. @nurrie09 echt vervelend zeg! Volgens mij kunnen ze pas een vruchtje zien bij een HCG waarde van 1500. sterkte meis. Hopelijk kan je wat afleiding vinden.
@nurrie09 jeetje wat spannend allemaal meid!!! Hoop dat de tijd een beetje snel gaat. @Meisje93 wanneer ben je van plan te testen of wacht je echt tot je nod? @TiToTam wat balen!!! Maar snap ook wel dat ze voor een fulltime baan dan liever een fulltime leerkracht willen. Feit dat ze je wel heel graag willen moet vast ook fijn zijn om te horen! Ben je nu niet meer gelukkig op je huidige werkplek? @Joyce2013 spannend!!! Ik wil t ook snel weten maar mijn vriend vindt het onzin. Die wil wachten tot de 20 weken echo. Ik baal daar behoorlijk van. @pietje1987 vorige zwangerschap deed ik na eisprong alles heel netjes en bij deze eerste ronde ook. Bij de tweede ronde waarin ik zwanger raakte, gingen we een paar dagen na mijn eisprong uit eten. Heb toen wel een wijntje genomen, want ik dacht het kan nog wel maanden duren! En ook een paar porties carpaccio gehad (bij la cubanita dus die kleine schoteltjes.) Achteraf baal ik er verschrikkelijk van! Had het liever niet gedaan.
@nurrie09 nou ik duim voor je dat het nog te vroeg was en dat het blijft oplopen. @Meisje93 ja alweer 13 weken gaat echt zo veel sneller bij een tweede haha. Denk ook door het drukke leven wat je al hebt thuis ook een kleine vent die aandacht vraagt dus weinig tijd om te dromen haha. Maar met me klachten gaat het top voel me veel beter ook minder moe overdag. Wel vaak hoofdpijn wat vervelend is maar er bij hoort. Maar eindelijk weer energie om dingen te ondernemen. Ik blijf het nog spannend vinden hoor bij jou en blijf duimen op een mooie test binnenkort. Het is je zo gegund! @pietje1987 gewoon gezellig maken en door testen, de knaller kan ook zomaar in ene er zijn. @TiToTam laat lang op zich wachten dan deze keer maar inderdaad gezellig blijven maken !
Leuk idee! Dus jullie weten het zelf ook niet tot de ballon geprikt wordt? Dat had bij ons niet gewerkt. Het eerste beeld bij deze kleine was niet eens een potty shot, maar gewoon van de zijkant. Maar zijn piemeltje stak recht omhoog , dus mijn man zag het direct . Net als de vorige keer had hij het alweer sneller door dan ik
@milou1991: mijn man vond het in het begin ook onzin en wilde tot de 20 weken echo wachten. Maar rond 13 weken werd hij opeens ook ongeduldig en hebben we toch een geslachtsecho ingepland. Dus er is nog hoop dat je man toch overstag gaat . @Meisje93: wat balen dat je temp nu 2 dagen lager is. Hopelijk zakt hij morgen niet verder. En al positieve ovulatietesten te pakken @pietje1987 en @TiToTam?
@Meisje93 ik heb toen niet meer kunnen tempen ivm slecht slapen. Geen idee dus hoelang die dip duurde. Mijn temp heeft bij alle 3 de zwangerschappen (klinkt ineens veel) heel wat anders gedaan, dus echt alles is mogelijk. Zit je temp nu dan op je basale temp? Zo niet, nog ff afwachten wat die gaat doen.. @pietje1987 & @TiToTam we zijn samen op zoek naar een ei zie ik mijn libido zegt dat het niet lang meer duurt, maar je weet maar nooit na een mk! Vandaag cd 13. Normaal gesproken had ik nu al een eisprong. We blijven gewoon doortesten en het gezellig maken hopelijk hebben we snel een knaller in handen! @nurrie09 jeejtje achiet ook niet echt op zeg.. Duimen dat het toch gewoon goed zit allemaal! Sterkte met wachten... @milou1991 balen als je vriend het niet eerder wil weten. Ml en ik zijn beide te nieuwsgierig en gaan toch voor een pretecho als we eindelijk eens zwanger mogen raken en blijven...
@milou1991 klopt dat een fulltimer handiger is. Het zure is alleen dat ik ben gevraagd om te solliciteren, ze wisten ook dat ik parttime wil en ben dus ook gevraagd om iemand aan te dragen voor de andere dagen van de week. Dat heb ik gedaan en we zijn ook samen op gesprek geweest. Ik denk oprecht dat als er geen man had gesolliciteerd, wij het samen geworden waren. Ze mogen het alleen niet zeggen natuurlijk, dat de man de voorkeur heeft, want dat is discriminatie. Dus gooien ze het op het fulltime.