Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Manana: spannend weer op zoek naar je ei. Gebruik je weer ovulatietesten? Hopelijk deze ronde weer raak maar dan wel een plakker! Heb je alles al een beetje een plekje kunnen geven?

2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dat is eigenlijk niet de bedoeling inderdaad. Het lijkt me bijzonder om het moment te kunnen delen met familie.
    Maar snap je helemaal want bij ons mannetje zette ze de echo aan en zo vol met ze billen en pielemuis in beeld. Was meteen duidelijk dus... misschien nog maar even met me man bespreken hoe we de echo in gaan hahaha!

Manana vindt dit leuk.
  3. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Haha dat lijkt me wel een uitdaging dan idd @Joyce2013 :D Misschien van tevoren echoscopist inlichten en vragen of ze het scherm eerst wegdraait als ze hem aanzet? Kan ze een veilig gebied opzoeken :p Wel leuk plan met die confetti!

Idd gezamenlijk ei en gezamenlijke nod dus @Manana en @pietje1987 ! Hier net wakker, straks even testen. Gisteravond wederom niks. Zusje komt vandaag dus wel ff alles goed opruimen straks :p

Joyce2013 vindt dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @milou1991 denk dat ik helemaal niet ga testen.
    temp. ziet er niet zo positief uit helaas.

@Joyce2013 dat geloof ik ja, dat het bij een 2e veel sneller allemaal gaat.
    ook wel weer lekker.
    fijn dat de klachten stuk minder is.
    dankje ik hoop het ook. maar heb er helaas weinig vertrouwen in.
    momenteel erg emotioneel. :(
    Gelukkig vanavond werken, even afleiding.

@Yesera hoop het ook niet. al denk ik dat het al einde verhaal is.

@Manana nee niet op de basale. stel eisprong is idd 3 dagen later geweest. dan zit ik nu wel al 2 dagen onder de coverline.

zou top zijn, als je cyclus weer mooi verloopt. Vorige verliep ook goed toch?

@TiToTam haha ja, die moet je nu niet laten slingeren. :p

5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Leef zo met je mee wou dat ik je even een knuffel kon geven meid! Kan me voorstellen dat de emoties onderhand hoog bij je oplopen. *KNUFFEL*

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Goed idee inderdaad haha gelijk maar aangeven dat we het zelf nog niet willen weten. Maar wel nog even naar de veilige delen willen spieken hihi...

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    lief! Dankjewel.
    *moet nu weer janken. ;)

8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ooo sorry :oops:!

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    geeft niet hoor. ;)
    Zit eventjes hoog hier. Gaat goedkomen.
    ben alleen bang dat ik weer in een dip ga raken. :(

10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dan zou ik idd vragen om het scherm weg te draaien zodat jullie alleen delen te zien krijgen waar het geslacht echt niet aan te zien is. Bij ons zou dat dus alleen het hoofdje, rugje en buikje tot de navel zijn geweest.

Joyce2013 vindt dit leuk.
  11. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh meis het ook zo niet eerlijk. Hoop niet dat jullie een nieuwe ronde nodig hebben, maar snap je gevoel. Als het dan toch nodig is een volgende ronde misschien tempen en ovulatietesten? Dan ben je zeker van het tijdstip van eisprong. Blijf nog duimen voor je de komende dagen.

12. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Snap het zou zelf ook echt heel verdrietig zijn als het zo lang op zich liet wachten.. je mag bij ons altijd je hart uitstorten meid! We zijn er voor elkaar.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik hoop het ook niet. maar ben bang dat we doorgaan naar de volgende ronde.
    ja dan ga ik testen en tempen. Ben ik daar iig zeker van. Nu blijft die twijfel toch heel erg.
    dankje! al zou eisprong wel later zijn geweest, is er een kleine kans dat het wel raak is. Maar daar ga ik maar niet teveel op hopen.

i know! en daar ben ik erg blij mee.
    Moet even deze teleurstelling verwerken. Gaat goedkomen vroeg of laat. :)

14. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Ohhh @Meisje93 ik snap je angst :( Knuffel meis, ik hoop echt dat het tegendeel nog bewezen wordt!

Wat vinden jullie? Laatste is van net, enalaatste van gisteravond, die ervoor van gistermiddag en daarvoor van elke avond.

Bijgevoegde bestanden:

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik zeg je ei is onderweg, loopt mooi op. Zou einde van de middag nog een keer testen piek kan snel komen nu. Had ik ook namelijk, in ene had ik een knaller zo een paar uur later.

16. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Logisch ook, vind het zo rot voor je dat het niet al heeft mogen gebeuren. :(

Ik heb voor het eerst overgegeven vanochtend. Pff.

17. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Jazeker spannend. Soms komt de verdriet nog kort de kop opsteken, maar het is nou eenmaal zo... Vooral de angst voor nog een mk overheerst enorm, maar dat gaat ons niet tegen houden. We gaan er gewoon voor! Ik gebruik weer ovutesten en ben ook weer aan het tempen. Vinden we allebei fijn (de zekerheid) en zit onze libido gelukkig niet in de weg :)

Zou gezellig zijn om samen op het wachtbankje te wachten! Ik heb net ook getest. Hij lijkt iets op te lopen net als mijn toenemende libido :roflmao: ik denk dat hij overmorgen of de dag daarna gaat knallen.. Heb dan net als de vorige ronde na de mk op dag 16 mijn ei. Hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten!

@Meisje93 ik snap je onzekerheid nu. Daarom doe ik naast tempen ook testen. Je temp kan soms van slag zijn en is dan niet betrouwbaar. Die onzekerheid vind ik echt tien keer niks! Duimen dat je toch geen ovutesten nodig zult hebben!

Je ei is duidelijk onderweg :D vanavond weer testen voor de zekerheid ;) hij kan vandaag of morgen al knallen!

18. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oh bah. Hopelijk is het van korte duur...

19. MimaMerel

MimaMerel Actief lid

6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Ja booh, vind het zo verdrietig voor jou dat je twee keer achter elkaar een miskraam hebt gekregen. :( Maar zo te horen gaan jullie er wel weer goed tegenaan. En ik hoop dat het beloond mag worden met een mooie plakker.

Ook voor @TiToTam, als jullie de wachtbank samen op mogen dan hoop ik ook dat jullie samen er met twee streepjes af mogen.

20. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Thanks meiden! Was bang dat het wishful thinking was maar jullie zien dus ook een oploop. Idd eind van de middag weer testen, ben wel opgelucht dat er iig iets gebeurt!

@Manana wat fijn dat het toch een plekje heeft gekregen al! Verdriet is logisch en de angst dat het mis gaat ook.. Hoop dat jij je ei ook snel spot en het een mooi plakkertje wordt!

Ai wat vervelend @MimaMerel

Lvdv89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina