ben heel benieuwd naar je test. @diana285 klopt. elk lichaam is anders. maar zo'n lage temp. Betekend weinig goeds. @Joyce2013 tja ik vind het temperaturen dubbel. Vind het fijn dat ik weet wanneer mijn eisprong is. En nu heb ik ook niet hoeven testen. Maar het maakt het ook weer extra spannend
@Meisje93 wat balen dat je temp gedaald is! Ga je nu überhaupt niet meer testen? Hier vanmorgen bij de bedrijfsarts geweest. Ik zit nu voor 70% zo ongeveer in de ziektewet ivm bekkenklachten en harde buiken. Aan de ene kant baal ik ervan, aan de andere kant vind ik het wel fijn dat het nu 'officieel' is, en dat ik me dus makkelijker kan overgeven aan het rusthouden...
Wat jammer @Meisje93 dat je trmp wat gezakt is. Hopelijk komt het toch door te weinig slaap, maar aan de andere kant noet je realistisch zijn. Morgen maar weer afwachten en hopen op een goede nachtrust zodat je zeker bent van een goede waarde. Ik vond de combi van tempen en ovulatietesten heel fijn. Maar ik was dan wel zeker van de waardes, want kreeg mijn uurtjes slaap wel. @milou1991: dat zou een leuk cadeau voor kerst zijn! @Saar82: toch fijn dat het nu vast staat. Kun je nog een beetje werken, maar ook echt toegeven aan je behoefte op herstel. @Joyce2013: vervelend dat je toch nog hebt overgegeven vandaag. Wel fijn dat je je de andere dagen wel goed voelt. @nurrie09: spannend straks de test! Heb je ochtendurine bewaard? @diana285: wat balen van je witte test. Dan inderdaad maar weer snel door naar de volgende ronde. Ik ben dit weekend iets te enthousiast geweest met leegruimen en schoonmaken van de babykamer . Vanochtend knallende hoofdpijn en overgegeven van de pijn . Het klussen de komende tijd maar iets meer overlaten aan mijn man
@Yesera ik heb niet overgeven, gelukkig hihi! Als ik rekening houd met wat en hoeveel ik eet gaat het goed. Och jeetje beetje te enthousiast en actief geweest dus. Goed aan jezelf en kleine baby boy denken he. Laat inderdaad het klussen maar aan je man over, lekker advies geven en hem laten uitvoeren hihi.
@Saar82 ga in principe niet meer testen. Ga eerst morgen afwachten. snap dat je ervan baalt. Maar het is toch echt het beste voor jou en de beeb. @Yesera ja daarom. blijf realistisch. Ga geen hoop meer krijgen. Geen zin in weer een teleurstelling. Vandaag voel ik me onverwachts goed. het lastige is, is dat ik soms avonddiensten heb tot 23u. en eer ik slaap is het 24u. veel later dan dat ik anders ga slapen. oei, idd even wat rustiger aan gaan doen hoor. niet nu al nesteldrang heh!
Ja ochtend urine bewaard streep staat er nog steeds vondt hem nog niet echt knallen gebeld na gyn en die zij streep is streep het gaat er niet om hoe donker die is , hij zegt vanavond kan die donkere zijn maak je niet druk pffff
Hij is wel echt mooi oplopen hoor! Mijn gyn zei hetzelfde. Mijn testen waren deze zwangerschap een stuk lichter en liepen veel rustiger op dan destijds bij mijn oudste. Maar werd mooi wel 6 dagen vooruit gezet bij de termijn echo! Kleine had een hele snelle start gemaakt, terwijl mijn lichaam heel rustig hcg aanmaakte. De kleur van het streepje zegt niks over de gezondheid van de zwangerschap. Wanneer gaan ze weer een echo maken of bloedprikken?
Herkenbaar, maar ik mag gelukkig nu uit ervaring zeggen dat als je eenmaal zwanger bent het leeftijdsverschil meteen als helemaal perfect voelt. Ik ben nu vlak voordat mijn zoon 3,5 is uitgerekend en dat vind ik nu helemaal fantastisch. Hij is zich er nu ook bewust(er) van. Maar bij een tweede sta je er zeker anders in, dat snap ik wel. Het bepaalt toch hoe je gezin eruit ziet voor de rest van je leven en de dynamiek. We hebben hem gisteren ook verteld dat hij grote broer wordt en dat er een baby in mama's buik zit en hij denkt dat hij een broertje krijgt. Ik ben heel benieuwd of hij gelijk heeft! Hij snapte het echt en ging ook meteen tegen mijn buik praten. We hebben hem ook verteld dat het nog een geheimpje is van papa, mama en J en dat hij het aan niemand anders mocht vertellen en dat leek hij volgens mij ook te snappen. Zo leuk! Ik ben heel blij voor hem dat hij straks als hij 3,5 is er wat meer van snapt en dat hij het bewust mee mag gaan maken. Oh wat leuk! Dat is dan toch een hele leuke verrassing. En als dat niet zo is, dan geef jij hem dat toch voor Kerst? Wat voor middeltje neem je dan? Ik vrees dat ik het dit keer ook moet geloven, de zwangerschapsmisselijkheid want ik heb vandaag weer alles eruit gegooid en ik ben niet ziek. Wel gewoon aan het werk geweest, maar enorm lastig als je je zo beroerd voelt en het niet lukt om te eten. Ja, zo zie je maar weer. Kinderen zijn niet te plannen. Ook al zijn ze nog zo "gepland", ze komen vaak toch eerder of later dan je zelf wenst. Ben benieuwd of jullie lot het zo bepaald dat jullie heel vruchtbaar zijn in november. Hihi, een minder frequent seksleven heeft het hier wel gedaan (of toeval) maar inderdaad. Hopelijk laat je knaller nog eventjes op zich wachten, en anders hebben de zaadjes van gisteren ook nog een hele goede kans! Hè jammer zeg. Dat is ook geen fijne timing. Maar zolang er nog geen knaller gespot is kan de manflu the building nog verlaten. Bleeh, dat is niet fijn. Vooral ook als je het niet "standaard" hebt maar zo af en toe. Inderdaad onverklaarbaar. Misschien ligt het een beetje aan je voeding? Ik hoop ook dat ze het kunnen zien, super leuk! Ga je het hier delen woensdag? Hmm, ik vind temperaturen niet een fijne methode om een ei te zoeken. Ik gebruikte deze ronde voor het eerst ovulatietesten (met succes). Die kondigen je ei tenminste aan. Ik had er misschien best wel bij willen temperaturen achteraf, want een temperatuurstijging bevestigt dat je ei inderdaad gesprongen is na de LH-piek. Ik vind temperaturen dus alleen een methode om aan te tonen dat je daadwerkelijk een ei-sprong hebt gehad. (En het is waardevolle informatie voor de gyneacoloog, mocht het zover moeten komen). Ondanks jouw geschiedenis denk ik dat het voor jou goed is als je wat meer probeert te ontspannen en toch probeert te vertrouwen op het vruchtje dat die prachtige tweede streep op jouw test veroorzaakt. Even slikken, maar inderdaad goed om je kleine en jezelf denken. Even loslaten en focussen op je zwangerschap!
@MimaMerel maar bij jou was het al in ronde 3 raak. ik zit al (bijna) in ronde 7. ja klopt. mrja we gaan het allemaal wel zien. Wanneer het ons gegund is. wat leuk dat jullie het al verteld hebben aan jullie zoontje. wanneer gaan jullie het aan de rest vertellen? Wat vervelend dat je al zo misselijk bent. Hoop toch echt voor je, dat het van korte duur is. Zorg ervoor dat je maag niet te leeg raakt, kan ook de misselijkheid veroorzaken. met temperaturen zie je wel wanneer je eisprong geweest is. met ovulatietesten is het toch gissen. een positieve test is geen garantie dat het eitje daadwerkelijk springt. ook weet ik inmiddels dat ik tussen dag 15-19 mijn eisprong heb. wij zijn er overuit dat we de MMM niet ingaan. Als het ons na een jaar niet gegund is. Dan is dat maar zo, en laten we het op zijn beloop & zijn we al dankbaar met onze dochter.
@MimaMerel ah wat ontzettend leuk dat je zoontje zo reageerde zeg. En dat is wel een groot verschil onze dochter is 20 maanden en snapt er werkelijk niks van als je zegt dat mama een baby in der buik heeft Haha. En jaja ik zal het hier zeker delen als ik het weet. @Saar82 pittig hoor als je nu al voor 70% in de ziektewet zit maar nu kan je wel echt je rust pakken, en doe dat ook want je moet nog ff.. @Yesera indd even een stapje terug, je lichaam gaf nu wel even echt aan dat je te veel gedaan hebt @nurrie09 je zou toch haast zeggen dat dit gewoon een mooie oploop is van een natuurlijke zwangerschap?
@nurrie09 mooie streep hoor. @MimaMerel leuk dat je zoontje het zo begrijpt. @Meisje93 hoop echt dat het jullie in het jaar gegund is.
Ja dat klopt, maar wegens omstandigheden hebben we deze wens echt ruim een jaar voor ons uit moeten schuiven en voor mijn gevoel hebben we er dus ook heel lang op moeten wachten voordat we ervoor konden gaan. Als het aan mij had gelegen had er ook max 2 jaar tussen gezeten, maar dat liep gewoon even helemaal anders. Verder gaan we het vrijdag al het goed is vertellen. Dit weekend gaan we een weekendje weg dus dat leek ons een goed moment.
@diana285 thnx! Hoe gaat het nu bij jou? @MimaMerel aha vandaar! Herkenbaar ook. Waren ook liever eerder gestart, maar vanwege de bekkeninstabiliteit toch maar wat langer gewacht. Helemaal top dan, dat het zo snel gelukt is. leuk zeg! veel plezier met vertellen. ik denk dat als het eenmaal raak is hier, dat we het ook eerder gaan vertellen dan de 12 weken. Maar denk wel na een goede echo. Ben als de dood dat het misgaat etc.
Ja moppies , nu doe ik ook niet meer vertrouw er gewoon op dat het goed gaat nu een echte wonder , had me vanmorgen ingeschreven moeders v moeders die komt woensdag al pff wa heel snel en dat zal ook de laatste test zijn . Krijg oproep voor de gyn en echo dus ff afwachten nog .
Nog steeds niks en alleen last van gevoelige borsten/tepels maar voor de rest niks. Vind dit best irritant test negatief maar ook niet ongi, bleh geen goeie dag vandaag voor me
@Meisje93 balen meid een dikke digi knuffel voor jou! Mijn temp heeft bij iedere zwangerschapstest anders gedaan. Alles is dus nog mogelijk. Maar ik snap dat je uit zelfbescherming jezelf geen hoop geeft.... Meestal betekend een dalende temp niet veel goeds.. Ik gebruik de zwanger en kids testen weer. Vind ze heel fijn. Heb weer 6 wondfo testen meebesteld. Kom je toch een stuk goedkoper uit dan de kv 2v5 testen. @nurrie09 mooie streep! Ik duim heel hard dat het gewoon goed zit! Ik denk aan je. Ook mijn vk gaf aan dat een streep gewoon een streep is en niet hoeft te knallen hopelijk gaan de dagen snel voorbij en heb je eindelijk meer duidelijkheid. @Saar82 knuf! Denk nu vooral aan je eigen gezondheid en die van de baby. @MimaMerel oh bah! Ben ook benieuwd wat @milou1991 daarvoor neemt. Hopelijk is het van korte duur.. @Yesera lekker je rust nemen en naar je lichaam luisteren meid!