Heel bijzonder! Ik ben zelf een echt gevoelsmens, zij wellicht ook... Je hoort het wel vaker toch? Dat kinderen of huisdieren het vaak eerder weten/voelen/ruiken ofzo... Ben er echt even ondersteboven van...
@Vaatdoek zeker balen. Mrja doe er niks meer aan nu. Begrijpelijk dat je de echo af wilt wachten. Wanneer heb je die? @pietje1987 ben benieuwd! Komt de testdrang al?
@Meisje93 eigenlijk wil ik wachten tot het weekend, maar ik denk de hele week al aan de 31ste... Dus misschien toch wel morgen even
Dan zou je wel al wat moeten zien. Duim voor je. @Vaatdoek dat schiet al lekker op! Duim onweis hard voor je.
BAH!! Hier was zoontje vanochtend al om 5:15 uur wakker... zit duidelijk nog in het zomerritme. Heb hem wel in bed laten liggen, maar hoorde hem zingen en spelen. Zelf moest ik om 6:00 uur op voor werk en om 6:15 uur is hij uiteindelijk ook opgestaan. Dat wordt een lange dag voor hem
*gaat iedereen jaloers maken* Toen ik om 7.50u de deur uitging, lag mijn dochter nog te slapen. Mijn vriend heeft vrij vandaag, dus die kon ook lekker uitslapen. Gister heb ik haar ook wakker gemaakt
@Yesera yup.. Oeps! Wel erg vroeg. Word idd een lange dag voor hem. E werd voor 1e keer om 5.30 wakker & daarna elke keer hazenslaapjes gedaan volgens mij. om 9.30 was ze al helemaal opgebrand. @Twinkle81 ohh heerlijk zeg! Weekje ruilen?
Zo hehe! Eindelijk weer alles bijgelezen. T was hier even heel erg druk en ik was erg misselijk. Schoonzusje kreeg de sleutel van haar nieuwe huis en daar moest geklust worden door mijn vriend, dus alles kwam de hele week op mij neer, terwijl ik ondertussen op haar dochter paste. Ondertussen begon de misselijkheid ook op te spelen dus pff... was even een heftig weekje! Nu weer rust in de tent en tijd om hier te lezen. @Meisje93 ik hoopte zo op goed nieuws van jouw kant!!!! @pietje1987 spannend! Ze zeggen idd dat kids het kunnen aanvoelen. Ben benieuwd naar je test morgen. @Vaatdoek ik snap dat je wacht tot na de echo. Ik heb het wel al mensen verteld, maar ook niet veel. Zondag aan wat meer mensen en dan maandag de echo... dat vind ik wel spannend. Ooms en tantes zullen het dan weten (verjaardag zusje is aanstaande zondag) en dan de dag erna de echo vind ik toch spannend! Maar als het niet goed is zou ik het ze ook vertellen. Maar heb je er geen goed gevoel over dan? Dat je het zo spannend vindt? #eerste pakje: als het een meisje is, dan het bekende boxpakje van noppies in t lichtroze. Een jongetje weet ik nog niet, maar voor een meisje had ik dat pakje al bedacht tijdens mijn eerste zwangerschap. @TiToTam ik snap dat dat steekt. Heb je dat al eens gezegd tegen je man? Misschien dat hij het helemaal niet door heeft?
Haha ja dat is dan weer het voordeel bij ons. Zoontje sliep gisteren al om 19:00 uur, dus had lekker de hele avond voor mezelf. Vervelend die misselijkheid @milou1991.
Nou eigenlijk ben ik er heel relaxed onder, het meest relaxed dat ik ooit heb gehad haha, maar vooral als ik in bed lig, dan begin ik te malen, ik ben iemand die beren op de weg ziet, dus dan ook onzeker wordt. Maar als ik kijk naar mijn borsten en tepels, man die doen erg pijn, en het is een heel ander gevoel dan de vorige ronde met de MA. Maar dat zegt ook niets, maar een heel slecht gevoel heb ik niet. Hoop natuurlijk dat het vooral allemaal goed is!
@Vaatdoek hihi ja dat nachtelijke doemdenken he? Lastig! Ik heb ook wel een goed gevoel over mijn zwangerschap. Ben er best rustig onder. Ben wel bang voor een miskraam ofzo, maar t voelt alsof het echt wel goed zit. Weet niet wat dat is... @Yesera nee niet leuk. Maar gelukkig wel nog veeeel minder erg dan bij Mees. Toen nu al een week aan t overgeven de hele dag. Nu nog niet overgegeven en ook veel minder erg misselijk. Maar t is wel een hinderlijk gevoel.
Ah nee wat balen @Meisje93 Ik had zoiets anders voor je gehoopt!!! Pfoe hoop korte nachtjes lees ik! Wij zijn gezegend met een goeie slaper, ligt wel later op bed (20.00) maar slaapt dan ook tot 8.00-8.30. Alleen lag ie gister pas om 21.30 (hadden feestje verder weg en verwacht dat ie wel zou slapen onderweg naar huis) en nu toch wel last van. Vanochtend eerste les Muziek op Schoot maar dat was echt dra-ma Volgende week nog eens proberen en anders stoppen we ermee, het was alleen maar huilen, drammen en rondjes rennen... En nu nog steeds kort lontje, net uit bed maar heb het idee dat ie er wel weer terug in zou kunnen, wordt een lange middag @pietje1987 wat spannend! Duimen draaien! @milou1991 hij weet het wel hoor. Maar écht begrijpen doet ie het denk ik niet. Pittige week dus! Fijn dat de misselijkheid nu meevalt, denk je dat dat te maken heeft met die vitamines? Vriendin heeft helaas ook een miskraam gehad We gaan aardig gelijk op dus zo samen...
@Meisje93 Onze dochter slaapt sinds kort in een peuterbed dus zij kan er nu zelf uit. Vandaar de vroege ochtenden Voorheen sliep ze tot 7u /half 8.... Nu zit ze om 6u al op haar fiets @milou1991 vervelend die misselijkheid! Gelukkig dat het wat minder is nu. Spannend jullie echo's!! En @Vaatdoek @TiToTam Nee dat is dan niks idd met die muziekles.. hoe oud is je zoontje? Mijn dochter gaat op dinsdag middag naar de psz. Ook een vervelende tijd van half 12 tot half 3, dus weg middagdutje. Als ze dan thuis is dan is het ook drama tot bedtijd
haha oke. dan ligt ie van ons al 3u op één oor. @TiToTam zeker balen. op naar de 6e ronde dan maar. Hmm vervelend heh, een kind die humeurig is. kan er altijd maar slecht tegen. och wat verschrikkelijk zeg! Nou idd. Gelukkig hebben jullie steun aan elkaar. @Mwonder oeps! Weg dat peuterbed & welkom ledikant.
Wat verschrikkelijk k*t meid! Wat een teleurstelling keer op keer! Leef met je mee, zo ontzettend heftig. Dikke knuf