Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @milou1991 yup. Vandaag 15dpo.
    Maar nog geen bruin/roze/rood verlies gezien helaas. :(
    of Ei moet toch later zijn geweest dan FF zegt.

milou1991 vindt dit leuk.
  2. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 wat fijn dat je je hart even hebt kunnen luchten bij een vriendin. Wel frustrerend dat de menstruatie dan nu ook nog uitblijft ben benieuwd hoe dat zich laat zien in je temp kaart straks. Bedoel of je er wijs uit kunt worden qua temp en eisprong. Hoop het voor je.

3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @MimaMerel oo spannend ben benieuwd of je gevoel goed zit. Ik kan zelf echt niet meer wachten haha, wou dat ik in me buik kon kijken.

4. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    dubbel

5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat jammer een witte test @Meisje93. Helaas is een dalende temp, zeker meerdere dagen achter elkaar, meestal niet goed. Zat je vanochtend met de meting onder de coverline? Fertilityfriend baseert het kruis trouwens niet alleen op temperatuur, maar ook bijvoorbeeld op je afscheiding als je die documenteert en stand van je baarmoedermond en zo. Afhankelijk van wat jij invult, plaatst fertilityfriend het kruis op de meest waarschijnlijke dag van eisprong. Maar hij kan er natuurlijk altijd naast zitten. Hopelijk komt je menstruatie nu snel en wordt het dan een heeeeel mooi kerstcadeau.

6. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Oh meisje kloten man ook geen licht streepje te zien het viel bij mij op dat ik savonds donkere teste als met ochtend urine

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja was zeker fijn! Mede omdat zij oom in hetzelfde schuitje heefr gezeten. 2e kindje liet ook lang op zich wachten. Maar ze had ook lange cyclussen.

Ja zeker frustrerend. ja ben benieuwd wat temp morgen dan gaat doen. Vanochtend was die hoog, maar ook slecht geslapen. Hopelijk nu een betere nacht.

@Yesera nee mijn temp was vanochtend 36.8 maar slecht geslapen. ;)
    Gisteren zat hij wel iets onder de coverline. andere dagen erboven.
    als ik 2 dagen langer waterig invul zegt hij dat ik eisprong idd later heb gehad.
    vind waterig of slijmerig erg veel op elkaar lijken. :p
    ja hoop het ook echt. hoe eerder hoe beter.
    als ei toch later geweest is. Heb ik een cyclus van 31 dagen. ook niet verkeerd hoor.

nope niks. ;)
    tja ik weet niet of ik een ochtend of middag plasser ben.
    Bij dochter had ik alleen in de middag getest. gelijk een knaller & daarna ook niet meer getest.
    Maar ga er niet meer vanuit dat het raak is hoor.

8. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Pffft lastig he @Meisje93 :( Je gaat alles bekijken en weet gewoon niet waar je goed aan doet, heel herkenbaar. Balen meis dat je temp dipt maar het nog niet doorbreekt! Knuffel!

Gefeliciteerd @123abc! Wat fijn dat het allemaal klopt!

@nurrie09 ben benieuwd, krijg je dan ook een echo?

@Lvdv89 ik hoop dat de clomid jullie helpt! Weet ook niet of wij de MMM in zouden willen. Aan de ene kant zou ik misschien wel wat onderzoeken willen laten doen, om te zien of het aan baarmoeder danwel zaadkwaliteit ligt. Maar dat moet man ook maar net willen dan. Maar aangezien hij toch al wat ouder is...

Iemand vroeg ook nog naar afscheiding, donderdag/vrijdag had ik volgens mij vruchtbaar slijm. En denk dus zondag/maandag ei. Nod staat op 8 december, maar denk dat ik rekening moet houden met 10 december.

Lvdv89 vindt dit leuk.
  9. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Ik weet niet precies wanneer me eisprong is geweest, weet alleen dat ik 14 en 15 last van me borsten had en 16 alles weer gewoon was.
    Ik heb kruidvat test gedaan op maandag 1 dag na me nod en die was echt wit, heb later nog een keer gekeken zat niet eens een verkleuring, dus heb geen idee wat er aan de hand is.
    Ik ga vrijdag mocht het nog nodig zijn testen en dan zie ik het wel ik reken nergens op.

@nurrie09 spannend vrijdag ik duim voor je.

@123abc wat fijn een echo met mooi hartje

@Meisje93 wat klote weer van de witte test.

@TiToTam al heb je ei niet gevonden hopelijk dan toch raak deze ronde

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TiToTam zeker balen. Probeer geduldig af te wachten. :D

lekker op het wachtbankje nu dus. :)
    hopelijk deze ronde raak voor je.

@diana285 pff wat vervelend dit zeg.
    hoelang waren je afgelopen cyclussen?
    Wie weet een latere innesteling.

hoe voel je je verder?

11. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Netjes steeds 32 dagen.
    Ik ben heel moe maar dat heb ik wel vaker die periodes, van moeheid
    ben bijna elke dag misselijk maar dat heb al vanaf de 12de ofzo, dus zegt ook niet veel,
    heb van afgelopen woensdag een ontzettend kort lontje af en toe, en dus hele gevoelige borsten/tepels gingen nog jeuken ook vandaag, gelukkig kort.
    En veel last van pukkeltjes in gezicht, zijn me hormonen echt met wat bezig anders heb ik het nooit, alleen voor ongi even en bij zwangerschap van dochter had ik het heel erg.
    Wat ik dus niet heb en normaal wel is kramp en die aparte rugpijn.
    Maarja test is wit, dus weet het echt niet meer.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @diana285 wat raar zeg. :( hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
    Ging gisteravond kotsmisselijk naar bed, en nu nog misselijk.
    maar temp is flink gezakt. Maar goed ook. Anders ging ik mezelf weer lekker gek maken.

13. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Meisje93: ja een gedaalde temp geeft nu wel wat duidelijkheid inderdaad. Laat het nu maar komen en dan door naar de volgende ronde. En dan zul je met ovulatietesten en tempen helemaal zeker zijn van je eisprong. Goede kans dat hij nu inderdaad later was als je grafiek met 2 dagen aanpassen toch opschuift. Dan zou je lf ook weer kloppen.

Toch je ei gemist dan denk ik met de ovulatietesten @TiToTam. Succes op het wachtbankje.

Veel plezier vandaag op controle @Kelly84. Hopelijk mogen jullie nog even naar het geslacht. Ben benieuwd!

Spannend @diana285. Hopelijk snel twee streepjes op je test of laat het anders maar doorzetten zodat je naar de volgende ronde kunt.

Ik heb de afgelopen dagen heel rustig aan gedaan. Ben ook weer snotverkouden, dus en teveel gedaan dit weekend en weer een virus opgepikt. Vandaag nog even rustig thuis, maar voel me al een stuk beter. Morgen weer aan het werk. Volgende week de 20 weken echo. Hopelijk wordt kleintje goedgekeurd en kunnen we hem nog even goed bewonderen.

Lvdv89 vindt dit leuk.
  14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Kelly84 spannend vandaag geniet er van straks!

@Yesera wat vervelend dat je weer zo verkouden bent.

@diana285 jeetje nou ik heb toch nog een beetje hoop dat je vrijdag dan alsnog positief test. Klinkt namelijk best hoopvol.

Kelly84 vindt dit leuk.
  15. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @TiToTam Ja precies! Toen ik aan m'n man vroeg of die de mmm in zou willen gaan zei die eerst ja! En later zei die nou ik weet het eigenlijk niet. Moet ik me dan ook eerst maar eens goed in verdiepen. Je hoort ook vaak dat het veel stress oplevert en als je dan al een kindje heb...
    maar hopelijk komt het allemaal niet zo ver bij ons!!

Ik moet nog tot maandag wachten op de uitslag en hoor dan wanneer ik mag starten. Maar wachten duurt ook lang zo..

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    hoi moeders v moeders net geweest test was licht ik zeg hoe kan dat dan ze zei dat hun testen meer hcg nodig hadden en ik ook nog niet eens 6 weken was maar hooguit 5 als ze van mijn laatste menstruatie uit gaan , ik had gisteren de laatste twee op gemaakt en sochtends is die ook lichte als savonds , dat zij ik ook tegen haar ze zegt raar ik zo nou lees wel vaker dat mensen sochtends lichte testen als smiddags of savonds ,

Nou vrijdag gyn en hopelikk wat te zien op de echo

17. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

@Meisje93 wat balen zeg...

Hier nog steeds geen piek te vinden. Eerlijk gezegd beschouw ik deze ronde nu wel als verloren. Ga nog wel een paar dagen door met de ovu-testjes voor de zekerheid

18. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Joyce2013: ik merk nu toch wel met de zwangerschap dat ik vatbaarder ben. Denk dat ik even wat extra vitamine C ga slikken.

@nurrie09: ik hoor inderdaad wel vaker dat de test van moeders voor moeders wat lichter is. En ook dat sommige dames juist avondtesters zijn. Wat was de datum van je laatste menstruatie dan? Ben je zo mega vroeg gaan testen dat je nu pas 5 weken bent, maar wel al 1,5 week lichte streepjes hebt?

@Lvdv89: hopelijk maandag een goede uitslag zodat je mag gaan starten!

Wat balen @pietje1987! Op welke cyclusdag zit je nu?

19. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    @nurrie09 ik had al op 8 dpo een positieve test. Daarna meerdere knallers gehad, sommigen donkerder dan het controlestreepje! Mvm test twee weken geleden was ineens weer niet heel donker terwijl ik toen al bijna 9 weken zwanger was. Kan allemaal dus!

@Meisje93 de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik hoop nog steeds voor je dat je ineens positief test! Bij Mees testte ik pas 1-2 dagen na dpo heel licht positief.

20. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ja daarom snap ik er ook geen reet van yesera of het zijn er twee geweest dat 1 vroeg tydig heeft los gelaten . Snap er zelf ook geen reet van .

Deel Deze Pagina