@Yesera ik slik van de Etos de mama zwanger zijn + extra foliumzuur (tot me potje leeg is). Ons lichaa gebruikt al z’n krachten voor de beeb dus onze weerstand is gewoon een stuk lager. Extra vitamine kunnen zeker geen kwaad.
@nurrie09 heh wat vervelend zeg. Maar laat je niet gek maken. @pietje1987 wat vervelend dat je je piek nog niet gevonden hebt. @milou1991 maar met zo'n temp.daling is er toch geen hoop meer? Heb nu 36.4 dat is de laagste temp die ik de gehele cyclus heb gemeten.
Heb je dan niet te veel folium? Ik ben ook overgegaan op die van Etos maar toen maar gestopt met folium.. zo zonde van het potje
Ik heb net eindelijk mijn piek gevonden! Op cd 16. 5 dgen later dan normaal. Mijn testen liepen toch weer mooi op. Gisterenavond was hij al bijna positief, maar aangezien mijn plas net water leek, hebben we geen risico's genomen en hebben we het gezellig gemaakt. Vanavond nog een keer en hopen dat het voldoende zal zijn!
Ik had gelezen dat de zwangerschap pillen van Etos te weinig foiumzuur bevatten voor het begin zeg maar. Je moet 400 milligram binnen krijgen geen idee wat er in de pillen van etos zit haha. Maar volgens mij plas je de rest van de vitamine anders toch weer uit hahaha.
Fijn dat je je piek weer hebt gevonden. Nu inderdaad gezellig maken en ik duim op een mooi plakkertje voor jullie!!
Vannacht ongesteld geworden, cyclus van 35 dagen en vond 32 al zolang, dus vol goede moed naar ronde 4. @Manana fijn dat je ei heb gevonden
Oh @pietje1987 wat raar dat je je piek nog niet hebt gevonden. Misschien heb je dit keer een wat langere cyclus? Heb je dat weleens? @diana285 fijn dat het eindelijk door heeft gebroken. Duimen dat de heymt de volgende ronde raak zal zijn!
Ahh had goede hoop, toch weer de progesteron die een loopje neemt met ons lijf. Wel eindelijk duidelijkheid en kun je door naar een nieuwe ronde, ga je nu wel ovu testen oid gebruiken? Hoop dat het snel raak is voor je!
Ik dacht dat in die van Etos ook gewoon 400ug zit. Ik gebruik Gravitamon en daar zit dat ook gewoon in. Nu even mijn potje roter vitsmine c erbij gepakt om daar nog wat extra van te krijgen. Jammer, maar toch fijn die duidelijkheid @diana285. Je ei zal deze maand later geweest zijn. Je gebruikt geen ovulatietesten? Ja een mooie oploop en piek @Manana. Nu hopen op een plakker!
Nee gebruik geen ovutesten dat ga ik in januari doen, ik laat december even op zijn beloop, is zo druk dus zie het dan wel.
@Manana kijk dat is echt een knaller!! Je hebt in ieder geval je best gedaan en dan nu weer op t wachtbankje wat voor jou nu toch weer extra spannend is. Ik duim voor een goeie plakker!! @Joyce2013 nou we zijn geweest.. Jammer genoeg lag beeb er niet zo goed voor maar in een flits dacht ze een piemeltje te zien, en op een gegeven moment draaide hij/zij en kon ze redelijk tussen de benen kijken en zag je wel een soort uitsteksel en geen streepjes zoals bij een meisje, maar ze zei ook van ja voor 75% zeg ik nu een jongen maar op dit termijn kan een meisje ook nog een vergrootte clitoris hebben alleen misten we dan de streepjes.. Dus het blijft jammer genoeg nog even spannend. Nu even proberen om volgende week nog even een pretecho in te plannen Haha..
Maar op 9 weken is je hCG al zo hoog dat veel zwangerschapstesten dat niet meer aan kunnen en dus lichtere streepjes geven dan je zou verwachten. Dus dat kan heel goed kloppen dat jouw streep niet heel donker was. Op 5 weken zou ik dat trouwens (nog) niet verwachten @nurrie09, maar je hCG is dus wel al aan het stijgen en komt op den duur ook op zo'n hoeveelheid dat je testen alsnog kunnen gaan schommelen.
Foliumzuur mag je toch ook tot 10 à 11 weken zwangerschap dacht ik? Ja mooi Manana! Heel veel geluk meid! Hè balen. Veel geluk in december! Ah fijn dat je dat dan toch los kunt laten. Ik had ook van die lange cyclussen 34/35 dagen en dat is echt niet chill, zo lang wachten. Maar ook wel rot dat je nu dus niet zo van je normale cyclusduur uit kunt. Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet nodig is maar ovulatietesten zouden dan wel een uitkomst bieden. Ah jammer dat het niet helemaal goed ging. Hopelijk volgende week meer duidelijkheid! Maar yay, wat mooi: voor 75% zekerheid voor nu een koningskoppel!
Haha je voorgevoel was een jongentje toch? Zou wel heel mooi zijn een koningskoppel. Heeft ze ook nog even naar andere dingen gekeken of alles mooi aangelegd is enzo. Toch het aller belangrijkste uiteindelijk. Maar spannend nog even de komende week hihi!
Schiet mij maar lek... dacht vandaag laatste 2 testen te doen en dan wachtbankje op, maar laatste is die van 2 uur terug. Gister ook al geprobeerd niet te drinken en te plassen 2 uur voor het testen. Vorige week donderdag&vrijdag vruchtbaar slijm, zondag krampen zoals voor mk met eisprong, ietsje donkerdere testen in het weekend. Ei had vorige week vrijdag zullen zijn volgens de app, nu cd20 met normaal cyclus van 28 dagen. Iemand nog een idee?! Vanavond weer testen, en klussen, maar morgen weer werken dus dan blijft het bij 1x in de avond. En blijk ook niet echt een avondtester te zijn, de duidelijkste zijn van in de middag. Pffft lekker die onzekerheid
@MimaMerel foluimzuur mag je altijd ook als je niet zwanger bent en ook je hele zwangerschap door. Je mag 400 - 1000 mg per dag. Dus ik maak me potje gewoon leeg. Ik gebruik buiten me zwangerschap eigenlijk nooit vitamine pillen dus op is maar op haha.
Jeetje nu lijkt die van net wel de donkerste... wat verwarrend zeg! Hopelijk vanavond dan je echte knaller. En maar gezellig blijven maken met je man
Ja bij die laatste lijkt het toch echt of je eisprong nu in aantocht is! Wel wat laat op cd20, maar ik heb mijn ei ook wel eens op cd22 gehad. Dus het is zeker mogelijk. Ik hoop dat je vanavond nog een knaller hebt! Wat jammer dat ze het nog niet met zekerheid kon zeggen @Kelly84! Wel spannend of het nu echt een jongen is. Zit er bij jullie in de buurt een echobureau waar je op korte termijn terecht zou kunnen? @MimaMerel: foliumzuur moet je in het eerste trimester zeker slikken omdat het bewezen is dat het de kans op afwijkingen zoals een open ruggetje verminderd. Daarna hoeft het niet meer, mag je het wel gewoon blijven slikken. Het is ook goed tegen bloedarmoede, vermoeidheid en darmproblemen. Bij mij zit het in de multivitamine die ik gedurende de hele zwangerschap en periode van borstvoeding blijf gebruiken.