Ik pak nu een vitamine B12 1000mcg met 600mcg foliumzuur zuigtablet. Ook omdat uit onderzoek is gebleken dat 600mcg foliumzuur de kans op autisme verkleint.
@TiToTam nou deze lijkt indd nog donkerder, vanavond toch nog maar even gezellig maken. @Joyce2013 vooral het voorgevoel van mijn man zou gewoon weer kloppen. Ik heb zelf echt geen voor gevoel. Maar Jaa de rest zag er ook top uit en wat is hij/zij alweer groot om te zien en wat bijzonder. @Yesera ja gelukkig zijn er heeeeeel veel echo bureaus hier in de buurt. Maar zag het nut er niet van om deze week nog te gaan als zelfs de verloskundige nog twijfelt, we hebben nu een afspraak voor volgende week zaterdag de 9de staan. ML kan echt niet wachten Haha.
@Kelly84 o het was het voorgevoel van je man. We heel gaaf als hij het weer goed zou hebben! Ja snap dat je man niet meer kan wachten hahah!
@Kelly84 wat spannend zal lang weekje worden. Fijn dat alles voor de rest goed was. @TiToTam de onderste lijkt idd donkerder
Ja met ruim 16 weken zou het zeker goed te zien moeten zijn. Heb je geen foto meegekregen van tussen de beentjes? Was het vergelijkbaar met onze foto (zie bijlage)? Daar was met 14w5d echt al duidelijk te zien dat het een jongen is.
@Manana wat fijn dat je je piek gevonden hebt! Nu heel hard duimen dat het weer raak mag zijn. @diana285 balen zeg! ook al zag je het aankomen. Hopelijk meer geluk in volgende ronde. @Kelly84 ahh wat jammer dat ze het niet zo goed kon zien. zou top zijn als je volgende week weer een echo kan krijgen. @TiToTam lijkt er idd op, dat je ei nog moet gaan komen. pff wat vervelend zeg.
Bij jou al iets gespot of nog geen bloed te bekennen? Wel jammer dat je nu geen ovulatietesten hebt gebruikt zodat je het een soort zeker had geweten ik combinatie met tempen. Afspraak is gemaakt volgende week zaterdag mogen we weer..
Ah dat is jammer. Hoopte dat je wat in de foto zou herkennen voor een wat meer zeker gevoel. Nou dan maar dagen aftellen tot 9 december
nope. vanmiddag wel iets spotting. Ga zo maar weer eens kijken. Ja nu baal ik er van. Maar ach dat is weer achteraf. super zeg! Je mag weer gaan aftellen.
Een beetje 'vieze praat' maar ik heb zojuist echt een grote klodder slijm verloren. Nog nooit gehad?! Ook een beetje ongesteldheids gevoel...(beetje zeurderig gevoel in mijn buik) zou dat een voorteken voor een eisprong kunnen zijn? Precies twee weken geleden was mijn 1e ongesteldheidsdag. Dus met een normale cyclus zou dat kunnen kloppen, alleen heb ik de afgelopen 15 maanden geen cyclus van 28 dagen gehad. Ik heb geen testen gedaan of getemperatuurd omdat ik het telefoontje afwachtte van de arts om te starten met Clomid..
@Lvdv89 oh dat heb ik ook wel eens voor de eisprong. was het ook rekbaar? hier definitief door naar ronde 7. Zoals verwacht.
TiToTam - 30 jaar - ronde 7 - NOD 9 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ pietje1987 - 30 jaar - ronde 3 - NOD +/- 9 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 2 - NOD +/- 10 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 8 - NOD ? december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 32 jaar - ronde 6 - NOD +/- 14 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Deesjuh - 29 jaar - ronde 3 - NOD 19 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Diana285 - 31 jaar - ronde 4 - NOD ? december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - ronde 7 - NOD 29 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 ♡ Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 ♡ Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 Yesera - 35 jaar - 30 april '18 ♡ Kelly84 - 32 jaar - 22 mei '18 Joyce2013 - 31 jaar - 3 juni '18 Rainbow88 - 28 jaar - .. juni '18 Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18 Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18 123abc - 27 jaar - 14 juli '18 MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 jongen (2) meisje (1) verrassing (0)
Hè bah. Je zag het zelf wel aankomen natuurlijk, maar is wel weer definitief. Volgens mij krijgt @Fluss1984 een jongetje trouwens, zoals ik ergens in een topic had gelezen!
@Meisje93 Echt super balen! Ook al zegt je onderbuik gevoel dat het niet zo is, je blijft toch hopen zolang je geen menstruatie hebt. Even flink balen en dan door naar de volgende ronde! Hopelijk is het erg gezellig met de feestdagen en snel raak! Ja het was ook rekbaar. Ik kan alleen niet echt terugvinden of je eisprong dan snel volgt of dat het een voorteken is... Naja hoe dan ook wordt het gokken.
klopt. maar ben alleen maar blij hoor. liever vandaag dan morgen. Scheelt weer een dag. Ja mag jij op blauw @Fluss1984 ? hoe gaat het verder met je? @Rainbow88 wanneer is jouw uitgerekende datum? @Lvdv89 gelukkig had ik sinds zondag al geen hoop meer. Dus de teleurstelling heb ik gelukkig al gehad. Het is sowieso een teken dat je eisprong eraan komt.
Verwacht, maar toch jammer @Meisje93! Nou hopen op een hele mooie feestmaand! @Lvdv89: rekbaar slijm is meestal een teken van de vruchtbare dagen in aanloop naar je eisprong. Dus lekker gezellig maken de komende dagen!
@Lvdv89: rekbaar slijm is meestal een teken van de vruchtbare dagen in aanloop naar je eisprong. Dus lekker gezellig maken de komende dagen![/QUOTE] Jaa Dat gaan we maar doen dan! Zo gek dat nu dan een normale cyclus lijkt te zijn. Onze eerste dochter is 2 jr geleden op 5 dec verwerkt. Zou wel heel toevallig zijn als het nu rond dezelfde periode zou zijn
Dat zou wel fijn zijn @Lvdv89 als het zo overduidelijk een teken is en je lijf het netjes zelf oppakt! Ben benieuwd! Ah wat jammer @Meisje93 Maar idd ‘fijn’ dat je het aan zag komen.. Hopelijk dan volgende ronde meer geluk! Leuk die echo’s weer! Spannend hoor, die geslachten! Mooie piek @Manana! Hopelijk goed benut straks Hier lijkt ie toch nog verder op te lopen! Althans, onderste lijkt ng iets donkerder. Goed dat ik nog ff doorgetest heb dus.