Zo zag mijn test er gisteren avond uit en vanochtend knalde die! Ik zou er gebruik van maken hoor idd goed dat je door bleef testen
@Meisje93 he wat balen!!!! Hopelijk wordt dit echt jullie ronde! Nee, die temperatuur beloofde al niet veel goeds. Toch ook wel handig om het zo een beetje te zien aankomen he? Nu hopelijk rond oud en nieuw een positieve test!
@Yesera thnx i hope so! @Lvdv89 dat zou wel heel bijzonder & toevallig zijn! @TiToTam ja. Was gewoon blij dat ik bloed zag. en nu wil ik 9 maanden niet meer zien. jaja hij gaat eraan komen. Nog even doortesten. Gaat niet lang meer duren denk
Ik hoop het. gewoon ronde 7 al Ja zeker handig! Kan je je er toch op voorbereiden. Vandaag nieuwe thermometer binnen gekregen Met 2 cijfers na de komma. Zo heb ik nog een beter beeld. Ja daar gaan we voor! Ga het even aanpassen. Nou laat dat dan maar een geweldige nieuwjaarsdag zijn.
TiToTam - 30 jaar - ronde 7 - NOD 9 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ pietje1987 - 30 jaar - ronde 3 - NOD +/- 9 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 2 - NOD +/- 10 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 8 - NOD ? december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 32 jaar - ronde 6 - NOD +/- 14 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Deesjuh - 29 jaar - ronde 3 - NOD 19 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - ronde 7 - NOD 29 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Diana285 - 31 jaar - ronde 4 - NOD 1 januari ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 ♡ Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 ♡ Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 ♡ Yesera - 35 jaar - 30 april '18 ♡ Kelly84 - 32 jaar - 22 mei '18 Joyce2013 - 31 jaar - 3 juni '18 Rainbow88 - 28 jaar - .. juni '18 Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18 Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18 123abc - 27 jaar - 14 juli '18 MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 jongen (4) meisje (1) verrassing (0)
Dag dames! Sorry dat ik niet meer gereageerd heb, ik probeer af en toe een beetje bij te lezen maar jullie gaan zo ontzettend hard Hoe gaat het met jullie? Ik zie nog teveel ovulatietesten voorbij komen, ik duim heel erg mee dat jullie allemaal snel een positieve zwangerschapstest hebben. @Manana hoe gaat het nu met jou? 2 miskramen na elkaar, wat naar zeg Vorige week bij de Gyn geweest en wij krijgen inderdaad een jongetje Superleuk, maar wel even wennen aan het idee haha. En een naam bedenken wordt ook nog wat, ik heb een heel lijstje met meisjesnamen maar jongensnamen vind ik o zo moeilijk... Komende dinsdag 20 weken echo, toch weer spannend of alles goed is. Voel inmiddels wel goed beweging dus dat stelt al een beetje gerust. Heel veel liefs!
@Fluss1984 gelukkig heb je nog 20 weken om na te denken over een naam. Fijn dat je beweging voelt. Heerlijk gevoel
@Fluss1984 gefeliciteerd voor jou ook een koningskoppel, bijzonder. Jongentjes zijn zo leuk! Grappig ik vind jongensnamen juist makkelijkere dan meisjes haha. Gelukkig heb je nog tijd zat om te beslissen wat bij jullie en jullie dochter past.
@Fluss1984 gefeliciteerd! Geniet ervan gelukkig hebben jullie idd nog lang de tijd om een leuke naam te vinden. Dankje. Gaat opzich wel goed, maar ben nu veel angstiger voor nog een mk en zie het allemaal nog somber in. Hopelijk had de vk gelijk en was het gewoon 2 keer dikke pech!
Mijn test loopt weer af. Ik heb last van zeurende pijn in onderbuik. Eitje staat op het springen. Benieuwd wat mijn temp morgen doet...
Gisteren hadden we het over mijn mvm test bovenste was toen ze hier was met ochtend urine onderste met middag urine
Wauw wat een verschil, vind de 2e echt een knaltest hoor. Zou toch haast niet meer een bbz kunnen zijn. Ik duim voor een mooie echo morgen. Ik geloof in wondertjes!!!