Wat leuk @Fluss1984 een jongen! @Manana: succes op het wachtbankje! Ik zie dat iedereen op dit moment weer op het wachtbankje zit voor nod of voor ei. Komende 1,5 week dus vooral symptomen spotten. Ik duim voor veel mooie testen in december!
Wauw dat gaat echt de goede kant op @nurrie09! Ben benieuwd @Manana! Mooi dat je ei wel hebt gevonden! Hier ook eindelijk ei gevonden! Gewoon een week later dan verwacht Maar goed dus dat ik getest heb, anders waren we alweer gestopt met gericht klussen... M’n nod mag dus wel stukje naar achter!
@TiToTam jaaa daar is die dan eindelijk! Maar goed idd dat je doorgetest hebt. nu springt hij uiterlijk zaterdag. veel plezier!
@TiToTam wat fijn dat je je ei gevonden hebt en idd door bent blijven testen! Veel plezier straks @nurrie09 ziet er goed uit hoor meid! Duimen dat je morgen een prachtige echo te zien zult krijgen! Ik denk aan je @Yesera hier zullen mijn symptomen niet veel zeggen. Na de mk heb ik al een mix van verschillende symptomen gehad
@TiToTam wat super dat je hebt doorgetest. Nu mooi je piek gevonden inderdaad, goed gebruik van maken en dan mag je weer plaatsnemen op het wachtbankje...
Thnx schattn jullie lieve woorde doen me goed , maar ondanks ben ik nog niet rustig hopelijk morgen wel pfff
@nurrie09 mooie oploop, hoop morgen op een mooie echo. @TiToTam fijn dat je door getest heb, duim voor een goed eitje
@TiToTam wat een mooie knaller!! Bij mij beginnen ze ook opeens weer op te lopen... Zou wel heeeeel bijzonder zijn als mijn ei ook ruim een week later zou komen!
Thanks, hoop idd voor succesvolle ronde! Zat me wel te bedenken, met ei een week later verschuift uitgerekende datum vermoed ik ook. Dat wordt dan 24 augustus en dat was serieus de datum waarop ik van zoon was uitgerekend Dat wordt nog wat dan, zoon is van 31 augustus en dan zit het echt heel dicht op elkaar... Maar goed eerst maar eens afwachten hoe dit gaat. Wel krampen nu ook dus er gebeurt echt wat.
@TiToTam ik was bij mijn dochter ook 31 aug uitgerekend. Hopelijk allemaal augustus baby's dan ☺️ @nurrie09 succes vandaag! Hoe laat moet Je?
Vandaag 1 dpo. Gisteren niet meer gezellig kunnen maken door een kleine nachtbraker in huis... Hopelijk was eergisteren genoeg. Nu afwachten en duimen... @nurrie09 ik duim voor je en denk aan je!