@nurrie09 wat een ellende!! Heel veel sterkte.... Dit weekend staat in het teken van sinterklaas. Gisteravond al een viering gehad en vanmiddag nog met de andere kant van de familie. Druk dus!! En tadaaaaaa! Eindelijk een knaller op de ovu-test!! Meteen vanmorgen gezellig gemaakt en vanavond en morgen nog maar een keer Hoop zo dat het dit keer raak is.... Nod waarschijnlijk rond 18 december... Volgende ronde zou met een hele beroerde uitgerekende datum zijn en eigenlijk willen we dat allebei niet... Dus denk dat we die zouden overslaan...
@pietje1987 gezellig zo’n sinterklaas weekend! Geniet er lekker van. Fijn dat je je piek hebt gevonden, inderdaad goed gebruik van maken en ik ga duimen voor een mooie test over 2 weken. Hier gister feestje van me vader die 65 is geworden, heel gezellig en super eten al mocht ik veel niet hahaha! Vanmiddag dobbelspel met de schoonfamilie met zo’n 22 man dus een drukke bedoeling. Kleine man helaas weer verkouden en hoesten erg sneu, al maanden op en af met verkoudheid hoesten en oorontsteking arm schaap. Morgen weer naar de opvang duimen dus dat het niet erger word. Fijne dag allemaal!
Leuk inderdaad alle verhalen! Hier is alles goed gegaan. Waren op tijd naar huis gegaan en ze heeft gelukkig de nacht doorgeslapen. Hier ook maar een paar kados waar ze echt wat aan heeft. Ik heb eergisteren en vandaag toch een ovulatietest gedaan. Omdat ik het niet kon laten ( ook al word ik morgen gebeld over starten Clomid ) De bovenste is van vandaag. Nu hadden we het de afgelopen dagen al gezellig gemaakt vanwege mijn slijmverlies. Maar denk dat ik nu zeker m'n eisprong heb/krijg... heel benieuwd of het dan toch nog 'natuurlijk' zou lukken
Die test ziet er erg positief uit! Wat goed! Nog even een spontane eisprong voor je met Clomid zou starten. Hopelijk is het helemaal niet meer nodig! Ik duim voor je dat je ei ook echt springt in de komende 48 uur. En fijn dat het goed is gegaan gisteren! Jij ook je ei gevonden @pietje1987! Wat goed! Hopelijk hebben jullie niet nog een ronde nodig. Nog gefeliciteerd met je vader @Joyce2013! Waarom mocht je niet veel eten? Meestal blijft er toch nog heel veel over wat je wel mag eten als zwangere?
@pietje1987 super zeg. Dat je je ei hebt gevonden. Nog even gezellig maken idd & dan weer op het wachtbankje. Dan maar extra hopen, dat het deze ronde raak mag zijn. Zo vervelend een verloren ronde. @Joyce2013 gefeliciteerd met je vader. och vind dat zo'n onzin. Dat je als zwangere nauwelijks wat mag eten. @Lvdv89 ja die is positief! Nog even gezellig maken & dan kan jij ook op het wachtbankje. Vanochtend bij een doopdienst geweest, maar pfoe wat viel dat tegen qua emotie's.
Twinkle81 - 36 jaar - ronde 2 - NOD +/- 10 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ TiToTam - 30 jaar - ronde 7 - NOD +/- 12 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Manana - 32 jaar - ronde 6 - NOD +/- 14 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ pietje1987 - 30 jaar - ronde 3 - NOD +/- 18 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 8 - NOD +/- 18 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Deesjuh - 29 jaar - ronde 3 - NOD 19 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - ronde 7 - NOD 29 december ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Diana285 - 31 jaar - ronde 4 - NOD 1 januari ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 34 jaar - 22 februari '18 ♡ Piscean - 27 jaar - 24 februari '18 ♡ Fluss1984 - 33 jaar - 27 april '18 ♡ Yesera - 35 jaar - 30 april '18 ♡ Kelly84 - 32 jaar - 22 mei '18 Joyce2013 - 31 jaar - 3 juni '18 Rainbow88 - 28 jaar - 7 juni '18 Milou1991 - 26 jaar - 23 juni '18 Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18 123abc - 27 jaar - 14 juli '18 MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 jongen (4) meisje (1) verrassing (0)
Haha dat klopt maar het buffet was veelal rauw vlees en vis. Heb zeker wat kunnen eten hoor maar door het buffet wat het beperkt.
@Meisje93 beetje flauw wat je zegt.. je was er tenslotte niet bij . Je mag super veel eten als zwangere. Maar ben klaar met verdedigen! Iedereen moet doen waar je je goed bij voelt.
Absoluut niet flauw bedoeld hoor. Bedoel het in algemene zin. Tegenwoordig mag een zwangere bijna niets meer eten. Net als dat veel eten kankerverwekkend is etc.
Ja rauw vlees en vis is idd geen optie. En zeker bij een buffet is je keus dan beperkter. Bij gewoon uiteten kun je nog vragen of ze het even extra doorbakken voor je. Ik had vandaag eitjes gekookt, maar toen ik de eerste pelde, bleek die echt nog super zacht te zijn. Die maar weggedaan en de andere nog even wat langer gekookt. Als alleen het eigeel in het midden nog iets zacht is doe ik het wel. Maar bij deze was zelfs een deel van het eiwit nog zacht...
Gefeliciteerd met je vader nog @Joyce2013! Wat ik me dan afvraag, je ouders weten al dat je zwanger bent toch? Kon daar geen rekening mee gehouden worden in het buffet? Vind dat idd ook lastig met eten, er wordt steeds meer op het risicolijstje gezet. Had ook een vriendin die helemaal in de stress schoot bij het idee dat er kaneel over de appeltjes ging in de appeltaart... Je weet soms gewoon niet waar je goed aan doet. Maar idd rauw vlees is dan 'gelukkig' wel overduidelijk. Jeuj voor de positieve test @pietje1987! Wat fijn dat ie toch wat later is dat jullie er nog gebruik van hebben kunnen maken! En @Lvdv89 wat spannend toch ook een eigen ei! Hopelijk is dat genoeg! Zitten we dus allemaal rond dezelfde nod, spannend hoor! Hoop voor iedereen een positieve test!
@pietje1987 hopelijk raak zonder clomid @Joyce2013 beterschap voor je kleine man. Ik eet ook geen vis of rauw vlees behalve als ik ongi ben, ga het risico niet opzoeken. Maar snap wel wat Meisje bedoelt soms slaat het door, dan is alles een risico Kreeg tijdens een etentje toen ik zwanger was ook een preek van iemand omdat ik iets bestelde wat volgens haar niet goed was, zo vermoeiend
@pietje1987 wat fijn eindelijk je eitje gevonden! We zitten idd rond dezelfde nod nu! Duimen dat het raak is voor ons allemaal! @Lvdv89 wat fijn dat je toch een piek hebt gevonden! Hopen op een mooie wondertje! @Joyce2013 gefeliciteerd met je vader en beterschap met de kleine man! Hopelijk voelt hij zich morgen weer beter. Hier vanmorgen gezellig gehad met ml en ik had voor het eerst in mn leven contactbloeding! Ml schrok zich dood, maar ik had ik nergens last van en niet eens iets van gemerkt totdat ml zo geschrokken reageerde met tandenpoetsen ook ineens bloendend tandvlees Nou de boel is iig goed doorbloed hier zou dat door de granaatappel komen? Ik eet sinds een maand elke avond een halve granaatappel
Klopt me ouders zijn uit elkaar en me vader die heeft geen flauw idee wat een zwangere vrouw wel of niet mag ! Het was een super gezellige avond en hij heeft genoten, daar gaat het om.
@diana285 klopt. rauw vlees etc. eet ik ook niet na mijn eisprong. Maar toen ik zwanger was, genoot ik ongestoord iedere week van een broodjr salami Maar bijv. geen appelgebakje durven nemen ivm. een beetje kaneel. tja hoever wil je gaan. Maar iedereen zijn eigen keuzes. @Manana hoeveel dpo ben je nu? idd goed doorbloed ben jij
Oh @Meisje93 ik had vandaag precies hetzelfde! We kwamen kennisen tegen met pasgeboren baby. Ik werd er behoorlijk emotioneel van... Hopelijk kunnen wij binnenkort ook genieten van een baby in obze armen!