Wat fijn dat je mag beginnen met Clomid, al hoop ik voor jullie dat het niet nodig is en het deze ronde raak mag zijn!
Ah nou ik duim ook voor je dat het niet nodig is en deze ronde gewoon spontaan raak is!! Hier nu 2x antibiotica gegeven en vanavond ook nog een shot nurofen want de koorts was inmiddels weer gestegen naar 40,2. Nou slaapt ze meestal wel goed als ze ziek is, en hopelijk nu ook en kan ze goed bijtanken want jeetje wat is ze ziek zeg ze komt de bank niet af. Lang geleden dat ze zo ziek was. Ah @Meisje93 en @Manana het lijkt mij ook moeilijk zo in deze situatie voor jullie en wat gun ik het jullie zo!
Hoi meiden , hier vanmorgen ziekenhuis geweest met hevig buikpijn , waarder hormoon is al gezakt mijn lichaam is zelf het vruchtje aan het verwerken hoef geen operatie mijn baarmoedermond zat ook nog dicht en omdat ik veel vloeide moest ik het bloeden in de gaten houden omdat het nog niet echt mijn menstruatie is enzo omdat de baarmoedermond nog dicht zit omdat ik hele lage bloeddruk heb moet ik het goed in de gaaten houden .pfffff voorgenomen om januari weer te beginnen voor volgende tp hebben nog 5 cryo,s als die 5 niks wordt gaan we ook niet door als wel wat wordt is het ook goed heel welkom , na die tyd gaan ze de laatste eileider verwijderen , ivm met de vele klachten en bbz enzo . Hopelijk wordt 1 van de cryo,a nog een succes voor een brusje voor ons wonde
Wat fijn dat je dochter normaal goed slaapt als ze ziek is. Bij ons is dat juist anders, dan slaapt hij heel slecht in de nacht. Vooral met een longontsteking is hij benauwd en wil hij dan alleen schuin omhoog slapen en het liefst op schoot. Meestal is die eerste nacht met antibiotica het ergste omdat je dan al aan de bel hebt getrokken dat het niet goed gaat, maar de antibiotica werkt nog niet, dus hij blijft achteruit gaan. Voor ons het is het nu afkloppen, maar het gaat erg goed. Hij is in de afgelopen 2 maanden wel al 3x flink verkouden geweest, maar het zet niet door in een ontsteking. Zijn longen zijn duidelijk beter onder controle met zijn medicijnen. De neusspray heb ik gezien zijn verkoudheden nog niet af durven afbouwen. Misschien dat ik tijdens de kerstvakantie probeer als hij tegen die tijd niet verkouden is. Ben jij zelf nog niet aangestoken door het virus dat je dochter heeft? Wat fijn dat je mag beginnen met Clomid @Lvdv89! Maar net als de anderen duim ik heel hard voor je dat het niet nodig is en dat jullie over 2 weken een mooie positieve test in handen hebben!
@piscean hoe gaat het met jou? eind komt alweer in zicht. hoeveel weken ben je nu? @Yesera ik hoop het ook! heb voor mijn gevoel, al lang genoeg gewacht. @Lvdv89 fijn dat alles goed was. Maar geef je groot gelijk om daar nog even mee te wachten. hopelijk is het deze ronde gewoon raak.
Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt, maar wel ontzettend fijn dat je lichaam het al zelf aan het oplossen is. Ik hoop echt dat een van de vijf cryo's pakt en jullie volgend jaar toch ouders mogen worden van een tweede kindje! Voor nu sterkte.
@Kelly84 och ze klinkt wel heel erg ziek. hopelijk maakt ze een goeie nacht & is ze morgen weer stukken beter. dankjewel! Lief van je. ❤ @nurrie09 wat fijn dat je lichaam het werk doet. Super zeg, om in januari weer te gaan starten met het traject. Zonde ook van de cryo's. Al snap ik heel goed je dubbele gevoel. Hoop voor jullie, dat het snel raak mag zijn.
Dank jullie wel! Ik heb me voorgenomen op 21 dec te testen als er dan nog geen menstruatie is. Twee jaar geleden had ik toen een positieve test van mijn dochter. Dan zou de cirkel mooi rond zijn ☺️ Wel fijn om het zo met jullie te kunnen delen. Ik vind het zo lastig om er in mijn omgeving over te praten. Er zijn een aantal die al jaren bezig zijn en een eerste niet eens lukt. Ik voel me dan verwend omdat ik al een gezonde dochter heb. @nurrie09 wat ontzettend vervelend dat je zoveel pijn hebt! Knap van je dat je zo de knop om kan zetten om in januari opnieuw te gaan starten. Het is je gegund! Hopelijk wordt de pijn snel minder. Sterkte!
Oh wat ontzettend naar allemaal toch wel fijn dat je lichaam het zelf aan het oplossen is! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Hopen op een mooie wonder binnenkort. Pas goed op jezelf meis en heel veel sterkte!
@nurrie09 wat vervelend dat je zo een pijn hebt. Fijn dat je lichaam zichzelf reset en dat een operatie niet nodig is. Ik hoop toch dat 1 van de 5 cryo’s pakt en jullie nog een keer zwanger mogen zijn. Heel veel sterkte nog de komende tijd.
Ondertussen 28 weken en in het laatste trimester aangekomen, gaat dus inderdaad erg snel. Heel anders als bij de eerste. Vandaag suikertest gehad en de uitslag was goed, wat ik ook niet anders had verwacht. Nog steeds geen kinderwagen omdat ik moeilijk blijf doen over welke ik wil haha
@Lvdv89 zou erg bijzonder zijn, als je dan weer een positieve test zou hebben! Ga voor je duimen. Herkenbaar hoor dat gevoel. Hier kan je iig je ei kwijt. heb het nu wel aan 2 vriendinnen verteld. Merk dat ik daar heel erg de behoefte in heb. Het voelt nu al zolang. Zojuist ook weer gehoord dat iemand weer zwanger is terwijl haar 1e kindje nog maar 9 maanden is. Voel dan zo'n steek van jaloezie. @piscean wauw 28 weken al. Hoop toch wel al zwanger te zijn. Als jij gaat bevallen. Wat fijn dat de suikertest goed was. Viel het mee? Haha lang leve de hormonen. tussen welke kinderwagens twijfel je?
@Lvdv89 fijn dat jullie met clomid mogen beginnen maar hoop uiteraard dat we straks allemaal over een paar weken een mooie test mogen hebben!! @nurrie09 'gelukkig' lost je lichaam het zelf op... Heftig hoor *knuffel* Vanavond een echte echte knaller gehad hahahaha, duurt wel lang zo! Zometeen nog even gezellig maken hoop ik dan zou ik wel goed moeten zitten lijkt mij
@pietje1987 aha dus dan zit jw nu op je piek. Gaat die vanaf nu binnen 48u springen. Ja hoor dan zit je perfect. Kan je met een goed gevoel het wachtbankje op. Ik wil ook. hihi.
@Rainbow88 gefeliciteerd leuk een jongen @Kelly84 beterschap voor je kleine meid @Lvdv89 Fijn dat je mag beginnen met clomid, hopelijk is het @nurrie09 Oh wat naar allemaal, zoveel pijn, gelukkig is een operatie niet nodig en doet je lichaam het zelf, hoop dat 1 van de 5 pakt en jullie een mooi wondertje krijgen volgend jaar
@Kelly84 hoe gaat het met je dochter, heft ze een geode nacht kunnen maken? Slaan de antibiotica aan?