Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik wil ook!!! ❤ :)
    Ja zeker duidelijk, dat je nu een grotere buik hebt dan toen.

Yesera vindt dit leuk.
  2. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Succes morgen! Zie dat je morgen 11w4d bent. Hou er dan wel rekening mee dat de nub nog niet helemaal betrouwbaar is. Nub zei bij mij toen (met precies dezelfde termijn) nog meisje, maar het is dus toch echt een jochie ;).
    Vervelend dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk knap je snel op.

3. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja ik hoop het voor jou zo hard dat je ook snel mag!!

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dankjewel! ❤
    Ik hoop het ook zo.

5. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    @Twinkle81 vervelend van je vriend, gelukkig liggen de banen nu voor het oprapen.

@pietje1987 Ik sluit me bij de rest aan, sterkte.

@milou1991 vervelend dat je zo ziek bent geweest, en nog steeds niet helemaal bent opgeknapt.
    Spannend morgen, veel plezier met naar jullie kleintje te kijken.

@TiToTam lief dat je man zo meeleeft.

@Yesera dat verschil zie je goed, mooi buikje al.

@Joyce2013 snap dat je nieuwsgierig bent, het is ook zo leuk babyshoppen

Yesera en Joyce2013 vinden dit leuk.
  6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Yesera zo dat is inderdaad super duidelijk! Lijkt echt zo dat het lichaam nu weet wat het moet doen! Heel mooi je buik, mag je trots op wezen.

Yesera vindt dit leuk.
  7. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oh wat een prachtige buik heb je meid! Geniet er lekker van :thumup: ik zie idd duidelijk verschil :D

Yesera vindt dit leuk.
  8. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Pietje weet niet goed wat ik zeggen moet maar hoop dat jullie er samen nog uitkomen dikke knuffff schat

pietje1987 vindt dit leuk.
  9. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    @Yesera ja I know! Als je een goeie echoscopiste hebt en de baby ligt er goed voor, dan is 80% van de nubs goed te voorspellen. Maar ik ga er niet vanuit natuurlijk haha!

Super gaaf!!! Dat verschil in je buik! Hier ook al enorm verschil. Leuk om te zien he?!

@Joyce2013 snap ik... maar ik heb niet echt meer een wens. :D Ik sta er helemaal blanco in en wil net zo graag een jongetje als een meisje. Misschien dat ik daardoor t voorgevoel wat meer vertrouw ofzo? (En een medium zei tegen me dat t een meisje was, maar dat neem ik nog niet al te serieus. Al heeft ze wel al vaker dingen gezegd die waar waren.)

Manana vindt dit leuk.
  10. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik heb alles teruggelezen.

@pietje1987 jeejtje wat ontzettend vervelend dit meid :( kan me goed voorstellen dat je erg boos werd. hopelijk komen jullie er samen uit. *knuf*

@Twinkle81 geen symptomen zegt idd niks. Vervelend jullie situatie.. Hoop dat het in jullie voordeel uit zal pakken. Fijn dat de banen wel voor het oprapen liggen voor het geval dat.

@Milou1987 beterschap meid! Veel plezier morgen ;)

@Joyce2013 zo benieuwd of je gevoel ook klopt! Kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten.

@TiToTam leuk he als de mannen zo meeleven :D;) Gisteren zei ml ineens uit het niks "nog een week wachten en dan kan je gaan testen". Ik keek hem verbaasd aan. Zegt die: over 10 dagen is je nod toch :eek: mijn mond viel open van verbazing. Normaal weet hij niet eens wanneer ik ongesteld moet worden en komt hij er op de vervelende manier achter :oops:

@nurrie09 hoe is het nu met jou meid? Is de al wat minder geworden?

Joyce2013 en TiToTam vinden dit leuk.
  11. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hoi meiden!

@pietje1987 wat heftig zeg, en wat naar dat hij hier zomaar ineens mee komt... hoop dat jullie hier samen uit kunnen komen.

@nurrie09 wat naar dat t toch niet helemaal goed zat. Heel veel sterkte!

@Yesera wauw, mooi buikje al! En inderdaad een verschil met 5 jaar geleden. Hier ook een groot verschil qua buikgroei. Zo erg dat ik een extra groeiecho krijg omdat ik misschien teveel vruchtwater heb... :(

Ik zit sinds deze week volledig in de ziektewet. Door bekkeninstabiliteit kan ik amper meer lopen. Tot vorige week kon ik in de ochtenden nog wel iets, maar nu verga ik zelfs na langere rustperioden al van de pijn. Ik hoop voor alle nog-niet-zwangeren onder ons dat het heeeeeel snel toch mag gaan lukken, maar voor mezelf zeg ik: dit is echt de allerlaatste keer! Bij ons blijft t bij twee kinders, sowieso. Heb het gevoel dat ik op alle fronten tekort schiet (kan niet werken, huishouden kan ik niet bijhouden en het ergste van alles: ik kan niet met de oudste doen wat ik graag zou willen doen... voel me letterlijk waardeloos).

12. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    He wat verdrietig @Saar82 :( Snap goed je frustratie, ik ben ook heel bang dat het hier zo uit gaat pakken met m'n bekken. Kan fysio in jouw geval nog iets betekenen of ook niet? Ik ben nu bezig met mijn zorgverzekering van volgend jaar en heb ook m'n aanvullende verzekering omhoog geschroefd met extra fysio. Wil idd heel graag een tweede kindje maar vrees voor de zwangerschap zelf, daar kijk ik echt niet naar uit... Net als de sneller groeiende buik van @Yesera hou ik er rekening mee dat ik nu nog eerder last krijg van m'n bekken.

Haha ook leuk @Manana!

Veel plezier morgen @milou1991! Hopelijk alles goed!

13. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Gisteravond hebben we een goed gesprek gehad. Hij heeft inderdaad 'cold feet'. Maar hij begreep ook heel goed dat dat mij erg boos en verdrietig maakte.

Gisteravond nog geklust om het goed te maken ;) en gisterochtend weer een lichtere ovu-test, piek is nu echt geweest. Nu maar duimen dat we goed zitten.

TiToTam, Yesera, Lvdv89 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Saar82 och meis toch. Super k*t dat je zo'n last van BI hebt.
    Heel veel sterkte. Snap dat jullie geen 3e meer aandurven. Zou ik ook niet durven als je zo'n erge BI hebt.
    Snap dat je dat gevoel hebt, maar jij hebt er niet voor gekozen dat je BI zou krijgen.
    Ik hoop dat je een goeie therapeut hebt, die je er grotendeels doorheen kan slepen.

@TiToTam dat is een slimme zet om je zorgverzekering omhoog te schroeven.
    Ga ik denk ook maar doen. Denk dat hier de bekkenklachten ook een stuk eerder om de hoek komen kijken. Aangezien ik er nu nog zo nu en dan last van heb.

@milou1991 veel plezier vandaag.

@pietje1987 wat fijn dat het uitgesproken is & dat jullie er samen voor gaan.
    Ga heel hard voor je duimen.

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @milou1991 veel plezier vandaag, geniet er van!

@Manana ik ook, we gaan het zien. Nog minder dan een week haha..

@Saar82 Wat ontzettend vervelend van je BI, al moet je wel voor ogen houden dat jij hier ook niks aan kunt doen. Het overkomt je en je doet je keiharde best, neem aan dat je man dat sowieso ook ziet. Je werk snap dat je je er vervelend over voelt maar jij en de baby zijn het aller belangrijkste.Kom op meid leg niet te veel druk bij jezelf neer.

@pietje1987 Wat fijn dat jullie het hebben uitgesproken en gelijk actie hebben ondernomen hihi! Nu wachten op de wachtbank.. success de komende 2 weken. Ik ga duimen!

16. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ja mijn vriend zei weken geleden al dat ik me ziek moest melden, want die had al veel eerder door dat het niet goed met me ging en dar ik over mijn eigen grenzen heen aan het gaan was. Hij neemt me dus zo veel mogelijk uit handen, superlief, terwijl hij op zijn werk op het moment superdruk is door enorm personeels tekort. Hij is ook echt gebroken aan het eind van de dat, maar dan nog doet hij zo veel mogelijk zodat ik het maar niet hoef te doen!

@pietje1987 wat fijn dat jullie het toch nog zo goed uitgepraat hebben samen! Hopen dat t raak is nu!

17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Super dat hij ondanks hij het zelf met werk heel druk heeft en moe is er zo goed is voor ze gezin. Kunnen sommige mannen nog wat van leren haha ;)!

Saar82 vindt dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Saar82 wat lief van je vriend. Maar snap dat dit hem op gegeven moment gaat opbreken.
    Kan je geen hulp vragen aan familie/vrienden?
    Of een schoonmaakster voor een bepaalde tijd. Zodat die veel uit handen kan nemen.
    Heel vervelend dit. :(

19. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    We krijgen op het moment gelukkig van heel veel kanten hulp. Mijn schoonmoeder past op de oudste als het nodig is, en heeft peuterzwemmen met hem van me overgenomen. En mijn ouders komen iedere dinsdag hierheen om te helpen (vader doet dan de was, moeder past op zoonlief en kookt), boodschappen laten we sinds twee weken iedere week bezorgen, en we hebben sowieso al een mevrouw die hier eens in de week twee uurtjes komt poetsen. Dus echt al een boel hulp! En ik kan de zussen van mijn vriend ook altijd bellen als ik ergens mee omhoog zit. Superfijn, al wou ik natuurlijk liever dat ik het allemaal zelf kon!

Joyce2013 vindt dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Saar82 wat fijn dat je zoveel hulp krijgt! Logisch dat je het liever allemaal zelf doet, maar nu moet je echt aan jezelf en aan je kindje denken.
    En wie weet kan je straks weer wat. Nu is rust en oefeningen doen erg belangrijk.

Ben je al op het haken gestort?

Vanochtend tegen een vriendin verteld over het zwanger proberen te raken.
    inmiddels weten 3 vriendinnen het. En wat is het een opluchting zeg om erover te kunnen praten. Het hoeft geen geheim te zijn meer.
    Al ga ik het natuurlijk niet tegen iedereen vertellen. :)

Deel Deze Pagina