Mama's die gaan voor een 2e kindje Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 wat fijn dat je het met je vriendinnen hebt kunnen delen en daar rust in vind. Kan me voorstellen dat het heel fijn is als mensen die dichtbij je staan er vanaf weten en je daar mee kunt praten.

@Saar82 Fijn zulke lieve mensen om je heen, geniet er maar van. Jij bent ook heel hard aan het werk.

2. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @pietje1987 wat fijn dat het toch goed is gekomen!

@TiToTam ik vroeg aan de gyn of het kwaad kon als ik menstruatie op zou wekken als ik misschien al zwanger ben. Ze zei kwaad kan het niet maar zulke medicijnen zijn ook niet goed voor een zwangerschap. Dus nu even afwachten tot het vanzelf komt. Duurt het nog langer dan 4 wk dan een tijd lang seks met een condoom zodat we zeker weten dat ik niet zwanger ben. En dan alsnog opwekken.
    Maar mijn testen lopen nu af. Dus ik vermoed dat ik echt een eisprong heb gehad

@Saar82 wat vervelend zeg :(
    Ga je ook al naar een fysiotherapeut?
    Ik loop echt al langer dan een jaar ermee. Deze maand mag ik eindelijk gaan revalideren. Maar probeer echt op jezelf te letten anders heb je er na de bevalling nog lang last van

3. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik hoop het ook!!!!
    Ja viel wel mee, werd er een beetje raar van maar goed, babygirl bleef rustig dat was wel fijn.
    Hahaha, zal dat het zijn? Joolz Day, Nuna Ivvy en ineens de bugaboo of dubatti terwijl ik daar nooit naar keek... Ik weet het gewoon echt niet

4. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Saar82: heel vervelend dat je nu volledig in de ziektewet zit, maar echt goed naar je lichaam luisteren hoor. Je lichaam (en de baby) hebben dit gewoon nodig! En wat fijn dat je zoveel support vanuit je omgeving hebt. Hopelijk lukt het met rust en oefeningen nog om een beetje te herstellen voor de bevalling.

@milou1991: hoe was de echo vandaag? Ons zoontje hoort dan duidelijk bij die 20%, want hij lag er goed voor, nub was goed te zien en daar kwam echt een meisje uit. 3 weken later de pretecho en toen een heeeele duidelijke piemel :roflmao:.

@Meisje93: wat fijn dat je hier met vriendinnen over kunt hebben! Is toch net weer even wat anders dan alleen met je partner erover praten. Wanneer ben je weer aan de beurt voor een eisprong?

Ik heb hele drukke dagen op het werk gehad en mijn buik is echt heel gevoelig van het groeien. Maar dat hij gegroeid is valt echt iedereen op. Krijg er veel (positieve) opmerkingen over. En ik ben er ook echt super trots op. Zwanger zijn is echt mijn ding :). Ik zou het zo nog veel vaker doen, maar ja dan krijg je ook een heleboel kids :p. En dat is nu ook weer niet de bedoeling ;). Voorlopig maar echt genieten van deze zwangerschap en trots rondlopen met mijn buikje :D. Morgen de 20 weken echo. Ben heel benieuwd of alles goed is en hoe groot ze hem meten.

Lvdv89 vindt dit leuk.
  5. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    @Yesera echo was goed! Baby lag er echt heel slecht voor haha... dus heb niet eens gevraagd naar de nub, kon zo ook wel zien dat dat lastig zou worden! Ook niet echt mooie foto's meegekregen ofzo. Wel foto's maar niet echt duidelijk een baby haha! Ach ja... hij/zij trappelde en draaide er stevig op los dus dat was wel heel leuk om te zien!

Wat heerlijk dat je zo'n goede zwangerschap hebt! Dat had ik bij mees vanaf n week of 13/14 dus hoop nu ook weer.

MimaMerel en Kelly84 vinden dit leuk.
  6. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @milou1991: wat fijn dat alles goed was! Klopte de termijn helemaal?

@Kelly84: hoe gaat het nu met je dochter?

Kelly84 vindt dit leuk.
  7. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hey dames , vraagje he mijn menstruatie moet toch ook wel een x komen toch nu de waarders dalen heb nu sinds gisteren geen bloeding meet en geen stolsels wat ik heel weinig heb gehad , baarmoeder moet toch ook schoon , ik weet niet meer hoe dat toen ging , pff morgen weer voor controle naar gyn , zal hem ook is ff vragen .

8. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Het kan heel snel gaan @nurrie09! Vriendin had een miskraam en die was in 1,5 dag alles kwijt, ik heb 2 weken gevloeid. Dus wie weet is het al weg bij jou!

Fijn dat alles goed was @milou1991! Jammer van het geslacht maar ach, dat komt wel! Ga je nog een pretecho tussendoor doen of wacht je toch tot de 20 weken? Je man wilde het wel graag eerder weten toch? Of ook weer verkeerd onthouden :p Beetje opgeknapt weer?

@Saar82 wel heel fijn dat je zoveel hulp hebt! Moeilijk he om dat te accepteren... Je bent zwanger, niet ziek vond ik, maar toch wil dat lijf niet. Dus dan toch maar op die rem trappen en zoveel mogelijk uit handen laten nemen, het is voor een goed doel!

Oef groeispurt, ja dat gevoel weet ik nog wel @Yesera! Had het idee dat m'n navel elk moment uit kon scheuren toen o_O Terwijl ie uiteindelijk niet eens is geplopt, wel heel ondiep geworden.

@Meisje93 klinkt dan zeker als een goed plan om je verzekering aan te passen, als je nu nog last hebt! Ik heb er niet echt last meer van, maar merk wel tijdens mijn ongesteldheid dat het is veranderd. Had eerder lage rugpijn en nu echt stuitje, wat ik met zwangerschap ook had. En bilspieren die 'vast' gaan zitten.
    En fijn idd om er met vriendinnen over te kunnen praten! Hier weet m'n beste vriendin het, wel heel leuk want die is ook bezig met klussen. Zij gaan voor een eerste kindje. Dus elke menstruatie doet iets minder pijn als zij ook ongesteld is, zijn we nog steeds 'samen' in het traject. Hoewel zij dus ook een mk heeft gehad. En gun het hen nog meer dan mezelf, ik heb tenslotte al een gezond kind en bij hen is het allemaal nog maar afwachten of het werkt...

@pietje1987 wat fijn dat jullie het uit hebben kunnen praten! Duim voor je dat het effect heeft gehad! Het is voor die mannen ook niet niks uiteindelijk....

9. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Yesera lief dat je het vraagt, het gaat gelukkig een stuk beter, vandaag koorts vrij in ieder geval!! En ze heeft heerlijk geslapen, dat doet een kind ook weer goed. ML blijft morgen lekker thuis bij der dat ze nog niet naar de crèche hoeft.

@milou1991 fijn dat je echo goed was!! Jammer dat de kleine net niet goed lag.

Wij mogen aanstaande zaterdag om 10:00 en hopelijk kunnen ze dan echt vertellen wat het wordt..

Joyce2013 vindt dit leuk.
  10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja zo fijn om mijn hart te luchten. Kan het hier ook natuurlijk.
    maar face to face is toch veel prettiger.

Gelukkig dat het meeviel. Lijkt me zo vies.
    Haha vaak zijn de hormonen van zoiets de schuldige.
    Dubatti vind ik een hele mooie wagen. 2.5 jaar geleden waren de recencies niet zo goed. Maar wie weet nu wel.
    Hebben zelf een Joolz Geo. Ideaal die grote boodschappenmand. Daar had ik hem eigenlijk voor gekocht. :)

@Yesera ja klopt. Heel anders. en wil mijn man er ook niet elke keer mee belasten.
    Ik verwacht hem rond het weekend.

leuk zeg dat je buik aan het groeien is. Vond ik ook zo leuk! Lekker showen met je buik! :D
    Heel veel succes & plezier morgen bij de 20 weken echo.

@milou1991 fijn dat de echo goed was.

@nurrie09 kan ik helaas geen antw. op geven. De gyn zal je vast kunnen helpen.

@TiToTam wat fijn dat je ook een vriendin hebt, waarbij je je hart kan luchten.
    wat verdrietig dat ze ook een miskraam heeft gehad. Hopelijk zijn jullie snel tegelijk zwanger. Gun het je van harte.

Joyce2013 vindt dit leuk.
  11. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

@piscean wij hebben een joolz Day en geen dag spijt van gehad, wat een heerlijke wagen! Rijdt heerlijk licht. Enige minpuntje vind ik de kleine boodschappenmand (model 2014), maar ik heb gewoon een haak hangen met een tas eraan.

Lieve dames,

Ik wil jullie nog even extra bedanken voor al jullie lieve reacties de afgelopen dagen!! Echt zo fijn om hier even te kunnen spuien zonder dat je ergens op afgerekend wordt :) dank jullie wel!!

Nu op de wachtbank en vind het nu al spannend hihi! Duurt nog zo lang!

Spannend al die aankomende echo's! Veel plezier dames!!

Lvdv89 en Joyce2013 vinden dit leuk.
  12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @pietje1987 daar zijn we ook voor. Om lekker te spuien. :)

Nu weer lekker wachten. Ja dat wachtbankje duurdt lang heh.

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @pietje1987 daar zijn we ook voor toch, lekker je hart luchten met leuke en soms ook minder leuke dingen. Succes op het wachtbankje, die 2 voort kruipende weken..

@Meisje93 snap heel goed dat face to face toch net even prettiger is, en met iemand die je kent en dicht bij je staat. Soms kan het prettig zijn je verhaal aan te houden tegen iemand die je niet en soms heb je juist een bekende nodig :)

@milou1991 fijn dat de echo goed was, jammer dat ze geen NUB konden zien, ga je nu wachten op de 20 weken echo of ga je eeder nog even spieken hihi?

@Yesera heerlijk toch je buik lekker showen, mag je ook zeker trots op wezen!

@Kelly84 spannend nog een paar nachtjes en dan weten jullie het, ik ben ook bijna niet meer te houden haha. Ben zo nieuwsgierig!

@piscean ik moet met 28 weken ook de suikertest, gelukkig viel het mee. En fijn dat het natuurlijk helemaal goed was. Ik heb een Mutsy Evo dus kan je niet verder helpen in je keuze met kinderwagens.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Joyce2013 Jazeker. Weer even een heerlijke opluchting.
    ook wel fijn dat ze het weet. Woont hier praktisch om de hoek. Dus als ik weer een baaldag of ongesteld word. Kan ik zo langs lopen en even klagen. :D
    Al hoop ik natuurlijk dat dit mijn laatste ronde is.
    Snap er gewoon niks van, dat het nu maar niet wilt lukken.

@Vaatdoek hoe is het met jou nu?

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 Ik snap er ook niks van waarom het jullie nu ook niet lukt, vorige keer zo snel zwanger. Het is jullie zo gegund en vindt het ook zo vervelend. Wil gewoon dat je gezellig mee kunt praten over klachtjes, onzekerheiden en groeiende buiken. Hoop echt dat deze ronde jullie ronde word.

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hormoon nog niet helemaal eruit pfff , maar we gaan voor de cryo,s gyneacoloog staat achter ons als daar wonder uit komt wordt andere eileider verwijderd .

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zo sta je er wel bij stil dat het zo'n groot wonder is allemaal.
    dankjewel ❤ lief van je.
    Zou gezellig zijn, gaat vast een keer gebeuren.

@nurrie09 fijn dat de gyn achter jullie staat.

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @nurrie09 wat fijn dan de gynacoloog achter jullie staat. Spannend.

@Meisje93 Inderdaad het blijft echt een mooi wonder. En natuurlijk gaat het gebeuren!

19. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wij hebben helaas de 20 weken echo moeten verzetten. Mijn man en ik hebben sinds gisteren flink last van een buikvirus en ik zit tegen een ziekenhuisopname aan. Heb vreselijk overgegeven en hoge koorts met koude rillingen en zweten. Er zaten ketonen +4 in mijn urine, dus ik mag niet meer overgeven en mijn koorts mag niet meer zo hoog oplopen. Eten hoeft niet, maar ik moet vooral kleine beetjes blijven drinken om niet uitgedroogd te raken. In plaats van koude rillingen heb ik het nu juist heel erg warm, dus de huisarts had wel goede hoop dat het op zijn retour is.
    Bij de poli en het echobureau zaten ze al erg vol, dus mijn eerstvolgende afspraak is pas 22 december voor de 20 weken echo.

20. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Oh jeetje @Yesera !!! Dat is heftig! Hier is t ook net een klein beetje op zn retour. Duurde bijna 1,5 week, maar ik kon wel gewoon eten en drinken ondanks t overgeven.

@Joyce2013 ja waarschijnlijk toch tussen kerst en oud&nieuw een kijkje nemen!

@piscean wij hebben de joolz day en als ik nu een nieuwe wagen zou willen (ja dat wil ik! Maar te duur) dan zou ik voor de joolz day2 gaan! Zo'n fantastische wagen! En de day2 heeft ook een lekker grote boodschappenmand. Dat mis ik bij mijn day wel.

piscean vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina