Lieve dames... ik heb vanochtend getest ondanks dat ik nog enorm twijfel of dit goed gaat. Ben ik voor nu ZWANGER!!! Ik blijf komende tijd door testen en houd jullie op de hoogte.
Bedankt meiden! Ja echt super spannend.. 4 maart vroege echo ! Morgen ziekenhuis even bellen vragen of ze me nog willen zien of dat ik gewoon verder on begeleiding ga bij de verloskundige.
Hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten van je verlof? En nog steeds helemaal blij met de andere naam voor de kleine meid?
Ik gok 4.6 dagen momenteel, er is nog geen bloed. Maar aflopende testen, het zal vast ergens komende dagen doorzetten. Zo niet bel ik de verloskundige nog wel hoe of wat. Voor nu nog nergens last van, hopelijk valt het mee..
Ja heerlijk!! En vandaag de eerste dag dat de oudste naar school is en de jongste naar de crèche. Dus heerlijk een dagje voor mezelf gehad, dat was wel echt heel lekker moet ik zeggen. En ja we zijn zo blij met de naam. Ik had deze als aller eerste maar toen vond m’n man hem niet de leukste dus ik ben nu heel blij haha. En nu wachten tot ze komt, ik ben er klaar mee hoor, dus ze mag komen. Haha.
Wat heerlijk even een dagje voor jezelf. Kan me voorstellen met 2 kids en hoogzwanger dat je daar aan toe kunt zijn haha. Fijn dat jullie helemaal blij zijn met de naam, laat haar maar komen dan!
Oh heerlijk zeg een dagje voor jezelf! Dat verdien je zeker zo op het eind. Laat die kleine toch nog maar even zitten En wat fijn dat jullie zo blij zijn met de naam! Heeft misschien gewoon zo moeten zijn. Ben benieuwd wat het is geworden!
Wat heerlijk, kan je wat meer van je verlof genieten. Hoevaak gaat je jongste naar de opvang? En super dat je zo blij bent met de naam.
@Joyce2013 hoe gaat het nu? Nog getest? @Yesera ja ze mag nog even blijven zitten hoor tot volgende week woensdag dan ben ik precies 37 weken. @Meisje93 de jongste gaat op maandag en donderdag naar de opvang dus dat is wel top. En op vrijdag passen de oma’s altijd op, dat doen ze nu ook nog.
@Kelly84 heerlijk, kan je nog even van xe rust genieten. @Joyce2013 pff spannend hoor. Misschien mag/kan je wel op hcg prikken?