Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou dit was te test van vanochtend, heb de gyn gebeld en word terug gebeld. Benieuwd wat ze zeggen.

    @Kelly84 denk het niet hoor, want testen hebben tussendoor afgelopen en ik ben ook stolsels verloren. Sommige mensen hebben het over eerst 2ling waarvan ik er dan 1 ben verloren, maar die kans is klein omdat de testen dan niet aflopen. Ze zijn nu gewoon nog hartstikke positief en dat klopt niet.

    Hopelijk mag ik langskomen voor een echo dat we kunnen kijken wat er nog van binnen zit, ik denk restweefsel/ placenta die wel verder ontwikkeld. Je leest van alles maar ja elke situatie is anders.

    @Meisje93 nog gefeliciteerd met je jongste dochter, alweer 2 jaar wat gaat de tijd toch hard. Ach M. zei tot 2.5 jaar maar 5 woorden en binnen een half jaar ging hij toen als een trein zo hard. Nu 6 en kletst de oren van je hoofd hahah... Komt vast helemaal goed.
    En alvast gefeliciteerd met de oudste, 5 jaar worden en dan geen feestje. Wat balen he, deze leeftijd zijn ze zo fan van hun verjaardag... Jullie maken er vast een top dag van voor haar.
    [​IMG]
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 dankjewel!
    Ja het is helaas niet anders. Jij al enig idee hoe je het gaat vieren?

    Spannend, nou hopelijk komt ze snel! :)

    @Joyce2013 ben ook heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen.
    Vloei je nog? Of is dat wel voorbij?

    Dankjewel!
    Daarom, ik maak mij er ook geen zorgen om. Maar CB wilde perse dat ik over 3 maanden weer terug kwam.
    Naja kan ik gelijk weer even wegen en meten. Het kleine poppetje. :p

    Ja klopt! Ze hebben het dan zo goed in de gaten en kijken er helemaal naar uit.
    Maar komt vast goed. :)
     
  3. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 Nee ik heb 16 + 17 feb "miskraam" gehad toen echt stolsels en veel bloed, 18,19 en 20 feb nog gewone menstruatie achtige bloeding gehad, daarna vanaf 22 feb elke dag bruin verlies.. Maar nog steeds in afwachting van het telefoontje van de gyn, vind het wel spannend zo....
     
  4. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ze hebben me gewoon niet terug gebeld. Voel me zo niet serieus genomen... baal hier zo van... Ik ging dus net half 5 bellen, natuurlijk zijn ze al gesloten. Weer een dag verder voor ik iets hoor en uberhaubt weet wat er zich in mijn buik afspeelt....
     
  5. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    :( knuffel
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou ja zeg, dat is ook niet netjes.
    Je zit al zolang in spanning.

    Dikke knuffel.
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  7. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Meisje93: nog gefeliciteerd!! En je zult zien dat ze met praten opeens net zoals met lopen een spurt gaat maken als het erop aan komt ;). Ze neemt overal gewoon lekker haar tijd voor. Geen haast. Nog lang genoeg om te moeten praten. Je bent maar 1x jong :p
    En de oudste alweer 5! Mag ze trakteren op school?

    Nou mijn man vindt het idd soms wel lastig. Zeker op mijn werkdagen zou hij het fijn vinden om gewoon een flesje te kunnen geven zodat hij mij niet hoeft te storen. Maar de kleine denkt daar anders over :rolleyes:. Morgen wordt weer een uitdaging. Heb van van 8:30 tot 11:00 uur online besprekingen en hij drinkt elke 2 uur normaal gesproken... probeer hem om 8 uur aan te leggen maar als meneer geen honger heeft dan drinkt ie echt niet (het is geen lastpak hoor :roflmao:). Nou ja, als het echt nodig is, zet ik gewoon mijn camera uit en voed hem achter mijn pc :cool:
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  8. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Joyce2013 Nou wat ontzettend asociaal zeg en ik snap dat jij je zo niet serieus voelt genomen. Je zit nu een soort zo in onzekerheid, en je wil weten wat er met je lijf aan de hand is.
    Morgenochtend gelijk weer aan de bel hangen hoor!!

    @Meisje93 Nou ik heb nu dus eigenlijk nog niet echt concrete plannen, maar dat komt ook dat ik eerst de bevalling maar even wil afwachten, we hebben wel de plaatselijke fietsenwinkel al 3 weken geleden hier op visite gehad die had dan een aantal fietsen in verschillende maten bij zich want ja zolang de winkels niet open zijn moet je wat en ik vond de gedachten geen cadeau te hebben echt vreselijk. Dus die staat 24 maart smiddags klaar en haalt m’n man dan ingepakt en wel op. En de rest zien we nog wel even. Maar gok op een soort drive thru ofzo. En jij?
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  9. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Lief meiden en ga zeker morgenochtend weer bellen. Ik wil gewoon duidelijkheid zo snel mogelijk.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera dank je wel! Ja daarom.
    Zei ook al tegen ze, je kan haar moeilijk dwingen. :p
    Voor nu mag ze trakteren op school. Hopelijk is dat maandag ook nog steeds dat geval. In deze tijd weet je het nooit zeker helaas.

    Ja begrijpelijk, lijkt mij ook niet fijn voor hem.
    Wat komt hij veel dan trouwens. En in de nacht?
    Veel succes met je online besprekingen.

    @Kelly84 ja logisch. Dat is weer het lastige als je niet weet wanneer de kleine gaat komen.
    Wat slim van die fietsenwinkel! Zo kan je toch op je gemakje kijken.

    In de ochtend komen mijn schoonouders. En in de avond gaan we bij mijn ouders eten. Kan ze toch beide opa's en oma's zien.
    Verder niets denk. Merk ook dat ik een steeds grotere afkeer krijg voor alle maatregelen omtrent corona.
    En gewoon de neiging krijg om het "normaal" te vieren. Het is dat ik in de zorg werk en voor hun geen risico wil lopen.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  11. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Meisje93 snap je helemaal hoor, ik leef op dit moment echt in een bubbel. En heb dus ook weinig last een soort van de maatregelen op dit moment.

    Zo maar aangezien ik het nog met niemand kan delen op dit moment, mijn vliezen zijn gebroken. En ik lig hier nu ongeveer om de 8min wat weeën weg te puffen. Man lief slaapt lekker op zolder dus die is straks fris en fruitig haha.
    Spannend weer zeg jemig! Maar bij die weeën denk je wel weer gelijk ohjaaaa dit was het!
     
  12. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ohhhhhhh zet hem op @Kelly84!
    Hopelijk is ze er snel en heb je een voorspoedige bevalling!
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeh zet hem op @Kelly84 !
    Hopelijk verloopt alles voorspoedig.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  14. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Heel veel succes Kelly, hopelijk een vlugge en voorspoedige bevalling! You can do this!!!!
     
  15. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Daar ben ik weer. Het is een mega voorspoedige bevalling geweest, wel heel pittig!!

    Om 4 uur zijn m’n vliezen gebroken, om half 6 heb ik m’n man wakker gemaakt. Daarna de verloskundige gebeld en afgesproken om weer te bellen als de weeen om de 4min kwamen.

    Daarna m’n moeder gebeld die heeft de oudste naar school gebracht en daarna de jongste mee genomen. Kwart voor 9 weer de verloskundige gebeld omdat ze de ene keer om de 3 en soms 1,5 en soms 5 min kwamen en het echt wel pittiger werd.
    Ze was er om iets voor tienen, en toen had ik al 5/6cm dus toen kwam de keuze thuis blijven of dan toch gelijk de auto in naar t ziekenhuis. Toch maar gekozen voor het ziekenhuis.
    Daar waren we om 10:50 en om 11:35 was ze er. Ze is alleen megaaaa hahaha, weegt 4255 gram. Dus we moeten een nachtje blijven om haar suiker in de gaten te houden.
    Morgenochtend lekker naar huis.

    @Joyce2013 hoe is jou gesprek gegaan?
     
  16. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wauw!! Daar is ze dan @Kelly84! Gefeliciteerd! Klinkt als een hele goede en voorspoedige bevalling! En wat een flinke dame zeg. Hadden ze dat niet verwacht? Heb je goed gedaan! Hopelijk morgen na een rustig nachtje lekker thuis gaan genieten met z'n 5jes!
    Ben trouwens wel benieuwd naar wat de naam nu geworden is (als je dat tenminste wilt delen!) :)
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 zo dat is zeker een vlotte bevalling!
    Dat is zeker een flinke baby. En dat op deze termijn.

    Maar van harte gefeliciteerd met jullie 3de dochter!
    Hier ook enorm benieuwd naar de naam. :)
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  18. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Dank jullie wel!!! Nee ze hadden dit absoluut niet verwacht! Ik ergens wel, tenminste mijn gevoel zei dat.
    Maar ze doet het super gelukkig.
    Het was ook zeker een voorspoedige bevalling, maar wel vreselijk zwaar omdat het weer zo verschrikkelijk snel ging.
    Maar met maar 2 hechtingen ben ik er toch aardig doorheen gekomen, alleen heb ik nu zo’n verschrikkelijke spierpijn overal omdat m’n lichaam zo verkrampte en de weeën niet meer stopte.
    Maar goed joh alles voor het goeie doel en ik hoef het nooooooit meer te doen haha.

    En ze heet Livv :oops:
     
  19. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd wat een super snelle bevalling. Kan me voorstellen dat het weer erg heftig voor je was, maar wat ontzettend fijn dat ze er is ♡♡♡ jullie mooie gezin.
    En love the name! Geniet van de kraamtijd.

    Ik heb vandaag een echo bij de verloskundig en een telefonisch overleg met de gyn.
    Gisteravond begon ik in ene weer te bloeden, niet heel veel en nu is het veel oud bloed. Ach vanmiddag weten we meer, het zit niet goed dat weet ik. Maar ik wil weten of ik schoon ben en anders medicatie of iets om het op te wekken want ik wil dit afsluiten :rolleyes:..
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 ja dat geloof ik direct! Wat dat betreft kan je denk ik beter een wat langzamere bevalling hebben.
    Netjes maar 2 hechtingen. :) altijd fijn voor je herstel.

    Och wat vervelend die spierpijn. Lijkt mij erg akelig! Hopelijk knap je goed op.

    Mooie naam! ♡

    @Joyce2013 fijn dat je zo een echo krijgt. Hopelijk snel duidelijkheid. Dit is ook helemaal niks.
     

Deel Deze Pagina