Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Wat een leuk setje @Joyce2013! Idd die omslagdoek gaat er sowieso nog overheen natuurlijk, heb ook een vrij dikke van Baby's Only. Heb niet echt een vestje wat past bij de kleertjes, is meer voor als 'jasje' buiten. Maar denk dat ik dan het dunne vestje maar meeneem en de omslagdoek kan altijd nog weer in de voetenzak natuurlijk als het nodig is...

Joyce2013 vindt dit leuk.
  2. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Jaaa gaat gelukkig iets beter vandaag. Hier. Ook alle deuren/ramen opengezet en de tempratuur in huis begint eindelijk te zakken! A. is bij oma en opa wezen logeren en ml en ik zijn in duitsland wezen shoppen. Heb een boel verzorgingsproducten en etenswaren ingeslagen. Hoef ik die de komende maanden niet meer te halen met een newborn :D

@TiToTam voor de baby heb ik van elk maat (50 en 56) 2 mouwloze rompers en outfits ingepakt. Verder een dunne en een dikkere vest ingepakt. Flesje en speen voor de zekerheid. Een dekentje in de tas en een wikkeldeken in de maxi cosi. Volgens mij was dat het wel..
    Super dat de kleine aan het indalen is ;)

@Yesera wat fijn dat het mee schijnt te vallen!

@Meisje93 wat fijn dat de misselijkheid minder wordt! Hopelijk ben je er gauw van af!

@Joyce2013 super lief pakje!

Joyce2013 en TiToTam vinden dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    zo heerlijk die verkoeling!
    ik lig alweer met een dik vest op de bank. :roflmao:
    Boven wilt het helaas nog niet zo hard afkoelen.

@Manana ga je vaker naar duitsland voor inkopen?
    Is het daar zoveel goedkoper?

@TiToTam geen tips voor je! E was een winterbaby en deze wordt ook weer een winterbaby. ;)

4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ja we gaan 1 keer per maand. Wonen langs de grens. Is 15 min rijden :)
    Vooral verzorgingsproducten/makeup zijn daar heel goedkoop. Heel veel producten zijn voor de helft van de prijs te halen daar. Of zelfs goedkoper! Haarverf koop ik daar bijvoorbeeld voor 1.75!
    Ook etenswaren en benzine is daar stuk goedkoper. Auto tanken we dan ook gelijk vol als we er zijn :) scheelt echt een hoop geld!

5. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

]deesjuh - 29 jaar - ronde 12 - NOD 28 augustus
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 16 - NOD ?

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Love7 - 25 Jaar - ronde 8 - NOD ?

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

ZWANGEREN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18
    Manana - 32 jaar - 20 augustus '18
    TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18
    Diana285 - 32 jaar - 6 september '18
    Meisje93 - 24 jaar - 4 februari '19

jongen (3)
    meisje (1)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

AFSPRAKEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

27 Juli - Manana - controle vk
    1 augustus - Meisje93 - controle vk
    10 Augustus - Manana - controle vk
    21 Augustus - Manana - controle vk

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BEVALLEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G.

Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E.

Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?.

Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.

Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.

Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.

Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R.

Milou1991 - 27 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I.

Vaatdoek - 33 jaar - bevallen op 26-06-2018 met 40+0 van een jongen! E.

123abc - 27 jaar - bevallen op 10-7-2018 met 40+1 van een meisje! J.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh 15 min. rijden is niks. ideaal dan zeg!

@deesjuh ah balen! Ronde 12 alweer. :(

Manana vindt dit leuk.
  7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @TiToTam klinkt super, moet helemaal goed gaan met de kleding. Onze kleine man past het pakje al niet meer, gaat veel te snel!

@deesjuh onee alweer een ronde verder! Super balen meis.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MimaMerel hoe gaat het bij jou? inmiddels al bevallen?

9. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @deesjuh knuf!

Ik dacht net precies hetzelfde @MimaMerel

Hier: weer flink veel last van de hitte helaas... :$ Gisteren bij de vk geweest. Kleine zit met hoofdje goed diep in de bekken en dat kan ik maar al te goed voelen (op een minder leuke manier). Verder was alles goed gelukkig :) Geen idee wanneer ze zich zal melden. Hopelijk duurt het niet al te lang meer... Er is een 2e hittegolf voorspeld :cry::cry:

10. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    He wat balen weer een ronde verder @deesjuh :( Willen jullie daarna richting huisarts, mocht het deze ronde niet lukken?

Hoe gaat het met jou @Meisje93?

@Manana balen dat je weer zoveel last hebt van de warmte! Dat wordt dan nog een poosje afzien idd, fijn dat ze iig is ingedaald, hoop voor je dat ze zich snel meldt!
    En misschien nog iets waar jij baat bij hebt, ik heb hem nu een week en ik merk echt wel dat het helpt om af te koelen: https://www.coolcoolestcobber.nl/ Misschien niet heel stylish verantwoord, maar het is vooral mijn hoofd wat last heeft van de warmte (en begin nu wel olifantenvoetjes te krijgen) en dat is nu met dat sjaaltje wel een stuk minder merk ik!

@Joyce2013 gaat idd hard! Was jouw kleine man nu ook een flinke bij de geboorte? Ik heb nu 50 en 56 klaarliggen als geboortepakje maar denk dat we eerst maar voor de 56 gaan, zoon was 3932 bij de geboorte en ze verwachten nu wel een groter kind... Dat belooft nog wat :p

Hier gaat het z'n gangetje. Vluchttas staat iig deels klaar, moet alleen het hoognodige nog in wat we nog dagelijks gebruiken. Zoon z'n koffertje staat ernaast, maar die pak ik wel in als het begint want vind het echt lastig in te schatten wat hij aan kleding e.d. mee moet. En anders trekt oma wel wat uit de kast. Enveloppen besteld voor geboortekaartje maar die specifieke maat was niet meer leverbaar, pas eind volgende week. Verwacht dat ie er dan toch nog niet is, dus zal wel loslopen. Geboortebord is bijna klaar, kamertjes steeds meer naar ons zin op wat decoratiedetails na dus helemaal happy mee!

Joyce2013 vindt dit leuk.
  11. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Grappig trouwens hoe onze tickers verschillen @Manana, jouw baby is al een halve kilo zwaarder dan die van mij :p

12. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manana och ja die hitte heh. :(
    Zeker als je hoogzwanger bent. Top dat de kleine ingedaald is.

@TiToTam het gaat.
    Eten en drinken gaat nog steeds moeizaam. Wordt van veel dingen ook misselijk.
    Maar.... het overgeven is gelukkig al minder geworden. :D
    Nog wel dagelijks, maar geen 5x per dag.

kijk de laatste dingetjes zijn ook al bijna af. :)

@deesjuh vanwaar de pauze als ik vragen mag?

14. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @deesjuh: jeetje ronde 12 alweer. Hoop dat het snel raak mag zijn.

@Meisje93: wat fijn dat het iets beter gaat. Minder overgeven zal al een hele verademing zijn. Hopelijk komt het normaal kunnen eten en drinken ook snel weer terug.

@TiToTam en @Manana: voor jullie wordt het nu spannend! 37 weken gepasseerd, dus ze kunnen komen (of eigenwijs nog een paar weken blijven zitten :rolleyes:).

@Joyce2013: ja tijd vliegt echt he. Jullie kleine ook alweer 2 maanden. Hoe gaat het slapen van de kleine nu? En de oudste al helemaal gewend?

@Kelly84: hoe gaat het met jou? Kun je weer een beetje genieten van je verlof?

@milou1991: hoe gaat het met je? Is het al wat rustiger met 2 kids?

Vroeg me van jou idd ook al af of je bevallen bent @MimaMerel of dat de kleine het binnen nog te gezellig vind.

Hier gaat het goed. Kleine begint steeds meer te ontdekken en probeert zijn handjes uit. Ze wapperen nog alle kanten op, maar je ziet hem echt een poging doen om te reiken. Ook zijn hoofdje naar links draaien gaat een stuk beter. Hij blijft wel forlax nodig hebben. Dit weekend geprobeerd om te stoppen, maar was geen succes. Waar hij de dagen ervoor dagelijks poepte, bleef het nu weer uit. Ook de pijnlijke stinkende scheten waren weer terug. Gisteren weer begonnen met forlax en vandaag 3 poepluiers met te droge poep waar hij veel moeite voor moest doen. Hopelijk is alles er nu weer uit en gaat het vanaf nu weer goed. Morgen de kinderarts maar bellen voor een herhaalrecept. Verder doet hij het goed. Zelfs een paar keer al doorgeslapen van 22:00-05:30/6:00 uur. Andere keren is het tot 3:30/4:00 uur. Maandag hebben we gezwommen en hij vond het heerlijk! Na ongeveer 20 minuten in het babybad heb ik hem aangelegd en vervolgens heeft hij 3 uur liggen tukken :D. Toen zijn mijn man en ik afwisselend met de oudste gaan zwemmen.
    De oudste geniet van zijn vakantie. Is nog wel flink dwars, maar we zien soms wel wat verbetering.

15. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Zo kan ik niet verder als het steeds niet raak is.
    Zo word je alleen depri van.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Snap ik. Vond het ook loeizwaar. En heb vele huilbuien gehad. Maar kon me niet tot een pauze zetten. Voelde als verloren rondes.
    Knap dat jij het wel kan. Al zou het top zijn, als het deze ronde mag lukken bij je.
    Zou je evt. ook nog naar het zkh willen voor onderzoeken?

@Yesera klopt! nu de rest nog. Hoop dat het met 4 weken over mag zijn.
    Blijven positief. :)

Ah wat leuk zeg! Och dan toch maar aan de forlax. Dit is ook erg vervelend.
    Fijn dat de oudste ook wat minder dwars wordt.

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    deesjuh - 29 jaar - ronde 12 - NOD 28 augustus
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 16 - NOD ?

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Love7 - 25 Jaar - ronde 8 - NOD ?

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

ZWANGEREN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18
    Manana - 32 jaar - 20 augustus '18
    TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18
    Diana285 - 32 jaar - 6 september '18
    Meisje93 - 24 jaar - 4 februari '19

jongen (3)
    meisje (1)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

AFSPRAKEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

10 Augustus - Manana - controle vk
    21 Augustus - Manana - controle vk
    29 augustus - Meisje93 - controle vk
    19 september - Meisje93 - 20 weken echo

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BEVALLEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G.

Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E.

Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?.

Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.

Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.

Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.

Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R.

Milou1991 - 27 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I.

Vaatdoek - 33 jaar - bevallen op 26-06-2018 met 40+0 van een jongen! E.

123abc - 27 jaar - bevallen op 10-7-2018 met 40+1 van een meisje! J.

18. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @deesjuh lijkt mij ook enorm k*t :( ben ook benieuwd of je naar de arts gaat ermee? Knuf!

@Meisje93 wat fijn dat het steeds beter met je gaat! Idd positief blijven ;)

@TiToTam haha ik maak zoiets zelf al door een icepack in een theedoek te wikkelen :p schiet al aardig op bij jullie ;) fijn!

@Yesera idd gewoon forlax blijven gebruiken dan. Heeft bij A. ook wonderen gedaan. En wat fijn dat oudste minder dwars gaat zitten :)

Hier is A. Ook flink dwars aan het doen de laatste tijd. Ze heeft het tegenspreken ontdekt en dat mama bijna niks kan helpt ook niet echt.. Oh en inneens lust ze niks meer :eek: gisterenavond was ik het beu. Ze had honger en weigerde mee te eten omdat ze iets ander wou. Heb haar een keer gewaarschuwd dat als ze niet gaat eten maar met een lege maag naar bed moet.. Zo gezegd zo gedaan. Met natuurlijk veel gehuil en loze beloftes dat ze nu wel gaat eten, maar wist wel beter. Vanmorgen was ze extra vroeg wakker met "buikpijn". Ik vroeg haar wat ze op haar brood wil, geeft ze het aan en geef ik het haar wil ze wat anders o_O heb haar weer naar bed gestuurd met de mededeling dat wanneer ze haar brood bereid is te eten ze naar beneden mag. Uiteindelijk heeft ze het gegeten, maar word er soms echt gek van :| moet me echt inhouden niet kwaad te worden.. Pffff adem in adem uit :rolleyes:

Vandaag weer lekker met mijn nesteldrang bezig geweest. Voordeel van extra vroeg wakker worden :rolleyes: heb de hele bovenverdieping aangepakt; bedden, slaapkamers, ramen, badkamer en een wasje gedraaid. Alles is boven weer lekker spik en span :D

Nu samen met A. Op de bank moe wezen en juf roos kijken :rolleyes:

19. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Als deze ronde niet lukt dan zal ik het zeker doen.

20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @TiToTam het was inderdaad weer een grote baby met 39.2 weken 4052 gram. Maar hij paste maatje 50 nog wel haha.
    En spannend he, het komt nu echt dichtbij. Vluchtas klaar hopelijk komt de kleine snel!

@Yesera slapen gaat beter althans in bed of in de draagzak. Kan hem nadat hij in slaap valt in de draagzak (boodschapje wezen doen) wel in bed leggen en slaapt hij verder. Ik merk dat de oudste expres herrie maakt en gilt en hij daardoor vaak wakker word. Dagen dat de oudste er niet is slaapt hij beter. Maar laatste voeding om 22.30 en slaapt daarna door tot 7.30 - 9.00 uur. Hij doet het dus super. En overdag als hij wakker is kan hij het beter hebben, ligt vrolijk in de box of kinderwagen te spelen (moet wel een speeltje boven ze hoofd om naar te kijken en tegen aan te slaan).
    Ik ben ook naar her zwembad geweest maar dorst niet met die kleine te zwemmen, was bang dat het te koud was. Was wel een buitenbad. Doe je hem dan in een zwemluier?
    Onze oudste is ook nog steeds niet gewend en is heel dwars, luisterd slecht en huilt om alles. De dagen dat hij er niet is zijn echt bijkomen en heerlijk rustig. Als de baby niet in zicht is, is hij zijn lieve zelf weer.

@Manana zal het aan de warmte liggen dat ze zo dwars zijn. Het eet probleem heb ik hier ook. Pfff kost bakken met energie haha. En jij blijft ook maar poetsen he, ik heb maandag wat gedaan maar nu echt weer te warm voor. Niet te gek doen he!

@Meisje93 wat vervelend meis, hopelijk gaat het toch snel beter!

Deel Deze Pagina