ja uiteindelijk van half 8 tot 9u nog even geslapen. Hierdoor wel 2x het ochtendritueel gehad (qua overgeven) Fijn dat jij ook nog even hebt geslapen. Oh wat super dat je man die mogelijkheid heeft.
@Kelly84 o dat heb ik even helemaal gemist, wat is er met je werk aan de hand? Rechtsbijstand altijd inschakelen inderdaad ze weten zoveel meer dan wij. Ze hebben mij ook super goed geholpen, ik ben ontslagen tijdens me vorige zwangerschap! Daarna ruim een jaar werkeloos thuis gezeten maar door de rechtsbijstand zo goed geholpen dat ik zoveel geld mee kreeg dat we dat jaar gewoon goed konden rondkomen. Emotionele schade is een ander verhaal ben er flink depresief van geweest. Deze zwangerschap en verlofperiode heb ik dus juist van genoten en zat deze keer ook echt op een roze wolk. Snap ook goed dat het een donkere wolk boven je verlof periode is, hopelijk komen ze met een goede oplossing. En stay positive! Knuf @Manana wat ben ik blij voor jou dat het afgekoeld is, hopelijk komt de kleine meid snel! Ben zo benieuwd hihi. @TiToTam 12 kilo is super netjes hoor, zal ook nog wel een beetje vocht zijn door de warmte. @Yesera jeetje alweer je laatste week verlof wat gaat het toch snel zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat van je muurschildering! Wij zijn zondag naar een buiten zwembad geweest in Aalsmeer voor de oudste echt super gaaf. De kleine man heeft zich in de wandelwagen vermaakt zwemmen was voor hem te koud. Hier gaat alles verder super, heerlijk de bloel tegen elkaar open en de warmte het huis uit haha. Ook gister een ledikant opgehaald want voor we het weten is de kleine man uit het wiegje gegroeid. Vandaag alweer 10 weken en volgens mij groeit hij als kool. Hij is echt lang haha, zou me niet verbazen als hij al 60 cm is. Volgende week maandag weer consultatiebureau en prikje dus ben beniewd.
Hey lieve dames Sorry dat ik zo afwezig ben geweest heb zo druk gehad en veel gebeurd in korte tijd maar zoontje zo ziek van de waterpokken vakantie niet doorgegaan uiteindelijk toch nog een midweekje weggeweest met onze beste vrienden was super!!!! Uiteindelijk thuis kreeg de man van mijn moeder een zwaar ongeluk dus veel met mn moeder geweest ( heb zelf geen contact met mijn vader) hij is ook al een tijd in ons leven dus was even allemaal ellende, wel deze maand heel veel leuke feestjes gehad dus ben eigenlijk zo niet er mee bezig geweest zelfs 3 weken mijn foliumzuur gewoon vergeten maar nu alles weer lekker op een rijtje hopelijk gaat met jullie alles goed. ♡ Mijn nod is morgen heb 2 weken geleden een blaas ontsteking gehad(voor het eerst in mn leven) die is weggegaan met antibiotica en opeens was die er maandag weer dus nu weer aan de antibiotica vind het zo gek zo nooit zo 2 achter elkaar Ik ga morgen op cyclus dag 29 testen ik weet ook helemaal niet of en wanneer me eisprong geweest is ben er zo niet mee bezig geweest maar nu sinds maandag zit het weer helemaal in mijn hoofd , ronde 8 alweer laat het onze ronde zijn♡♡♡♡♡ Groetjes van love7
deesjuh - 29 jaar - ronde 12 - NOD 28 augustus ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 16 - NOD ? ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Love7 - 25 Jaar - ronde 8 - NOD 9 augustus ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 ♡ Manana - 32 jaar - 20 augustus '18 ♡ TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18 ♡ Diana285 - 32 jaar - 6 september '18 ♡ Meisje93 - 24 jaar - 4 februari '19 ♡ jongen (3) meisje (1) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 27 Juli - Manana - controle vk 1 augustus - Meisje93 - controle vk 10 Augustus - Manana - controle vk 21 Augustus - Manana - controle vk ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S. Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F. Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L. Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R. Milou1991 - 27 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I. Vaatdoek - 33 jaar - bevallen op 26-06-2018 met 40+0 van een jongen! E. 123abc - 27 jaar - bevallen op 10-7-2018 met 40+1 van een meisje! J.
@Meisje93 fijn dat je wat hebt kunnen slapen, maar balen van het overgeven... @Joyce2013 wowww gaat ook hard zeg! Niet geloven hoe snel ze groeien in het begin.. Ben ook benieuwd of hij echt 60 cm is @love7 jeejtje wat een ellende allemaal! Gelukkig ook nog kunnen genieten zo nu en dan! Spannend meid. Mijn duimen draaien voor jullie! Ik heb nogal rugpijn vandaag en heb tot nu 3 keer mn darmen moeten legen ook continu het gevoel dat ik weer nodig moet, maar eenmaal op wc gebeurd er niks.. Ben benieuwd waar dit heen gaat!
@love7 fijn dat jullie toch nog een midweekje weg konden! heftige periode hebben jullie achter de rug zo te lezen. Wat vervelend van je blaasontstekingen. Ben benieuwd naar je test morgen. @Manana yehh heb inmiddels 3 rijstewafels binnen gehouden. oeh zo begon het bij mij! Denken dat ik naar het toilet moet, maar dat er niks kwam Tot ik besefte dat het weeën waren. Ben toen nog gauw gaan slapen. Was 's nachts nl. en 's avonds was E. geboren.
Hey Dames net op me werk maar eveb snel een ziekenhuis testje gedaan met middag urine maar denk dat ik zwanger ben♡♡♡♡♡ tis wel mega licht op de foto echt irritant in t echt zie ik m zo goed morgen ochyend word een spannende ochtend
@love7 oh woooww volgens mij zie ik ook een 2e streepje! Heel spannend dit zeg! Snap dat je niet tot morgen kan wachten met welke test ga je morgen testen?
Hmmm het zet iig niet door.. Het komt en gaat... Wel ben ik heel moe en val zo nu en dan in slaap Vanmorgen ook ineens een enorme drang om de wasmand leeg te wassen en al het beddengoed te verschonen. Maar ik ben al wat langer zo gek bezig Fijn dat je iig iets op hebt! Hopelijk gaat het binnenkort beter met eten. Weet nog wat een marteling dat was...
Heb deze nog 1 ,en 1 van kruitvat die 2voor 5 en als die positief zijn heb ik ook nog een clearbleu liggen met zwanger niet zwanger en hoeveel weken zooo spannend vooral omdat ik niet weet wanneer mn eisprong is geweest laat het morgen weten
ik zie een 2e streepje! Wat spannend. @Manana Vind het al wel erg spannend bij je hoor. Straks maar eens kijken hoe het avondeten valt.
@Meisje93 vind het wel meevallen. Heb nu nergens meer last van. Ben met dl ff naar de speeltuin. Nog ff lekker spelen voor het slapen gaan straks misschien nog ff kort sporten
@love7: moet je een plusje zien op deze test? Want ik zie idd een heel licht vertikaal streepje. Spannend! @meisje83: fijn dat je nu rijstwafels binnenhoud. Gewoon beginnen met licht verteerbaar eten en proberen te drinken. Heb je ors al geprobeerd? @Manana: spannend zeg dat gerommel. Bij mijn oudste had ik een paar dagen voor de bevallig dat ik telkens in slaap viel en mijn darmen zich leefden. Geloof op woensdag. Op donderdag had ik weer volop energie. Op vrijdag echt de drang om alles op orde te hebben en s avonds braken mijn vliezen. Volgende dag in de middag weeën en begin van de avond was hij er. Deze keer enorm moe op zondag en s avonds braken mijn vliezen. Mijn darmen begonnen zich toen ook te legen, maar gelukkig zette het toen nog even niet door. Maar darmen legen en zo moe zijn dat je gedwongen wordt bij te tanken, dat zijn volgens mij wel tekenen dat het eraan zit te komen. Ik hoop het voor hem het weer was heerlijk vandaag! @Kelly84: wat fijn dat de fles zo goed gaat! Hoe heb je de borstvoeding afgebouwd? Op eigen gevoel of heb je een afbouwschema of iets dergelijks opgezocht? Spannend voor je wat er volgende week uit gaat komen met je werk. Hoop voor je dat het nog een positieve draai aan je verlof kan geven. @Joyce2013: ja ze groeien zo hard he?! Onze jongste groeit nu harder dan zijn grote broer destijds deed, dus ben dit niet gewend. Buiten zwemmen heb ik met hem ook niet gedaan. Dat is idd te koud. Voor de oudste staat er nu een lekker badje in de tuin. Onze jongste zit echt tegen die 4 maanden sprong aan. Is snel mopperig en wil dan lekker bij je hangen, maar toch eigenlijk ook weer niet . Hij weet niet zo goed wat hij wil, maar hij kan klagen! Haha dan komt er echt een geluid uit dat mannetje . De forlax doet wel weer goed zijn werk en het herhaalrecept is binnen. Apotheek in het ziekenhuis zei dat alleen eerste keer niet vergoed werd. Onze eigen apotheek zegt dat het helemaal niet vergoed wordt als er niet chronisch op het recept staat (wat er dus niet op staat). Dus dat moeten ze nog even voor me uitzoeken. @Manana: hoe was dat bij jou toen A. het gebruikte? Morgen is hij 4 maanden. Ben blij dat ik de laatste weken nog meer heb kunnen genieten van mijn verlof, want het is natuurlijk allemaal niet zo verlopen als het hoort. Zou graag nog wat langer verlof willen, maar dat zit er niet in . Vanaf volgende week maar zien hoe het gaat lopen met werken gecombineerd met 2 kids! Met de bekkenfysio ben ik al een heel eind met uitzoeken hoe het met mijn verzakking en bekkenbodemspier zit. Je plasbuis hoort zeg maar vertikaal in de voorwand te zitten en bij mij is hij een kwart slag gedraaid (naar beneden geklapt zeg maar). Ligt nu horizontaal voor de uitgang. Doe nu allemaal oefeningen om de bekkenbodemspier te versterken en goed te kunnen ontspannen, zodat ik het urineverlies voor ben. Lukt nog niet helemaal, maar er zit al wel een klein beetje vooruitgang in. Baal wel dat die plasbuis zo zit, want wil graag weer intiem zijn met mijn man, maar het eerste wat hij tegenkomt is plasbuis. En kan je vertellen, dat is pijnlijk als daar iets tegenaan komt . Hopelijk hebben ze daar volgende maand op de bekkenpoli een goede oplossing voor.
Net nog een gedaan hahaha heb voor morgen de kruitvat en clearbleu nog maar ooo denk t echt ♡ ben zo bang teleurgesteld te worden of dat ik een plusje zie en gek ben maar me man ziet ze ook oo wat is t toch weer spannend @Manana spannend word het voor jou zeg en @Meisje93 fijn dat je iets kunt eten
Ik zal me even voorstellen . Ik ben joepy 27 jaar heb 1 zoontje van een jaar vanaf dat die 3 maanden was dachten wij we zijn klaar voor nummer 2. Nu geef ik nog borstvoeding en menstrueer ik nog niet , Maarja het ei komt voor de vloed dus ik hoop elke dag dat die komt en ik doe ook nog eens elke dag een wish ali off ebay ovulatie test anders had het een dure hobby geworden iemand hetzelfde meegemaakt ?