Ah jammer! Wie weet stilte voor de storm haha. @Yesera nee geen ORS geprobeerd. In principe gaat het al wat beterder. Alleen door een slechte nacht, ook gelijk een slechte dag. Wat fijn dat de forlax goed zijn werk doet! Zou wel fijn zijn als het gewoon vergoed wordt. ai dat is wel erg vervelend van die plasbuis. @joepy welkom! wat leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan. heb je wel al positieve ovulatietesten gehad? Of ligt de boel nog helemaal stil door de borstvoeding?
@love7 jaaaaa gefeliciteerd!! @Yesera wij kregen het toen ook niet vergoed. Maar bij A. Was het ook niet chronisch. Heb maar 1 herhaalrecept aangevraagd. Tegenwoordig wordt bijna niks meer vergoed. Vraag me af waar we de verzekering voor betalen eigenlijk Oei klinkt niet fijn je plasbuis! Hopelijk is daar wat aan te doen.. Ik heb al een aantal weken last van gerommel. We zien wel wat de beeb en mijn lichaam van plan zijn, maar heb er nog een hard hoofd in @Meisje93 haha ik vind het opzich niet erg (nu met dit weer). Als ze maar niet langer dan 40 weken blijft zitten haha. Het is waarschijnlijk mijn laatste zs. Dus nog ff genieten van mn buik en het getrappel Misschien is ors idd een goed idee om voldoende vocht binnen te kunnen houden. @joepy welkom! Heb je al een positieve test gehad tot nu toe? En heb je overwogen om te gaan tempen? Een positieve ovutest wil niet altijd duiden op een eisprong helaas.. Met tempen kan je het wel bevestigd krijgen duimen dat het snel raak zal zijn!
@Manana nee dat hoop ik ook niet voor je. Zo vervelend om over tijd te gaan. dubbel genieten dan maar! op de 'goede' dagen spuug ik maar 1-2x. Dus dan hou ik wel het vocht binnen wat ik neem. Al drink ik gewoon heel slecht, doordat ik er misselijk van wordt.
deesjuh - 29 jaar - ronde 12 - NOD 28 augustus ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 16 - NOD ? ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 ♡ Manana - 32 jaar - 20 augustus '18 ♡ TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18 ♡ Diana285 - 32 jaar - 6 september '18 ♡ Meisje93 - 24 jaar - 4 februari '19 ♡ Love7 - 25 jaar - "18"april'19 ♡ jongen (3) meisje (1) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 27 Juli - Manana - controle vk 1 augustus - Meisje93 - controle vk 10 Augustus - Manana - controle vk 21 Augustus - Manana - controle vk 31 augustus- Love7 - eerste echo ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S. Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F. Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L. Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R. Milou1991 - 27 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I. Vaatdoek - 33 jaar - bevallen op 26-06-2018 met 40+0 van een jongen! E. 123abc - 27 jaar - bevallen op 10-7-2018 met 40+1 van een meisje! J.
deesjuh - 29 jaar - ronde 12 - NOD 28 augustus ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 17 - NOD ? ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18 ♡ Manana - 32 jaar - 20 augustus '18 ♡ TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18 ♡ Diana285 - 32 jaar - 6 september '18 ♡ Meisje93 - 24 jaar - 4 februari '19 ♡ Love7 - 25 jaar - "18" april '19 ♡ jongen (3) meisje (1) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 10 Augustus - Manana - controle vk 21 Augustus - Manana - controle vk 29 Augustus - Meisje93 - controle vk 31 Augustus- Love7 - eerste echo 19 September - Meisje93 - 20 weken (SEO) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S. Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F. Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L. Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R. Milou1991 - 27 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I. Vaatdoek - 33 jaar - bevallen op 26-06-2018 met 40+0 van een jongen! E. 123abc - 27 jaar - bevallen op 10-7-2018 met 40+1 van een meisje! J.
@love7: gefeliciteerd!! Wat fijn voor je! Gek om te zien dat in de maand van jouw uitgerekende datum mijn zoontje alweer 1 wordt. @Manana: ja stom hè dat het gewoon niet vergoed wordt. Ik geef het toch niet voor de lol? Welkom @joepy! Hoeveel voedingen geef je nog? Ik werd bij de oudste na 9 maanden weer ongesteld, maar gaf toen alleen nog 's ochtends, 's avonds en 's nachts borstvoeding. Maar wij gingen toen niet voor een tweede, dus heb geen ovulatietesten gedaan destijds. Hoe duur zijn die ovulatietesten? Bij sensitest heb je verschillende hoeveelheden. Je hebt ze bijvoorbeeld voor €34 voor 36 stuks of €245 voor 500 stuks (voor als je echt groots wil inslaan ). En bij zwanger en kids heb je er 50 stuks voor €30 of 100 stuks met 6 zwangerschapstesten voor €38. Dat zijn gewoon simpele dipstick testen. Je moet even kijken welke jij fijn vind. Voor mij werkte die van zwanger en kids niet zo omdat ik daar altijd streepjes had en mijn piek minder duidelijk was. Die van sensitest lieten bij mij duidelijk oploop en een piek zien. Maar dat is voor iedere vrouw weer anders. Succes, hoop dat je toch snel een eitje krijgt!
@ Manana Tempen wil ik pas gaan doen als ik een keer heb gemenstrueerd ik vrij om de 1 of 2 dagen maar ben gewoon nieuwsgierig daarom doe ik de ovulatie testen . Succes met de laatste weekjes @Yesera Ik voed nog sochtens en 1 keer savonds en soms in de nacht heb ongeveer 20 testen voor 3 euro dus voor 5 euro per maand ben ik kwijt aan mijn test verslaving en nog af en toe wat zwangerschaps- testen en mischien dat ik betere testen ga kopen als ik een aantal keer gemenstrueerd heb
Jaaa gefeliciteerd @love7! Superleuk! Juist dus als je er helemaal niet mee bezig bent, bijzonder toch! @Meisje93 fijn dat het ietsje beter gaat weer! Hopelijk zet die lijn door. Was jij nou de cyclus na de hsg zwanger? Beste vriendin gaat morgen voor de hsg, ze ziet er enorm tegenop. Pijn viel jou nog mee toch? Hoop vooral dat het haar helpt ook om zwanger te raken, nog afgezien van de hoop dat alles goed is natuurlijk. Wat fijn dat je man thuis werkt die tijd @Manana! Handig die extra handen, kun jij je energie in jezelf en baby steken. Fijn dat je iig opknapt nu het wat afkoelt! Spannend dat voorwerk maar zegt dus niks blijkt weer... Welkom @joepy! Das al best een tijd geen cyclus dus, afwachten dan! @Yesera hoe is het met de muurschildering? En als je half uur van Den Bosch af woont is zwembad in Oss misschien ook nog een optie. Ik vind dat zwembad met echt jonge kinderen persoonlijk leuker dan Sportiom. Maar jouw zoon is misschien al oud genoeg om juist het wildwaterbaan gedeelte leuker te vinden? Morgen voetreflexmassage, ben heel benieuwd hoe het überhaupt gaat zijn. En of het iets doet. Op af en toe harde buiken na gebeurt er hier weinig. Ben ook wel benieuwd of dat beetje toch al wat ontsluiting regelt.
@TiToTam ik ben zwanger geraakt in de ronde van de HSG. Klopt, mij viel het reuze mee. Toen beide eileiders vol zaten, had ik even een flinke menstruatie kramp (2sec.) Verder nergens last van. Had naproxen en paracetamol geslikt. Op advies van ziekenhuis. Hopen dat het bij haar ook het laatste zetje geeft. heel veel succes morgen bij de massage. Laat de kleine man maar komen
@joepy oh je bent nog niet ongesteld geworden. Was me ontgaan.. Ik werd pas ongesteld toen ik compleet gestopt was met bv. Hopelijk geldt dat niet voor jou! Wel slim dat je je testen bij ali besteld. Zijn net zo betrouwbaar als de testen in nl heb ik begrepen. Waarom teveel betalen als je het voor minder kan krijgen Ik ga duimen op een positieve test binnenkort! @TiToTam ben benieuwd naar je ervaring morgen. Een massage is altijd lekker rustgevend. Lekker van genieten Al dat voorwerk zegt idd niet veel. Maar ik heb ook geen haast Heb je een bepaalde reden dat je bevalling graag eerder op wilt wekken? Hier vandaag lekker wezen wandelen met mn gezinnetje. A. Op de fiets en wij achter haar aan lekker naar het strand en terug gewandeld. Voelde zo fijn na dagen thuis opgesloten te zitten wat heb ik genoten van het heerlijke weer!
Ik hoop dat het voor vriendin ook meevalt @Meisje93! Zij heeft idd ook flinke pijnstiller gekregen en gister moest ze flinke antibiotica, waar ze best heftig op reageerde... Dus ben benieuwd, hoop iig voor haar dat ze ook snel zwanger raakt daarna! Heerlijk @Manana! Ik voel me idd ook weer wat vrijer om dingen te doen. Merk wel gelijk weer de nadelen, heb nu weer sneller koude voeten dus schoenen aan maar met dat vocht in m’n voeten zit niks echt goed, ook weer lastig Het is toch altijd wat En echt eerder opwekken niet perse (vk wil me bv met 40+5 wel overdragen aan de gyn dat ik met 41 weken ingeleid kan worden maar dat wil ik liever niet) maar zoon is 31 augustus jarig en ik hoop vooral heel hard dat frummel een andere dag kiest dan de 31e om geboren te worden... Heb me er al bij neergelegd dat ze heel dicht bij elkaar jarig zullen zijn maar ik hoop oprecht niet op dezelfde dag.
Jaa zoo apart was bij mn zoontje dus ook ben heel blij ♡♡♡Maar wat ben je toch ook weer bang t te verliezen hoe dierbaar het al is in zo'n korte tijd
@TiToTam oh jaaa had je al eerder verteld! (last van dementie ) kan ik me wel voorstellen ja.. Hopelijk komt de kleine dan wat eerder! Met hoeveel weken was je oudste geboren? Hahaha echt zulke koude voeten? Hier gelukkig geen last van. Loop nog lekker in mijn slippers en zomerkleding rond. Ik vind het juist heerlijk Geniet straks van je massage Hier vanmiddag controle bij de vk. Kan er weer lekker lopend heen
Oudste is met 41 weken geboren, na al wel 2 nachten weeën en strippen voordat het doorzette. Voetreflex net was lekker, maar ze had niet het idee dat frummel zich aan het klaarmaken was. Ik ook niet dus dat kan wel kloppen. Ook controle van vk gehad en hij ligt ook niet vast. Hij ligt zelfs weer wat hoger momenteel, weer meer last van maagzuur en benauwdheid. Denk ook dat ik er in m’n hoofd nog niet helemaal klaar voor ben. Nog wat dingetjes die geregeld moeten worden voor ik echt rust heb. Oa met geboortekaartje, hebben een kaartje wat of gevouwen moet worden om in een kleine envelop te passen of ongevouwen in een grote past. Gekozen om hem niet te vouwen, grote enveloppen gekocht en nu blijkt dat het geheel nét boven de grens voor 1 postzegel uit komt. Beetje zuur dus, dus nog bedenken wat we daarmee doen. Toch andere enveloppen en toch vouwen, deels zelf bezorgen of toch overal 2 postzegels op... En ja ondanks zwangerschapshitte toch koude voeten Loop nu ook weer in lange broek. Dikke prima overigens, voelt wel comfortabeler dan dat hele warme.
Hier ook alles goed bij de vk. De beeb zit al weken diep in de bekken en ligt in dezelde houding. @TiToTam oh dus een weekje overtijd. Hopelijk komt deze wat eerder! Ik ga voor je duimen. Hier kwam A. Met 40+1. Volgens de vk is de kans groot dat de 2e ook rond die tijd komt dan.. We gaan het meemaken
ik zou dat risico nemen. 3 gram zal vast wel tussen hun grenzen inliggen. Alles wat max. +5gr. extra is doe ik gewoon met 1 postzegel. Nog nooit bericht gehad over dat de ontvanger een naheffing kreeg. @Manana fijn dat alles goed was!