Oei @TiToTam, de kleine kan dus nog wel even op zich laten wachten. Wel fijn dat de controle goed was. Kun je geen lichtere grote envelop vinden? Vaak heb je enveloppen in verschillende gewichten. Mijn muurschildering schiet zoals gewoonlijk niet hard op . De helft van de eerste letter is geschilderd , nog 6,5 te gaan @Manana: fijn dat jouw controle ook goed was. Wat zul jij genieten van dit weer! @joepy: die testen zijn dan idd heel goedkoop! Zit niks anders op dan wachten tot er weer een keer een eitje komt. De een krijgt een cyclus met volledige borstvoeding, de ander met afbouwen en weer anderen pas als ze helemaal gestopt zijn. Hoop voor je dat je toch snel weer aan de slag kunt voor een kleintje. @Meisje93: hoe gaat het met je? Krijg je alweer wat binnen? Wat een leuke banner heb je.
@Manana mwa nog erg misselijk. gaat nog steeds erg moeizaam het eten en drinken. momenteel krijg ik alleen maar rooibos thee weg. Maar dat houdt ook al op bij 3 koppen. tijdje cola gedronken. Gaat niet meer. Toen overgestapt op 7up maar wordt ik ook erg misselijk van. Drama. Thnx!
@love7 gefeliciteerd! Ik ben wat afwezig. Druk met de nieuwe baan. Het is heel leuk maar ook heel intensief. Veel agressieve bewoners en daar heb ik mij een beetje in vergist. Komt vast goed als ik er langer werk, maar vind het voor nu wel pittig. Verder nog wel erg down. Merk dat ik elke nieuwe zwangerschapsaankondiging moeilijk trek. E wordt over 3 weken alweer twee jaar. Super leuk, maar ook erg confronterend dat ik dan al 1,5 jaar bezig ben en niet zwanger ben. Ik denk ook dat het voor jullie minder leuk als ik steeds met mijn klaagzang tussendoor kom terwijl jullie allemaal in de blije zwangerschap en babymodus zitten.
oei dat is zeker pittig! Zeker als je de bewoners nog niet door en door kent. Wij krijgen ook steeds meer agressieve bewoners. och ik herken jouw gevoel zo goed! Ik was blij & verdrietig tegelijk op E. haar 2e verjaardag. Die extra bewustwording, dat je zolang bezig bent. Hele dikke knuffel meis! Vind het zo oneerlijk voor je. Van mij mag je hier heerlijk klagen hoor! Vindt dat daar ook plek voor is. Weten mensen in je omgeving dat jullie bezig zijn?
Snap dat je je zo voelt maar lekker klagen meis je moet soms ook effe je ei kwijt vinden wij helemaal niet erg!!!!
Klaag maar raak @Lvdv89! Denk dat iedereen hier snapt hoe je je voelt en hoe fijn het is om het even van je af te praten. Maar als het voor jou moeilijk is om mee te lezen tussen alle zwangeren is dat ook begrijpelijk hoor! Kan me voorstellen ook dat werken even pittig is, sowieso wennen en met die patiënten klinkt ook wel heftig. Maar dat komt vast goed! @Meisje93 wat vervelend dat het zoeken blijft wat je wel en niet binnen kunt houden! @Yesera envelop is al heel licht, maar 24x24cm is gewoon een hoop papier natuurlijk. Uiteindelijk besloten om wel die extra zegel te doen, althans, gaan verzenden met Sandd. Dat is €0,60 voor 1 zegel en €1,10 voor 2, dus dat valt nog mee als je dat vergelijkt met PostNL. Haha wordt dus nog een lang project je muurschildering Vandaag echt laatste puntjes op de i in de babykamer, wat decoratie geregeld en nog een nachtlampje gescoord. Nu alleen het geboortebord nog, zijn al een tijd bezig met schilderen maar het wil op de een of andere manier niet mooi worden. Beetje jammer. Morgen nog maar eens een poging wagen en anders opnieuw beginnen...
@Lvdv89 ik vind het best fijn om van je te horen. Wat mij betreft klaag je ook maar raak hoor! Daar is het forum immers voor Hopelijk went je werk snel. Lijkt me lastig om met dergelijke cliënten te werken. Vooral als je ze nog niet goed kent. Maar dat komt vast wel goed @TiToTam lekker bezig wat balen zeg die extra grammetjes. Post is al duur genoeg als je het mij vraagt.. Moet vast goedkomen met het geboortebord @Meisje93 lastig he meis? bij mij veranderde dat ook telkens weer.. Om gek van te worden! Hopelijk ben je er met 16 weken ook van af! @love7 hoe voel je je nu? En heb je al een afspraak staan voor de eerste echo? Hier is alles eigenlijk al klaar voor de komst van de baby. Maar ik blijf om de paar dagen alles stoffen, stofzuigen en poetsen. Ml grapt dat ik een laag van onze laminaat weggepoetst heb in de afgelopen tijd vandaag beetje last van rugpijn wat gisterenavond begonnen is. Vast door mijn poetsdrang dus hier ff rustig aan doen vandaag (nadat ik de boel hier beneden gestoft heb)..
@TiToTam oh dat scheelt wel ja als je het via sandd doet. postnl is zo duur. En worden ws. nog duurder volgend jaar. Denk dat ik maar alvast de babyzegels haal voor volgend jaar. wat vervelend dat het geboortebord maar niet wilt lukken. @Manana nou echt! Heb je eindelijk wat gevonden, en dan krijg je het weer niet weg na 2 weken. Ging het bij jou met 16 weken helemaal weg? het overgeven en het slechte eten/drinken? haha dat herken ik zo. Je wilt je huis helemaal tip top hebben als je gaat bevallen.
Jaa voel me goed alleen last van mn borsten en overdag wat buikpijn wel veel witvloed maar is denk allemaal normaal he ben er echt zo weer uit en weet echt niet meer wat mn symptomen bij mn zoontje waren haha, ik mag met 7 weken al komen vind best eng zo vroeg zou je dan al een hartje kunnen zien? Bij mn zoontje was ik 8 weken en 3 dagen , heb me afspraak al om kwart over 8 smorgens 31 augustus dus dat is wel fijn, flinke nesteldrang bij jou dan spannend wanneer is jou eerste kindje gekomen??
Ja allemaal heel normaal hoor haha met 7 weken is het hartje goed te zien. Ik had met de oudste met 7 weken mijn eerste echo. Zag je een boontje met een knipperend lichtje op het scherm nog ff geduld dus! Jaaa echt niet normaal meer mijn nesteldrang heb net weer alle ramen gepoets omdat er regenvlekken op zaten  blij dat ml met A. naar het strand is en het niet mee heeft gekregen Oudste kwam met 40+1. Zo benieuwd wanneer ze besluit te komen
ik hoop het!! haha! maar goed dat die even weg zijn ja. Heb je nog zoveel energie dan? @love7 ik heb ook veel afscheiding. Ja hoor met 7 weken ga je een hartje zien.
Ik duim heel hard voor je! Nou eigenlijk heb ik niet zoveel energie, maar kan ook echt niet rusten, zolang het niet gebeurd hopelijk ben ik er na de bevalling vanaf! Ben kapot! Maaaar alles glimt weer in huis
Jeetje @Manana ik word een beetje bang van jou Ik ben wel van alles van m’n lijstje aan het afstrepen van dingen die moesten gebeuren maar het echte poetsen ben ik nog steeds geen fan van. En ook niet de neiging om het extra te doen. Zie die ramen ook wel maar ramen lappen is hier sowieso een kwelling met tig kleine raampjes dus kan de puf niet eens vinden om er aan te beginnen. Sowieso begint m’n lijf me de laatste dagen echt in de weg te zitten. Hele bekkengebied zeurt, niks zit of ligt meer lekker. Maar niet iets wat te timen valt oid. @love7 ze laten je vast niet komen als er niks te zien zou zijn! Komt vast goed meis Ja zal volgend jaar nog wel duurder worden idd die zegels @Meisje93. Slim om ze dan eerder in te slaan!
@Meisje93 ik mag hopen van wel! Is niet te doen met een newborn @TiToTam hahaha ik word ook bang voor mezelf bij A. Had ik dat ook wel nesteldrang maar niet zo extreem nu irriteer ik me aan de kleinste vlek of kruimel die ik tegen echt vermoeiend hoor... Wees blij dat je er geen last van hebt! Mijn lichaam straft mij nu ook behoorlijk af... So much voor mijn plannen om rustig aan te doen vandaag
@love7 gefeliciteerd wat leuk! Heerlijk meid! @Meisje93 hoop ook echt voor je dat je je met 16 weken dan echt beter gaat voelen. @Yesera nou ik had gelijk hoor mannetje was gister bij het consultatiebureau 61 cm en 6090 gram. Plus 1 lijn dus weer maar wel mooi ik ze eigen lijn aan het groeien dus prima. Hij doet het verder super dus dan maar weer een grote baby haha!
@TiToTam ja belachelijk eigenlijk. En dan klagen dat wij nederlanders steeds minder post versturen. Tja vind je het gek!! @Manana nee dat is niet echt op een optie. Of je moet een baby hebben zoals E. Die sliep en dronk en sliep @Joyce2013 misselijkheid lijkt vandaag wat minder te zijn. Laten we het hopen. grote bink al zeg! Maar was ook al wat groter bij geboorte toch?
Flinke jongen @Joyce2013! Maar fijn dat het goed gaat! @Manana nog iets gepoetst vandaag? Ik had gister totaal onverwacht nog een babyshower superleuk, vriendinnen bedachten zich dat ze niks geregeld hadden nog en hebben binnen paar dagen iets op touw gezet. Zat er behoorlijk doorheen gisteren, idee dat ik zo nog 3 weken door zou kunnen lopen vloog me echt aan, dus dat kwam ook echt perfect uit, kan er weer even tegenaan! Was sowieso beetje gek dat ik me zo voelde, niks veranderd tov vorige week maar ik voelde me zó rot.. Tot m’n moeder wees op de voetreflexmassage, zij is daar ook altijd even door van de leg. Had jij dat ook @milou1991? Ik voel lichamelijk geen verschil maar was emotioneel echt een wrak afgelopen dagen. En nu weer gewoon normaal. Twijfel of ik komende afspraak laat staan, weinig zin om me volgende week weer zo te voelen.
Wat leuk een babyshower @TiToTam! Fijn dat je daardoor weer even frisse moed hebt gekregen voor de laatste loodjes. @Joyce2013: wat fijn dat het zo goed met hem gaat! Onze jongste is van de -2 lijn in 6 weken naar de -1 lijn gegaan en zat met 15 weken op het gemiddelde. Ben benieuwd of hij ook nog doorgaat naar de +1 lijn . Heeft de kleine ook de vaccinaties gekregen? @Meisje93: wat fijn dat je misselijkheid vandaag minder leek. Hopelijk zet dat door! @Manana: is het nog rustig bij jou? Ik heb gisteren voor het eerst weer gewerkt! Ging goed, maar was wel vermoeiend. Zo'n ander ritme weer, dus dat was even wennen. Heb voornamelijk bijgekletst en een begin gemaakt aan mijn mailtjes. Morgen weer werken en denk dat ik er donderdag al weer helemaal in zal zitten. Thuis ging het met de mannen gelukkig ookgoed. Al slaapt de kleine door de 4 maanden sprong overdag wel weer bagger, maar dat komt vanzelf wel weer. Verder weten mijn man en ik niet wat ons overkomt. We hebben beide het gevoel dat ons gezin pas compleet is met 3 kinderen . Nooit verwacht, maar we hebben dus gewoon echt nog wel een kinderwens. Voorlopig maar even laten bezinken en genieten van onze 2 jongens. En later (over 1/1,5 jaar) maar eens kijken of we er nog wat mee gaan doen en hoe dat praktisch dan zou moeten (slaapkamer inrichting, vervoer omdat we nu geen auto hebben, verdeling huishoudelijke taken etc.). Ben benieuwd wat we uiteindelijk zullen beslissen .