Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Hi Ladies! Hoe is het hier? Heb echt schandalig lang niks laten horen, maar met een newborn en meerdere verhuizingen was het niet echt prio ;)
    Hier gaat het goed! Kleine dame doet het zo goed! Drinkt goed en slaapt als een roosje, zo fijn!

@Manana en @TiToTam jullie mogen bijna zie ik! Spannend zeg <3

@Meisje93 hoe is het met jou? Misselijkheid al wat minder geworden?

@milou1991 hoe gaat het bij jou? Voel jij je al wat beter?

Lvdv89 vindt dit leuk.
  2. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Hee @123abc! Wat ben je druk geweest joh, maar ben benieuwd hoe het met je gaat! Zitten jullie nu in een permanent huis? Hoe gaat het met jullie dochter? Heb je de borstvoeding afgebouwd of toch doorgezet?

@Meisje93 verstandig om dan voor een second opinion te gaan, wellicht werkt een andere aanpak voor jou ook beter! Bij zoon liep ik bij de cesar therapeut, nu bij de bekkenfysio en kan wel zeggen dat die fysio veel meer gedaan heeft dan de cesar. Hopelijk helpt het jou ook! Is het nu wel stabiel of blijft het erger worden?

@Manana dat klinkt idd als de slijmprop! En ook wel alsof je lijf zich aan het klaarmaken is, als de nesteldrang eindelijk is gaan liggen. Lekker rustig aan doen dan idd! Ben benieuwd joh!

Hier ook alles nog rustig. Merk niks van het toucheren, ook nog geen slijmprop oid te zien. Vanochtend de bovenverdieping gepoetst en boven en beneden gedweild, ik hoop dat tegen de tijd dat het weer moet, ik daar fysiek even niet toe in staat ben :D Ook m'n teennagels gelakt, ook voor de laatste keer denk ik in zulke bochten gewrongen :p Gekke situatie toch dat afwachten!

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @123abc wat fijn te lezen dat het zo goed mag gaan met jullie.
    Hebben jullie nu een vaste woonplek?

ja misselijkheid wordt gelukkig wat minder gelukkig! :)
    Nog wel iedere ochtend overgeven.

@TiToTam ja wie weet! Woensdagavond moet ik. Als ik er een goed gevoel bij heb. Meld ik me bij de andere therapeut af. Heel stom, maar voel me dan zo lullig om haar af te moeten melden.
    het wordt helaas alleen maar erger. Met kleine stukjes lopen al veel pijn. :(
    Zelfs het hondenrondje (200m) wordt al zowat teveel.

laat de beeb bij jou ook maar snel komen! :)

4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 hopelijk kan deze iets voor je betekenen! Dit is echt niet te doen zo en je moet nog ff....

@TiToTam toch een beetje nesteldrang vandaag :p ? Haha toch nog je teennagels gelakt :D ik heb dat ook bij alles wat ik doe hoop ik dat het voor het laatst is en dat ik hopelijk voor de volgende ronde al bevallen ben :roflmao:

@123abc leuk weer wat van je te horen! Pittig zeg al dat gedoe met een newborn erbij.. Hebben jullie nu een vaste woning? Fijn om te horen dat de kleine het zo goed doet :)

Hier: ik blijf idd stukjes dikke slijm verliezen. Gek dat ik dat bij A. Niet had :rolleyes:
    We hebben het ledikantje maar vast bij ons op de kamer gezet. Nu maar op de kleine wachten...

5. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    @Manana @TiToTam @Meisje93
    Ja we hebben gelukkig inmiddels een vaste plek. Maar wat was dat een aparte kraamtijd zeg! 10-07 bevallen, 12-07 woning bezichtigd, 13-07 verhuizen naar vakantiehuis, 31-07 sleutel van nieuwe woning, 3-08 naar huis van vrienden terwijl we aan het klussen waren en 11-08 over o_O
    Haha, als ik het zo teruglees denk ik, hoe heb ik dat gedaan? Hehe

Maar goed, we zitten er en het is weer een thuis! We zijn allang blij dat onze zoon het allemaal best vond en overal slaapt zolang Ko de koala er is ;)

Borstvoeding ben ik gestopt. Zag er zo tegenop om daar heel hard voor te moeten werken tijdens het vele verhuizen en klussen.. dus was wel een beetje eigen belang, maar zag het niet zitten. Kraam gaf me groot gelijk ;)

Manana vindt dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manana ik hoop het!

laat dat bedje maar snel gevuld zijn! :)
    Weet A. dat de baby elk moment kan komen.

@123abc pfoe heftig hoor! 3x verhuizen met een baby.
    Je hebt dus nog wel kraamzorg gehad. Ook in de vakantiewoning?

nee heerlijk rust!

Manana vindt dit leuk.
  7. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @123abc gelukkig is het allemaal nu achter de rug en kunnen jullie in alle rust gaan genieten :) begrijpelijk dat je in dergelijke situatie stopt met bv. Gelukkig worden kindjes met beide voedingen gezond groot ;)

Hier: ineens hele gevoelige pijnlijke tepels?? Wat heeft dat nou weer te betekenen? :eek:
    En nadat we A. Af hadden gezet bij mijn ouders, gingen we boodschappen doen, maar kreeg me toch felle steken down under waardoor ik niet normaal meer kon lopen. Ze hielden een uur of 2 aan en ik gilde het iedere keer weer uit :confused: daarna nog een stukje slijmpropje verloren. Het lijkt nu gestopt te zijn :rolleyes:

8. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Pfoe mensen zouden voor minder omvallen @123abc, wat een heftige tijd! Respect! Zitten jullie nu wel in een vast huis? Groot gelijk dat je met de bv bent gestopt!

Wat naar dat je zoveel pijn hebt @Meisje93 :( Hopelijk kan de andere fysio wel iets voor je betekenen...

@Manana nesteldrang, weet niet, het was wel weer een keer tijd :D En ook wel de wens om alles gewoon netjes te hebben voor het geval het begint. Die kans wordt natuurlijk wel steeds groter komende dagen.
    Klinkt pijnlijk die steken! En die tepels... Geen idee, gebeurt van alles in je lijf dus!

Ik ga morgenochtend dienstdoende verloskundige bellen om te horen of ze tijd en ruimte heeft om langs te komen om te strippen. Mocht dat niet lukken omdat het te druk is kan ik het zondag nog eens proberen en anders staat er maandag sowieso een afspraak. Nog steeds geen tekenen dat er iets staat te gebeuren. Frummel is wel lekker druk, net een tijd in bad gelegen en toen was ie helemaal stil dus begon me alweer zorgen te maken maar hij is weer luid en duidelijk aanwezig dus weg zorgen gelukkig!

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    en @Manana heeft het doorgezet? Of was het helaas loos alarm?
    Kan het zijn dat de beeb nog verder naar beneden is gezakt?

@TiToTam ik hoop het ook! :)
    Anders gaat het behoorlijk zwaar worden ben ik bang.

hopelijk hebben ze een plekje vrij voor je vandaag!

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Manana klinkt spannend meid hopelijk heeft het doorgezeten en jullie meisje er nu.

11. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik ben net wakker :oops: sinds gisteren kan ik slapen voor een heel leger lijkt het wel :roflmao:

Die steken daar beneden heeft meer met een gevoelige baarmoedermond te maken helaas en niet veel met met een bevalling. Als de kleine zich er tegen aan drukt, doet dat flink pijn. Maar kan ook komen door het slijmverlies bedacht ik me net. Heb dergelijke krampen ook aan het begin van mn menstruatie (wel in mindere mate gelukkig).

Maar behalve gevoelige tepels, verder nergens last van.

Vraagje: de bloedsliertjes in het slijm dat ik verlies lijken niet meer op oud bloed. Ze zijn helder rood/roze van kleur. Ik twijfel of ik de vk moet bellen... Heb geen echt bloedverlies namelijk :rolleyes: kijken of ik vandaag nog meer ga verliezen..

@TiToTam hopelijk hebben ze een plek vrij vandaag voor je! Heb je al gebeld?

12. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Manana: het is normaal dat in je slijmprop sliertjes bloed zitten. Verliezen van de prop zegt helaas niks over wanneer je bevalling zal komen. Bij de oudste slijmprop een week voor de bevalling verloren en bij de jongste op dezelfde dag als mijn vliezen braken. Denk dus wel dat het te maken heeft met verweking down under. Hoop voor je dat alles bij elkaar net het laatste zetje geeft om alles in hang te zetten!

Manana vindt dit leuk.
  13. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hoop ik ook, maar heb er een hard hoofd in dit keer.. Ben bang dat ik maandag toch naar het zh moet....

14. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Joyce2013: mijn man wordt dit jaar ook 38 :D. Zei al tegen hem dat hij dan wel een 3e kindje voor zijn 40e verjaardag van me zou krijgen :p.
    Wat fijn dat de vaccinaties goed gaan. Hier is de kleine er toch telkens wel 2 dagen ziek van. Volgende week weer naar het consultatiebureau en dan krijgt hij voorlopig de laatste serie. Ben benieuwd hoe groot hij is. Maat 62 is nu echt te klein, terwijl dat bij de oudste pas met 6,5 maand was :eek:.

@Kelly84: jullie dame echt al zo lang is! Die vliegt ook door de kledingmaatjes heen dus.

Joyce2013 en Kelly84 vinden dit leuk.
  15. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dat zou jammer zijn, maar voordat je aan het infuus gelegd wordt zijn er ook andere mogelijkheden om het op een fijnere manier op gang te brengen he. Nog een keer strippen, ballon, gel of vliezen prikken. Pas als die dingen geen optie meer zijn dan gaat het infuus eraan. En je hebt ook nog tijd om te wachten tot 42 weken. Komt vast goed allemaal!

Manana vindt dit leuk.
  16. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Manana wat spannend!! Hopelijk zet het alsnog vanzelf door.
    @TiToTam hopelijk Kan je dit weekend terecht! Mijn duimen draaien voor jullie!

Sorry Ik heb het zo druk met werk en de voorbereidingen van de verjaardag. Die vieren we dit weekend. Maar hou het af en toe in de gaten of jullie al bevallen zijn :)

Manana vindt dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik hoop het niet voor je! Al zullen ze je niet gaan inleiden hoor.
    Als het met de baby gewoon goed mag gaan.

Manana vindt dit leuk.
  18. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Manana en @TiToTam jeetje ik hoop voor jullie dat ze nu wel een klein beetje vaart gaan maken ;)
    Jullie zijn de eerste van het lijstje die over de 40 weken gaan.
    Gelukkig is het dan nu niet meer zo warm!!

@Yesera ja het is echt niet normaal!! Ze weegt alweer 6,4kg en dan ook nog is zo lekker lang dus maatje 62 zit nu precies pas, maar we gaan morgen op vakantie en ik denk dat als we over 2 weken terug komen ze alweer over kan naar 68.

Maar opzich houdt ze zich dan toch nog best redelijk aan het “standaard maten patroon”

Bijgevoegde bestanden:

Manana vindt dit leuk.
  19. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Snap ik, maar ik heb gewoon geen zin in al die extra zh bezoeken en geregel met oppas voor A. :rolleyes: we blijven hopen dat de beeb zich zsm meldt :)

@Kelly84 dat scheelt echt enorm. Ik geniet zelfs van dit weer :D ga zo met ml een lekker stukje wandelen :)

@Lvdv89 dat is lief :) veel plezier met de voorbereidingen ;)

Kelly84 vindt dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 fijne vakantie! Geniet er heerlijk van.

@Manana snap ik! ik hoop met je mee.
    Inderdaad even een stevige wandeling maken. Wie weet helpt dat. :)

@Lvdv89 succes met de voorbereidingen!

Kelly84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina