Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Yesera oh wat goed! Nou ben ik echt benieuwd naar de flesjes. Moet helaas een paar uur wachten :rolleyes:

@milou1991 je zou die andere zeker nog uit kunnen proberen. Die van. Tommee Tippee ging bij A. een stuk langzamer dan andere flessen. Maar dat is alweer 4 jaar geleden......

2. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Ik zweer ook bij Dr Brown met prematuurspeen, zeker voor snelle drinkers. Oudste heeft daar lang mee gedaan, voor frummel pakken we nu ook regelmatig de fase 1 speen. Prematuur duurde op gegeven moment 3 kwartier. Avent gaat idd megasnel, Difrax was bij oudste ook te snel. Nu gelijk Dr Brown en gaat echt heel goed. Hier ook de smalle overigens.

Yesera, milou1991 en Manana vinden dit leuk.
  3. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Veel baby praat waar ik ( helaas) niet aan mee kan praten, maar lees wel mee. Er zijn niet veel meer niet-zwangere over.

Ik ben sinds vandaag weer begonnen met spuiten. Vanmorgen voor een echo in het ziekenhuis geweest en alles zag er goed uit. Ik ben benieuwd na hoelang ik aanmerking kom voor iui. Eerst maar weer eens deze ronde afwachten.

Yesera, milou1991 en Manana vinden dit leuk.
  4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oh nou kan niet wachten tot we hem ook uit mogen proberen! Hij kan iedere moment aankomen :D

5. Lvdv89

Lvdv89 Bekend lid

2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Deesjuh - 29 jaar - ronde 13 - NOD even pauze
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 18 - NOD 7 oktober

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

ZWANGEREN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Meisje93 - 24 jaar - 4 februari '19
    Love7 - 25 jaar - "18" april '19

jongen (0)
    meisje (0)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

AFSPRAKEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    29 Augustus - Meisje93 - controle vk
    31 Augustus- Love7 - eerste echo
    19 September - Meisje93 - 20 weken (SEO)

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BEVALLEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G.

Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E.

Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?.

Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.

Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.

Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.

Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R.

Milou1991 - 27 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I.

Vaatdoek - 33 jaar - bevallen op 26-06-2018 met 40+0 van een jongen! E.

123abc - 27 jaar - bevallen op 10-7-2018 met 40+1 van een meisje! J.

Diana285 - 32 jaar - bevallen op 14-08-2018 met 36+5 van een jongen! D.

TiToTam - 30 jaar - bevallen op 26-8-2018 met 40+6 van een jongen! ?.

Manana - 32 jaar - bevallen op 28-8-2018 met 41+1 van een meisje! L.

6. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Spannend meid! Hopelijk hebben jullie geen iui nodig! Ik duim voor je ❤️

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Fijn dat alles er goed uitzag!
    Ik dacht na 1.5 - 2 jaar. Als je graag met IUI zou willen starten. Zou ik dit zeker gaan bespreken met je gyn.
    Maar mijn duimen gaan weer heel hard draaien voor je deze ronde! :)

@Twinkle81 hoe gaat het met jou? Zijn je darmen weer tot rust gekomen?

8. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oh wowww ik ben om! Wat een fijne fles zeg! Ze deed net 15 min (zonder pauze) over 60 ml :D voorheen was dat met 2 keer boeren tussendoor max 10 min.
    Ze dronk er ook erg rustig mee zonder zich te verslikken met teveel melk :)
    Blij met mijn aankopen en blij dat ik een starterspakket met 3 flesjes besteld heb :D

milou1991, TiToTam, Yesera en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh @Lvdv89, wat hoop ik voor jou dat het heel snel raak mag zijn! Spannend weer om te beginnen met spuiten.

@Manana: wat goed zeg! Mijn oudste dronk super goed uit de avent classic, maar voor de jongste ben ik super blij dat we de browns hebben gekocht! Een van de beste aankopen voor hem.

Hier is de oudste vandaag met zijn nieuwe pak naar zwemles geweest. Werkte perfect! Had het wel iets koud, maar stond niet te bibberen, was super blij en kon zich de hele les blijven concentreren. Komt de badmeester naar me toe dat hij het pakt moet afkeuren :mad:. Het schijnt iets drijfvermogen te hebben, waardoor kinderen niet (voldoende) leren hoe ze zelf moeten blijven drijven. Dus ondanks dat het voor zijn gezondheid beter is, mag hij het pak voortaan niet meer aan :(. Volgende week maar weer het andere pak aan wat onvoldoende hielp en hopen dat hij er een beetje aan went en hij niet weer vatbaarder wordt door de extra kou.
    De kleine man zit niet helemaal lekker in zijn vel. Is huilerig en bijt overal op. Voel nog geen tandjes, maar denk wel dat er wat gaande is. En misschien ook weer een sprongetje. Hij is zijn armen ontzettend aan het oefenen. Is aan het grijpen en vasthouden. Valt ons wel op dat hij het meeste doet met links, dus zijn benieuwd of hij echt linkshandig wordt :D. Mijn man vindt het momenteel wel zwaar met 2 kinderen, omdat de jongste overdag ook zo slecht slaapt. Dus op dit moment is ie weer van gedachten veranderd en wil hij geen 3e :rolleyes:

Lvdv89 vindt dit leuk.
  10. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    WoW iedereen is hier net zoals ik echt te spreken over de dr brown flessen, ik heb dan wel de brede fles en zit al op een fase 2 speen maar dat gaat allemaal echt super goed! Hier weer terug van vakantie en wat hebben de kids het super goed gedaan!!
    De oudste heeft genoten van het zwemmen en spelen de hele dag, en de jongste ja die hoor je gewoon niet, gelukkig net zo’n makkelijke baby als der zus!
    En dan 950km rijden en ook dat hebben ze allebei super goed gedaan!!
    Voor herhaling vatbaar.

@Lvdv89 ik ga ook voor je duimen dat het nu gelijk raak mag zijn!!

@Yesera Ah balen zeg dat dit pak dan niet mag! Maar ook wel heel sneu dat het water zo koud is zeg!!

Wij worden in ieder geval volgend jaar oom
    En tante voor de eerste keer, zo leuk!!

Lvdv89 en Yesera vinden dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manana en gaat het drinken nog steeds zo goed?

@Yesera heh dat is flink balen dat het nieuwe zwempak afgekeurd is. :(
    Ja snap wel dat je man het pittig vindt. Ach voor een evt. 3e kindje hoef je niet perse nu al te beslissen. :)

@Kelly84 fijn dat jullie van de vakantie hebben genoten.

Wat leuk!

Kelly84 vindt dit leuk.
  12. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Yesera wat zielig dat de kinderen in zo'n koud badje moeten zwemmen en wat balen dat zijn pakje niet goedgekeurd is :( hopelijk zal hij er niet veel last van hebben...
    Haha wat een derde kindje betreft, ml wil er ook nog een, maar kan 2 kids al niet aan :roflmao: voor mij hoeft het niet meer. Wil niet weer zo'n hel van een bevalling meemaken.. Volgens mij overleef ik het niet meer :rolleyes:

@Kelly84 klinkt als een heerlijke vakantie ;) fijn dat de kids het zo goed hebben gedaan :thumup: nu lekker nagenieten!

@Meisje93 ja gaat echt super :D ze is ook een stuk rustiger en slaapt veel beter. Voorheen had ze vaak last van de hik en krampjes en daar raakte ze overstuur van. Ze heeft ook minder behoefte om te clusteren :)

Ze heeft sinds gisteren ineens last van babyacne :( we zijn gisteren voor de zekerheid naar de ha gegaan om een eventuele allergische reactie uit te sluiten, aangezien ze sinds kort overgestapt is naar kv. Maar het is gelukkig echt babyacne. Ze heeft wel een droge huid waardoor ze steeds aan haar gezicht krabt... Hiervoor een zalfje gekregen en het lijkt de boel te verzachten :) nu hopen dat het acne ook snel weggaat....

13. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 hoe is het verder met jou? Al wat meer kunnen eten? Je zit al bijna op de helft! Gaat hard he!?

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manana wauw wat goed zeg!
    Hier staan de difrax flesjes alweer klaar. Maar als dat niks is ga ik gelijk over op dr.brown zo te lezen. ;)

gelukkig geen allergische reactie! hoelang duurdt ong. die acne?

Ja bijna op de helft. :)
    Tegenwoordig kan ik 's middags goed eten en gaat het avondeten weer moeizaam. :p
    Drinken ook nog steeds een probleem. Blijven dus lekker doortobben.
    Voel me wel wat energieker gelukkig. Nachten gaan tegenwoordig erg slecht. Lig veel wakker en val niet in een diepe slaap.
    Maar we doen het voor een heel mooi doel! :)

Manana vindt dit leuk.
  15. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Blijft pittig @Meisje93, ik gun je zo dat het wat makkelijker wordt! Binnenkort 20 weken echo? Begint het al wat meer te landen? Shopzin te komen?

Wat sneu @Yesera dat dat pak niet mag :( Hopelijk went ie er dan een beetje aan, is toch geen doen als het zo koud is... Ach en je hebt nog even voor een derde toch?

@Manana fijn om te lezen dat ze zo goed werken! Wel heftig joh, dat je zo'n zware bevalling hebt gehad dat je daardoor zelfs een derde niet ziet zitten. En sneu van het acne!

Lekker je vakantie @Kelly84! En gefeliciteerd!

@Lvdv89 duimen draaien voor je dat het snel raak mag zijn!

Hier komt er als het aan mij ligt geen derde. Ben benieuwd of ik nog van gedachten ga veranderen, man wil wel een derde maar ben benieuwd of ie dat blijft willen. Ik vind het echt schattig dat hele kleine maar zal blij zijn als ie weer groter is. Dat hele 'wat wil ie nou' blijft toch lastig :p

Lvdv89 en Kelly84 vinden dit leuk.
  16. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw

Hier precies hetzelfde over een eventuele 3de. ML wil wel maar ik niet zo nodig!
    Mocht ik er überhaupt over na willen denken wacht ik nu zeker totdat de 2de minimaal bijvoorbeeld 3 is Haha.
    Ik vind deze combi van maar 2 jaar en 2 maanden er tussen wel echt pittig.

17. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Meisje93 hopelijk heb je geen andere flesjes nodig en hopelijk gaat het binnenkort met avondeten ook beter!
    Je doet het idd voor een mooi doel :)

Geen idee hoelang zoiets duurt. Had A. Ook, maar ben vergeten voor hoelang. Het lijkt iig te minderen en de creme doet wat hij moet doen. Ze zit niet meer aan haar gezicht :)

@TiToTam gelukkig heb ik niet alles meegekregen van de bevalling. Ik begreep dat ze de weeën wilden remmen en een spoed keizersnede aan het voorbereiden waren! Nou ben ik ff blij dat dat uiteindelijk niet meer nodig was.. Maar zo snel dat ik beval, is gewoon niet normaal meer.. Zelfs de kleine had er last van. Vind het gewoon doodeng!
    Ben ook benieuwd of je van gedachte zal veranderen :p

@Kelly84 haha wij hebben om die reden bewust gewacht totdat A. 3 was. En maar goed ook. Ze is zich overal bewust van. Helpt graag mee met de baby en is zelfstandig. Scheelt mij een hoop energie :D

Kelly84 vindt dit leuk.
  18. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ik vind 2 jaar en 3 maanden (bij ons) er tussen ook heel pittig. Maar hier is het wel andersom. Ik wil wel heel graag een derde en mijn vriend niet. Maar die draait wel weer bij. ;) Wel wil ik pas een 3e als Imme naar de basisschool gaat. Dus dan zijn ze 4 en 6. Zo is het in mijn gezin ook gegaan. Ik was 6 en mijn broertje 4 toen mijn zusje kwam. Ook mijn moeder heeft dat als heel relaxed ervaren en echt als een cadeautje.

Kelly84 vindt dit leuk.
  19. TiToTam

TiToTam Bekend lid

8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Hier zit er 3 jaar tussen en daar ben ik wel heel blij mee. Oudste is heel zelfstandig, kan echt wel een tijd alleen spelen en kan ik veel uitleggen en begrijpt veel. Dat wilde ik ook graag (oké niet zo strak op elkaar) maar vind het wel heel fijn. Maar moet er ergens niet aan denken om over 3 jaar weer zulke zelfstandige kids te hebben en dan weer terug naar af te gaan met een baby.

Kelly84 vindt dit leuk.
  20. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @milou1991 nou dat precies!! En indd dat moet je dan zien als een soort cadeautje.

@TiToTam nou kijk dat is dus de andere kant, weer in de luiers, weer al die slaapjes.

Daarom als ik er nu aan denk ben ik er klaar mee. Maar laten we zo zeggen 75% zeg ik nee ik wil niet meer en hou nog 25% open Haha.

Heb Mn schoonzusje ook vandaag allemaal positie kleding mee gegeven en gezegd dat ze zo het wiegje mag lenen enz. Dus ze zegt lenen? Ik wil het ook overnemen. Maar ik kan er nog geen echt afstand van doen want dan is het definitief en dat kan ik nog niet Haha.

Deel Deze Pagina