@TiToTam ja woensdag de 20 weken echo. Nope nog steeds geen shopdrang... Ik zie vooral tegenop om überhaupt naar een winkel te moeten. @Manana wat fijn dat de creme zijn werk doet! @Kelly84 begrijpelijk dat helemaal afstand ervan doen nog een stap te ver is. #leeftijdsverschil. Tja helaas valt een zwangerschap niet te plannen. Mij leek 2 jaar ertussen prettig zodat ze veel aan elkaar zouden hebben straks. De natuur heeft ervoor gekozen dat dit 3 jaar werd. En qua bekken is dit wel prettiger dat E. een stuk zelfstandiger is.
Das ook vervelend dat je er tegenop ziet @Meisje93 Heb je nog veel nodig? Of anders online? Je hebt nog wel even natuurlijk. Herkenbaar @Kelly84! Ik heb altijd geroepen dat 2 zat is maar het idee dat al die spullen dan definitief weggaan en nooit meer zwanger en zon klein babietje is toch ook wel even slikken. Maar om nog een kind te krijgen om die reden is ook niet echt wat
Wat drukke dagen achter de rug dus wat minder actief. Zijn gestopt met de speen voor mijn dochtertje en ze heeft het er maar zwaar mee. Zo zielig om te zien, maar ze pakte hem steeds vaker en werd boos als ze hem weg moest leggen. Laatste tijd liep ze de hele dag met de speen in. Ze is er eentje vergeten en toen gelijk besloten om te zeggen dat die kwijt is... Ik zou wel 4 kinderen willen, maar ben bang dat dat er helaas niet in zit. Ook een ideaal leeftijdsverschil moet ik maar uit Mn hoofd zetten. Ik heb vandaag een echo gehad. En er is 1 eitje gegroeid. Gelijk een een injectie gehad om het eitje te laten springen. Heb ook gevraagd wanneer we eventueel mogen overgaan op iui. Dit is pas over 4/5 maanden. Nog even volhouden...
@TiToTam voor de baby heb ik alles wel in huis geloof ik. Heb veel neutrale dingen natuurlijk. boodschappen doe ik inmiddels al online. Van de week verf halen voor E. haar nieuwe kamertje. Wat lastig zeg om een kleur uit te kiezen. @Lvdv89 wauw wat knap! Slaapt ze wel goed in zonder speen? E. heeft helaas nog een speen. Gelukkig gebruikt ze die alleen met inslapen. Maar als ze hem ziet liggen, dan gaat ie gelijk in haar mond. Nog even kijken wanneer we dat eens gaan afleren bij haar. Je weet het niet meis. De 1ste is ook vlot gegaan. Super! Nog even gezellig maken & dan weer dat wachten... Bij jullie houden ze dus echt 2 jaar aan. Ik hoop van harte dat IUI niet nodig zal zijn.
Hier een plak baby die mama die geen moment rust gunt vandaar dat ik wat minder actief ben. Heb zojuist een elektrische baby swing van banini besteld. Ze vind het heen en weer wiegen in de schommelstoel heerlijk, maar dan moet er alsnog bij zijn om haar te wiegen hopelijk kan ik vanaf morgen wat vrij rondlopen in huis @Lvdv89 oh spannend meid! Duimen dat iui niet nodig zal zijn! Hier met. A. Ook cold turkey gestopt met de speen nadat ze haar laatste kapot had gebeten. We hadden maar 1 dag drama en daarna was het gelijk weer over hopelijk zal het voor jullie kleine ook snel wennen @Meisje93 haha hier wordt ook alles online besteld hoor. Succs met het uitkiezen van de kleur. Ben benieuwd wat het uiteindelijk zal worden @Kelly84 begrijpelijk. Heb ik ook terwijl ik blijf roepen dat ik geen derde meer wil
Oef dat is idd een pittige fase @Lvdv89! Hier heeft oudste z’n tut alleen voor het slapen maar ik kijk ook nog niet echt uit naar het afbouwen.. Sowieso nu maar even niet, hij kan die troost nu even goed gebruiken. Heeft hem echt nodig met in slaap vallen. En z’n slaap heeft ie momenteel hard nodig, sliep voor de bevalling max 45 min en vanaf paar weken voor de bevalling zelfs helemaal niet meer omdat ie anders savonds niet sliep maar sinds de bevalling slaapt ie elke middag rustig 2 uur en dan in de avond ook op tijd naar bed. Wat ik overigens wel prima vind want met beetje mazzel krijg ik frummel ook plat zodat ik zelf ook even kan gaan liggen. En super een eitje gerijpt! Hopelijk is dit jullie knaller! @Manana is de draagdoek geen optie? Automatische schommelstoel is nog praktischer natuurlijk maar ik ben zelf echt een muts met geluiden en zooi in huis, de box staat hier bv nog steeds niet en zo min mogelijk speelgoed met geluid, tv staat overdag ook nooit aan en radio ook niet. Dus zou hier nooit komen zon ding, maar hoop dat het voor jullie werkt! Hier vooral plakbaby in de avond, op zich niet erg maar zou wel wat meer voor mezelf willen doen weer ff in de avond. Vandaag tweede dag alleen met 2 kids en ben de hele dag bezig geweest. Maar geniet ook wel van baby op m’n buik want die avonden komen vanzelf wel weer en dat ie niet meer op m’n buik wil slapen. Ga je veel veranderen in het kamertje @Meisje93? Verf kiezen is idd een lastige vanaf zon ministaaltje...
@Meisje93 de avonden gaan redelijk. Eerste avonden er nog even uit geweest. Getroost en weer terug. Vanavond voor het eerst gelijk gaan slapen maar wel met een boekje in bed. Maar als dat het ergste is... vooral overdag is een drama. Ze is ineens zo’n kattenkop. Heel erg om over je eigen dochter te zeggen haha. Maar ze doet echt gemeen. Overal om huilen als ze dr zin niet krijgt. Expres je pijn doen en dan zegt ze: Mama boos. En gaat ze op de mat zitten. ( daar heeft ze echt maar max 5 keer op gezeten als ‘straf’) Ik hoop wel dat dat veranderd, want echt gezellig is het niet zo. Ik had het ook niet erg gevonden als ze hem nog even had gehad, maar vooral Mn man zeurt al een tijd erom dat we hem weg moeten halen. En nu ze hem toch was kwijt getaakt dachten we dat het een goed moment was. Misschien dat ik het heb gemist, maar hebbje inmiddels wel al de 20 wk echo gehad? @Manana ah dubbel zeg! Zo heerlijk zo dichtbij je, maar je wil ook wat voor elkaar krijgen. Misschien inderdaad wat @TiToTam zegt. Ik vond een draagdoek ideaal! @TiToTam ja groot gelijk hoor! Ik vond het ook niet echt heel erg. Alleen merkte we dat ze er de laatste tijd bijna heel de dag mee rond liep. En omdat ze nogal een pittig karakter heeft, was het heel de dag een strijd om nee te zeggen of af te pakken. Ik hoop maar dat ze er snel doorheen is. Ik heb vanochtend de pregnyl spuit in mijn arm gehad i.p.v. mijn bil. Dat mocht niet meer zei de zuster (?). En het doet toch maar pijn. Heel de dag al last van mijn arm. Vraag me af of dat wel normaal is...
@Manana hopelijk biedt de babyswing je wat meer vrijheid. Thnx! Ja ik ook. ben al zo van gedachte veranderd. Maar hier ben ik nu wel echt zeker over. nu de juiste spullen vinden. @TiToTam ja ze krijgt een totaal nieuwe kamer. De babykamer waar ze nu slaapt blijft hetzelfde. die is neutraal.
@Lvdv89 wat goed zeg! och echt die uitprobeer fase. Hier zit E. momenteel ook in een lastigr fase. Althans ze heeft er zelf ook last van. haha dus je man lost de avonden op? ik heb vanmiddag de 20 weken echo. oh wat gek dat het ineens niet meer in de bil. Vindt dat toch wel de fijnste plek om iemand te prikken. Hopelijk is het niet nodig maar anders vragen of de volgende keer in je been mag. Die last van je arm kan wel kloppen trouwens. Je kan wat spierpijn krijgen.
Dragen lijkt mij niet zo fijn met mijn rug. De bevalling heeft mijn houdingsspieren weer flink beschadigd. Ik heb continu last van rugpijn, zelfs als ik lig... Dat extra gewicht van de baby erbij hoeft dan ook niet als dat niet nodig is. Over 3 weken weer een afspraak plannen bij de fysio om te zien hoe groot de schade werkelijk is @TiToTam hier staat de tv/radio ook vaker uit dan aan. Gelukkig kan je de melodieën ook uit laten bij de swing. Ik vind ze ook niet altijd fijn om aan te horen. Ook wat speelgoed betreft hebben wij zo min mogelijk met geluid in huis. Heb dit keer zelfs nog geen muziekmobiel aangeschaft. Als hij de speen alleen voor het slapen nodig heeft, lijkt het mij ook niet zo'n big deal. @Lvdv89 oei klinkt pijnlijk. Hopelijk was dit dan ook je laatste spuitje! Ben toch best benieuwd waarom ze nu ineens in de arm spuiten @Meisje93 spannend! Geniet ervan. Duimen op een mooie echo
Ehhhh heb ik dit nou compleet gemist? Titotam! Van harte gefeliciteerd!!! Is alles goed gegaan? Ik zal even terug bladeren...
Dames ik heb een vraagje. Ik weet het dus gewoon niet meer van de vorige keer, maar wanneer werden jullie weer ongesteld na de bevalling/borstvoeding. Ik dacht dat ik het de vorige keer best snel weer werd na het stoppen met de borstvoeding. Maar nu heb ik denk ik al minimaal 4 weken echt die menstruatie krampen maar er gebeurd verder niks. Buiten dan wat meer afscheiding. Sex hebben we nu met condoom omdat in niet eerder wil begonnen met de pil voordat mijn lichaam het allemaal weer zelf doet. En die krampen doen me ook zo denken aan zwanger zijn maar volgens ons is er niks lek of kapot gegaan. Herkennen jullie die krampen?
Ik heb die krampen ook al een weekje. Eergisteren voelde ik enorme steek in mijn rechterzij en sinds gisteren vruchtbaar slijm. Ik vermoed dat ik nu rond mijn ovulatie zit we zullen het meemaken komende dagen. De vorige keer werd ik ook meteen na het stoppen met bv ongesteld. Maar had verder nergens last van en nu al een tijdje krampen... Sex hebben wij nog niet, dus ben zeker weten niet zwanger als je twijfelt ff een testje tegen aan gooien.
Ook is wat gegoogled maar begin nu bang te worden dat het dalijk toch een verzakking is. Alleen totaal geen last van urine verlies of dat soort dingen.
Om te beginnen; stop met googlen! Je maakt jezelf alleen maar gek. Bel anders met je ha. Kan ook gewoon zo zijn dat je cyclus op gang aan het komen is
heerlijk! Even bijkomen voor jou! niet gaan googlen jij! Ik werd na 5 weken ongesteld. Maar volgens mij duurdt het bij de een langer dan bij de ander. Niet te druk om maken. En anders net wat manana zegt. Naar de huisarts.
deesjuh - 29 jaar - ronde 13 - NOD even pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 17 - NOD ? ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - 4 februari '19 ♡ Love7 - 25 jaar - "18" april '19 ♡ jongen (0) meisje (0) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 26 september - Meisje93 - controle vk 28 september - Love7 - termijn echo 23 oktober - Meisje93 - extra echo ivm groeiachterstand ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S. Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F. Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L. Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R. Milou1991 - 27 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I. Vaatdoek - 33 jaar - bevallen op 26-06-2018 met 40+0 van een jongen! E. 123abc - 27 jaar - bevallen op 10-7-2018 met 40+1 van een meisje! J. Diana285 - 32 jaar - bevallen op 14-08-2018 met 36+5 van een jongen! D. TiToTam - 30 jaar - bevallen op 26-8-2018 met 40+6 van een jongen! ?. Manana - 32 jaar - bevallen op 28-8-2018 met 41+1 van een meisje! L.
20 weken echo achter de rug! Tot zover lijkt ons kindje gezond te zijn. Wel loopt het een week achter qua groei dus dat wordt nu in de gaten gehouden. Ook ligt mijn placenta dicht bij de uitgang dus daar krijg ik rond de 30 weken nog een echo voor.