Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @deesjuh balen dat je door bent voor de volgende ronde. :(

    @Manana dankjewel!
    gefeliciteerd met jullie dochter. Ja met dit weer valt dat niet helemaal mee.
    Hopelijk voel je je snel weer fitter
     
  2. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Manana gefeliciteerd met jullie dochter! Nu echt naar school. Of gaat ze na de vakantie?


    Bloeding heeft doorgezet vannacht. Dus ben gewoon ongesteld geworden. En dat op 9dpo :(
     
  3. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 Ooo super fijn, gefeliciteerd!! Heerlijk van genieten.

    @Lvdv89 nee dat meen je niet zo vroeg al ongesteld, wat ontzettend balen zeg. Vond het er zo goed uitzien voor je.

    @Manana snap het helemaal hoor. Zelfs ik vind dit weer veel te heet en heb geen dikke buik meer. De hormonen werken niet mee houd ook weer vocht vast. Kan me dus voorstellen dat het echt wel pittig is, succes!
     
  4. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Nou, net bij de vk geweest hoor. Mijn lichaam is er klaar voor zei ze;)
    Bmm volledig verweekt en bijna volledig ingekort, 2cm ontsluiting.. ze heeft ook gestript dus we gaan zien of het wat doet :)
     
    Kelly84, TiToTam, Joyce2013 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh nee. :(
    hoe kan dat nou ineens?
    wat k*t zeg!
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Super! Laat die baby nu maar snel komen.
    Zodat je een heerlijke kraamtijd mag hebben.
     
    123abc vindt dit leuk.
  7. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ahh nee! Wat vroeg ineens! :(
     
  8. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    @Manana gefeliciteerd!
    @Lvdv89 oh nee, wat rot. Dan verwacht je het al helemaal niet meer.

    De ontstekingen in mijn darmen lijken te verminderen. Van een kruidenvrouwtje kreeg ik de tip om longkruid tinctuur te gaan proberen want dat bevordert de weerstand van de darmen. Binnenkort maar eens bestellen dus. Ze is absoluut geen kwakzalver en weet gigantisch veel van kruiden. Vaak ook welke wel en niet icm medicijnen kunnen en dat is wel heel fijn.

    Ik moet even een paar pagina's teruglezen want zag dat er een nieuw topic was geopend. Of kan iemand een samenvatting geven? ;)
     
  9. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Ja ik snap er nu niks meer van. Vanmorgen veel (oud) bruin bloed en het is nu gestopt.
    Heb een test gedaan maar die is negatief.

    Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo om weer te starten met gonal. Ik weet niet of je zo snel/vroeg al iets zou kunnen zien op een echo. Weet iemand dat?
    Stel dat ik wel zwanger ben, wil ik liever niet starten met gonal.
     
  10. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Dank voor de felicitaties allemaal :)



    @Lvdv89 jeejtje wat een onzekerheid. Geen idee of je nu al wat zou kunnen zien, maar als dit een innestelingsbloeding is geweest (wat heel goed mogelijk is op 9 dpo) kan de test ook nog niet positief zijn.. Ik ga heel hard voor je duimen! Misschien met de arts bespreken wat je nu het beste kunt doen?
     
  11. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    @Twinkle81 fijn dat het al wat verminderd! Heb je ook al eens gedacht aan Etherische oliën? Compleet natuurlijk ook en zou je misschien ook kunnen helpen.
    Je kunt me in ieder geval een berichtje sturen, dan kan ik er wat meer over vertellen ;) ik gebruik het zelf ook (niet voor mijn darmen dan..) en ben er super enthousiast over!

    @Lvdv89 jeetje wat een onzekerheid zeg! Hopen dat er morgen wat duidelijkheid komt!
     
  12. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Lvdv89: jeetje wat een onzekerheid, maar zou zeker nog niks starten zolang je niets zeker weet! Ik vind bloeding op 9 dpo ook heel goed passen bij een innestelingsbloeding, zeker als het nu weer gestopt is. En dan ben je te vroeg met testen. Ik heb bij beide zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad. Bij de jongste ook op 9 dpo en op 12 dpo pas een heeeeele lichte positieve test. Ik blijf toch voor je duimen.

    @123abc: wat goed!! Laat het dan maar snel beginnen zodat je even rustig van die kleine kunt genieten in jullie huidige huis met alle hulp er omheen. Voel je al iets?

    Hier knapt de kleine goed op. Gisteren uiteindelijk inderdaad lichte koorts gekregen (38.3). Nu wel nog verhoging, maar hij is een stuk vrolijker en niet meer zo prikkelbaar.
     
  13. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Yesera gelukkig knapt de kleine man weer op en zakt de koorts. Hopelijk is hij snel weer helemaal de oude.

    @123abc wat fijn dat je lichaam er klaar voor is, dat de kleine nu maar snel mag komen. Spannend!

    @Lvdv89 snap je helemaal zou ook niet willen beginnen met de kans op een zwangerschap. Vooral nu het bloeden dan nu toch weer gestopt is lijkt het wel op een innesteling. Ik heb dat bij de eerste ook gehad en bij de tweede niet dus alles is mogelijk en ik duim voor je!
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Lvdv89 als dit van een innesteling komt. Zou je zondag wat op een test moeten zien!
    Snap dat je nu nog niet met gonal-f wilt starten.

    wat fijn! @Twinkle81
     
  15. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Meisje93 gefeliciteerd met een mooi kloppend hartje!!

    @Lvdv89 ik duim voor je dat het een innestelingsbloeding was!!

    @Yesera de oudste had bij mij ook altijd koorts na een vaccinatie maar was na 1,5 dag meestal wel over.

    Ik vind dit weer nu echt heerlijk. Vandaag met het gezinnetje naar t zwembad geweest en tuurlijk mag de kleinste niet zwemmen maar die lag heerlijk in de kinderwagen onder een parasol.
    Maar voor de zwangere onder ons kan ik me voorstellen dat dit echt verschrikkelijk is!! Sterkte!!

    @123abc Ohh hopelijk heeft het strippen geholpen en komt het heel gauw opgang!!
     
  16. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Oh wat goed @123abc dat je lijf al aan het werk is! Hopelijk zet het door en kun je nog rustig in jullie huis bevallen!

    @Lvdv89 toch nog spannend dus... Kan idd best een innestelingsbloeding zijn geweest, ik duim iig heel hard!

    Wat een supergoed nieuws @Meisje93! Heeeeel fijn!

    @Yesera sneu altijd die kleintjes die er zo'n last van hebben van een vaccinatie...

    Gefeliciteerd @Manana! Wat een mijlpaal lijkt me dat, 4 jaar... Ik vond het al een dingetje om laatst dus bij scholen op bezoek te gaan, maar die van jou is dus al zo ver!

    Ik ben normaal al geen fan van warmte en dat is nu niet anders. Heb er over het algemeen gelukkig niet veel meer last van dan normaal, alleen gister had ik het ff zwaar. Heb het wel sneller warm, lig nu weer onder minder dekens dan manlief, normaal is dat andersom. En dan gelijk een totaal oververhit hoofd, heel charmant o_O Maar rustig aan en dan komen we een heel eind!

    Vandaag laatste werkdag gehad met kids, volgende week nog een dag overdracht en wrs in de vakantie nog wel wat overleg, maar dat zal niet heel veel zijn. Raar idee! Weer bijna een half jaar thuis straks... Heb er nu wel meer moeite mee om het werk los te laten merk ik, ik heb nu zúlk leuk werk wat echt mijn passie is en dat moet ik nu uit handen geven. Heb wel een supertoffe vervangster, alle vertrouwen in, maar had het toch het liefst zelf gedaan :p

    Wow ik krijg het wel even benauwd van mijn eigen ticker :eek: :p Nog 52 dagen! Dat klinkt echt als niks, mijn hemel! Kast waar we bedje van gaan maken voor de baby is helemaal geverfd, alleen de achterwand nog. Hopelijk komt man dit weekend toe aan het verven van de muur. Dan nog met de commode aan de slag en dan kan ik mijn nesteldrang eindelijk loslaten op het inrichten van de babykamer, het wassen van kleertjes etc. En op het poetsen van het huis, dat is elke keer een gebed zonder eind met al dat geklus.
     
    123abc vindt dit leuk.
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    thnx meiden! ♡

    @Kelly84 heerlijk! Even zwemmen.

    @TiToTam wauw alweer met verlof jij.
    Ja altijd gek heh, om voor een lange tijd niet te hoeven werken.
    Wel fijn dat je een fijne vervangster hebt!
     
  18. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

     
  19. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @123abc wat fijn dat je lichaam er klaar voor is. Laat het dan maar snel zo ver zijn!

    @TiToTam zo klinkt het inderdaad nog maar heel kort. Heerlijk dat je bijna verlof hebt :)
    Hopelijk kan je alle laatste dingen dan nog doen die je wilt doen

    Vandaag toch nog meer gebloed. Het is misschien maar 1 inlegkruisje vol. Maar dat moet teveel zijn voor een innestelingsbloeding. Dus ik ga er vanuit dat ik morgen gewoon start met de gonal. Extra balen omdat ik echt pas op na het weekend had gerekend en we nu een weekje vakantie hebben. We zouden tm dinsdag op de camping blijven en moet nu weer heen en weer rijden :( Maar hopelijk nu eindelijk eens voor een goed doel
     
  20. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Manana: gefeliciteerd met je dochter! Is ze al wezen wennen op school of doen jullie dat pas na de zomervakantie?

    @TiToTam: wat lekkerder je verlof gaat beginnen! Geniet er lekker van. Hopelijk kun je snel gaan nestelen.

    @Kelly84: mijn oudste heeft alleen op die prik met 14 maanden wat gereageerd en voor de rest nauwelijks. Ja hij sliep de dag van de vaccinaties meer, maar dat was het. De temp van de jongste is vandaag toch weer opgelopen tot 38.0, maar gelukkig was hij echt een stuk rustiger. Wel heeft hij erg last van de veranderde ontlasting. Ontlasting komt nu niet meer dagelijks en daar heeft hij wel veel moeite mee. Hij heeft echt pijnlijke en enorm stinkende scheten. Alsof een volwassen man een scheet heeft gelaten :eek:. Verpleegkundige van het consultatiebureau raadde lactulose aan, maar wil niet direct medicatie geven. Zit eerder te denken of ik niet wat laxerende dingen kan eten en drinken zodat het doorwerkt in mijn melk, maar weet nog niet zo goed wat. Roosvicee laxo werkte tijdens de zwangerschap altijd goed, maar weet niet hoeveel invloed dat werkelijk op moedermelk heeft.
     

Deel Deze Pagina