och wat naar! En zelfs opgenomen geweest. Welke medicatie gebruik je nu? Hopelijk mag het snel beter gaan met je. Klopt bij de eerste had ik het ook. Toen kwam ik niet van de medicatie af. Nu wel, al moet ik er nog mijn best voor doen om niet te gaan spugen op bepaalde momenten. Tot ong. 21 weken dagelijks overgegeven. Nu gelukkig sporadisch een keer.
Pff erg he ik had het bij de eerste helemaal niet bij deze ook voel me nu super gelukkig hopelijk gaat het snel beter xx
@Lvdv89: wat pittig dat je zo misselijk bent dat je zelfs opgenomen bent geweest! Hoe gaat het nu thuis? @love7: wat fijn dat alles weer goed was! Ben je al lekker aan het shoppen en kamer inrichten etc.? @Meisje93: hoe gaat het met jou? Met ons gaat het goed. Blijft wel puzzelen met de kleine man en de allergieën. Veel klachten zijn verdwenen, maar hij blijft uitslag in zijn gezicht houden. Gelukkig gaat het met zijn darmen een stuk beter zolang ik geen foutjes maak en oplet wat hij rechtstreeks aan hapjes krijgt. Snijbonen gaan bijvoorbeeld echt niet, maar pompoen, broccoli, bloemkool, appel, peer en banaan gaan goed en vindt hij erg lekker. En hij groeit ontzettend hard. Is nu bijna 7 maanden en is zelfde lengte en gewicht als zijn oudere broer met 9 maanden was . Grote broer doet het ook erg goed, dus dat is fijn.
Ja hebben echt al zoveel kleren niet normaal kan t elke keer niet laten die moet straks 3x verkleden hahah en verder hebben we heel veel al alleen we moeten nog eind deze maand de kamer laten stuucen 1 muur verven vloerrje erin en dan de kamer en inrichtingen maar , o en ben zo verliefd op mijn kinderwagen En geniet zo van me buikje en heerlijk dat ik haar al echt voel zo bijzonder ♡♡
deesjuh - 29 jaar - ronde 13 - pauze ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze ZWANGEREN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 - 24 jaar - 4 februari '19 ♡ Love7 - 26 jaar - 18 april '19 ♡ Lvdv89 - 28 Jaar - 12 juni ‘19 jongen (0) meisje (1) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ AFSPRAKEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 14 november - Love7 - extra controle vk 23 november - Love7 - extra controle vk 26 november - Meisje93 - groei echo + placenta check 29 november - Love7 - 20 weken echo 5 december - Love7 - extra controle vk 14 december - Love7 - extra controle vk 24 december- Love7 - controle vk ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ BEVALLEN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G. Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E. Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?. Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S. Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F. Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L. Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R. Milou1991 - 27 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I. Vaatdoek - 33 jaar - bevallen op 26-06-2018 met 40+0 van een jongen! E. 123abc - 27 jaar - bevallen op 10-07-2018 met 40+1 van een meisje! J. Diana285 - 32 jaar - bevallen op 14-08-2018 met 36+5 van een jongen! D. TiToTam - 30 jaar - bevallen op 26-08-2018 met 40+6 van een jongen! ?. Manana - 32 jaar - bevallen op 28-08-2018 met 41+1 van een meisje! L.
@Lvdv89 hoe gaat het nu met je meis? @love7 Wat ben je al heerlijk aan het shoppen. Leuk! Wat heb je veel extra controles. Speciale reden? @Yesera Ik mag weer gaan klagen.... Gaat even niet zo lekker allemaal. Fijn dat veel klachten zijn verdwenen. Maar zou fijn zijn als de uitslag ook weg zou gaan. Fijn dat hij zo goed groeit!
@love7 jij hebt lekker geshopt zeg! Veel plezier met je nieuwe kinderwagen. Het is niet echt mijn smaak maar gelukkig houdt iedereen van iets anders! @Meisje93 ohjee toch weer erg ziek? Jij hebt het wel zwaar te verduren zeg. Ik gok bij jou ook echt op weer een meisje. Wij kregen gister te horen dat de 20 weken echo bij mijn zwager en schoonzus niet goed was. Ze hebben een rand van 1cm vocht rond 1 longetje gezien en die long klopt ook mee met het ritme van het hartje terwijl het normaal stil ligt. Maandag kunnen ze bij de Gyn in het ziekenhuis terecht, en als die niet kan helpen worden ze doorgestuurd naar Leiden of naar het Erasmus in Rdam. Een hele spannende tijd. De mevrouw die de 20 weken echo deed zei wel, ik doe dit werk al 12 jaar en ik heb dit nog nooit gezien. Hier thuis gaat alles super verder maar weer wel echt het besef dat je in je handjes mag knijpen met 2 gezonde kids!
@Kelly84 ja dit kindje komt niet geheel vanzelf. Wie weet! Lijkt me erg leuk. Al verloopt deze zwangerschap toch weer anders dan bij de eerste. Wat schrikken & erg spannend allemaal! Hopelijk valt het mee.
Ja zelfde als bij zoontje nu al te veel buikpijn met harde buiken met zoontje rond de 20 weken enn is met 27 weken tijdens het werk overgegaan in weeën da 2 dagen gelukkig weg geept dus moet godsidorie nu al rustig aan gaan vandaar de extra controles verder gaat het met het kindje super ♡♡♡
Ja had zo gehoopt dat het deze keer wegbleef maar zo eng je bent toch beetje bang elke keer of t weeen worden omdat dat zomaar gebeurde bij levy wel pas met 27 weken maar vind t allemaal beetje eng en kan moeilijk voor mezelf zorgen maar er zit een frummeltje in mn buik dus die extra controles zijn wel goed ♡♡ en werk nu ipv 6 uur per dienst 4 uur hoop het zo nog even vol te houden maar word t erger moet ik al stoppen en voel me daar zo schuldig over gelukkig loopt hier op de seh het ook wel zonder mij en is iedereen zo lief en begripvol en dat ik op dit kleine frummeltje moet passen maar toch even moeilijk hoe gaat het met jou meid
Het gaat al stukken beter. Medicatie lijkt te helpen en heb gister voor het eerst niet meer overgegeven. Vanaf morgen ga ik weer aan het werk. Hopelijk nu tot een beetje aan het einde. Nu langzaam aan aftellen naar de 12 weken en de geslachtsbepaling ❤️ @Meisje93 echt vervelend zeg dat je je zo voelt! Hoelang moet je nog? @love7 vervelend van je harde buiken! Goed op jezelf letten. Dat is inderdaad het belangrijkste.
Snap ik, zeker nu je die ervaring al hebt heh. Goed aan jezelf denken! wat fijn dat de medicatie zijn werk lijkt te doen. Blijf wel goed aan jezelf denken. #hier: Bekken,rug, stuit doen veel pijn. Dinsdag weer naar een nieuwe fysio therapeute. Ben benieuwd. Werken wordt langzaam zwaarder. Maar merk ook aan mijzelf dat ik grenzen ga verleggen. Niet echt handige combi. Misselijkheid lijkt weer helemaal terug te komen. Misselijkheid was nooit helemaal weg. Maar wel het overgeven. Van de week weer moeten overgeven en sindsdien moet ik elke ochtend flink mijn best doen om ontbijt binnen te houden. Nog 12-14 weken te gaan.
@Kelly84: wat naar voor je zwager en schoonzus. Hoop dat het uuteindelijk mee zal vallen! Spannende tijd. Hier in de omgeving ook iemand die een hele slechte 20 weken echo heeft gehad. Kindje zal meervoudig gehandicapt geboren worden. Laat je idd destemeer beseffen hoe gelukkig je mag zijn met 2 gezonde kids. Wij hebben met beide ook wel het een en ander van doen met hun gezondheid, maar dat valt echt in het niet vergeleken met dat. @love7: gave kinderwagen. Echt een meisjes wagen! @Meisje93: wat vervelend dat je lichaam niet meewerkt en je misselijkheid weer terug aan het komen is! Lijkt me moeilijk als je nu al het gevoel hebt dat je aan het aftellen bent. @Lvdv89: wat fijn dat het met jou zo veel beter gaat! Wanneer heb je de geslachtsbepaling?
@Yesera Ja baal er wel van, maar het is niet anders. Heb mijn appelmoes cupjes weer besteld. Kan ik weer gaan overgeven. Baal meer dat ik niet echt van deze zwangerschap kan genieten. Terwijl dit de laatste keer zal zijn. Maar het is niet anders. Krijgen er straks iets geweldigs voor terug. ❤
Leuk! Zo heeft een vriendin van me het ook idd. Ik vind het een fijne combi, een baby en een schoolgaand kind. Maar als wij nog voor een 3e gaan wordt het wel binnen 2 jaar (ivm onze leeftijd ). Eerst maar eens zien of die kleine beter gaat slapen overdag. 99% van de tijd slaapt hij namelijk niet. Alleen een hazenslaapje tijdens het drinken, maar zodra je hem weg wil leggen is hij wakker. En dat valt mijn man heel zwaar. Zeker gecombineerd met zijn eigen slaapproblemen (elke keer dat hij gaat slapen heeft hij levensechte nachtmerries en hij heeft slaapapneu). En hij is toch degene die voor de jongens zorgt als ik werk, dus hij moet het wel trekken. @Meisje93: tjee wat balen zeg. Eerste trimester bagger, tweede trimester ietsjes beter en nu derde trimester weer bagger. Gelukkig krijg je er iets heel moois voor terug idd! Is appelmoes het enige dat je goed binnenhoudt of doe je er medicijnen in?
Oh ja dat snap ik! Hopen dan maar dat die kleine het eens wat “beter” gaat doen. Dit is voor jullie ook erg pittig!
Ja het is pittig, maar heb wel gemerkt dat je je er vooral niet aan moet gaan ergeren. Wordt hij snel weer wakker? Jammer, maar hup naar beneden en probeer het over 1 a 2 uur wel weer. Maar het is niet altijd makkelijk om het van je af te laten glijden. S nachts doet hij het een stuk beter. Meestal slaapt hij in zijn eigen bed en komt hij voor 2 voedingen. En nachten dat hij niet zo lekker in zijn vel zit slaap ik gewoon lekker samen met hem. Hoe gaat het met Imme?