Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Lvdv89 hmm. ik vind het maar raar hoor.
    Misschien optie om op hcg te prikken? Dat is wel erg vervelend ja. Nu net jullie lekker vakantie hebben.

    @Rainbow88 & @Fluss1984 Hoe gaat het bij jullie?
     
  2. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Hee @Meisje93!
    Je bent zwanger, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!
    Hoe voel je je?

    Hier gaat alles best goed.
    Met S. zijn gezondheid lijkt het goed te gaan; zijn ademhaling is weer zo goed als normaal en de krampjes worden ook minder nu. Hij moet nog wel tot half augustus antibiotica (preventief om nieuwe infectie te voorkomen).
    Ik heb wel een mama-armkindje gekregen; hij ligt graag de hele dag (en liefst ook de nacht) bij mij in de armen. Bij iedereen (incl mijn vriend) huilt hij, neem ik hem over is hij gelijk stil.
    Op zich fijn dat onze band nu al zo sterk is, maar ik heb dus bijna nooit mijn handen vrij en maar heel weinig me-time omdat ik het sneu vind om hem langere tijd huilend achter te laten (zowel voor hem als voor diegene die hem niet getroost krijgt). Soms gaat het even een half uurtje goed in de wipstoel of in de box, maar vaker niet dan wel helaas. En snachts ligt hij de halve nacht tegen mij aan in bed; anders kom ik niet aan mijn rust omdat hij dan heel onrustig is.
    Gelukkig ben ik nog 2 maanden thuis :rolleyes:
    De afgelopen dagen begint hij wel meer en meer aandacht te schenken aan de mobiel en zo, ik hoop dat die afleiding ervoor gaat zorgen dat hij wat vaker in de box kan etc.

    Hoe gaat het met de andere dames hier? Het is nogal veel om allemaal terug te lezen :$
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Fluss1984 dankjewel!
    De kwaaltjes zijn goed aanwezog zullen we maar zeggen. ;)

    Wat fijn dat het beter lijkt te gaan met S.
    Maar pfoe lijkt me behoorlijk zwaar voor je. kom je dan wel aan je eigen dingen toe?
    Fijn dat je wat langer verlof hebt. Zeker met deze situatie.
     
  4. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Nou, toch wel een beetje teleurgesteld wakker geworden vanmorgen. Weet dat strippen niet altijd werkt, maar had gister avond toch een paar weeen.. dus had wel hoop. Maar helaas ;)
    Misschien ook maar beter want we moeten maandag tekenen voor de overdracht vd woning.. dus als ze vandaag of morgen komt kan ik daar niet bij zijn.. maar had liever een baby vastgehad nu! Haha.

    Maandag morgen weer naar de vk en dan strippen ze weer. Ze had het er ook over dat we eventueel vliezen nog kunnen breken ipv inleiden in het ziekenhuis.. maar als dat niet werkt moet je een dag later dus alsnog ingeleid worden. Dus daar ff over nadenken. Iemand ervaring mee?
     
  5. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Net in het Z-H geweest. echt niet zwanger.
    Dus nu weer op naar ronde 16 helaas :(
     
  6. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ahh wat jammer zeg! Zo gek dat je nu zo snel weer ongesteld bent dan! Ronde 16 alweer :(
     
  7. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    @Meisje93 We zijn na 10 dagen ziekenhuis naar huis mogen gaan.

    Moeten 2x per dag medicatie geven. En hem monitoren, we dachten eerst 24 op 24u maar het moet alleen maar als we hem niet in het zicht hebben.

    Hij doet het heel goed voor de rest. Drinkt en slaapt goed. Weent enkel bij honger.

    Eind juli moeten we terug op controle.

    Hoe gaat het met jou??
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah nee. :(
    Had stiekem echt goede hoop voor je. Echt k*t dit!
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij mijn moeder heeft de huisarts een paar keer de vliezen gebroken. En alle keren had ze dezelfde dag nog haar baby in haar armen.
    Het is aan jou, om dat te overwegen. Qua inleiding zkh.
     
  10. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ja had net ff wat opgezocht maar je hoort idd vaak dat het dan wel snel gebeurd.. toch eens goed overnadenken dus.
     
  11. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Fijn dat het goed gaat! Lekker weer thuis :) geniet ervan!
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat fijn dat jullie thuis zijn nu.
    Super dat hij het goed doet. Hoelang heeft hij medicijnen nodig?

    Gaat goed hier. :)

    ben benieuwd wat je keuze zal zijn.
     
  13. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ach bah zeg had het zo gehoopt voor je :(. Sterkte. Krijg je de vitamine b12 al? Hadden ze daar nog iets over vruchtbaarheid gezegd? Tekort daarvan kan veel problemen geven.

    @123abc: jammer dat er geen actie is! Zelf alleen ervaring met spontaan gebroken vliezen, niet met het laten breken. Maar is het niet zo dat je dan tot 72 uur na het breken kan wachten met inleiden? Dat was bij de oudste (geboren met 38w5d) in ieder geval zo, maar misschien is het bij kunstmatig breken van de vliezen anders vanwege infectiegevaar. En misschien even een avondje gezellig maken met je man? Schijnt ook wel eens de bevalling op gang te kunnen brengen :D. En je ziet op YouTube ook wel eens vrouwen die dansen om het op gang te brengen :roflmao:
     
  14. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Het strippen was niet helemaal voor niks, want ben de slijmprop net verloren! Haha.

    @Yesera Oh ik dacht dat je 24 uur met gebroken vliezen mocht lopen.. 72 is al weer wat beter. Meer kans dat je niet hoeft in te leiden natuurlijk..
    gezellig maken kunnen we altijd nog proberen ja! Al ben ik er altijd steeds huiveriger voor tegen het einde.. niet perse nodig maar toch..
    wel een stukje gewandeld vanmiddag met de kleine man in de kinderwagen. Maar dansen is niet echt mijn ding, hah
     
  15. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Haha dan niet dansen idd. Lopen is ook goed. Lekker in beweging blijven. Ja ze hebben mij verteld dat zolang ze niet toucheren (ivm infectiegevaar) je met gebroken vliezen na 37 weken binnen 72 uur moet bevallen. Na toucheren is het binnen 24 uur. In die 72 uur moet je natuurlijk wel goed je temp in de gaten houden zodat ze weten of je een infectie hebt. Bij de oudste kwamen bij mij de weeën 14 uur na het breken op gang. Na 1,5 uur weeën wilde ik dat ze keken hoe het ervoor stond. Wilden ze niet, maar op aandringen van mij toch gedaan en dat al op 5 cm. 3,5 uur later was zoontje er. Bij de jongste 8 dagen gebroken vliezen gehad zonder weeën. Ik geloof dat ze toen zeiden dat bij maar 3 % er geen weeën komen binnen 72 uur en dat als ze niet spontaan starten binnen die 3 dagen ze naar alle waarschijnlijkheid ook uitblijven. Heb je al besloten of je het wilt laten doen?

    Fijn dat jullie zoon weer thuis is @Rainbow88. Wat voor medicatie krijgt hij? Zit je weer een beetje op een blauwe wolk?

    Onze jongste heeft nog steeds zo'n last van zijn ontlasting, zo zielig. Hij heeft continue scheten en die stinken echt ongelooflijk. Net een mini beetje poep in zijn luier, maar er komt niet meer. En hij heeft er zoveel pijn van. Ga hem nu weer even lekker in bad doen.
    Gedrag van de oudste is wisselend. Ene moment is het echt een super lieve, vrolijke, grappige en goed luisterende jongen en het andere moment kan hij zo dwars, boos, brutaal zijn en slecht luisteren. Hij weet zelf ook niet waarom hij zo doet, maar zal toch wel komen door de komst van zijn broertje. Toch nog steeds wennen allemaal.
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @123abc oeh hopelijk goed teken bij je!

    @Yesera ah wat sneu voor de kleine man. :(
    Zou goed kunnen. Ook wel weer een beetje logisch. Ze moeten toch ineens hun aandacht verdelen.
     
  17. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @123abc: nog veranderingen bij jou?
     
  18. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @123abc oeh spannend! Hopelijk zet het snel door!

    @Yesera nee want dat loopt via een ander ziekenhuis. Ik ga woensdag naar de dokter ( dan zijn we terug van vakantie ) voor de eerste injectie. Die moet ik elke week halen.

    Ik heb ook gelezen dat dat veel doet met vruchtbaarheid. Dus hopelijk slaat het snel aan.

    Vervelend zeg dat de oudste soms zo kan omslaan. Misschien inderdaad wennen aan de situatie. Is ook allemaal nieuw opeens je aandacht moeten delen. Ik hoop dat die er snel aan gewend is!
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oeh wat is het stil. @123abc ik hoop dat je nu aan het bevallen bent. Of al bevallen bent. :)
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Lvdv89 oh dan is het maar te hopen dat je vit B12 snel op de juiste waarde zit.
    iig fijn te weten dat dit je vruchtbaarheid gaat verhogen.

    Duimen draaien weer voor je. X
     

Deel Deze Pagina