Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Love7 - 25 Jaar - ronde 7 - NOD '15' juli
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    deesjuh - 29 jaar - ronde 11 - NOD 28 juli

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Twinkle81 - 36 jaar - ronde 7 - pauze

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lvdv89 - 28 Jaar - ronde 16 - NOD ?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


    ZWANGEREN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Vaatdoek - 33 jaar - 27 juni '18
    123abc - 27 jaar - 9 juli '18
    MimaMerel - 24 jaar - 28 juli '18
    Manana - 32 jaar - 20 augustus '18
    TiToTam - 30 jaar - 20 augustus '18
    Pietje1987 - 30 jaar - 25 augustus '18
    Diana285 - 32 jaar - 6 september '18
    Meisje93 - 24 jaar - 7 februari '19

    jongen (5)
    meisje (2)

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    AFSPRAKEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    2 Juli - Manana - controle vk
    10 juli - Meisje93 - controle vk
    16 Juli - Manana - Liggings echo
    19 Juli - Meisje93 - termijnecho
    27 Juli - Manana - controle vk
    10 Augustus - Manana - controle vk
    21 Augustus - Manana - controle vk

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BEVALLEN
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Saar82 - 35 jaar - bevallen op 12-02-2018 met 38+4 van een jongen! G.

    Piscean - 27 jaar - bevallen op 01-03-2018 met 40+5 van een meisje! E.

    Yesera - 35 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+0 van een jongen! ?.

    Fluss1984 - 34 jaar - bevallen op 09-04-2018 met 37+3 van een jongen! S.

    Kelly84 - 34 jaar - bevallen op 20-05-2018 met 39+5 van een meisje! F.

    Joyce2013 - 31 jaar - bevallen op 29-05-2018 met 39+2 van een jongen! L.

    Rainbow88 - 28 jaar - bevallen op 11-06-2018 met 40+4 van een jongen! R.

    Milou1991 - 26 jaar - bevallen op 20-06-2018 met 39+4 van een meisje! I.
     
  2. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    @Yesera Helaas niet aan het bevallen Tot nu toe nog rustig.. dus morgen ochtend weer strippen.

    Wel besloten het vliezen breken te gaan doen. Liever gewoon uit zichzelf, maar alle stress en onrust die het meebrengt om het af te wachten is voor haar en mij ook niet goed. Dus als het goed is deze week in ieder geval de kleine! We gaan ervoor ;)
     
    Yesera en Lvdv89 vinden dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ah jammer!
    Wanneer gaan ze je vliezen breken dan?

    @Vaatdoek hoe gaat het bij jou?
     
  4. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ik mag dat zelf kiezen. Denk don ofzo. Even kijken
     
  5. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    He wat balen @Lvdv89 :( En zo snel idd al... Hopelijk gaan de B12 injecties dan snel vruchten afwerpen! Toch apart he dat ze dat dan nu pas checken... Hoor het vaker dat B12 ernstig laag is, kwam laatst ook ergens in het nieuws dacht ik dat door langer foliumzuur te slikken je B12 snel daalt omdat foliumzuur samenwerkt met B12. Ik heb om die reden een supplement geslikt van 600mcg foliumzuur en 1000mcg B12. Je moet natuurlijk eerst aan die injecties maar wellicht is dat daarna nog een optie, of iig om na te vragen?

    @123abc het blijft nog even spannend dus! Vliezen breken zorgde bij mij idd wel dat het doorzette, je mag idd meestal 72 uur blijven lopen dus dat lijkt me zeker de moeite waard in jouw geval!

    @Yesera wat sneu dat ie er zoveel last van heeft :( Kan de arts niets doen daarvoor?

    @Fluss1984 en @Rainbow88 goed om te horen dat jullie kindjes weer opknappen!

    Hier weer stukje verder met de kamers, ledikantje in zoon z'n oude kamer is uit elkaar en naar boven, de kast waar het bedje in komt in elkaar. Willen de achterwand nog wel schilderen en nieuwe handgrepen. Van de week hopelijk nog muur verven, dan is dat ook klaar. Zoon heeft een heuse klimwand op z'n kamer, maar moet echt nog een beetje groter groeien voordat ie daar echt gebruik van kan maken, of althans, gebruik van durft te maken :p Man is gisteren naar de stort gereden met een hoop zooi uit de tuin dus gaandeweg begint het al ergens op te lijken! Gestaag verder met opruimen ed komende weken en hopelijk ergens volgende week beginnen met wassen en inrichten van de commode enzo.
     
    Yesera vindt dit leuk.
  6. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Net weer gestript.. poging 2 ;) had nu 3cm ontsluiting en de bmhals was volledig ingekort. Dus er was wat verbeterd sinds vrijdag :)

    Ze kwam helaas wel terug van het vliezen breken. Waarneemster had het gezegd maar doen ze toch liever niet. Ze doen dat eigenlijk ook alleen 2 dagen voor inleiding bijv om te kijken of het dan natuurlijk op gang komt.
    Misschien ook maar beter ;) nu volgende week dinsdag weer een afspraak staan..
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    super. Laat het nu maar snel doorbreken. :)

    ah dat is wel jammer dat ze de vliezen niet meer willen breken.
    Hopelijk komt de kleine meid snel.

    @TiToTam heb je foto van de klimwand?
    Lijkt me ontzettend stoer voor zo'n jongenskamer.
     
  8. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh die 3 cm heb je maar mooi te pakken @123abc! Heeft het strippen nu wat gedaan?

    @TiToTam: klinkt echt als een super gave kamer voor je zoon! En fijn dat de babykamer nu ook stapje voor stapje steeds meer vorm krijgt.

    @Lvdv89: goed dat je vanaf woensdag je injecties gaat krijgen! Hoop dat het heel erg snel aanslaat.

    @Meisje93: hoe gaat het met je? Heb je jullie mooie nieuws al met je naaste omgeving gedeeld?

    Onze kleinste heeft gisteren weer gepoept! Voelt zich nu duidelijk een stuk happier. We hebben gemerkt dat hij heel erg reageert op paprika. Dus dat eet ik nu even niet en hou verder goed in de gaten waar hij mogelijk nog meer op reageert via mijn moedermelk. En ik drink nu 2x per dag een kopje thee met anijs en venkel in de hoop dat het zijn buikje wat kalmeert. Mochten zijn klachten aanhouden dan gaan we het zeker even bespreken met een arts. 17e moet hij ook weer naar de kinderarts voor controle van de tracheomalacie, dus dan kunnen we ook nog om advies vragen. Hij is vandaag alweer 12 weken :eek::eek::eek:. En om dat te vieren heeft hij voor het eerst van buik naar rug gerold, yay!!

    Verder heb ik een heel goed gesprek gehad met de oudste. Hij is boos op mij omdat ik aan het voeden ben als hij iets samen wil doen, dat ik aan het kolven ben als hij iets wil eten of drinken en het niet zelf kan pakken of dat ik de kleine aan het troosten ben als hij iets wil vragen. Hij wilde heel graag een broertje of zusje om mee te spelen, maar had niet verwacht dat het zo zou zijn als het nu is. (Allemaal letterlijk zijn woorden). Dus heb uitgelegd dat het inderdaad nu even heel moeilijk is omdat zijn broertje nu veel zorg en aandacht nodig heeft en nog niet met hem kan spelen. Maar als hij een beetje geduld heeft, dan kan hij straks samen met hem spelen en heb ik weer meer tijd over voor hem. Hij was vandaag wel helemaal blij dat de kleine ging rollen, want dat was de eerste stap naar kunnen spelen vond ie.
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera nog erg misselijk. Vandaag gelukkig niet hoeven overgeven. Al was het op een haar na. ;)
    Morgen werken, eens kijken hoe dat gaat. De ochtenden vind ik behoorlijk zwaar momenteel.
    Nee alleen mijn ouders en 1 zwager weten het. Willen schoonouders binnenkort vertellen. Maar beetje bang dat schoonmoeder haar mond niet houdt. Dus dat houdt me wel tegen.
    Rest wil ik pas gaan vertellen na een goede termijnecho.
    Ondanks ik me zo rot voel, besef ik het nog steeds niet helemaal.

    Wat fijn dat hij weer gepoept heeft. Nu maar hopen dat het allemaal beter mag gaan.
    Wow 12 weken alweer & wat super dat hij voor het eerst gedraaid heeft.

    Wat goed van jullie gesprek. Zo begrijpen jullie elkaar wat beter.
    Ook wel weer logisch. Hij is enorm teleurgesteld nu. Dat zijn broertje nog niks kan.
     
    Yesera vindt dit leuk.
  10. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat is het stil van jouw kant @123abc, ik hoop dat dat betekent dat je aan het bevallen bent of dat de kleine er al is!

    @Meisje93: ik heb het ook heel lang heel onwerkelijk gevonden hoor. Zelfs toen ik hem voelde bewegen. Kon niet geloven dat we echt straks met z'n 4tjes zouden zijn. Een baby erbij. En nu? Nu is het alsof het nooit anders is geweest. Wel vervelend dat je je zo beroerd voelt. Wanneer trok dat bij E weg?
     
  11. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ja sorry! Vanmorgen stuk gewandeld (we proberen maar van alles, haha) en was kapot toen ik thuis kwam, haha.
    Maar helaas nog geen bevalling. Al merk ik wel veel harde buiken en zodra ik opsta denk ik ‘never mind’ en ga weer zitten! Haha. Maar nog niet echt iets dat erop wijst dat het vandaag gaat gebeuren.. helaas
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera ja zo bijzonder! En geweldig.
    uhm, niet!! :( Tot het einde toe erg misselijk geweest.
    Ook tot het einde aan de medicatie gezeten. Zonder werd het gelijk weer spugen. Maar helaas moet ik nog steeds spugen ondanks medicatie.

    @123abc ah nee wat balen zeg! :(
     
  13. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ahh wat vervelend zeg! Hoop echt voor je dat het deze zwangerschap beter zal zijn! Lijkt me zo vervelend :(
     
  14. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oei @Meisje93 ik hoop niet voor je dat de misselijkheid weer tot het eind blijft. Maar wat vervelend dat je nu ondanks medicatie zo misselijk bent. Is er niks sterkers wat je mag hebben?

    Oh @123abc wat balen zeg dat er nog geen actie is! Kleintje vindt het nog te fijn binnen.
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    we gaan het zien. Ben iig enorm dankbaar dat het eindelijk gelukt is. Dan neem ik dit er voor lief bij. Al was zonder wel prettiger geweest. ;)

    @Yesera we gaan het meemaken. Ik wil eerst deze medicatie de kans geven. Tot nu toe blijft het beperkt tot 1-2x overgeven in de ochtend (eet daarna gewoon een poos niks, scheelt weer overgeven) Al lig ik nu ook kotsmisselijk in bed. En heb ik eigenlijk de neiging om te gaan overgeven. Maar probeer het niet te doen. Dan ga ik helemaal met een lege maag slapen.
     
  16. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Zo, ik ben weer uitgerust na een drukke week :D Voelde me echt letterlijk ziek na het feestje van A. Zo moe dat ik was, niet normaal gewoon :confused:

    @123abc hoe is het nu met je meid? die paar cm ontsluiting zijn wel mooi meegenomen ;) Ik duim voor je!

    @Meisje93 Pffff wat vervelend zeg meis :( Ik was tot 16 weken ook mega misselijk, maar was ook super dankbaar dat het eindelijk goed gelukt was na de miskramen. Begrijp je heel goed, maar ik hoop voor je dat je je binnenkort beter zal gaan voelen. Knuf!

    @Rainbow88 & @Fluss1984 Fijn dat het beter gaat met de kleintjes :)

    @TiToTam schiet al aardig op :D ben zo benieuwd naar het eindresultaat!!!

    @Yesera och wat zielig :( Arm mannetje heeft het niet makkelijk zeg... Wat goed dat je zo'n fijn gesprek met oudste hebt gehad. Dat is wel het fijne als ze wat ouder zijn :) Ik leg A. ook van alles uit over de baby en wat ze allemaal kan verwachten als zij er is. Zo fijn dat ze dat dan kan begrijpen :)

    A. start na de zomervakantie met de basisschool. Omdat het een nieuwe school betreft, wat nog in ontwikkeling is, hebben we verder weinig kunnen doen wat wennen en kennismaken met het school betreft. Het valt wel onder dezelfde scholensysteem als waar haar PSZ is. We wonen in een nieuwe (nog steeds groeiende) wijk met veel jonge gezinnen. De gemeente heeft dit aantal behoorlijk onderschat, waardoor een tekort is aan plek op de basisscholen. Vandaar dat ze de met de bouw van een nieuwe school zijn gestart. In augustus starten ze in een tijdelijke gebouw en in 2020 is de bouw van de nieuwe school af :rolleyes: Ben benieuwd hoe dat zou gaan... Maar vind het bovenal erg spannend! Ben 20 augustus uitgerekend en ze start waarschijnlijk 19 augustus al! Hoop dat de baby wat eerder komt, zodat ik erbij kan zijn.....
     
  17. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    @Manana Oh wat spannend! Lijkt me ook wel weer een leuke nieuwe fase met de oudste voor het eerst naar school! Heeft ze er zelf zin in?

    Hier gaat het goed hoor! Heb nog steeds een dikke buik, maar heb maar gewoon geaccepteerd dat het toch vanzelf moet komen.. nu 2x gestript (wel een beetje vroeg natuurlijk.. maar had toch wel wat hoop) en de volgende keer is pas dinsdag weer. Dus geniet nu nog maar van de dagen zo met alleen de kleine man :)
    Gemerkt dat als ik teveel denk aan die twee data die dicht bij elkaar komen dat ik me helemaal niet happy voel. Dus bewust gekozen dat even niet toe te staan en te genieten van de buik. En dat voelt toch een stuk beter dan ‘stressen’ ;) We gaan het zien.. ik hou jullie op de hoogte :)
     
  18. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ze heeft er heel erg zin in en roept overal vol trots dat ze straks naar grote school gaat :p

    Heb je helemaal goed meid! Lekker van elkaar en je buikje genieten ;) aan stressen heb je idd niks. Hopelijk komt ze voor dinsdag vanzelf :)
     
    123abc vindt dit leuk.
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manna oeh spannend!! Alweer naar de basisschool.
    Is te hopen dat de baby dan wat eerder komt. Zou wel erg prettig zijn.

    @123abc ik vind het zo spannend voor je.
    Wel goed van je, om die datum's los te laten. Hopelijk lukt het je ook.
     
  20. 123abc

    123abc Actief lid

    2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ja is de ene dag makkelijker dan de andere
     

Deel Deze Pagina