Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ligt er aan wat voor workout ik die dag moet doen. Varieert tussen 20 en 50 minuten per workout. Ik volg een programma met voornamelijk combo workouts (Hitt tabata cardio of hitt strength) Train je meerdere lichaamsdelen tegelijk en bespaar je meer tijd. Het is echt zwaar, maar ideaal voor een drukke mama :p
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh dat is wel een verschil ja. Haha dat zeker lijkt mij! :)
     
    Manana vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Fluss1984 & @Yesera
    Nog gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van jullie zoontjes.
    Leuke dag gehad?
     
  4. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    @love7 gefeliciteerd met jullie kleine meid! Wauw dat is echt snel gegaan zeg! Hoe is het nu met haar?

    @Manana wat een nachtmerrie :eek: Ga je nog iets ondernemen naar die arts toe? Vind het echt slecht dat ze haar maag niet leeggepompt hebben, zeker niet na jouw opmerkingen... Zet het herstel nu goed door? Arm ding... Ben jij ook beetje opgeknapt weer? En respect voor jouw sporten nog steeds!

    @Meisje93 vervelend van die spier! Maar nu weer over dus? Nog steeds lekker aan het opbouwen en herstellen? Zie je er naar uit om te gaan werken of hoeft het nog even niet?

    @Kelly84 ook een heftige tijd achter de rug dus... Arm ding. Wel weer opgeknapt? En wauw ook jij supergoed bezig met je sporten en kilo's! :thumup:

    @Yesera nog gefeliciteerd! Wat blijft het bij jullie toch ook tobben en zoeken zeg... Halleluja voor jouw borstvoeding! Lukt de Neocate nu al wat beter?

    Ook wel benieuwd naar @milou1991, jij zou toch beginnen met een opleiding tot doula? Ben je daar al mee gestart?

    Ook hier gaat het op en af. Weet niet precies wat de laatste update was hier, maar vaste voeding is echt dé uitkomst, jongste eet als een bouwvakker! Eet een heel stuk fruit, soms meer, en net zoveel groente als z'n grote broer, die echt geen slechte eter is :D Haalt de druk wel van de fles af gelukkig. Maar elke keer als ik denk een foto te kunnen maken met de 'Hoera ik slaap door'-mijlpaalkaart stopt ie met doorslapen :p Laatst een week goed ziek geweest, meldde ie zich 1 tot 3 keer per nacht weer. Je kon me opvegen... Afgelopen 2 nachten slaapt ie weer door *klopt af, maar dan wel met een late avondvoeding die er al af was. Ritme is nog steeds ver te zoeken, kan geen afspraken maken op de 'van zo tot zo laat slaapt ie'-manier want dat is elke keer anders. Maar ooit wordt het vast beter :p
     
    love7 vindt dit leuk.
  5. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hmm ik zie dat ik weer geen berichten van dit clubje heb ontvangen totdat ik weer getaged werd :rolleyes:

    @Yesera en @Fluss1984 omg alweer 1 jaar! Wat gaat dat hard zeg! Van hartelijk gefeliciteerd met jullie dreumesjes ❤️ lekker genoten? Ben benieuwd naar de eerste verjaardagsverhalen :)

    @TiToTam het gaat gelukkig beter. Ze is haar oude zelf weer. Nu nog een paar kilo's aankomen en aansterken en dan heb ik niks meer te klagen :)

    haha nou sporten is op het moment het enige waardoor ik ff tot rust kan komen.

    En wat dat arts betreft, daar heb ik geen energie en kracht meer voor... (teveel stress en zorgen) ik ben op en wil gewoon ff niks meer :|

    Wel balen dat kleine nog geen vaste ritme heeft, maar heeyyy hij slaapt door :D wat goed dat hij zoveel eet. Hier wil L. Nog niet zoveel. Fruit en broodkorstjes zijn interessant, groente gaat er soms ook paar happen in, maar alles blijft ook gewoon bij een paar happen :rolleyes:
    Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 2 maanden meer met haar zus bezig ben geweest en daar ook weinig tijd en energie in heb gestoken. Gelukkig heeft ze genoeg aan haar flesjes en slaapt zij wel door :)
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TiToTam Ja weer over gelukkig! :) Gisteren bij fysio geweest. Was eeg tevreden en geen vervolgafspraak gemaakt. Hopelijk is die ook niet meer nodig. Begonnen met sporten om alles soepel te houden. Ben benieuwd.
    Ja en nee. Kreeg wel het advies om mijn werkzaamheden op te gaan bouwen. Ipv gelijk volop de zorg in te gaan.
    Dus dat moet ik nog even gaan regelen.

    Wat goed dat vaste voeding zo goed gaat.
    Dat doorslapen komt vanzelf wel goed. Maar snap heel goed dat je gesloopt bent. Ik zou er ook niet tegen kunnen.
     
  7. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dank voor de felicitaties allemaal! 1 jaar gewoon alweer :eek:. Tijd is zo hard gegaan, kan het bijna niet geloven. Op de dag zelf hebben we 's ochtends gezongen en cadeautjes gegeven. De oudste had allemaal tekeningen voor hem gemaakt en ingepakt, zo lief! Maar hij moest natuurlijk gewoon naar school, dus na schooltijd direct met z'n 4tjes naar de kinderboerderij gegaan om daar te spelen en wat lekkers te eten. En daarna weer door naar zwemles :roflmao:. Afgelopen zaterdag hebben we het nog ge breed met vrienden en familie. Had alle taarten gemaakt zodat kleine man ze ook kon eten, dus die heeft lekker gesmikkeld. Verder natuurlijk ontzettend verwend.

    @TiToTam: herkenbaar het geen ritme hebben :rolleyes:. Hier overdag ook nog niet echt een ritme. Varieert van 1 tot 3 slaapjes. Verschil is dat hij hier 's nachts absoluut niet doorslaapt :roflmao: en zeker 3 keer per nacht komt voor voeding en knuffels :D. Slaap nog steeds samen met hem en daardoor is het te doen.
    Neocate 2 schepjes gecombineerd met moedermelk gaat goed. Als mijn man het geeft, bij mij weigert ie dat :p. Mijn man gaat nu kijken of een volledige fles neocate ook goed gaat. Zit er namelijk over te denken om kolven af te bouwen. Kolf nu nog 2x en wil denk ik nu eerst naar 1x per dag en uiteindelijk stoppen. Zolang kleine man nog onvoldoende vast voedsel eet zullen we vervangen door neocate.

    @Meisje93: wat goed dat je bent begonnen met sporten. Opbouwen van je werk lijkt me wel slim.

    @Manana: wat fijn dat het weer beter gaat!
     
  8. love7

    love7 Actief lid

    12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Ja echt heel snel kijk ook echt terug op een geweldige bevalling
    Ze is de 2 weekjes alweer voorbij en jeetje wat is dit mega genieten zeg en ze is zo mooi ♡♡
    Grote broer is harstikke trots en doet het ook geweldig.
    En ze is zo rustig en tevreden meisje we staan er elke keer van te kijken dat ze gewoon echt bijna nooit huilt onze zoon was echt een huilbaby die de paar uurtjes per dag wel aantikte maar zei is zo anders we zitten heel de tijd te wachten tot ze keer gaat huilen maar ze blijft maar zo tevreden en slaapt snachts al 5 uurtjes achter elkaar kan het soms niet geloven ben zo intens gelukkig
    Wat zijn we toch verliefd
     

    Bijgevoegde bestanden:

    TiToTam vindt dit leuk.
  9. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat een dotje! En heerlijk zo'n makkelijk kind. Lekker van genieten ;)
     
    love7 vindt dit leuk.
  10. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hier een succesje vandaag. Jongste heeft een flesje met volledig neocate bij mij gedronken :D. Ga deze week nu op mijn werkdagen nog maar 1x kolven in plaats van 2x.
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Yesera Ja heb de casemanger van verzuim al gemaild voor een afspraak.

    @love7 wat fijn dat ze het zo goed doet! Wat een moppie. ♡

    Yes wat fijn! Hopelijk houdt hij dat nu vol.
     
    love7 vindt dit leuk.
  12. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    Alweer een tijdje geleden...
    ik moet nog Max 3 weken maar ben er aardig klaar mee Helaas willen ze de keizersnede echt niet eerder doen dan 39 wk dus ik hoop maar dat die zich vanzelf eerder meldt.

    Hoe gaat het hier met iedereen?
     
    Twinkle81 vindt dit leuk.
  13. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Spannend! Je bent al bijna zover! Voor mij duurt dat nog een eeuwigheid. Hier verder alles redelijk.Op het werk gaat het super, maar het ijzergehalte in mijn bloed blijft laag. Bij 28 weken weer bloedprikken en dan hoor ik wel of het iets is gestegen
     
    Lvdv89 vindt dit leuk.
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hoe voel je je verder? Duim voor je, dat de baby zich wat eerder gaat melden. :)


    Hier van het weekend weer begonnen. Maar het valt me behoorlijk zwaar. Officieel moet ik ondersteuning krijgen bij de ADL.
    Maar zondag was de dienst al niet opgelost. En vandaag kwam de extra kracht niet opdagen.. :$
    Proberen er maar het beste van te maken.
     
    Lvdv89 vindt dit leuk.
  15. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Jemig wat vervelend @Meisje93 :( Let goed op jezelf hoor, blijven aangeven als het te zwaar is!

    @Lvdv89 sterkte dan nog even, echt de laatste loodjes dus...

    @Twinkle81 fijn dat het verder relatief rustig is! Vervelend van je bloeddruk, heb je er veel last van?

    @Yesera hoe is het met je jongste inmiddels?

    En @love7 nog steeds op een roze wolk?

    Lijkt erop dat we hier eindelijk in wat rustiger vaarwater komen, jongste kan sinds 2 weken tijgeren en steeds beter los zitten, jeuj! Dat maakt hem een stuk relaxter want hij kan nu eindelijk zelf op ontdekking ipv steeds bij zijn speelgoed vandaan te schuiven en te rollen. Komt nu alleen weer lastiger in slaap laatste tijd, krijgen we dat weer :rolleyes:
     
    Lvdv89 vindt dit leuk.
  16. Lvdv89

    Lvdv89 Bekend lid

    2 okt 2017
    588
    456
    63
    Vrouw
    @Twinkle81 dat heb ik ook heel lang gehad! Uiteindelijk een ijzerinfuus gehad( dat heeft ook nog een week inwerktijd) en pas nu sinds een paar dagen heb ik het gevoel alsof ik weer alles aan kan. Wat niet zo is met zo’n skippybal maar het heeft wel echt geholpen!

    @Meisje93 oh zo lastig in de zorg! Hopelijk kan je jezelf nog een beetje ontzien. Anders ben je straks verder van huis. Is het lastig om weer een ritme van werken op te pakken met twee?

    @TiToTam fijn dat het met de kleinste beter gaat. Jullie hebben allemaal alweer bijna dreumessen terwijl ik nog moet beginnen eraan is het toch ook wel weer snel gegaan de tijd
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @TiToTam komt goed! Eind juni naar de arbo arts. Eens kijken wat die gaat zeggen.

    Ah wat leuk! Dan worden ze ineens zo groot.
    Van dat slapen is dan wel weer wat minder.

    @Lvdv89 Nou echt heh. Stomme verantwoordelijkheifsgevoel. ;)

    Tot nu toe vind ik het meevallen eigenlijk. Sowieso vind ik 2 kids goed te doen.
    Enige waar ik tegenaan loop is dat je weer wat gebonden bent aan die slaapjes. :p
     
  18. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Dat is niet geruststellend bij iemand met prikangst/angst voor naalden ;)
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    wat is je ijzergehalte nu dan?
     
  20. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Hij was van 41 naar 6 gegaan. Met 28 weken controleren ze weer
     

Deel Deze Pagina