Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Dat is dan helemaal super als het ook nog eens zo dichtbij is.

    Dit klinkt misschien gek maar het hoeft ook niet heel snel raak te zijn. Er mee bezig zijn is fijn, stuur je even pb ;).
    Wij hebben tussen 1 en 2 meer leeftijd dus begrijp je wel. Oudste zou hier 6 zijn en jongste 2 als de baby komt. Heb ik maar 2 echt kleintjes en 1 grote hulp.
    Wel gaaf dat jullie er toch ook echt serieus over hebben. Alleen dat al is heerlijk!!!
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  2. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Krijg als het goed is deze week een brief.

    Maar de 20ste hebben we zo ie zo controle in ons ziekenhuis waar we nu lopen om te kijken of haar trommelvliezen dicht zijn.
    En de 30ste gaan er dan buisjes in en der neusamandelen gaan eruit.
    Bij het Sophia hebben ze rond een maand wachttijd helaas, dus ik wil haar zo ie zo zo snel mogelijk laten helpen maar stel ze liggen er dan weer binnen 3 maanden uit wil ik dan terecht kunnen in het Sophia.
     
  3. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Oke nou hoop dat de trommelvliezen weer dicht zijn inderdaad. Komt nog een turbulente tijd aan voor jullie en de meiden. Zo klein en dan al buisjes en neusamandelen verwijderen.
    Lange wachttijd inderdaad bij het Sophia je wilt ze natuurlijk zo snel mogelijk laten helpen. Hopelijk valt de wachttijd mee en helpen ze je meteen mocht het toch weer mis gaan.

    Sterkte zal voor jullie ook allemaal heftig zijn.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat vervelend die lange wachttijden. Als het om je kinderen gaat, wil je gewoon zo snel mogelijk geholpen worden.
    Veel sterkte.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  5. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Joyce2013 en @Meisje93 wat een mazzel hebben wij een keertje, gistermiddag gebeld en doordat er veel uitval is tijdens de vakantie kunnen we dus gewoon volgende week vrijdag al terecht:thumup: echt super blij mee!!
    We moeten er om 9 uur zijn en krijgt dan direct een gehoortest en daarna weer door naar de kno arts.
    Echt super blij mee!
     
  6. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat een super nieuws zeg! Hoe fijn is dit, eindelijk zit het even mee. Ook vroeg op de dag dan zal de uitloop meevallen :thumup:! Helemaal top, ben benieuwd naar de uitkomst. Hoe gaat het nu?
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat een mazzel! Mag ook wel eens. Erg blij voor je. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  8. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ze voelt zich nu gelukkig weer goed, druk is van der oren nu, alleen nog wel beetje doof.
    Alleen de jongste vanmiddag weer naar der oren grijpen dus dat wil ik eigenlijk ook wel gelijk aankaarten.

    Hou jullie zo ie zo op de hoogte!
     
  9. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Och nou inderdaad zou ik ook meteen aangeven. Arme meisjes! Nog een week ben benieuwd.
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah meisjes toch. :(

    Woehoe!! @Joyce2013 gisteren je laatte pil genomen. :)
    Hoe voelt dat?
     
  11. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland

    Zo heerlijk weer!! Zo bijzonder hoe het toch elke keer weer zo bijzonder ook voelt. Als het goed is dinsdag me menstruatie en dan kijken we het even een cyclus aan :rolleyes:... en dan gaan we beginnen. Zo spannend ook weer, en nu ook echt de laatste keer. Dus alles 1000x extra voelen en meemaken. Kan niet wachten hihihi
     
  12. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Kelly84 Hoe was de afsrpaak vanochtend, hoe ging de gehoortest? Ben heel benieuwd.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    En menstruatie doorgebroken?
    Zeker spannend. Zeker als je weet dat het allemaal voor de laatste keer is!
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ben ik ook erg benieuwd naar! @Kelly84
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  15. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja laatste ontrekkingsbloeding is maandag begonnen en zal vandaag eindigen gok ik zo. Zojuist de action weer leeg gekocht met ovulatietesten :roflmao:. En dan op zoek naar me ei, kijken of me cyclus weer 32 dagen is met korte lf. En dan volgende ronde starten als het allemaal voorspoedig loopt.
    Kan bijna niet wachten, allemaal weer zo spannend!
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  16. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Joyce2013 ohhh wat spannend allemaal weer zeg!! Zelfs ik krijg er een soort kriebels bij.

    @Meisje93 en @Joyce2013
    Nou we zijn gisterochtend geweest en de gehoortest was gelukkig helemaal goed.
    Ook zij zagen wel weer flink wat vocht zitten en dat gaf ook de test aan.
    Maar hele fijne gesprekken gehad!
    Ze gaan contact opnemen met ons ziekenhuis om nu toch andere buisjes te plaatsen omdat ze er zo makkelijk uit gaan.
    Ik ben hier wel heel blij mee want dan kan ze mooi de 30ste gelijk geholpen worden!

    Maar ach ach als je daar toch loopt dan dankje God op je blote knieën dat je 2 gezonde kinders heb hoor jeetje. Heb toch wel echt hele erge zieke kindjes gezien.
     
  17. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat fijn dat ze zo goed geholpen word en nu andere buisjes krijgt. Hopelijk werkt dit beter voor haar en krijgt ze rust met haar oortjes. Ook super snel al de 30ste fijn dat het nu allemaal eindelijk vlot verloopt.
    Ja dat geloof ik inderdaad, en daar mogen we zeker dankbaar voor zijn. Zal best heftig zijn al die zieke kleine kindjes.

    Ja die kriebels heb ik ook hoor pfff, zo spannend weer.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeh spannend @Joyce2013 Veel succes en plezier weer. :)

    @Kelly84 gelukkig was de test goed. En wat fijn dat ze de 30ste al geholpen kan worden. En dan maar heel hard hopen dat die buisjes wel blijven zitten.

    Daar mogen we zeker heel dankbaar voor zijn.
     
    Kelly84 en Joyce2013 vinden dit leuk.
  19. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Kelly84 vindt dit leuk.
  20. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hallo mama's!
    Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar het was hier druk thuis. Heb wel meegelezen, maar kwam niet toe aan uitgebreid reageren.

    @Meisje93: hoe gaat het met de meisjes? En met jou lichamelijk? Nog steeds de goede kant op? En lekker genoten van je vakantie?

    @Kelly84: wat sneu voor de meisjes zo veel last van de oortjes. Maar wat goed dat je zo snel terecht kon en dat er een goed plan is voor de 30e! Hoe gaat het op je werk?

    @Joyce2013: whaaaaa de kriebels hebben jullie overgenomen :D. Dus toch eerder beginnen? Hopelijk een goed gesprek bij de gyn over 1,5 week.

    Hier dus een hele drukke tijd. Ik heb de jongste nog niet extra kunnen wegen omdat hij telkens slaapt tijdens het inloopspreekuur. Dat is hier op dinsdag van 13:30-14:30 uur en hij is net over naar 1 slaapje. Ben 2 keer langs gereden op andere dagen, maar toen was het consultatiebureau telkens dicht o_O. Ga nu proberen deze dinsdagochtend langs te gaan. Heb wel het idee dat hij weer goed aankomt, maar het is toch fijn om even de nummertjes te zien. Hij zat wel weer volledig onder de huiduitslag. Waarschijnlijk door de pinda provocatie. Dus moesten stoppen van de kinderarts en wanneer de uitslag weg is nogmaals proberen. Als hij dan weer uitslag krijgt dan hebben we bewijs dat het echt aan de pinda ligt (en niet aan de warmte of iets anders). Maar toen de uitslag bijna weg was..... kreeg hij een hapje koek van grote broer te pakken waar ei en soja in zit :(. Direct weer reactie, onrust en huiduitslag. Dus we zitten nog te wachten tot dat weer zakt. En aangezien we volgende week op vakantie gaan, wachten we mooi even met verder provoceren ;). Hij loopt trouwens nu wel goed los en begint wat meer woordjes te zeggen. Maar hij maakt het zichzelf het liefste gemakkelijk door te wijzen en mm mm mm te zeggen :roflmao:.
    Mijn man is helaas ook ziek (geweest). Heeft weer een longontsteking gehad, waar hij gelukkig vroeg bij was. Hij heeft het vaker gehad, dus herkende de klachten. Helaas is er ook een trauma uit zijn jeugd getriggerd de afgelopen weken en daardoor worstelt hij weer enorm met zichzelf en depressie. Ik heb veel voor hem op moeten vangen in het huishouden en de zorg voor de jongens. Gelukkig nu zelf ook vakantie om even bij te komen. Of we nog verder gaan met onze wens voor een derde weet ik niet, eerst focussen op zijn herstel. Gelukkig heeft hij een hele goede psychotherapeut die direct extra hulp voor hem heeft ingezet.
    De oudste geniet van zijn vakantie, maar voelt wel de pijn en het verdriet van zijn vader. Hij is daar heel gevoelig voor en raakt er overprikkeld door. Dit uit zich bij hem ook in dwaasheid, boosheid en hij is snel verdrietig. We proberen zoveel mogelijk leuke dingen voor hem te regelen en ik ga regelmatig even alleen met hem op pad.
    Tussen dat was weer een update van mijn kant :$:)
     

Deel Deze Pagina