Mama's die gaan voor een 2e kindje! Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    ohhh echt wat super leuk!! Wat voor puppy’s? Ik herken het ongepland hoor, ik had mijn hondje 9 maanden en leerde door het uitlaten een ander hondje kennen toevallig zelfde ras, hondje voor de eerste keer loops en dochter van die vrouw zei ohh het is over hoor, dus hup honden los, nou het duurde nog geen 2 min of die van mij zat er bovenop. Dierenarts gelijk gebeld, maar abortus pilde zou meer ellende veroorzaken en 9 weken later hadden we 3 puppy’s en hebben hun er 1 gehouden en ik ook. Dus heb nu 11 jaar later nog vader en zoon.

    @Yesera ja het is ook maar een gevoel
    Hoor en zegt natuurlijk helemaal niks.
    Maar de envelop is al die tijd dicht gebleven.
     
  2. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Kelly84 gefeliciteerd, hartstikke leuk nog een dochter. Fijn dat iedereen ook super blij is met haar komst.

    @Meisje93 wat leuk puppies! Zijn ze al geboren? Gek op honden, helaas te weinig thuis om er voor te zorgen.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 ach bij jou dus ook ongelukje. :p
    Wel lief en leuk dat jullie er 1 gehohden hebben.
    Dan was hij vroeg vruchtbaar zeg!

    Knap zeg dat jullie zolang de envelop dicht hebben gehouden.

    @Joyce2013 ze zijn vannacht geboren!
    3 stuks, vermoed dat dat het ook is.
    Niet zo'n groot nest gelukkig.
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  4. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ooo gefeliciteerd!!! 3 is inderdaad te doen, maakt mams het goed? Gelijk helemaal een moeder en zorgen voor de pups?
    Hoe vinden de meiden het?
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dankje! Ja die doet het echt geweldig goed.
    Super trots op haar.

    Meiden vinden het ook erg leuk. Gaan iedere keer weer even spieken.
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  6. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Kelly84: super goed dat de envelop dicht is gebleven! Leuk om dan zo met z'n allen het geslacht te ontdekken. Hebben jullie het gefilmd?

    Haha ja gevoel zegt niet altijd alles. Mijn gevoel wisselt de laatste tijd regelmatig. Vannacht lag ik even wakker en toen dacht ik juist weer dat het fantastisch zou zijn om een dochter te krijgen, maar dat ik ook wel het gevoel heb dat we een echt jongensgezin horen te zijn. Dus een 3e jochie zou me niks verbazen. Terwijl als mijn man en ik over de baby praten we uit automatisme zij/haar zeggen. Kortom, ik heb geen idee :roflmao:. Nog even geduld :D. Morgen bereik ik mijn 3e mijlpaal: langste zwangerschap! Dan is daarna onze laatste mijlpaal oktober halen :). Nog een paar dagen.

    @Meisje93: leuk hoor jullie puppies!!

    @Joyce2013: hoe gaat het met jou?
     
  7. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Meisje93 ahh gefeliciteerd met de pups!! Zo leuk! Heb je een foto?

    @Yesera spannend zeg en ook wel fijn dat het allemaal zo goed verloopt nu!!
    Ik ben nu al benieuwd hoelang ik door moet lopen haha. Als het maar niet over de uitgerekende datum is vind ik het prima.
    En ja dat van een jongensgezin had ik dus met een meiden gezin.

    zo hier een pittig nachtje achter de rug. De jongste (nu nog de jongste) had een beetje buikgriep en heeft zooooo erg gespuugd. En mocht dan wel heerlijk bij mama slapen, al is er natuurlijk niet heel veel geslapen helaas. Ze knapt nu weer aardig op gelukkig.
     
  8. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Nou een paar maanden/weken geleden had ik dit ook niet durven dromen hoor @Kelly84! Zo blij dat de baby nog in mijn buik zit. Blij ook dat ik vroeg met verlof ben gegaan zodat ik echt heb kunnen genieten van de laatste weken zwangerschap. Bij de jongste (zo noemen wij hem ook nog hoor ;)) heb ik dat echt gemist. Nu voelt het als echt een mooie afsluiting van mijn zwangere leven :).
    Ja als dit weer een jongen is, dan moet dat gewoon zo zijn. Maar zou het wel echt gaaf om een meisje te krijgen.

    Pittig zo'n nacht met een zieke, hopelijk knapt ze snel helemaal op!
    Onze jongste heeft het 3 weken geleden gehad. Was maar 1 dag koorts, spugen en diarree. Maar de dag erna begon hij te snotteren en daar kwakkelt hij nog steeds mee o_O. Het loopt zijn neus niet meer van voren uit, maar het snot loopt zijn keel in waardoor hij nu weer hoest... ook zijn darmen zijn nog wat van slag, maar hij heeft natuurlijk ook heel gevoelige darmen.
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kelly84 ach wat vervelend van je jongste.
    Fijn dat ze weer aardig opknapt!

    @Yesera zeker fijn dat de baby nog heerlijk in je buik zit.

    CollageMaker_20200927_111718710.jpg
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  10. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    38w6d :D:D:D:D
     
    Joyce2013 vindt dit leuk.
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Woehoe!!
    Op naar oktober! :thumup::thumup:
     
  12. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Oooo Meisje93 wat schattig!!! Ik wil er een zo een... wat een schatjes zeg!

    @Yesera nou hoe gaat het... ik ben niet lekker denk. Verlies nu 2 dagen veel afscheiding maar nog wel met wat zwart af en toe. Ik heb er een goed gevoel over eigenlijk, maar misschien is het wel een griepje haha.. durf het toch niet te hopen hoor...
    1 ding is zeker me hormonen zijn bezig, puisten, geen honger, misselijk, hoofdpijn... Kan natuurlijk zomaar progesteron zijn. Straks om half 12 bloedprikken om te kijken of er een eisprong is geweest... Verder wacht ik nog gewoon maar af.

    L. heeft van die zure tandenluiers wel 5/6 per dag heel ze kont lig open. Huilen huilen huilen man wat breekt dat me hart. Loopt helemaal wijdbeens het is zo zielig, vandaag bij de opvang hopelijk zijn ze extra lief voor hem. Me arme lieverd...
     
    Kelly84 vindt dit leuk.
  13. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Jaaaa woop woop langst zitten de baby is een feit haha!
     
  14. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh @Joyce2013, wat spannend!! Hoop echt dat het klachten zijn van een heel mooi begin! Spannend zo bloedprikken. Kun je de uitslagen zelf zien in een digitaal patiëntenportaal? Of wordt je morgen gebeld? Mijn duimen draaien hard voor je.

    Arme kleine man! Hopelijk komen de tanden/kiezen snel door en helen zijn billetjes weer.
     
  15. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Yesera ik hoop inderdaad dat ik het kan zien in het patiëntenportaal, maar zo niet bel ik morgen gewoon. Vraag straks gelijk of het daar ook in komt.
     
    Yesera vindt dit leuk.
  16. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Meisje93 hoe gaat het met jullie schattige pups :)

    @Yesera en word het een oktober baby? Zij ontzettend lieve kindjes, ik kan het weten haha.

    Hier vandaag ongesteld geworden, pillen hebben gewerkt dus. Helaas geen bevruchting, en we moeten nu ook nog eens 2 maanden wachten (ivm volgend jaar eerste week augustus nemen schoonouders ons mee naar Ibiza). Had daar graag met baby en wijntje gezeten, maar dat word dus nu zwanger... je kunt niet alles hebben helaas ;).
    Huis daarentegen voorlopig koopcontract is getekend en ons huis vandaag 2 ronde met bezichtigingen... allemaal fijne afleiding!
     
  17. Kelly84

    Kelly84 Fanatiek lid

    16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @Meisje93 ohhh ik ben verliefd! Wat super leuk!! Moeders een beagle?
    Gaat het goed?

    @Joyce2013 ah toch ongesteld, maar dan hebben de medicijnen in ieder geval goed gewerkt! Wat jammer dat je nu 2 maanden over moet slaan. Heb je niet zoiets van joh ik ga gewoon door? Jammer dan van die vakantie. (Die gedachten zou ik een beetje hebben haha)
    He maar toch een ander huis gekocht? Wat leuk, gefeliciteerd!!


    @Yesera ik ben ook benieuwd hoe het gaat, het is in ieder geval 1 oktober vandaag. Mocht de kleine nog zitten.
     
  18. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Kelly84 Nee ik vind dat ik het niet kan maken tegenover me schoonouders, ze nemen ons mee op vakantie. Het is omdat mijn schoonvader met pensioen gaat. In plaats van een feest doen ze dat, ik vind het mooi dat ze dat met ons willen delen. En omdat ik een keizersnede krijg kan ik dus ook niet zwemmen etc dan, of ik mag niet meer vliegen omdat ik te ver ben. Dit is hun wens om te gaan doen met z'n allen, die wil ik hen niet ontnemen.
    En buiten dat zijn we momenteel best stuk van dat het weer niet gelukt is, we zijn nu voor ons doen lang bezig. En ja maanden konden we niks want er gebeurde niks met me lijf. Maar de klap word steeds groter. 7 maanden actief bezig en niks.. misschien wil mijn lijf wel niet meer.

    Ja dankjewel, allemaal nog spannende tijd natuurlijk. Ben blij als het allemaal voorbij is en de financiën geregeld zijn. Ons huis nu is 94 m2 nieuwe is 142 m2 echt zo fijn, ruimte zat dus voor die wens van nog een kindje. Gelukkig mag ik na een half jaar wel weer terug naar de gyn als het niet lukt, en kunnen we verder kijken. Voor nu storten we ons maar op het nieuwe huis, als alles goed gaat (gaan we vanuit) 27 november de sleutel.
     
  19. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Jaaaaa baby zit nog in mijn buik :D:D:D:D. Echt een oktober baby dus :cool:. Gisteren is hij/zij wel erg aan het draaien en doen geweest, dus ben benieuwd hoe die nu ligt. Normaal voel ik lege ruimte aan de linkerkant van mijn buik, maar daar ligt nu iets van de baby. En bovenin mijn buik is nu meer lege ruimte. Ben benieuwd of ie gewoon meer ineengedoken is gaan liggen of nu toch is ingedaald. Mijn man dacht gisteren op een gegeven moment dat ie zich probeerde om te draaien in stuit :eek:, dat hoop ik toch niet. Hoop gewoon echt dat ie er klaar voor is gaan liggen een ergens in de komende dagen komt :)

    @Joyce2013: fijn dat de pillen dus goed zijn werk hebben gedaan, maar wat balen dat het niet raak is! Hoe lang was je cyclus nu?

    @Meisje93: hoe gaat het met de honden baby's en hun mama? :D

    @Kelly84: hoe voel jij je?
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Joyce2013 gaat goed! Ze groeien goed en moeders raakt er ook steeds meer aan gewend. :)

    Fijn dat de medicijnen gewerkt hebben, maar wel balen dat het niet raak is.
    Herkenbaar dat de klap steeds groter en vooral zwaarder valt.
    Het beheerst zo je dagelijkse leven.

    Wat leuk dat jullie een huis gekocht hebben! Hopelijk is jullie huis ook snel verkocht.
    Het is iig een gunstige tijd.
    Jullie gaan lekker in ruimte vooruit. Fijn hoor!

    @Kelly84 klopt! Moeder is een beagle.
    Het gaat heel goed. Zijn al 200gram gegroeid. :)

    @Yesera Jaa!!! Een oktober baby.

    Wanneer heb je controle? Zou wel fijn zijn als je weet hoe de baby ligt. Voordat de bevalling begint.
    Spannend hoor! Gaan de nachten inmiddels weer beter?
     

Deel Deze Pagina