Ja maar wel een mooi programma! IK ben heel benieuwd wanneer het vervolg van babyboom komt, dat ze nog een x bij iedereen langsgaan enzo... Hier lekker rustig wakker worden, F lekker aan het spelen...straks lekker ontbijten en bageltje warm maken Misschien vandaag even in het bos wandelen, dat ligt eraan of de visite nog langskomt FIjn weekend dames!
Zo gisteravond heerlijk een boek zitten lezen (best weer lang geleden, man zat GTA te spelen dus was even heerlijk relaxt) ZL heeft de prikjes super doorstaan!! Hij had aan het begin van de avond koorts om 23:00 uur even wat water gegeven en meteen gevoeld of hij nog koorts had maar die was over! Yes!! Om 6:00 uur werd hij helaas al wel weer wakker weer wat water gegeven maar slapen was er echt niet meer bij dus ML eruit gegaan en ik mocht even blijven liggen!! heerlijk!! Tot 08:30 liggen slapen nog! Vandaag doen we het nog even rustig aan het weer is ook niet om naar huis te schrijven dus we hebben besloten vandaag lekker niets te doen en ZL kan dan heerlijk spelen de hele dag. Owja we zaten net te kijken en zoon krijgt 5 tanden boven! De voortanden, de tanden ernaast en een hoektand zijn al door!! Pfff hij word groot!! Heel fijn weekend iedereen! !
Goedemorgen allemaal! Fijn weekend voor iedereen Oow, ik heb ook zo genoten van Babyboom en Kleine baby's, grote zorgen... Was tijdens die laatste zelf zwanger en kon me niet voorstellen dat die kleine in mijn buik zo klein zou zijn op dat moment. Vond het wel fijn om te zien dat er gewoon iets gedaan kan worden als je zo vroeg al moet bevallen! Dan is het erg fijn dat we in NL wonen en niet in Afrika in een dorpje 5 uur lopen van de kliniek ofzo Even een trotse moeder: Gisteren heeft Y voor het eerst een speeltje dat in de box hangt vastgepakt en een paar tellen later had ze met haar andere hand een ander speeltje vast Eerder al wel stilliggende dingen vastpakken natuurlijk en veel slaan en proberen te grijpen van hangende speeltjes, maar haar hand nog niet open of zo, en nu is het opeens gelukt. Gelukkig meteen een foto van kunnen maken
dat zijn veel tandjes ! hier twee ondertandjes door, maar onder zijn er nog meer op komst en lekker he als je weer eens kan lezen ^^ !
Hier was ze ook alweer wakker om 05.30, na fles wilde ook niet meer slapen., kan me vinger er niet opleggen, maar ze is niet op dreef Verder de p in op vl, hij zegt om half 8, had der toch nog even op bed gelegd ik ga der wel uit ga jij nog maar slapen, ik kon niet meer slapen dus er toch uit, dl aangekleed, hij broodje gesmeerd, zegt ik lak der zo ovler, wilde oo schoot zitten, is echter oud papier buiten gaan zetten en darna jah ik ga wat doen ( schuurtje rommelen ) dus daar zit ik weer te kolven en dl in de gate houden, fijn dat hij ook even zijn verantwoordelijkheid neemt... Me broodje ligt al in de gootsteen, was al omp de grond beland, aangezen we huisdieren hebben ik hoef geen brood met zand en haar grrrrrrrrrrrrr pissed offf
@ kleine babys grote zorg & babyboom Babyboom vins ik leuker want van kleine babys grote zorgen word ik een beetje angstig hihi En die hormonen kunnen er al helemaal niet tegen dikke tranen haha @ Mira wat goed !! Hier was ml om 8u wakker , J Om half 9 en ik om 9u ...heerlijk uitgeslapen dus
@MIra wauw zeker een trots moment!!! Heerlijk he om te zien dat ze zich ontwikkelen en om dat op de voet te kunnen volgen!! @ Fidel alle mensen daar kan je toch de schurft over in krijgen!! Grrr hier doet ML het heel soms en dan heb ik ook zoiets van iedere dag ben ik er voor ZL En soms wil je de zorg gewoon even delen zodat je zelf even kan bij tanken en niet alles alleen op je schouders hebt... Ik herken het dus heel goed hoor * dikke digi knuffel voor jou* @trots moment van hier.... ZL liep gister voor het eerst een paar stappen achter zijn loopwagen! Hihi helemaal vergeten te melden!! Hij had al wel 2 stapjes erachter gezet eerder maar nu waren het er een stuk of 6 @ tanden ja het gaat ineens vlug hij had alleen 2 ondertandjes hhaha en nu zie je boven in overal witte puntjes doorkomen. (Reminder voor mijzelf een vinger bij ZL in de mond stoppen is nu echt GEEN goed idee meer)
@ wachtende wat goed zeg !! Heb je ook die van Vtech ? Hier vind ze hem ook geweldig ze kan alleen nog niet sturen haha
Behappy trots dat hij was joh!!! Haha pasgeleden waren we nog zo blij dat hij zijn linkerarm kon gebruiken en nu.... nu word het al een echte dreumes!! @ pamper drama! Herkennen de mama's met oudere kinderen dit? zl blieft geen pamper meer. Zodra hij een pamper om moet wringt hij zich in allerlei bochten om dat onding maar niet meer aan te hoeven. En we willen best heel ver gaan in het voor ZL zo leuk mogelijk te maken maar zonder pamper gaan lopen lijkt ons geen strak idee
Ja we hebben die van Vtech wat een geweldig ding is dat!!! Alleen die melodietjes krijg je gewoon niet meer uit je hoofd. Nu heeft ZL geloof ik 6 vtech spelletjes en hij is er echt weg van. Jouw dochter ook???
Sorry meiden zei ik net 5 tandjes we gingen eenz goed tellen maar de hele voorkant boven komt gewoon in 1x door alle mensen !!!
Tanden: Succes allemaal met die tanden, schijnt echt een drama te kunnen zijn. Vooral als ze wel willen doorkomen, maar het niet helemaal doen. Duurt hier nog even, denk ik. Toch? Y kwijlt wel meer dan eerst en heeft sinds paar dagen ook rode wangen en is wat jengeliger. Manlief heeft al in haar mond gevoeld en voelde iets schrapen in haar onderkaak, leek op schuurpapier zei hij. Maar ze is echt te jong voor haar eerste tanden toch? Zien doe ik niks, want mag niet in haar mond kijken *Eigenwijze ondeugd * Ik weet van een mede juli '13 mama dat haar zoontje al wel tanden krijgt en hij is hooguit 2 weken ouder!
Hier kreeg ze der eerste tandje met 8, 5 a 9 maanden . Collega van ml zijn zoontje 1 week jonger had al 8 tanden. De eerste kwamen bij hem.toen ie 3 maanden oud was
Geloof me Mira het kan!!! Hier kwamen we erachter doordat we ZL een hapje gaven en we hoorde schrapen langs de lepel dat we elkaar verbaasd aan keken en dachten dit geluid was er eerst nog niet. Wij kijken wat denk je 2 puntjes onderin maar echt we hadden niets gemerkt. Nu was man even aan het stoeien met ZL en hij zag wat dus ZL in de houdgreep (ook hier mag je niet in de mond kijken) en we zagen sowieso al 5 tanden die door waren maar daarachter (waar de kiezen zitten) zag je ze ook al zitten, bijna de hele bovenkant komt al door!! HELP!!! Zometeen heeft hij dus 2 ondertandjes en zijn bovenkant van zijn gebit al wel bijna helemaal whahahaa
Hihihi, een vol bovengebit en alleen 2 tandjes onder. Ik denk ik plaatjes, dus zie het gelijk voor me Ik ga het eens in de gaten houden! Wie weet zijn het wel tanden en niet gewoon een rode wangen-dag
Heb je een plastic lepeltje?? Geef haar vitamine D en schraap even met het lepeltje over haar ondergebit als ze een beetje door zijn voel en hoor je het schrapen.
Ja, wij ook. Spannend! De eerste is 3,5 jaar. We wilden al eerder en tweede, maar negatieve uitstrijkjes hebben ons tegen gehouden. Nu de eerste ronde al achter de rug, maar helaas vandaag menstruatie