Mama's die gaan voor een 2e kindje in 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Memories, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Welkom Sam !

@tanden
    Hier rond de 8 maanden 2 tegelijk, nu steeds weer een tandje :)
    Maar hier rommelde echt maandenlang, en heel erg slecht slapen en alles, maar eindelijk zijn ze door :D

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    EN lieve bekkies hebben ze zo met die ondertandjes he !

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Geweldig gezicht zeker als ze een stralende lach geven haha dan zie je echt een zwart gat met 2 witte tandjes haha

4. Memories

Memories Niet meer actief

Jaa super cute als ze dan lachen *smelt*

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Welkom Sam! Gezellig dat je mee komt kletsen. Jammer van de eerste ronde.

Ik heb nog geen plastic lepetjes in huis, wel metalen, maar daar zal ik het maar niet mee doen, arme meid! Binnenkort toch eens voor naar de winkel gaan, want die hebben we straks echt wel nodig met die hapjes ;)

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal!
    ik heb een hoop terug te lezen haha

Hier vanochtend naar de markt geweest en even de H&M ingelopen, portemonee is weer een stuk lichter :p

@wachtend ; Is ook lekker, niks doen ;) en wat goed dat ie al wat stappen kan :D
    en wat sneu dat ie al zijn tandjes in 1 keer krijgt, van de andere kant.. dan is ie er ook vanaf ;)

@babyboom & Kleine baby's grote zorgen ; ik kan dat echt niet kijken, dan stroom ik leeg of wil ik meteen 10 baby's..

@ mira ; leuk he! als ze zichzelf nieuwe dingetjes leren :D:D

@ fidel ; wordt een gezellige dag daar dus :p Mannen snappen het soms gewoon niet..

@ sam ; oh wat vervelend dat je door gezondheidsklachten niet eerder kon beginnen voor een tweede!
    Die negatieve uitstrijkjes, is alles nu goed?

7. Memories

wat een stilte hier ! iedereen aan het genieten van het weekend?

@kzh ik ook hoor ! dikke tranen gister avond..bij babyboom ook ..
    toch kijk ik dat liever gezien in kleine babys grote zorg er toch wel dingen in kaart gebracht worden waar ik bang voor ben

wij hebben vandaag een verjaardag gehad , en onze vriend/boekhouder kwam langs voor de belastingsdingen .. krijgen een mooie klap geld terug :D

vanavond komt er nog een vriend en zijn vriendin op visite, de gene waar ik over vertelde die dus zwanger zijn.
    super leuk hihi

zelf ben ik nog steeds heerlijk aan het fantaseren over zwanger worden hihi

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @hier lekker genieten van het weekend,
    vandaag de box weggedaan en een speelhoek gemaakt ! zal straks even een fototje plaatsen, zit er echt gezellig uit...!

nu lekker narnia kijken :D

En dromen over nog een babytje... daarnet ging ik zoonlief in bed leggen en hij pakt altijd zijn knuffel en gaat daar op liggen met zijn hoofd , ligt heel rustig en krabt dan heel lief aan zijn bedje...geen kik, gewoon lekker slapen... dat doet sinds kort pas! zo lief en schattig

9. wachtend

Paar dagen geleden beste vriendin bevallen en ja hoor mijn eierstokken rammelen!!! Ik ben verliefd!!!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Me meisje is niet helemaal lekker, kan me inger e niet opleggen, vanmiddag een diareeluier at uit alle naadjes kwam zetten.. De nieuwe projector binnen, maar niet helemaal wat ik zoek... Wt ik wil is niet te vinden volgens mij...

11. wachtend

Ohh sterkte voor je meisje Fidel!! Hier heb ik een projector met sterrentjes op het plafond hele tijd gebruikt en nu niet meer nodig. Maar die hielp bij mij super goed. Is van Chicco

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Fidel
    beterschap ! Wat vervelend voor je meisje, ik heb ook die van chico die vind ik heel prettig !

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
  14. wachtend

Ik zal voor je duimen! Niets zo belangrijk als een kindje wat heerlijk slaapt.

@ hier weer met een boek op de bank. Net ZL even wakker maar na nog een klein flesje weer heerlijk in slaap.
    Vandaag een rustige dag gehad lekker binnen gebleven en alleen even boodschappen gedaan en dat was alleen omdat het moest haha.

15. Memories

@fidel Beterschap voor je meisje !

@projector wij hebbende hem niet zou hem wel graag willen hebben lijkt me super leuk

@wachtende haha jaa dan krijg je de kriebels gelijk weer he.
    Vanavond vrienden die zwanger zijn op bezoek gehad veel over babys en bevalling gehad zo leuk weer..ook om hun te vertellen enzo omdat het voor hun de eerste is .

Lig nu op bed tv te kijken..ml en J..slapen al.

Aahww zag net dat we van de 1e plaatst zijn gestoten bij bofkontjes...
    Maarja een 2e plaats is ook super ..en ik gun het de nummer 1 van harte want volgens mij is dat ook een echt bofkontje als ik het zo lees

16. wachtend

Goedemorgen iedereen,

Hopelijk alle mama's en kindjes lekker geslapen ;) Hier in ieder geval wel :D Het is nu 08:00 uur en ZL slaapt nog steeds!!! Ik ben zelfs eerder wakker dan hem.

@ pasgeboren baby's voorheen vond ik ze al heel schattig maar nu heb ik echt rammelende eierstokken hahaha. En als ik dan hoor hoe lief ze zijn en zo rustig kan ik soms best wat jaloers worden, hier was er gewoon geen tijd om te genieten :( en ik hoop zo dat bij de 2e ik wel optimaal kan genieten ervan.

Het komt hier echt met bakken uit de hemel zetten en eerlijk gezegd vind ik dat wel heel erg lekker :D Buiten nog donker en ik zit hier heerlijk op de bank met mijn pc en een kop koffie, zalig wakker worden!

Vandaag een dagje visite rijden maar als ik het weer zo zie zou ik veel liever binnen blijven en lekker spelen met ZL.

Voor iedereen een heerlijke luie, relaxte zondag. Geniet ervan!

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier kwam L. om 7.15, vind ik een nette tijd..
    Nu zitten we beneden, L. is haar knuffels op aan het eten en ik ga zo een kopje thee voor mezelf zetten..

Straks misschien met z'n drietjes zwemmen, en vanavod uiteten met vrienden en gaat L. spelen met haar tante en nicht..
    Tot nu toe hebben alleen de oma's/opa's opgepast ( en dat ook niet heel erg vaak) dus vind het wel wat spannend.
    Maar weet dat het goed komt!

Veel plezier vandaag op de visites wachtend!

18. wachtend

Wauw 08:30 en ZL is langzaam aan het wakker worden heerlijk! !! Ik denk dat keneer nu wel genoeg geslapen heeft van 19:00 - 08:30 uur. Vandaag vermoed ik maar 1 slaapje laten doen haha.
    Zou het door het geluid van de regen komen dan mag het van mij altijd wel snachts regenen ;)

07:15 is ook inderdaad een hele mooie tijd!! Alles voor 07:00 uur vind ik zelf wat te vroeg haha

19. Memories

Goedemorgen !

Hier wad het 8u..ml ging der uit met haar en bleef nog ff liggen.
    Arme meid is onwijs verkouden

20. wachtend

Ohh Behappy heel veel sterkte met je moppie! Verkouden zijn is zo vervelend en ze voelen zich er zo lamlendig door :(

Hier hebben we van VSM Siroop suikervrij gehaald ZL was al weken verkouden en niets hielp. Nu is hij eindelijk niet meer verkouden en is weer gewoon lekker zijn oude ikje :D
    ZL hoestte er ook verschrikkelijk bij.

Moet zeggen dat ik meestal niet in die homeopathische zooi geloof maar moet zeggen dat dat spul van VSM wel heel erg hielp hier.

Deel Deze Pagina