Van 22.45 tot 08.30... Hmmm snotverkouden, spuitluier en net met hoesten kwam een halve fles er weer uit...
pfff kreeg net een smsje van mijn zus dat me opa is opgehaald met de ambulance omdat hij in elkaar gezakt is onder de douche. verder weet zij ook nog niks , ik hoop echt dat alles goed is. mijn moeder is er gelijk heen..me vader woont in noorwegen dus ze is nu helemaal alleen..phoe wat een toestand !
Be happy sterkte, bah naar nieuws !!! Jah vanmorgen wilde ze niks anders als oo schoot tv kijken.... Nu zetpil, wilde geen broodje, geen pakje melk, ha,f flesje maar en nu op bedje.. Ze kreeg na de zetpil beetje meer praatjes maar is echt ziekjes, geen koorts dat dan weer niet...
hier is gelukkig wel helemaal zich zelf..alleen dan heel erg snotterig haha alles loopt eruit, dus we lopen achter haar aan met een snotlap hihi hopelijk knapt ze snel op Fidel! ja echt naar nieuws, heb ondertussen nog niks gehoord..hoop echt dat er niks ernstigs is
Aahhh beterschap alle kindjes en sterke behappy !!! Hier bij me schoonouders in België, zoonlief blijft slapen en ze komen hem dan weer terugbrengen zodat mama even goed achter elkaar kan werken (werk vanuit huis ).
Ahhh sterkte Behappy weet je al wat meer? Hoe is het met jouw meisje Fidel? Hier op visite geweest en daarna met z'n 3-en uiteten geweest was heerlijk en kleine man genoot van alle gasten om zich heen.
Lekker wachtend ! Wat hebben jullie gegeten ? Ik ben niet op tijd thuis en vergeten om op opnemen te zetten maar vanavond so you think you can dance kijken en anders terugkijken morgen savonds oppassen op de dochter van de peetoom en tante van F. Fijne avond !
Trouwens op de weg naar mijn schoonouders was F heel grappi aan het doen en hij zette steeds een speeltje op zijn hoofd zegt Vl. Ineens, ik wil wel heel graag een tweede hoor.. Heel erg schattig !
Als voorgerecht ossenhaas salade met champignons (ZL vond de champignons ook wel lekker) en als hoofdgerecht boeren schnitzel was erg goed te doen!! ZL wil nu alleen alles hetzelfde eten als ons (nu mag hij al een beetje met de pot mee eten en proberen we hem alles te laten proeven) maar schnitzel en ossenhaas weg krijgen kan hij nog niet dus de chefkok had speciaal voor ZL wat lekkers bereid en ik geloof dat hij wel 400 cc ervan heeft opgegeten!! Zo lekker vond hij hey!!
Dat klinkt heerlijk !! @sdenise haha dat is leuk ! Logeert je zoontje daar nu vanavond ? En een tweede yeahhh leuk haha Hier nog steeds geen update gehad ik hoop maar dat geen nieuws goed nieuws betekend pff J. Eet eigenlijk alles met ons mee haha mits het te pittig is.
Hallo mag ik mij hier ook melden? Wij gaan ook voor een tweede hummeltje in 2014, we hopen dat we nu net zo bevoorrecht zijns als in 2012, toen waren we erg snel zwanger (ernstig sneller dan gedacht haha) We hebben een kleine meid die in december 1,5 wordt, ik vind het erg spannend, ik ga deze zwangerschap minder onbevangen in dan bij de eerste denk ik
Naja we gaan er nu gewoon voor, en we zien wel hoe snel het gaat Even aankijken, vorige keer ging het wel snel, maar het hoeft nu niet weer zo snel te gaan natuurlijk. Dus rustig aan
En hoe oud ben jij hihi en werk je of ben je thuisblijf mama Ben niet nieuwsgierig hoor wil alleen graag alles weten haha
Hahaha...ow het zijn geen rare vragen toch? Ik ben 29, begin 2014 word ik 30. Ennuh...ik ben een full-time werkende mama (36 uur). Ik werk wisselende diensten in de zorg. In principe wil ik daarmee doorgaan, kleine vindt die 1,5 a 2 dgn (gaat flexibel) in de week KDV echt geweldig...dus dat is geen probleem gelukkig. En druk...tsja dat zijn we toch wel
leuk in de zorg ! ook fijn dat de kleine het zo leuk vind op het KDV pff hier een heel verdrietig meisje , verkouden, koorts en diarree ..ze wilt niet slapen zijn al vanaf 19u bezig en nu hebben we de moed een beetje opgegeven dus zit ze bij ons op de bank en af en toe is ze aan t spelen..naja waarschijnlijk voelt ze zich niet helemaal lekker