@fidel idd niet laten afschepen hoor !! @wachtende ohjeee... gaat het een beetje? hier is J. al iets vrolijker gelukkig..vannacht sliep ze om 1 uur en om 10 werd ze wakker. ik heb gisteren via een FB een mini shoot gewonnen ! leuk zo vlak voor der verjaardag hihi
Vanmorgen is een vriendin gekomen want ik kan ZL gewoon niet optillen en nu is mijn moeder er die neemt ZL zo mee naar haar huis en daar haalt manlief hem op vanavond.
Beterschap voor diegene die het nodig hebben... Zelf ook verkouden, dus de fles geven gaat in etappes zodat ik tussendoor mijn neus kan snuiten... Zo vervelend! Ik ben al iets positiever dan gisteren. Net gebeld door het bedrijf waarbij ik gesolliciteerd heb gisteren: Week 44 gaan ze me inwerken op maandag en woensdag en daarna is het even kijken of ze me geschikt vinden. Heb dit 8 jaar geleden eens als vakantiebaan gedaan, dus was gisteren erg herkenbaar tijdens de rondleiding. Desnoods stel ik beschikbaarheid naar fulltime als manlief langere tijd thuis moet zitten... Eerst week 44 eens afwachten!
Zeker fijn, maar anderzijds ook wel confronterend dat manlief nu net eruit gegooid is en ik ergens ingewerkt ga worden... Manlief zit er echt even doorheen. Is nu op zijn werk, werkt gewoon door, voor uitleg, maar hij weet niet wat hij moet doen nu. Er is een soort overeenkomst waarvan hij gebruik kan maken ofzo. Er zijn iig 2 collega´s die ermee naar een jurist gaan, maar we hebben geen rechtsbijstandsverzekering en ik heb geen idee waar we dan naartoe zouden moeten, laat staan dat manlief daar een idee van heeft want die ziet nu al door de bomen het bos niet meer... Lezen is net iets dat hij niet zo goed kan (dyslexie is vastgesteld en volgens mij ook problemen met begrijpend lezen als ik hem af en toe hoor over iets dat hij heeft gelezen...) en dan moet hij opeens iets lezen waarbij ik al alles een paar keer moet lezen voor ik het begrijp. Nee, er komt even veel op je af!
Misschien heb je hier iets aan? Ik heb ook ooit advies ingewonnen omtrent een werksituatie, wie weet hebben jullie daar wat aan Adviesbureau Verschillende instanties bieden soms gratis advies en informatie over juridische zaken. Kijk bijvoorbeeld eens op de volgende websites: Het Juridisch Loket: geeft gratis informatie en advies of verwijst indien nodig door naar een advocaat of andere instantie voor (rechts)hulp. Rechtswinkels: deze zijn vergelijkbaar met het Juridisch Loket, maar u wordt geholpen door rechtenstudenten. Stichting De Ombudsman: beantwoordt juridische vragen op het gebied van consumentenrecht (producten en diensten), gezondheidsrecht, sociale zekerheidsrecht, familie- en jeugdrecht, verzekeringsrecht en onrechtmatige daad en volksverzekeringen. Online advies inwinnen, via Online Rechtswinkel Nederlandse Vereniging van Rechtskundige Adviseurs, de NVRA
KZH: Dank! Ik zal het manlief vanavond gelijk even laten zien en ga meteen zelf even kijken Dank, dank, dank!
@Mira spannend zeg !! je stelt je al positief in dat is al de helft van het werk ! ik zal voor je duimen.. J. vandaag 1 slaapje laten doen op te ijken of het dan beter zou zijn en idd, ze slaapt nu !! gelukkig ...was wel weer ff toe aan een avondje relaxen. zo lekker koppie thee zetten en wat internetten ..
Ik ben der echt achter zijn echt inder de laatste kiezen, voel hele dikke bulten, ze is er iedere keer al zo gevoelig voor, tandjes = slecht slapen
ohjee kiezen !! vreselijk nou ze slaapt eindelijk hier ! .. denk ook dat het verlatings- angst is .. hadden jullie ukkies daar ook last van met 11 maanden ? slaapt W. nu Fidel ?
Noppes.. Ze zit heel stil in bed te spelen zonder een kick te geven.. Klein flesje opwarmen denk ik maar ze gaat net weer liggen dat ik dit typ, beveiligingscamera op der kamertje vandaar 11 maanden is er weer een sprongetje, die bij osnbijna direct overging in de hhh van de 13 maandensprong... Hele zware periode zeker ook weer icm tandjes...
ohjee nou dan bereid ik me alvast voor ! ze heeft hier altijd al last van de sprongetjes .. ik duim op een goede nacht , hopelijk slaapt jou kleinte zo ook lekker de hele nacht door
Toch even slokje, ze had niet eens veel dorst, weeer tandjes ingesmeerd hopelijk werkt het... Edit ze slaapt om 22.30 uur!
Goedemorgen hoe is het met de zieke kindjes? @hier mijn rug voelt een stuk beter aan gisteren van een vriendin voetreflexmassage gehad en savonds heeft mijn man nog even geprobeerd om de knoop in mijn rug wat soepeler te krijgen. ZL gister overdag super geslapen!! 1 uur smorgens en 2 uur smiddags maar vannacht was het weer minder. Om 23:30 uur wakker, 01:30 wakker ( huilen, krijsen niet te troosten) en om 05:30 wakker en toen weer om 06:30 uur. Beetje heel erg veel! ! ZL gaat zo naar het mkd en mama krijgt de kapper thuis voor een heerlijke knip en verfbeurt haha ik kijk ernaar uit! Wil mijn haar hetzelfde als van Eefje van uitstel van executie, kan het vanaf daar weer mooi lang groeien
Goedemorgen! Hoe is het met de zieken? Wachtend: Fijn meid! Hopelijk vanaf nu alleen maar beter! Vandaag met Y naar het consultatiebureau, 3m-controle en 2e prikken. Ben benieuwd hoe ze gegroeid is...