Mama's die gaan voor een 2e kindje in 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Memories, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Mira wat betreft het nekje hier hadden we er ook 1 zodra hij op zijn buik werd gelegd was het drama, gillen, krijsen overstuur alles.. Wij hebben toen 2x in de week bezoek gekregen van een kinderfysiotherapeute en vanaf dat moment zag je ZL met sprongen vooruit gaan.
    Heel misschien is dat ook een optie zij geven je toch andere leidraden aan dan het CB !!

@allergieen hier een man met hooikoorts en astma en in mijn familie veel allergieen en ZL dus inderdaad ook KMA wat ik hoorde is als 1 van de ouders is belast met hooikoorts of astma is de kans groter op een kindje met KMA (geen idee of dat waar is)

2. Memories

Memories Niet meer actief

@KZH jeetje zeg dat is echt K*t gewoon .. :(

hier heeft ze 2 maanden bv gehad , en toen ben ik gestopt ..hoe dom .. het liep hartstikke goed maar ik had geen doorzettings vermogen .
    het aanleggen lukte steeds niet.
    tot op de dag van vandaag heb ik er spijt van :(

MAAR ook dat kan ik hopelijk over doen bij een 2e wondertje

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hey dames !

Hier helemaal zin in een tweede wonder, alleen is het volgens mijn therapeut (heb een milde pnd gehad) wel verstandig om te wachten tot volgend jaar :) Ik denkzo rond april /mei ofso ^^

@Khz
    Vervelend zeg van die allergieen ! Hier sowieso erg veel exceem (heb ik ook), ik heb zelf hooikoorts, stof en nog wat andere dingen..mijn breortje is voor zowat alles allergisch ... zoonlief nu dus erg exceem en veel obstipatie, dus ook opletten of voedsel ook iets is..

@Bv hier 3 weken, zoonlief kon gewoon (door ziekte) niet aan de borst, nadat hij ontslagen was uit het ziekenhuis kon hij nog steeds niet aan de borst (mijn man was toen offshore, dat betekend dat je 5 weken op zee bent en 5 weken thuis) en ik trok het gewoon niet, alleen, met baby en ook fulltime kolven...daarnaast ontwikkelde ik die pnd dus ik heb besloten om volgende x geen bv te geven, maar dat kan altijd nog veranderen...we hebben nu een heel ander leven...

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @mira thja ik zou eht zeggen om toch mog even te wachten... De darmpjes zijn er nog niet klaar voor... Metaal kan wel, maar lichamelijk nog niet, cb heeft volgens m aandelen bij olvariet zo snel mogelijk eginnen met bijvoeden. Ik ben ook zo vroeg begonnen, maar met de 2de ga ik echt pas vanaf 6 mnd beginnen. Lekker 6 mnd excl mama's melk

Bv uiteraard volgende keer weer bv dan wederom gaan we voir min. 18 mnd, wel hoop ik oo meer life voedingen

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @bijvoeden

Hier gewacht tot 5 maanden en een paar weken tot hij er bijna om vroeg :). Hij had al veel last van zijn darmpjes dus wilde er echt zolang mogelijk mee wachten.

6. wachtend

Hier met 3 1/2 maand begonnen met bijvoeding ook met goedkeuring van de KA. ZL is namelijk overal echt ongeveer een maand eerder mee. Hoe het kan geen idee maar echt hij doet alles een maand of langer eerder dan "normaal". Dat was ook zo met melk nummer 2 op een moment wilde hij 1200 cc melk gaan drinken om maar verzadigd te raken of hij wilde ineens geen melk meer... euhm serieus ik weet niet waarom hij dat doet maar hij doet het wel.

@osteopaat is goedgekeurd 31 oktober eerste afspraak. Best zenuwachtig voor!!

7. Memories

Ik zou ook wachten.
    Wij begonnen met 3 maanden op advies van t cb...
    4 maanden later lag ons kleine meisje in t ziekenhuis omdat ze door het eten nog meer maagzuur kreeg en daardoor der slokdarm kapot maakte.
    De ka was woendend hij zei zelfs dat kindjes in ons geva met reflux miss zelfs wel tot 8 maanden moeten wachten

8. Memories

YESS kleine J. slaapt weer een keer normaal optijd haha
    heerlijk !
    maargoed ook want morgen moeten we vroeg op omdat we naar opa en oma gaat want ik ga dan mn vrijwilligerswerk doen :D

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    W. Vanmiddag te laat in slaap gevallen, na 30 min wakker gemaakt, zo wat een drama, is echt heel erg overstuur geweest, dus vanavond redelijk op tijd in slaap gevallen rond 21.00 eennhele verbetering..

Morgen weer zwemmen zin in hihi, zo
    Zaterdag vl werken en zondag dagje schoonouders

Ohh vandaag weer gebelt door de ka, nou hij is telefonische echt vriendelijker, vroeg zelfs of w. Weer beter was van de buikgriep..
    Ook dat t niet so moest overkomen dqt hij ons wilde afwimpelen naar een streekzh, dat mochten we er niet uitkomen of geen vertrouwen in hadden altijd weer terug mochten komen naar umcg..

Hij neemt nu contact op met de ka van t streekzh, waar. W. Ook geboren is met Dezelfde ka die de bloedtranfusie heeft gedaan, dat voelt wel zo vertrouwd.. Met een beetje mazzel belt hij morgen terug en anders begin volgende week.. En dan wederom afwachten, maar probeerde er wel, een beetje druk achter te zetten dat het niet weer wkn ging duren..

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal. Ik zou graag willen meekletsen. Ik ben 26 en heb een dochter van 19 maanden. Het begint langzaam te kriebelen maar de planning is ongeveer juli/aug. Als ik zolang vol ga houden hihi en manlief is nog niet 100% overtuigd. Dus we geven het nog even tijd. Ik had geen makkelijke zwngerschap ( vanaf week 21 bedrust ivm vroegtijdige weeen en 3 weken ziekenhuis) uiteindelijk ben ik pas met 39.3 ingeleid! Maar het idee dat ik nu eventueel weer maanden plat lig terwijl we hier een uk al hebben rondlopen is toch lastig. Daarom willen we dat ze iets zelfstandiger is. Maar hart en hoofd zeggen soms wel wat anders! Hihi

Vorige keer was ik in ronde 2 zwanger al zegt dat natuurlijk niks. En minn bevalling tja 11:00 eerste wee. Om 15:00 voledige ontluiting maar 1:15 geperst. Uiteindelijk met vacuum geboren....ik had teveel bloed verloren en was net een zombie. Na bloedtransfusie pas weer beetje mens. Dus tja hopelijk gaat een 2e sneller met persenen is er geen vacuum nodig.

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ mira ; ja, ik heb het daar echt heel moeilijk mee gehad, en nu nog..
    Volgende keer wil ik van medicatie wissellen aan het einde van de zwangerschap zodat ik wel BV kan geven, 6 november heb ik een afspraak met de neuroloog, hopelijk is zij het er ook mee eens :p
    Vervelend dat het bij jou ook niet goed ging, het is vervelend als je zelf die keus niet kan maken he..
    maar inderdaad, je doet er niks meer aan..

@ behappy ; 2 maanden is al iets toch, dan heb je in ieder geval iets mee gegeven!
    fijn dat ze weer wat beter slaapt! ;)

@ Sdenise ; fijn dat je helemaal overstag bent, jammer dat je dan het advies krijgt om te wachten.. :p
    Als het niet gaat dan gaat het niet.. maar wie weet heb je er dan meer energie voor!

@ wachtend ; goed dat je naar de osteopaat gaat!!!!

@ fidel ; fijn dat je er toch wel een goed gevoel bij hebt dat je naar een ander ziekenhuis gaat.
    Hopelijk kan je snel terecht!

@ ladys ; welkom! balen dat je zo'n vervelende zwangerschap hebt gehad zeg, en snap goed dat je dan net even wat langer wacht met nummertje 2!
    Maar blijft lastig he, verstand versus hormoontjes :p

@ hier ; zo naar de gyn! ben benieuwd.. en stik zenuwachtig.
    wie weet beginnen we gewoon al volgende cyclus (en dan breken we deze af met dupeston) dus dan is de volgende cyclus al over een week!

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ladys: Welkom!

KZH: Veel succes bij de GYN! Ben benieuwd :D

13. Memories

@lasys welkom ! Gezellig dat je komt mee kletsen.
    Ohjee dat lijkt me eng zeg vroegtijdige weeen en dan ook nog zoveel bloed verliezen !

@kzh heel.veel succes ! Ik ben ook erg benieuwd !!

14. wachtend

@kzh heel veel succes bij de gyn!!! Ik ga keihard voor je duimen!!
    @ ladys welkom en ik snap volkomen dat je je lichaam wat rust geeft!
    @ Fidel ik hoop dat het ziekenhuis je weer zo goed begeleid en fijn dat je er vertrouwen in hebt!!

@ hier. Ik mag zo naar het eind gesprek met de kinderpsycholoog *zucht* ze dachten ooit dat ZL last had van van alles en nog wat..... wat KMA bleek te zijn en wat we ook zeiden we moesten toch naar de afspraken en sorry maar heb een hekel aan geitenwollensokken types en ja hoor zo 1 hadden wij. ML heeft het echt ermee gehad dus ik zei hem dat hij maar bij ZL moest blijven en dat ik dan wel alleen naar het eindgesprek ga ( ik heb iemand nog nooit zo opgelucht zien kijken haha)

@ verder vandaag een rustdag voor ZL hij heeft gister overdag 4!! uur geslapen en vannacht is hij niet wakker geweest dus vandaag hopelijk weer zo'n dag als gister.

15. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ladys welkom ! Hier wachten wij ook nog even hoor ! Ook zo rond juli/augustus of iets later.. mits we zo lang kunnen wachten... Vriend zou het liefste nu beginnen, maar ik ben nu degene die wil wachten..

@Khz
    Ja ik weet dat wachten nog wel handig is, dus zo ergens midden 2014 of iets later ;) als ik het zo lang kan volhouden! :D:D:D:D.

SUCCES ZO !

@all
    Zoonlief slaapt lekker, ik zou kunnen afwassen en opruimen maar heb daar totaal geen zin in :p misschien zo even langs mijn oma als Zl wakker is of even langs de kinderboerderij of een visje eten bij de visboer :p .

@Behappy

Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen :D ?

16. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @kzn en wachtend: succes! Hopelijk ga je er weer met een goed gevoel weg.

Hier vandaag een dagje schoonmaak op de planning. Ik werk 2 om 3 en om de week heb ik de vrijdag helemaal vrij. Dan is dochter (1xper week) naar het kdv! Geniet daar ook echt van ff tijd voor mezelf en het weekend alle tijd voor dochter en man.

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zo heerlijk genoten vanmorgen, eerst dreumeszwemmen, daarna wandeling met de honden en willemijn in t bos (met de fiets naar t bos, wat een lol had ze) nu broodje op en zo op bedje en dan met gang huishodhen aan kant, kolven w. Wakker maken eten koken en dan is de dag al bijna voorbij

Zo de arts belde de overdracht is voltooid nu afwachten oo de oproep van t streekzh, wel ond begeleding van de oude vertrouwede arts

18. Memories

@sdenise
    Bij een mevrouw ..die is nu 85 en sameb met nog een paar onderhouden we haar boerderij en dieren :)

@fidel fijn dat je lekker heb kunnen genieten !
    @ladys lekker he ff tijd voor jezelf ! Op vrijdag zijn we altijd bij me schoon ouders en als J. Dan slaapt ga ij ff langs vrienden hier uit de buurt en past ze ff op

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Oh en ze slaapt in een keer hahahaha beetje moe gemaakt!

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Goed gesprek gehad bij de gyn, ze wist nog precies wie ik was :D
    Ik heb dupaston meegekregen om de cyclus af te breken, dan daarna ga ik beginnen met clomid en bloedprikken op dag 3 van de cyclus en vanaf dag 10 follikelmetingen.
    Dus, gaat allemaal snel!!! :D
    heb een hekel aan die metingen, maar gelukkig ga ik ze nu elke keer bij dezelde vrouw krijgen.

heb helemaal zo'n kriebelbuik haha

Deel Deze Pagina