@Khz OEEEEEE spannend zeg, dan gaat het echt beginnen ! spannend ? Hier hebben we lekker gespeeld, naar de visboer geweest en ik heb vis voor vanavond gekocht en een broodje haring gegeten Zoonlief slaapt net en net even wat schoongemaakt, nu even lekker met de voetjes omhoog, we gaan salade eten en die maakt manlief altijd ^^, die is iets later thuis, dus wij eten wat later.
Kzh ohhh het gaat beginnen!!!! Mag ik vragen wat Clomid precies inhoud? Ik heb namelijk ooit om een goede cyclus te krijgen pilletjes gekregen en dan in de laatste week moest ik weer andere pillen slikken... wat het was geen idee!! Was toen ook niet om zwanger te raken maar echt om een cyclus te krijgen. @ hier eindgesprek gehad ML en ZL zijn beide toch meegegaan en het was een goed gesprek. Ze vonden ons goede en sterke ouders Altijd fijn om te horen!!! Daarna ZL heerlijk bijna 3 uur geslapen en ik heb zelf ook anderhalfuur van genoten. Zometeen ZL voor het eerst zuurkool eten zal mij benieuwen wat hij daarvan gaat vinden tot nu toe eet hij echt alles wat je hem voorschoteld. Vanavond zal man wel weer aan de GTA gaan en ik denk dat ik weer een boek ga lezen. (Gister de tijd een beetje vergeten en lagen pas om 0:30 uur op bed OEPS!!)
@ denise ; lekker rustig dagje dus! @ wachtend : clomid wekt een eisprong op, die heb ik niet van mezelf. Fijn dat het een goed gesprek was!! Ennuh, GTA.. Heb lekker onze ps3 verkocht! Haha Lekkerrrrr zuurkool! Hier wat broodmixxen gehaald, gluten en lactose vrij.. Vanavond dus even een broodje bakken!
@Khz lekker vers brood! Hier toevallig vandaag voor zoonlief wentelteefjes gemaakt van oud brood was de eerste keer en ging best goed en zoonlief vond het HEERLIJK, we hebben echt lang gegeten @wachtend Toen ML nog verslaafd was aan drake's fortune ofso ? geen idee iets met een man die opzoek gaat naar schatten , dan ging ik (toen zwanger en wel) bij hem liggen en viel ik in slaap; resultaat; pas rond een uur of 2 in bed
Ik ben trouwens op zoek naar een lekkere voetenzak (in de zomer stokke geruild voor joolz), die niet al te duur is maar wel lekker... . weten jullie iets?
Sdenise haha ik vind het ook niet erg dat hij speelt kan ik heerlijk een boek lezen (boekenwurmpje hier) @ voetenzak ik heb een universele gekocht bij de babydump voor 20 euro moet zeggen die werkt prettig en kan ook zometeen op de buggy als je die gaat gebruiken
@kzh waaaaaaaaaaaaa !!! Spannend !!! Hihi logische dat je kriebels hebt spannend zeg @voetenzak ik ben ook nog opzoek !
Dat is een mooi prijsje! Hier mama lief aan gekeken die gaat er 1 maken, passend bij mijn draagdoeken (a)
Hey Dames! Rustig hier ^^, hier een leuke dag gehad, naar het bos geweest, naar mijn oma (waren ook andere kindjes) en zoonlief was alleen maar aan het gieren en brullen, zo grappig en leuk vond hij die andere kindjes! Hij wilde wel echt niet slapen ! , dus is wat later gaan slapen en slaapt nu nog, dus ga hem zo even wakker maken Fijne dag gehad ?
Zeker rustig hier ! Wij hebben een gezellige dag gehad bij me broer thuis. J. ging na het eten naar opa en oma toe en wij bleven bij me broer. Zijn nu ook thuis bij opa en oma in t logeerbed hihi. Mn schoonouders wonen een paar straten verder dan me broer dat scheelt en hoeft ml niet te rijden dus kan hij wat drinken Moet zo maar gauw gaab slapen want mevrouw word als we pech hebben rond 7:30 wakker hihi Maar na een verjaardag of avondje weg moet ik altijd ff uitzaken zeg maar.. Ook als we pas om.4u thuis komen, kan nooit direct slapen.
@ denise : lekker, naar het bos! @behappy ; herkenbaar, ik moet ook altijd nog even acclimatiseren @ hier gisteren bezoek gehad, brood gebakken (wat weer fijn mislukt is) en uitgebreid gekookt ( vis met kokos, agavegezoete aardappelblokjes en een pannekoekje van maismeel, champignon en paprika met een creme van pompoen.. )
Hoi ladies! Mag ik hier ook meekletsen? Wij gaan vanaf december proberen voor een brusje voor onze dochter! Hopen in 2014 een mooi nieuw wondertje te mogen krijgen Het is erg spannend bij ons omdat onze dochter motorisch gehandicapt is en we officieel nog geen diagnose hebben. Het is voor 90% zeker zuurstof tekort geweest, maar er bestaat ook een kans dat het om een erfelijke aandoening gaat, in dat geval hebben we 25% kans op herhaling. Na heel lang praten, onderzoeken, bezoeken aan klinisch geneticus en nog meer praten besloten er toch voor te gaan vanaf december ik kan niet wachten!
Goedemorgen! !! Hier gister lekker met de fiets boodschappen gedaan in het dorp. ZL vind dat zo leuk mee op de fiets. Vandaag gaan we heel burgerlijk even langs IKEA en daarna langs de geitenboerderij. Ontzettend leuk en ZL is helemaal gek op geitjes!! Wens jullie een hele fijne dag en geniet van de zondag!
Shart: Welkom meid! Wat vervelend dat jullie meisje iets heeft waarvan je niet precies weet hoe en wat... Hopelijk mogen jullie snel weer zwanger zijn! Hier een druk weekend gehad, dus amper online geweest, en vandaag ook nog even weg... Vrijdag spontaan pannenkoeken mogen komen eten bij schoonouders. De kleine meid eerst een fles gegeven, daarna wij gezellig aan tafel en Y kon er eens bij zitten (normaal ligt ze al weer te slapen als wij gaan eten, dus dit had ze nog nooit meegemaakt ). Ze vond het heel erg interessant! Gisteren ben ik samen met mijn zusje en Y naar de Ikea geweest en zijn we daarna nog lopend boodschappen gaan doen, langs de bibliotheek gegaan om het BoekStart koffertje op te halen en haar in te schrijven en vervolgens nog langs Scouting gelopen waar manlief nog bezig was. Even op bezoek, want mis het eigenlijk toch wel (was leiding tot Y geboren is, maar aangezien manlief en ik beide leiding zijn op dezelfde tijd moest er toch iemand thuis blijven voor Y en dat ben ik dus...). Daarna weer bij opa en oma gegeten (zaterdag is vaste dag bij opa en oma (schoonouders) eten met het hele gezin). Y was helemaal overstuur omdat ze door alle indrukken en alles dat ze in de gaten moest houden overdag te weinig geslapen had, dus lekker bij opa en oma in bed en heerlijk geslapen. Vandaag gaan we mss even naar de stad. Normaal gaan we naar mijn moeder om daar te eten met het gezin, maar aangezien er meerdere mensen met afspraken waren slaan we het deze week een keer over Fijne zondag iedereen!!!
@shart Welkom gezellig dat je komt mee kletsen !! hoe meer zielen hoe meer vreugde hihi Lijkt me idd heel erg spannend zeg .. gaat het goed met jullie dochter ? @Wachtende have fun vandaag ! @ mira Leuk Ikea ! helaas hier niet eentje in de buurt maar zou graag nog een keer daar heen willen Hier hadden we geluk haha , ik sliep rond half 3 , en dacht ohjee hopelijk laat ze ons uit slapen ,en jawel hoor .. 10u hoorde ik haar zingen in bed. dus ik dacht nou het zal wel uur of 8 wezen hahah was het gewoon alweer 10 u. nu zijn we weer lekker thuis
@mira bedankt! Aah jullie meisje is echt nog heel klein! heerlijk! Klinkt zeker als een druk weekend @behappy thanks! Ja motorisch ontwikkelt zij zich heel traag, maar verder is ze een gewone bijna 2-jarige met hetzelfde ikke doen willetje helaas gaat dat dus niet wat zorgt voor een hoop frustratie. We hebben afgelopen vrijdag weer een MRI laten doen hier krijgen we donderdag de uitslag van dus het is wel spannend of er iets uitkomt! wat lekker zeg 10 uur wakker pas!! Die van ons is standaard tussen 6 en 7 wakker. Soms lukt het om d'r weer in slaap te krijgen tot half 8 maar dat is echt uitzondering! Hier doen we dit weekend redelijk rustig aan, ik zit nu al 4 weken thuis een beetje bij te komen van het afgelopen 1,5 jaar beetje overbelast dus heb weinig energie... Gisteravond even naar een verjaardag geweest en vanavond hebben we een etentje van de oma van ml. Verder lekker beetje lummelen thuis Fijne zondag!
@shart oke dus geestelijk is ze gewoon helemaal in orde, dat is dan wel fijn natuurlijk maar pff lijkt me ontzettend zwaar idd. logische dat je lichaam en geest op is .
@shart welkom!! Goh leuk ik heb ok van hehe opa en oma die zien het wel zitten hoor als we aan de 2 de gaan haha.. Vl is nog t grootte opstakel maar we hebben de tij 2014 is nog niet begonnen haha