Mama's die gaan voor een 2e kindje in 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Memories, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier heb ik ook echt al 100 namen geroepen hoor :p en bij 1 zei hij meteen "ja dit klinkt leuk!!!" dus mooi dan zijn we er uit :p

Een meisjesnaam hadden we al en die vinden we beide heel mooi, maar zag hier ook een naam langskomen voor een meisje en die sprak ons ook erg aan dus word even tossen dan vermoed ik ;)

Maarja...... eerst maar eens een goeie cyclus krijgen en daarna zwanger worden :p

2. Memories

Memories Niet meer actief

Jaa precies dat eerst !!

Spannend haha ik ga straks weer ff google naar leuke newborn kleertjes kan er niks aan doen haha blijf spieken

3. wachtend

whahahaha heel veel plezier!! Dan ga ik dromen van de 2e ;)

Hihi ik ben benieuwd!!!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nee nog niet bezig klussen is pijnlijk dus dat gebeurt minimaal, libido is laag ivm borstvoeding, en al heerlijk 27 maanden totaal geen ongi... Dus kan net zoveel serieus geklust worden hahaha

Ons lijkt daarbij pas ideaal om pas op zijn vroegst te beginnen als Willemijn 2 is... Vl maakt lange dagen met werk(05.00 vertrek 19.00 thuis op zin vroegst), dus komt merendeel op mijn schouders, lijkt dan iets beter te handelen als de oudste dan al weet wat even wachten mama is nu met de baby bezig..

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heb je hier op zp ook het topic van 1 e outfits gezien dan, daar krijg je spontaan zoveel kriebels van.. Stom genoeg ben ik daar veel meer mee bezig als de 1 e keer, maarja ik hoop maar dat we niet zo lang geukd hoeven te hebben, willemijn is van ronde 27... ;)

6. wachtend

Pfff Fidel lijkt me wel lastig als je nog steeds geen goeie cyclus hebt :( maar de redenatie om te wachten kan ik erg goed begrijpen hoor wij zaten ook te twijfelen maar omdat we beide al wat ouder zijn en wij een verhoogde kans op miskramen hebben, hebben we besloten ervoor te gaan en te kijken wanneer het raak is.

Over dat libido kan ik wel mee praten vaak ben je ook te moe om maar enige activiteit in de slaapkamer te kunnen volbrengen.

7. Memories

Jaa dat topic heb ik gezien ! Krijg idd heeeule erge kriebels dan !!

Owh dat is wel minder dat t klussen pijn doet , hier ook lang geweest.
    Wat knap dat je nog bv geeft ! Super zeg..ik heb t na 2 maanden opgegeven pff zo stom ook dat ga ik dus anders doen haba als t weer lukt.

Spannend dus hopelijk als ze twee word echt beginnen !
    Voor je t weet is het zo ver..hier word ze alweer bijna 1 gaat toch veel te snel !!

8. Memories

Ohja en libido hier ook ver te zoeken ...

Ik ben nog vrij jong..dus alle tijd zou je zeggen maar we willen niet een te groot leeftijds verschil , 2, 5 jaar lijkt me het mooiste haha

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ behappy ; Dat is ook niet heel kort, en hoe oud ben je?
    dacht ergens verderop te lezen dat je zei dat je nog jong bent..
    Wat ging er mis in je kraamweek?

2,5 ongeveer, maar daar zaten wel paar maanden time-out bij ivm ziekte/ABkuur.
    Ja, die zorgen voor een eisprong inderdaad.

haha meestal andersom he, de vrouw wil nu en de man wil wachten.
    Waarom wil je wachten?

@ wachtend : wat balen joh, 2 keer per maand een bloeding.
    Hopelijk gaan die pillen werken!
    Wie weet gaat het dit keer gewoon eerder lukken omdat je lichaam sneller weet hoe het ook al weer moet :p
    hihi wij hadden het gister ook over namen, want ja nu wordt het wel moeilijker want het moet bij nummertje 1 passen. Maar ach, vorige naam hadden we in 10 minuten dus komt goed :p:p

@ fidel ; wat rot dat ze je te strak gehecht hebben! pfff Hopelijk kan de bekkenfysio je helpen zodat het niet operatief gedaan hoeft te worden.
    Ik zie dat je borstvoeding doneerd, wat goed!!! Doneer je dat aan iemand prive of aan via het moedermelk-netwerk oid.

@ omgeving ; vind dat ook wel spannend, niemand weet serieus dat we er weer voor gaan, maar heb vaak geroepen dat ik snel weer een 2e wil maar sommige kunnen zich niet voorstellen dat je dat zou vinden, nou, dat kan haha. Maar ik zie een hoop voordelen :)

@ libido ; tja...

Werken jullie allemaal?
    Ik ben een thuisblijfmama, vind het heeeeerlijk!

10. wachtend

Goedemorgen allemaal,

Hier een heerlijke nacht gehad!! Onze zoon besloot sinds tijden dat het weer tijd was om lekker door te slapen! Nu aan een ontbijtje en ik aan een grote kop koffie om wakker te worden.

Ik ben hier ook een thuisblijf mama en vind het ook wel erg lekker alleen soms mis ik de hectiek en het nuttig voelen en natuurlijk contact met grote mensen en een gesprek aangaan alles behalve baby's ;)
    Maar als ik weer naar mijn zoon kijk dan ben ik zo trots!!!
    Hij gaat 2 dagen per week naar een medisch kinderdagverblijf en dat doet hem erg goed ik mis hem dan ook echt om me heen haha

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ah dat is lekker!
    Hier hetzelfde L. werd om 8 uur wakker!!

Mag ik vragen waarom je zoontje naar een medisch dagverblijf gaat?

12. wachtend

Doe ik even prive om herkenning te voorkomen oke ;)

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Prima! :)

14. Memories

@kzh ik ben 21 :)
    Ik wilde wachten omdat ik na de bevalling heel lang een ernstig te kort aan b12 heb gehad daardoor was ik zoooo moe..kon de hele dag wel slapen, kon J. Niet eens meer in bad doen..zo moe
    Ik heb nu bijna een jaar injecties gehad en nu voel ik me weer super fit ! Haha dus daar wil ik nog even van gaan genieten.

De kraamweek was zo druk..om 21u kwamen er nog mensen binnen wandelen dat vind ik persoonlijk veel te laat en achter af kon ik dat ook nog helemaal niet aan dan wilde ik slapen haha
    Soms kwamen er 6 groepjes per dag pff dat wil ik dan wel anders.

@wachtend heerlijk zeg !
    Hier ook een goede nacht gehad en we werden om 9u wakker..ze zit nu aan der boterham en ik aan een koppie thee

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @Kzh via het moedermelknetwerk
    @omgeving ik ben er hel open in, heb het ook wel over een 2de, maar ze weten ook wel dat eerst de dakkapel feplaatst moet worden, dan wordt de opbergruimte een extra slaapkamer
    @werk ik ben ook thsblijfmama, mede omdat we dat zo graag willen emand thuis voor kinderen en in mijn opleiding is echt geeeeeeen werk... Daarbij winen we in het platteland om ergens te komen heb e een auto nodig, dus een 2de auto, oppas waardoor het bijna niet uitkan, aleen als je vulltime aan het werk bent..

16. wachtend

Be happy wat kan dat dan apart lopen he!! Om 21:00 uur nog aankomen om op kraambezoek te komen ik vind het persoonlijk niet echt van respect getuigen dat mensen dat doen!! Dan horen de ouders al lekker op bed te liggen of op de bank te hangen!!
    Hier het tegenovergestelde gehad wij hebben helemaal geen kraamweek gehad na 3 dagen werd onze kleine opgenomen in het ziekenhuis en daarna lag hij er helaas continu in dus onze kraamvisite kwam eigenlijk pas toen hij al 4 maanden was en de laatste hebben we volgens mij gehad met 7 maanden. En heel veel mensen zijn niet geweest (het kwam er ook gewoon niet van)

Bij baby nummer 2 wil ik in eerste instantie alleen de opa's en oma's en de tantes en ooms en heel misschien daarna de beste vrienden. Maar vooral veel rusten en genieten want dat hebben we echt gemist in onze kraamweek.

17. wachtend

Wauw moedermelk doneren klinkt wel super!!! En dat je dat kan doen voor mama's is gewoon geweldig!!
    Wellicht zou dat wat voor onze 2e zijn dat we dat kunnen inschakelen.

18. Memories

Ja bizar he..vond ik dus ook
    En dat gaat de volgende keer dus echt anders !

Jullie ook niet echte een fijne kraamweek..:( gelukkig gaat t nu weer helemaal top
    Geen opnames. Meer !!

Ik ben ook thuis blijf mama..ik vind t heerlijk.
    Vooral toeb J. De eerste 7 maanden zoveel problemen had vond ik t fijn want niemand kon oppassen dan belde ze me na een uurtje op dat ze t niet meer wisten met der omdat zd zoveel huilde.
    Als ik zou gaan werken dan 2-3 dagen en ben ik veel duurder uit met opas enzo dus het is wel goed zo.
    Tuurlijk missen we een salaris maar zo redden we t ook wel :)

Gezondheid en liefde dat is wat telt !

19. wachtend

Ja bij een 2e gaan we het gewoon helemaal anders aanpakken he Behappy hahaha (alsof we dat in de hand gaan hebben) Bij ons stond er op het kaartje dat na 20:00 uur wij niet meer gestoord wilde worden want dat we dan gingen slapen....

Ohh kleine man weer wakker.... (hoezo hazenslaapjes) ;)

20. Memories

Jaa de volgende keer zeg ik gewoon NEE ! Haha

Oohjee ..alleen maar korte tukkies?
    Als J. Om 9u pas wakker is slaapt ze 1 x smiddags .
    En anders rond 10-12 en 14:30-16

Deel Deze Pagina