@floral Ik.had de kriebels. Toen ook alweer hihi Ml.niet die kreeg ze toen onze dochter 10 maanden was Bah hele nacht ziek geweest ..soort van spugen kwam alleen niks uit. Heb zoiets al jaren niet gehad. J. is rond half 9 opgehaald door mn schoon ouders zodat ik beter kan worden Heb tijdje geslapen en lijk.me.al iets beter te voelen. Net broodje op ...hopelijk blijft het erin Lig lekker warm in bed dubbele denken kop thee en twilight aan
He meiden, Sorry dat ik zo afwezig ben, heb het enorm druk en zoonlief is nog steeds elke nacht wakker....dus ik ben enorm moe... @Behappy Wat leuk dat J nu losse stapjes doet!!! En over een week alweer 1, de tijd gaat snel! @Wachtend Ik probeer ook steeds meer met gebaren te doen, is ergens iets (een boek of site) waar ik wat kan lezen? Zoonlief is helemaal geen prater dus ik denk dat het wel heel handig is! En wat mooi dat hij papa zegt, hier zegt zoonlief nog helemaal niks eigenlijk.... maar hij doet het heel erg rustig aan (is wel ondernemend ) maar doet verder niet aan praten @Floral Ben benieuwd wie wint Hier wachten we wel echt tot midden volgend jaar...dus echt pas rond zomer 2014 starten... Hier ook alvast aan het denken voor zijn 1ste verjaardag, wat geven of gaven jullie jullie kindjes met de 1ste verjaardag ?
Wij hebben een driewieler gegeven Voor haar 2e verjaardag krijgt ze de dierentuin van duplo Edit: Fam heeft gegeven Loopauto van winnie the pooh -oma Dvd woezel en pip - oma Spaarcentjes opa en oma Rijdende trekker met dierengeluidjes- opa en oma Little baby born - mijn zus en vriend Duplo getallentrein - mijn zus en vriend Mand met duplo bouwstenen - jongste zus van vl en vriend Voorleesboekje - jongste zus van vl en vriend Auto met caracan van little people - goede vriendin Blauwe Zandschelp- oudste zus vl en vriend Ehhh dat was het wel geloof ik. Komend jaar vraag ik heel veel duplo en poppenspulletjes iig. Ook nodige we dit jaar iets meer mensen uit denk ik, vorig jaar alleen directe familie, dit keer ook vrienden met zelf kinderen/ kennisen en goede vrienden zonder kinderen
Wij geven dingen van little people en heel veel.kleding. Van vrienden en familie krijgt ze: - het grotesprookjes boek - zebra 3-1 ( erg leuk) - nijntje nacht lampje - zachte pop - little people - autokar ding geval haha om op te zitten - duplo - leg puzzels - nog meer.voorlees boekjes Ik had een lijstje gemaakt op lijstje.nl En daar hebben mensen dan van afgestreept Vooral.dat grote sprookjes boek vind ik gaaf staan onwijs veel sprookjes voor dus kunnen we lekker voorlezen waar ze zo dol op is. Pff ben blij dat ik me weer fit voel zeg..hoop niet dat t morgen ochtend weer zo gaat. Ik denk ook dat t komt door mn nieuwe pil..die maakt ook dat ik veel hoofdpijn heb enzo
@behappy en Fidel Die 3-1 step van vtech is erg leuk! Misschien geven wij die wel, maar dat van little people is ook erg leuk...luxe problemen... Wat geven jullie van little people ? Loopautogeval is idd ook handig voor mijn moeder om te geven of iets.... Nu snel een beetje vaart maken, we moeten prikken halen Maar ben wel benieuwd hoe die gegroeid is !
Sorry dat ik niet gereageerd heb de laatste dagen... Beetje druk weekend gehad en gisteren voor het eerst gaan werken na de bevalling. Morgen ook nog inwerken en daarna zijn ze hopelijk blij genoeg met me dat ik mag blijven. Gisteren al even alleen gestaan, dus ik vermoed dat ze wel vertrouwen in me hebben Cadeau's: Ik hou ontzettend veel van boeken en vooral van sprookjes, mythen enz... Voor Y hebben we ook al veel boekjes en opa heeft afgelopen week gespaard bij de T.otal voor boekjes voor als Y zelf kan lezen. Voor schoonzus heeft hij ook gespaard (zij heeft 3 kids van 8, 6 en 2 jaar oud) en daarna voor ons dus ook Werken gisteren ging dus wel goed. Ik was wel doodop en wilde in de ochtend eigenlijk liever het huis niet verlaten, maar vond het wel heerlijk om even weg te zijn (hoewel de middag wat lang leek te duren) en vond het super fijn om Y weer de fles te kunnen geven, haar lach te zien zodra ze me weer zag en daarna nog heerlijk te knuffelen. Dan waardeer je je tijd met de kleine veel mee dan wanneer je alleen maar thuis zit Morgen dus weer een hele dag en daarna wordt ik aan de hand van mijn beschikbaarheid en vraag vanuit de afdeling.
Vanochtend ongi geworden, YAY! duphaston heeft snel zijn werk gedaan nu donderdag bloedprikken, dan beginnen met clomid en op dag 10 eerste meting! Spannend
@Kzh wat fijn zeg !!! voor zover ongi fijn kan zijn haha @cadeautjes ik ben ook gek op voorlees boekjes en dan vooral sprookjes Mira ! @SDenise wij geven de draaimolen van little people en ze krijgt t vliegtuig van me broer. KIJK ! Ze heeft de smaak te pakken hoor.. hele meters legt ze af Jaylin maakt meters ! - YouTube hihi zo trots.
@Behappy Wat doet ze dat goed!!! Ik zit te denken aan de boerderij, hij is namelijk gek op huisjes met deurtjes enzo.. en dieren ! @Khz Fijn dat het werkt en je nu ongi bent ! Hier ook (je kan maandelijks met de mirena wel ongi zijn, dus nu zit ik onder de PUKKELS. echt zo'n ik voel zo LELIJK dag @verjaardag Ik heb nu een klein lijstje gemaakt, dus dan heeft iedereen een idee, en vandaag de nijntje verjaardagsslinger, bordjes en ballonnen besteld! Komt dichtbij nu !
ik moet het ook nog bestellen !! ik twijfel nog steeds tussen gewone 1 jaar ballonnen enz of die van woezel en pip of idd ook nijntje.. mag wel op schieten haha
HIihi ik heb vandaag die van nijntje besteld, dat vind hij zelf erg leuk...eerst wilde ik voor woezel en pip gaan maar eigenlijk vind hij dat niet zo leuk Wat voor taart doe je voor J... Hier trouwens ook "weer" ziek, dus zo maar slapen, Vl is op een teamuitje dus niet thuis...en ik denk dat zoonlief gewoon weer wakker word vannacht, ben blij als hij weer doorslaapt!
Ohnee he wat heb je ?! Ik maak zelf de taart haha ik sta bekend om.het bakken van taarten en cupcakes dus ik moest wel hihi. Wil een roze stapeltaart maken met een kroontje en parels...hihi een echte prinsessen taart. Ik maak naast de taart ook een aantal cupcakes. J. Draagt ook altijd een cupcke.pyjama en heeft een cupcake slaapzak en een cupcske deken hahaha
Bekijk bijlage 357753 Dit was een van mijn taarten met nogavulling, was nogal een gepuzzel was nogal pietje precies met minn vulling qua smaak beloofd wat voor volgend jaar hahahaha
Leuk ! Ik ben niet zo'n keukenprinses dus ik weet nog niet wat ik doe... ik denk dat ik dan iemand een taartje wil laten maken... voor de volwassenen een gewone taart en voor hem een leuk meptaartje ofsoiets.... hmmm... Verkoudheid is nog steeds niet over, hoofdpijn en koorts dus eigenlijk nog steeds grieperig... ALs ik verkouden word heb ik snel voorholteontsteking dus dat kan het ook zijn... Zl heeft vandaag wel lekker doorgeslapen voor het eerst sinds tijden weer, dus dat was heel fijn! Bij cb hebben ze zijn prikjes tot volgende week uitgesteld omdat hij verkouden is, verder was hij goed gegroeid, hij zit iets onder de middellijn, maar wel nog steeds zijn lijntje... we moeten wel blijven opletten op zijn spraak en fysieke ontwikkeling want die gaat wat langzamer.. maar verder allemaal prima
Soraak hahaha hier ook heel weinig, ze kan het wel maar is net als mama en papa vroeger, komt wel goed helemaal als ze 2 zijn en naar de ptz gaan ofzo.. Niet druk over maken
Hey meiden ik ga vanavond proberen alles bij te lezen maar ben nogal in de weer geweest met mijzelf en ZL. Vandaag moest ik naar de huisarts voor mijn verkoudheid die maar bleef aanhouden en ze had gesproken met de assistente waarmee ik vrijdag had gesproken en jullie geloven het nooit!!! Ik ben nu al aan de primolut gezet!!! Ik moet deze cyclus afwachten (als ik al een cyclus heb) en als het deze maand weer bal is mag ik meteen aan de primilut ( of hoe het spul ook heet) dus 2e kindje here we come!!! Geen 2 jaar wachten, geen laat je lichaam het eerst zelf opknappen niets, nada, noppes van dat alles meteen BAM er vol tegenaan!! Die dokter zei ook al elke week nu een bloeding? Hallo zeg daar gaat nu meteen wat aan gedaan worden, dit wil je toch niet? (Heerlijk zo'n vrouwelijke arts die je begrijpt haha) Sorry zit hier behoorlijk te stuiteren. 1 nadeel het zijn hormonen en ik word serieus een vrouw from hell met hormonen maar, alles voor ons 2e wonder
ohwja dames wat ik nog wilde vragen..willen jullie op J. stemmen ? ff een like geven via fb ? als t goed is als je op de link drukt kom je bij haar foto hihi https://www.facebook.com/hema/app_309710279167617?app_data=280