@ wachtend ; fijn dat je met primolut kan beginnen!!!! SPANNEND!!! hahaha ik reageer ook zo leuk op hormonen, morgen aan de clomid ben benieuwd hoe dat gaat zijn.. en ja die mannen moeten niet zeuren, wat wij allemaal voor ze doen!
Hey hey, was ik weer een beetje alles doorgenomen en ik hoop dat ik op iedereen kan reageren. KZH wat onwijs super dat je ongesteld bent geworden en nu op naar de clomid en ik ga keihard duimen! Fidel wat maak jij mooie taarten!! Echt heel knap! Behappy wauw ze gaat als een speer he, die heeft de vrijheid geroken Sdenise praten... joh elk kindje doet het op zijn/haar eigen tempo hoor dus maak je niet druk!!! iemand vroeg (sorry sorry weet niet meer wie) welk boek ik heb voor baby gebarentaal ik heb het boek "babytaal" van Linda Acredolo & Susan Goodwyn. Primolut, ik mag er pas mee beginnen als ik weer een bloeding heb en waar hij normaal allang zou zijn geweest, zit ik er nu op te wachten (heel raar, nu hoop ik ongesteld te worden en komt het niet) Verjaardagscadeau: Hier hebben we een bibabad gekocht (functioneel) en een hobbelscooter van Jipp (plezier) verder krijgt hij duplo, blokken, een loopkar en een zandschelp (wat ik al weet van vrienden en familie) En verder ben ik nu alweer de kluts kwijt wie ik ben vergeten sorry sorry sorry!!! @hier vandaag naar de osteopaat ik hoop dat hij ZL kan helpen, heb gisteravond al aantekeningen gemaakt om zo goed voorbereid mogelijk voor de dag te komen en ook precies te kunnen uitleggen hoe of wat. Ben best zenuwachtig eerlijk gezegd het is iets onbekends en dan heb ik altijd de zenuwen hahaha. Hoop dat die man wel eerlijk is en als hij niets vind het ook eerlijk gaat zeggen 1 behandeling van 30 minuten kost 70 euro! (en krijgen 25 euro maar terug van de verzekering, waarom betaal ik dan zoveel per maand als er toch amper wat vergoed word???) *klaagmodus uit* Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en hopelijk gedragen onze kinderen zich vandaag voorbeeldig
komt goed! hier heeft de osteopaat veel geholpen.. 25 euro maar? pfff ik krijg 45 euro per consult met een jaarlijks maximum van 750 euro. maar betaal dan ook 145 euro in de maand
Kzh het erge is dat ik een paar maanden geleden het had gevraagd aan de KA of ik met ZL naar de osteopaat mocht maar dat mocht toen niet omdat hij toen nog last had van van alles. En nu kom je er dan achter dat hij een milde (goddank) vorm heeft van KISS. Het mooie was wel dat ZL dus NOOIT maar dan ook NOOIT rust kan vinden en hij werd behandeld en ZL lag heerlijk rustig op die behandeltafel en viel zowat in slaap en hij heeft vanmiddag 2 1/2 uur geslapen (maar nu miste hij ook zijn ochtendslaapje). Het is dus nu afwachten tot volgende week. ZL krijgt nu elke week een behandeling en we hopen gewoon dat hij zich daardoor rustiger kan voelen en wat meer rust in zijn donder kan krijgen en zich ook durft over te geven aan slapen etc.
@wachtend wel fijn dat er nu toch ein-de-lijk wat ondernomen wordt, en dat er bekend is hoe of wat. mijn neefje heeft ook een vorm van KISS, mijn zus sliep maanden miss 1,5 u per nacht .. en overdag sliep hij ook nooit, nu is het een heel rustig en tevreden mannetje !
Ja die osteopaat zei al ik wou dat je veel eerder naar me toe was gekomen. We hopen gewoon dat dit uitkomst gaat bieden en ZL heerlijk gaat bijkomen van alles. Maar ben blij dat ik zoveel positieve verhalen hoor dan is het een teken dat het bij veel kinderen helpt! Wat verbeterde er bij je neefje Behappy? wat zag je voor verandering? Ik wil graag heel veel positieve verhalen horen
L. kon haar heupjes amper bewegen door mijn heftige bevalling, ook haar hoofdje draaide niet goed. Na 2 behandelingen was ze helemaal soepel.. ze gleed gewoon bijna van mijn schoot af omdat ik dat niet gewend was!
Wauw KZH dat is echt super!! Hier nu de eerste behandeling dus gehad maar we merken nog geen verschil. Nu kan je daar ook niet op hopen als iets al zolang speelt maar ik had zo graag een klein lichtpuntje gezien iets om aan vast te houden Ik denk dat we het tijd moeten geven maar dat is best moeilijk, want je wilt zo graag dat je zoon zich lekker in zijn vel voelt.
ik zag het ook pas bij de tweede behandeling.. maar scheelt denk ik wel dat L. toen pas een paar weken oud was, en de klachten dus makkelijker te verhelpen waren.. Geduld!!! (lastig he :<)
Ja we gaan er gewoon voor maar inderdaad hoor je vaak dat Osteopathie erg goed helpt het is alleen jammer dat de meeste artsen er gewoon niet in geloven. Dat vind ik zo naar want als het helpt dan moet je het toch gewoon ook aanraden als je als arts zelf niets meer kan doen?? Of denk ik nou heel erg zwart/wit?
ja dat zou je denken he.. maar reguliere en alternatieve geneeskunde gaan niet samen, zo jammer! zou zoveel gedoe schelen
Mijn KA zei serieus al zet je hem met blauwe sokjes in de urine, als jij denkt dat het goed is. Ik geloof er niet in!! Tja dat geeft vertrouwen, dus helemaal niet! Vertelde het tegen die Osteopaat (niet met de exacte woorden meer dat ze er niet in geloofde) en hij zei ook het is heel lastig om artsen te overtuigen. Maar juist als die lui de handen in 1 zouden slaan dan zouden ze juist voor de kinderen die medisch en dus ook in het alternatieve dan zouden er veel mensen geholpen kunnen worden en krijgen ze ook gerichte zorg.
Echt super jammer dat alternatief en medisch niet samen lijken te gaan... Zou idd veel mensen kunnen helpen. Hopelijk ook bij jullie kleine! Volgens mij zit Y in het begin van een sprong... Ze is wat humeuriger dan we gewend zijn. Normaal is het een super tevreden kind, maar nu is het eerder niet goed, niet fijn of niet leuk. Ik denk ook combi van eerste tandje, want in haar ondergebit zie ik een witte waas helemaal vooraan, ze kwijlt als een bezetene en af en toe hapt ze alsof ze wil kauwen. We houden het maar in de gaten!
@ Mira dank je wel wij hopen het ook van harte!! Het is zwaar voor ZL en dat willen we niet, we willen gewoon een kindje wat tevreden is en als dat hiermee kan dan doen we dat heel erg graag.. Tandjes: Oef zware periode maar je hebt er goed spul voor, wij gebruiken Dentinox? (iets in die trant) en voor de nacht een zetpil om het zo comfortabel mogelijk te maken. Ook heb je van die bijtringen die je in de koelkast of vriezer kan leggen (hier geen succes maar andere zweren erbij)
Wachtend: Ik ga voor jullie duimen meid! Op naar een tevreden kind. Ben zelf ook wel van het alternatieve hoor, homeopatisch van VSM of A. Vogel is vrijwel altijd mijn eerste keus, voor mezelf en liefst voor Y ook! Dank voor de tip meid. Dentinox idd, klinkt heel erg bekend! Ik moet nog eens richting KV, dus dan gelijk maar kijken daarvoor Die bijtringen ken ik, maar ook nog niet in huis *Zet die ook op het lijstje* Er komt weer een hele nieuwe fase aan bij de kleine meid, spannend!!!
De eerste 2 kwamen hier pijnloos ineens hoorde ik wat schrapen en jawel hoor 2!! tandjes!!! Maar die andere 4 pfiewww die waren even doorbijten (letterlijk en figuurlijk). Hier geef ik als niets helpt een zetpil maar dan hebben we eerst het hele rijtje van dorst tot poepbroek uitgesloten en als we het dan echt niet meer weten dan toch maar een zetpil. VSM gebruiken we nu de druppels voor een betere weerstand van, het tandjesspul (maar die vind hij niet lekker) en dentinox (zit een pijnbestrijdend middel in) Verder inderdaad nu de osteopaat maar dat is ook omdat wij hebben beloofd aan elkaar mocht de arts zeggen van we zijn uitbehandeld en het is niets medisch dat we dan de osteopaat zouden gaan proberen en tja toen ze ermee kwamen op het MKD toen hadden we zoiets van de tijd daarvoor is aangebroken. De KA gebeld om "toestemming" te krijgen en gekregen gelukkig en nu dus onder behandeling daar. Eerste wat die goeie man zei tegen ZL: Kereltje wat heb jij al een hoop te verduren gehad in je korte leventje. Zo dat was een slikmomentje voor mama! Ik kan het nu aanbevelen aan iedereen wat mij opviel was dat hij ook gewoon mij liet uitpraten wat we allemaal al hadden gedaan voor ZL en dat hij het ook begreep. Artsen zijn al vrij snel van het nou ik onderzoek hem wel en we zien wel wat eruit komt. Maar de KA heeft ZL ook de afgelopen maanden fantastisch geholpen en heeft ook echt haar stinkende best gedaan en overlegd met mij wat de volgende stap zou moeten zijn.
Schraap dentinox maar weer van je lijstje.. Rommel en werkt maar heel kortstondig en geloof me ik ben ervaringsdeskundige veel beter en langer werkt multilind baby tandgel nog relatief onbekend, maar monsterspul, heb het zelf ook eens uitgeprobeert, en je krijgt letterlijk een doof gevoek waar je het spul opsmeerd, totaal niet met dentinox daarbij is het een gel dis makkelijker aan te brengen en ze vind t heerlijk ik moet eht de tube wegleggen want ander eet ze de tube leeg ( kammille)