Mama's die gaan voor een 2e kindje in 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Memories, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik heb Gengigel in huis, omdat er minder troep in zit dan de meeste middeltjes..
    geen idee nog of het werkt, heb het nog niet hoeven gebruiken

2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hey meiden wat een rust hier! Allemaal een fijn weekend gehad?
    Hier druk geweest a.s. vrijdag ZL zijn eerste verjaardag en dus al inkopen gedaan en zijn cadeau opgehaald :D

ML is er alleen niet vrijdag :( een goeie vriend is overleden afgelopen weekend en vrijdag is de uitvaart. Ik blijf thuis met ZL en er komen een paar mensen langs om dan toch de verjaardag van ZL een beetje te vieren. Eigenlijk zouden we wat leuks doen met ons 3-en maar dat gaan we dan maar zondag doen ofzo.

Verder dus van alles al gekocht omdat we deze week geen tijd meer krijgen om van alles in te slaan.

Pfff word een heavy weekje zo!

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    oh spannend! zijn eerste verjaardag :D

Gecondoleerd :(
    Vervelend dat hij er dus vrijdag niet gaat zijn, maar gelukkig heeft je kleintje nog niet echt in de gaten dat het juist die dag is dat ie jarig is.

Hier een luchtweginfectie te pakken, zoals elk jaar. Hopelijk gaat ie wat sneller over dit keer en minder heftig dan voorgaande jaren!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ohh bah gecondoleerd... Thja de timing is wel heel dubbel..bah

Een dramanacht.. Niet huilen ofzo maar ze was wel de halve nacht wakker, ( bonken van t bedje kletsen etcetc) ik dus ook, schrok net om 10.00 waker..w sliep nog, ze is nu wel wakker maar ben nu eerst aant kolven.. Heb een p humeur... Had de dag heel anders ingepland. Vieren zat vl verjaardag dus moet het huis nog even door, maarja halve dag is alweer voorbij..xucht

5. Knuffelbeer

Knuffelbeer Niet meer actief

Gecondoleerd :( wat vreselijk.

Erg he die verjaardags stress hier ook erg aanwezig hihi

6. Knuffelbeer

Knuffelbeer Niet meer actief

ik kom zomaar binnenvallen hihi ..mag ik mee kletsen?
    wij gaan ook voor een 2e .

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Welkom ;)

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wachtend: Gecondoleerd!

KZH: Beterschap meid!

Fidel: Nog wat kunnen doen nadat je wakker geschrokken bent?

Knuffelbeer: Welkom!

Hier een druk weekend gehad en daarna 2 dagen drukte ivm werken. Zaterdag rond de middag besloten die avond naar mijn moeder en zusje te gaan voor een dagje zee. Ze waren daar een weekendje in een huisje aan het vertoeven en vroegen of we ook kwamen, een nachtje slapen eventueel en daarna weer naar huis. Dus moest zaterdag alles nog inpakken (wat moet je veel meenemen als je een kleine hebt zeg...) en na eten bij schoonouders en Y haar fles in de auto gesprongen en snel richting Zeeland. Heerlijke dag gehad, Y heeft het heel goed gedaan ondanks de andere omgeving en een heel ander bedje. We hebben echt genoten en zijn zelfs 2x op het strand gaan wandelen. Die avond na het avondeten en de fles weer alles ingepakt en terug naar huis.
    Deze week wordt ik niet meer ingewerkt en sta ik alleen, dus nu moet ik snelheid opbouwen (ben sinds vorige week aangenomen als orderpicker nadat mijn contract niet verlengd werd bij mijn vorige baan en ik daarna niks meer kon vinden voor die 2 a 3 maanden tot verlof). Maandag zou ik middag en avond moeten werken, maar middag werd afgebeld (gaat bij ons per sms, maar afgesmst staat zo raar ;) ) dus alleen avond gewerkt. Gelukkig maar, want werd uiteindelijk 23.45 uur voordat we klaar waren :O Gisteren ook weer een avond gewerkt en gelukkig maar tot 22.10 uur (avonddienst begint om 17.30 uur). Ben nu echt kapot, dus blij dat ik vandaag niet werk, kan ik me opladen voor morgen (ochtend en middag werken van 8 tot 17 uur) en daarna weekend!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Behapoy nogmaals gefeliciteerd !

Jah heb wel heel wat gedaan, dan wordt ik boos en ga ik me frustraties echt uiten in huishouden haha
    Gister kado voor vl gekocht, wirdt een gezamelijk kado, want was duur genoeg, hij had 2 dingen aangegeven die h graag wilde, een zitting/ kussen voor zijn trekker en een richtkijker voor zijn buks...

Pfff probeer er weer ritme in te krijgen met w. Haar slaapjes, wil nog niet best lukken.. Komer smorgens slecht uit.. Maar volhouden !!
    08.00/08.30 eruit 13.30 /14.00erin 16.00 eruit 20.00 erin... En daar gaat nu mis ze valt pas tegen 22.00 uur in slaap..

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ mira ; lekker hoor, eventjes er tussen uit!
    en ja, sta er ook elke keer van te kijken wat er allemaal mee moet haha

Even lekker bijtanken vandaag dus!

@ hier ; nog steeds wat ziekjes, gelukkig is Lotte zo lief en makkelijk!
    en ze slaapt nog tussen elke fles, komt nu wel erg goed uit ;)

Morgen eerste meting, ben zo benieuwd!
    vandaag afspraak bij de neuroloog, ook even medicatie bespreken voor tijdens de zwangerschap.
    Heb iets in mijn hoofd zodat het wel mogenlijk is om BV te geven volgende keer, hoop dat ze het goedkeurd ;)

11. Memories

Memories Niet meer actief

Hiep hiep hoeraaaaa voor mijn prinses hihi

Dankjewel Fidel !

Beterschap kzh t heerst echt momenteel hoor iedereen er over

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    oh gefeliciteerd met je meisje!!!! :D

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Gefeliciteerd Behappy!!!

Fidel: Als ik boos ben dan doe ik juist niks... Dus manlief ziet me liever wat vrolijker ;)

KZH: Nog steeds beterschap dan! Fijn dat ze nog tussen elke voeding slaapt, dat scheelt echt.
    Spannend zeg! Hopelijk morgen goed nieuws en een neuroloog die ook mee wil werken ;)

Ik had gisteren bloeddrukcontrole bij de HA. Tijdens intake voor zwangerschap bleek ik al bloeddruk van 155/90 te hebben, heb er pillen voor (tijdens de zwangerschap genoeg mee geworsteld en nu eindelijk een pil en dosis die juist zijn). Pillen waren al gehalveerd naar de begindosis en sinds gisteren weer gehalveerd. Eigenlijk is de dosis die ik nu krijg een amper merkbare dosis voor het lichaam, maar het schijnt dat je van deze meds hartkloppingen kan krijgen als je meteen stopt, dus we doen nu even dit en hopelijk kan ik dan snel helemaal van de pillen af! Verder helaas te hoge bezinking en laag HB. Bezinking is ontstekingswaarde in het bloed, dus er zit dan ergens een ontsteking, maar waar is daaraan niet te zien. HB kan nog laag zijn van de bevalling, maar beide moet ik binnenkort weer laten prikken en over 1 maand afspraak bij de HA voor controle bloeddruk ivm die overstap. Zo blijven we bezig ;)

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    neuroloog gaat aan de slag om uit te zoeken hoe ik bv kan geven met zo min mogelijk risicos

@mira ; Hopelijk ben en blijf je snel van de bloeddrukpillen af!

15. wachtend

wachtend Niet meer actief

Behappy van harte met je meisje!! 1 jaar hiep hiep hoera!!!

Kzh Beterschap!

Mira heel veel sterkte en hoop dat je er snel vanaf bent.

@ hier DRUK!!!! Door de crematie van a.s. vrijdag moet ik heel veel dingen nu al doen voor ZL zijn verjaardag.
    ZL *klopt even af* sinds zaterdag slaapt hij door!!! Geen gehuil meer in het midden in de nacht en druk doen en willen spelen.
    Zou het door de osteopaat komen? Ook mag ZL binnenkort 3 dagen per week naar het MKD! Is heel positief voor ZL want hij leert enorm veel van alle kindjes en hij krijgt daar de perfecte begeleiding!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    he wat fijn dat ie doorslaapt!!
    en fijn dat ie straks 3 dagen mag :D

ennuh, ja... ik geloof wel dat het door de osteopaat kan komen ;)

Ik heb al heel lang (deels onverklaarbare) gezondheids problemen, nu kreeg ik de tip van een alternatief arts om bij mijn consult bij de neuroloog naar de werking van mijn hypofyse te vragen..
    Dus ik vroeg dat, keek ze in mijn dossier naar recente bloeduitslagen (van vorige week) en zei ze dat er een afwijkende waarde was en dat er iets traag was en dat heette hypo.... maar dat zou de gyneacoloog (daar had ik mijn bloed voor laten prikken) mij wel verder uitleggen..

Morgen heb ik een afspraak bij een andere gyn voor follikelmeting, hopelijk kan ze mij iets daarover vertellen.
    zoniet dan vraag ik een uitdraai van de uitslag en ga ik wel googlen en snel een afspraak maken met mijn eigen gyn

ben best wel hyper.. als dit nu is wat ik denk dat het is, en ik kan er pillen voor nemen, dan kan ik gewoon beter worden!!!!! :D

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    KZH: Hoe is het gegaan de afgelopen dagen?

Gisteren opeens roze bij afvegen, dus mss ga ik alweer ongesteld worden :O Zit vandaag op cd 30... Vandaag nog niet veel te zien, dus we kijken het nog even aan ;) *Gaat zitten duimen voor een super mooie, korte en op magische wijze verschenen cyclus na de bevalling*

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Lotte is ook ziek geweest, erg zielig!
    Heeft 2 nachten bij me geslapen, en hele dagen bij me in de doek gezeten..
    Nu is ze weer wat beter, alleen nog een vervelende hoest.
    Ik ben ook weer bijna beter, wat keelpijn nog.

Meting gehad vanochtend, maar er groeit nog niet veel.. helaas :<

@ mira ; hopelijk word je snel ongesteld! :D

hoe is het met de rest?

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Voor hoesten vind ik tussikind van vsm erg goed helepen en nissykind forte ter ondersteuning vant t afweersysteem bij kuchtweginfecties

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja die heb ik, van vsm die druppels.
    Heb wel het idee dat jet werkt

Deel Deze Pagina