Hoe is het meiden? Hier heeft de clomid nog niks opgeleverd.. Nog een week, en anders wordt de cyclus afgebroken.. Bah
ja echt he ! Fidel hoe gaat het met je kleine meisje? pff hier was J. gister keihard op de tafel geknald echt heel sneu hele kras op der neus,voorhoofd en een blauwe plek ze probeerde te rennen.. en misschien een beetje een gekke vraag maar..hoe is het met jullie libido? ik heb het na de bevalling ergens begraven en ik weet niet meer waar.. ik zei al tegen ml als we een tweede willen mogen we wel vaker oefenen
Ohh dat heb ik hier nog niet verteld, gisteren naar de ka ivm eetprobleem, nu heeft ze tot nu toe echt de stempel ervan gekregen, dus geen aanstellerige mama meer die teveel bv geeft. De ka vermoed een ontwikkelingsachterstand in de spieren van de mond/keel. Dit denkt hij doordat ze zich vaak verslikt met drinken, het kokhakzen en nog amper praat, (mama papa bal bah aai) volgens de eisen van cb voldoet ze wel, maar alles in kombinatie kan meer betekenen. Nu 2 dec een dagopname met een logopodist en ortopedisch medewerker, om te kijken naar haar spel en eetgedrag. Daarna wordt er vloed geprikt omdat hij haar wat bleek vond, dus ijzergebrek uitsluiten ivm eentonig eetgewoontes (praktisch geen vlees) Eindelijk serius genomen!!! Anders was dat ze vant weekend drie tanden door de lip had, ze was gevallen op der houten loopfietsje, bloeden, nu nog een hele dikke lop ervan, zo sneu, ondertussen is schoentje al een paar keer gezet hahah zo lief, ze loopt er direct op af, alsof het heel normaal is hahaahahah En waarschijnlijk zaterdag lekker winkelen met vl en dl, moeten nodig allemaal ing nieuw hahahah
@ fidel : fijn datje serieus genomen word! Nu hopen dat ze iets concreets kunnen vinden zodat jullie daar iets mee kunnen. @ vallende kindjes : arme kleintjes! @ libido : tja.... @ hier : hectische week gehad, L. zit inmiddels weer aan reflux medicatie. Door overstappen op nummer 2 voeding heeft ze weer last. Ze was alleen nog maar aan het krijsen, wilde niet liggen en dus niet slapen. Wallen, rode oogjes, keelpijn, benauwd.. Zo zielig! Nu lijkt het wel weer de goede kant op te gaan, zitten nu weer op nummer 1 voeding, nummer 2 gaat dus niet meer gebeuren
Libido wat is dat kan je dat eten ?????!!! Thja ik kan het nog afschuiven op de bv en hormonen hahaha
Libido: Kan je dat eten? Nee, totaal niks! Ik word niet warm of koud van enige romantische stap die manlief onderneemt... Ik hoop dat het nog de hormonen zijn, want dit is echt niet leuk meer Zou wel willen, maar als je geen zin hebt om iets te doen is het ook niet leuk... Jeej, ik zie leuke testen! Go ei, go!!! Hier heb ik even wat meer rust genomen van ZP. Ik merk dat ik, helemaal sinds ik weer werk en dat onregelmatig is en er ook vaak diensten afgemeld worden waardoor je dus van niks uit kan gaan, de balans in mijn leven moet vinden en dat lukt nu even niet. De tijd die ik heb moet ik verdelen tussen Y, huishouden, werk en mezelf. Vooral mezelf cijfer ik regelmatig weg, helemaal nu Y goed verkouden is en ik daarmee veel tijd kwijt ben als ze wakker is. Nu dus zelf ook verkouden, dus gezellig met zijn alles snotteren aangezien ook manlief aan het snotteren is. Straks even langs de KV lopen, luiers, voeding en druppels of iets tegen de verkoudheid halen en langs de supermarkt voor uien zodat we die op haar kamer kunnen zetten in de nacht. Afgelopen week naar CB geweest en mevrouw is weer goed aangekomen. Volgt netjes de -1 lijn voor gewicht en de 0 lijn voor lengte. We mogen nu beginnen met hapjes groente en fruit en met rijstebloem. Die laatste vind ze helemaal geweldig. Ze is veel rustiger als we haar een papfles geven dan bij een gewone fles, zal ze meer moeite voor moeten doen Vanmorgen kwam manlief heel blij naar mij toe: Hij had haar van buik naar rug zien draaien, helemaal zelfstandig! Normaal zie ik dingen als eerste aangezien hij werkt (maandag laatste dag en daarna helaas in de ww door de crisis, bedrijfseconomische redenen ontslag gekregen ), maar nu had hij dat gezien. Y is vandaag precies 4 maanden, maar het lijkt alsof ze er al jaren is. Onze grote kleine meid <3
@ mira ; vervelend dat jullie alledrie verkouden zijn! Hier ook :< hangen echt een hoop virussen rond overal.. Knappe Y! Wel leuk voor papa dat ie ook eens iets als eerste ziet en ja, al binnen no-time is het net alsof ze er al altijd zijn geweest.. @ mijn ei ; bij de echo, zowel inwendig al uitwendig, kon ze geen actieve eitjes vinden.. Maar ze kon 1 van mijn eierstokken ook niet goed vinden. Maarja, de test was toch echt best wel positief.. zo nog maar 1 doen dus. Gister bloed laten prikken, maandag de uitslag.. misschien dat dat meer duidelijkheid geeft..
Hallo Dames, IK heb jullie enorm maar ook enorm verwaarloosd, maar was dan HEEL erg druk. Boekpresentatie van een fotografieboek waar ik in en op sta, met veel publiciteit en aandacht en wat kleine opdrachten... vanaf maandag ligt het boek in de grotere boekwinkels over de hele wereld, dus ontzettend blij met deze aandacht, hopelijk krijg ik nu wat bekendheid en komt er wat geld binnen Verder is zoonlief zaterdag jarig, druk met de voorbereidingen, ik wil nog een leuke foto met kroontje maken en die dan elk jaar herhalen, heb er ook een heel schattig rompertje voor gekocht, als ik hem gemaakt heb kom ik het wel even showen... Hoop dat alles met iedereen goed gaat Ik moet nog heel even werken en morgen lekker met Vl de taart ophalen, boodschappen doen (zoonlief is dan bij oma) en dan zaterdag feest !
Ik verwaarloos ZP echt enorm... Balans tussen Y, werken, huishouden, manlief en mezelf is totaal kwijt en ben ik dus nog aan het zoeken. Vooral omdat ik onregelmatig werk (vrijdagmiddag krijg ik mijn rooster voor de maandag t/m zondag daarna en mijn tijden wisselen nogal) kan ik niks echt goed vooruit plannen (voor mijn gevoel) en nu manlief in de WW zit is het weer even helemaal wennen aan allebei thuis zijn. Komend weekend Sinterklaas bij mijn schoonouders, dan weer paar avonden werken en mss dat er nog wat diensten overdag bij gaan komen (zou leuk zijn voor het geld, want met 3 avonddiensten van soms maar 3 uur per dienst verdien je gewoon zo weinig...). Donderdag dan Sinterklaas bij mijn schoonzus/zwager en de kids waarbij Y ook cadeautjes krijgt. Ik ga ZP komende week vast weer verwaarlozen. Alvast excuses daarvoor!!! Gaat het goed met iedereen? Nog zieken erbij gekomen? We zijn inmiddels weer beter allemaal, maar af en toe een niesje of een snifje komt nog wel voorbij... Rotverkoudheid ook altijd!
@Mira Hier ook is de balans ook soms zoek waardoor ik zp inderdaad ook verwaarloos, ook hier tijdje ziek geweest.... en nu begin ik weer ziek te worden...en morgen de verjaardag van zoonief! Laatste dagen emo zijn foto's bekijken en zo versieren!!! IK heb niet zo'n bijzondere taart en had niet zoveel budget en ben geen keukenprinses, maar toch een klein nijntje taartje en leuke tompoezen ! En ach, sinterklaas is toch veel leuker dan zp mira geniet ervan, wij gaan met sinterklaas niet echt iets bijzonders doen... ik ga wel dat weekend (7 december naar een concert)
wat een gave taart !! die gaat vast heerlijk smaken ! ik verwaarloos het ook zwaar.. erg he leuk sinterklaas mira ! hier vieren we het ook niet want ze is nu nog zo klein dat begrijpt ze niet maar moet je zien wat ik gewonnen heb via de fisher price sinterklaas actie !: heel groot pakket van little people ! wat een geluk, elke week worden er 5 verhaaltjes uitgekozen door ''sinterklaas'' en die winnen dan zn pakket. dit gaat onder de kerstboom want dat vieren we wel met familie nog wat ander leuk nieuws, eergister kregen we telefoon dat onze beste vriend en zijn vriendin zwanger zijn !!! super leuk en savonds kregen we nog een telefoontje dat mijn (stief) broer en zijn meisje ook zwanger zijn !! allebei nu 5 weken, hoe bijzonder is dat.
wat leuk! Ik hoor ook om de haverklap zwangeraankondigingen, gaat het wel van kriebelen hoor !!!!! en super leuk pakket! die boerderij was een kanshebber voor zijn verjaardag hier ! uiteindelijk zijn we voor de toet toet garage gegaan, net alle versiering gedaan
ja he hier kriebelt het dan ook weer ! zeker omdat we eerst wilde ''wachten'' op hun zegmaar.. ja leuk he ! echt super geluk gehad. spannend zeg ! morgen vieren jullie het toch ?
Denise: Gefeliciteerd meid!!! Mooie naam van je zoontje trouwens Heel veel plezier met de verjaardag en geef hem maar een kus en knuffel van Y en mij. Behappy: Zoow, geluksvogel! Volgend jaar denk ik dat we voor de Toet-toet auto's gaan... Alles wat beweegt en licht en geluid heeft is goed en zie zoveel leuke dingen ervan en hoor ook goede verhalen van familie en vrienden daarover. Gisteren met mijn moeder naar van Asten geweest (babywinkel in Tilburg). Zodra Y kan zitten kan ze nu mee aan tafel, kinderstoel en stoelverkleiner gekregen voor Sinterklaas. Heb een niet zo dure uitgekozen, maar ben er wel super blij mee Kan niet wachten tot Y zelfstandig kan zitten... Ze doet nu goed haar best, probeert steeds rechtop te komen als je haar wil neerleggen op je arm voor de fles enz, maar rolt steeds naar links of rechts om. Volgens mijn moeder zat ik zelfstandig rond de 8 maanden, dus dan zou ik nog 4 maanden moeten wachten. In de tussentijd zetten we de schommelstoel op tafel en mag ze bij ons zitten tijdens het eten met een lepeltje in haar hand Inmiddels ook gestart met RB in de laatste fles (nu 2 weekjes, vind ze heel lekker) en net 2 dagen geleden ook met pap van de lepel. Dat is nog even wennen, want een lepel in je mond steken is iets heel anders dan er ook nog van kunnen eten, maar ik heb wel het idee dat ze het lekker vind. Mondje gaat al steeds iets meer open als ik de lepel ervoor hou
Dankje Mira ! Ik ben nog steeds heel blij met zijn naam ! Hier een foto van het taart eten ! Hij vond het in het begin erg eng, maar na het taart eten, was hij een beetje gewend en toen ging hij ook echt spelen met andere kindjes.. Al met al kwamen er veel meer mensen dan ik dacht en was het heel erg leuk, nu een kamer vol speelgoed en rommel, dus vandaag lekker rustig rommeldagje.. Hoe is het daar ?