Mama's die gaan voor een 2e kindje in 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Memories, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    De kerst
    Kerstavond bij mijn moeder gourmetten
    Een van de kerstdagen bij schoonouders eten
    Verder niks

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Maandag hebben ze niet goed gekeken, nu een groot ei wat binnen nu en 2 dagen zal springen! :D

3. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Oh spannend kzh! hup knuffelen!! ;) haha

Kerst, hier kerstavond uiteten met mijn ouders, 1e kerstdag eind van de middag naar mijn familie en 2e kerstdag bij schoonfamilie.

Hier volgens mij de 14e m'n ei gehad (gezien afscheiding enzo) en vanochtend een paar heftige steken rechtonder in m'n bm :O zou het de innesteling zijn geweest?? Of toch een laat ei (ondanks dat ik nu geen afscheiding meer heb)?? Of toch wat anders?? Ik had me zo voorgenomen om er niet mee bezig te zijn..maar wat is dat lastig nu zeg.

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Fijn KHZ ! :D:D:D:D:D

, kriebels zijn bij mij weer helemaal aanwezig, VL zou nu wel willen maar ik wil echt nog even wachten tot mei / juni..... ivb met een post partum depressie (die ik heb gehad) wil ik het niet "te" overhaast doen...

@mamajen,

kan beide zijn natuurlijk, heo is je cyclus normaal ? Hier normaal al een hele lange cyclus en ik ben zwanger geraakt heel toevallig 1 dag voordat mijn man de zee op ging maar toen had ik dus schijnbaar een tweede ei die sprong... iig mijn cyclus is heel lang en raar :p
    Ik kwam er dus ook pas met 3 maanden achter dat ik zwanger was, volgende x wil ik echt wat langer zwanger zijn aangezien zoonlief ook al bijna een maand eerder kwam...

Hier een week echt hard gewerkt, maar soms voelt het alsof alles heel "gestaag" gaat.... en ik hang nu bij een expo (wat ik graag wel had gewild) en ivb met de te hoge printkosten hang ik bij een andere expo ook al niet :( dus beetje een downweek..

5. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaa van middag een heeeele lichte streep... Ik moest hem in het licht houden om hem te kunnen zien. Hij staat er nog steeds, vele uren later... Op dezelfde manier. Vriend ziet hem ook, maar het is heel vaag dus hij heeft nog geen hoop (is ook maar beter haha). Ik daarentegen :)

Het is een k2v5. Normaal gesproken altijd omo-wit en alleen maar een streep toen ik ook daadwerkelijk zwanger was. Dat was ook een tuurstreep! Ik vind het heel jammer, want je ziet het echt niet op de foto! ik heb hem net nog goed bekeken op foto, maar niks te zien... Morgenvroeg een nieuwe test met ochtendurine... Ik ben benieuwd!

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Spannend

7. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    SDenise, balen van je downweek. Alles heeft toch nog wel last van de crisis he? Hopelijk trekt het allemaal gauw weer bij en gaat het voor jou sneller dan gestaag

Mijn cyclus, ik weet het niet. Na m'n bevalling BV gegeven t/m 3 maanden. Daarna aan nuvaring gegaan voor in totaal 9 maanden. Dit is m'n eerste natuurlijke cyclus weer. Op dag 12,13 en 14 rekbaar slijm gehad. En zit nu op dag 20. Maar aangezien ik gisteren van die heftige steken heb gevoeld heb ik vanavond een test gedaan (hoe stom kan je zijn..) maar daar zie ik een tuurstreepje op. Nu eerst maar een paar dagen rustig proberen te blijven :p

Maar met 3 maanden achter je zwangerschap komen lijkt me ook raar! Al lijkt t me ook fijn om gelijk een groot deel van de kritieke weken gehad te hebben. Maar hoe heb jij dat toen ervaren? Hoe lang moest je man toen varen?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Spannend mamajen! :D met kerst weer testen? Of kan je jezelf niet zo lang bedwingen? :p

9. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Ja wil proberen om te wachten tot 1e kerstdag.. Hoop dat ik me kan bedwingen.

En jij kzh, flink gezellig aan t maken? ;)

Nijn, spannend!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Succes hihi

Jup, flink aan de klus! ;)
    Hopen op mooi resultaat, testen met oud en nieuw :D

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hihi leuke banner khz !

Zullen we een lijstje maken met nod's etc ? Ik start pas in de zomer, maar ik kan er soort van naasthangen :p

@mamajen
    Ja kunst en fotografie heeft enorme last van de crisis, hopelijk komt er wat meer in het nieuwe jaar !

Was trouwens heel raar, mijn vriend ging toen steeds voor 2 weken weg en daarna steeds voor 5 weken (dus 5 weken thuis en 5 weken op zee) (nu werkt hij btw weer op kantoor).
    Het zwanger worden lukte toen niet en uiteindelijk dachten we , weet je laten we maar even wachten.... omdat ik al hele lange cyclussen had dacht ik er niks raars bij, maar op gegevens moment toch naar de arts gegaan, want ja ik moet toch een x ongi worden ?
    toen heeft hij wat vragen gesteld en toen vastgesteld dat ik niet zwanger was (Hij had ff daarbinnen kunnen kijken natuurlijk!) en als ik ongi wilde worden kon ik aan medicijnen beginnen.
    Paar weken later ging ik terug en kreeg ik een arts in opleiding, het was vrijdag en hij zei, ik ga overleggen met de arts en kijken wat we nu kunnen doen maar doe ff een testje voor de zekerheid en dan bel ik je maandag...

Ik ging naar huis en dacht, ik zal nooit meer alleen zijn..
    thuis test gedaan en hij knalde eruit, die maandag een echo en toen al 3 maanden zwanger!, heel onwerkelijk...heel gek..ik was helemaal in shock...
    Alles bij elkaar met de bevalling en korte zwangerschap (baby in het ziekenhuis) en een man altijd op zee heeft ervoor gezorgd dat ik een pnd ontwikkeld heb, daarom zou ik volgende x graag het vanaf moment 1 willen weten !

Maar ben benieuwd naar je test morgen!!!

En nu een heel ondernemende gekke geluidende makende dreumusjongen.. :p

@babynijntje
    Ben benieuwd!

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    leuk, nod lijstje!
    iemand die een lijstje wil maken?

snap dat je volgende keer er eerder van wilt kunnen genieten! en langer..

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Uhm zal ik anders een lijstje maken, ik maak alleen niet echt hele mooie :p Ik zal morgen ff kijken of ik iets leuks kan maken. :p

Dan moet er alleen weer ff wat meer animo komen anders is het lijstje zo leeg ^^

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik ben trouwens gister uit eten geweest met mijn broertje en zussen, daarna nog naar een feestje geweest (vl was thuis met zl), vriendin kwam vandaag langs met haar zoontje , dus ik ben GESLOOPT :p

Hoe was jullie weekend >?

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Klinkt als een prima weekend!

Ml moest het hele weekend werken dus had niet echt een weekend gevoel :s

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Das jammer, maar de feestdagen komen eraan! Heb je er zin in ? heb wel zin in kerstavond en leuke dingen doen met het gezin, maar verderest word het heel rustig, dus nog niet echt een 'kerstgevoel'...

Ik heb weer een nieuwe banner :p :D

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik vind kerst heerlijk! Erg veel zin in :)
    Leuke banner! Ik heb ook weer een nieuwe :p
    en ik ben misselijk... En buikpijn.....

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik vind banners zo leuk, :p heb er echt lang over gedaan om deze ui te zoeken...

Oeeehhhhhh! wanneer ga je testen ? ben benieuwd !!! spannend, wel laten weten hoor !

Straks alvast wat voorbereiden, ik ga een bijgerecht voor bij het gourmetten maken van aardappels.. en het toetje... maar heb nu al trek !

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    wanneer ik ga testen? waarschijnlijk veeelste vroeg.. ik denk op 10dpo.. daar testte ik vorige keer ook al een tuurstreepje.
    maar ben niet zeker van wanneer mijn ei is geweest, kan ook de 22ste zijn geweest, dus eigenlijk moet ik gewoon wachten tot 2 januari ofzo :p

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden, sorry dat ik jullie zo verwaarloos, maar ben enorm druk op het moment. Wilde jullie wel nog het volgende wensen±

Fijne dag en (alvast) het allerbeste voor 2014 van manlief, Y en mijzelf!

Nogmaals sorry, maar hoop snel de tijd te vinden om bij te lezen en weer te reageren op iedereen.

Deel Deze Pagina