Mama's die gaan voor een 2e kindje in 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Memories, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hihi maakt niet uit mira !

Soms is het hier heel stil, soms niet...komt wel weer in 2014 als iedereen echt ervoor gaat!

(al zal het bij mij even duren, minimaal tot de zomer)..

Fijne kerst !

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik wil me ook graag aanmelden... Wij gaan voor een tweede in 2014 voor Vl. Eerste!
    Zl is nu 5, en vind het stiekem best spannend. In januari gaat de spiraal eruit.

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    He Evietje !

Wat leuk, hier pas na de zomer of daarna spiraal eruit :p
    Hihih wel spannend weer, vind je vriend het al spannend ?

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij gaan ook voor een tweede in 2014, is het goed als ik alvast mee kom schrijven?

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Tuurlijk :) Gezellig !
    Wanneer gaan jullie ervoor ???

6. Evientje

Vl. Vind het wel heel spannend. Is met zijn ex 6 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Maar niet gelukt. Moet eerlijk toegeven dat ik het zelf ook wel spannend vind. Is toch al bijna 6 jaar geleden dat ik een positieve test had, en ondertussen veel gebeurd. (Was toen 24, en niet gepland) hoop wel op een betere zwangerschap en bevalling want die was niet zo fijn. Maar heb een pracht zoon. En die kan bijna niet wachten tot hij grote broer wordt! Hij begint er steeds over, ook al weet hij niet dat we zwanger willen worden.

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dat is dan inderdaad wel spannend voor je vriend !
    Dan ga je er denk ik ook wel heel anders in , in deze zwangerschap, nu hoop je op een positieve test !

De eerste was ook niet geheel gepland en kwam er ook pas na 3 maanden achter... dus bij de volgende wil ik het graag vanaf moment 1 meemaken ! :)

en leuk voor je zoontje ! :D

8. Evientje

Dat kan ik me wel voorstellen, lijkt me lastig om na 3 maanden achter te komen, ik wist het bij de eerste met 4 weken precies, achteraf gezien pas met 6 weken, hadden een rekenfoutje gemaakt, was steeds 2 weken verder als dat ze zeiden... Maar goed dat is geweest, heb begin januari de afspraak om het spiraal te verwijderen. En om te bespreken hoe we het met de zwangerschap doen, ik wil na de vorige het liefst gewoon bij de gynaecologe ipv verloskundige, en ze gaven vorige keer aan dat ik bij een volgende een keizersnee zou krijgen dus ben benieuwd!

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heee sdenise jij ook weer hier haha

Wij gaan er ongeveer rond april, mei of juni voor! Kan alleen nu al niet meer wachten pff

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Spannend hoor evie !
    En voor jou ook Sdonya ;) en ik ook weer hier ja :p

Wij gaan er rond Juni/Juli/Augustus voor, eerder kan ook...zeker als vl vast contract krijgt en alles financieel op rolletjes loopt...
    Maar ik ga uit van Augustus, duurt nog even, maar tot die tijd zit ik in spanning voor jullie !

En waarom krijg je dan een KS? Vorige bevalling spoedks ?

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ mira ; rustig aan! komt vanzelf wel weer :)

@Denise ; leuk is dat plaatje! :D:D

@evientje ; Spannend! Voor een eerste kindje van jullie samen :)

@donya ; welkom! spannend!!! haha ja als je eenmaal een moment hebt bepaald waarop je er weer voor gaat wordt het wachten zwaar he! :p

Leuke kerst gehad allemaal?! :)

hier goede kerst gehad, gezellig met familie :)

12. Evientje

Had bij de geboorte van mijn zoon een te nauw bekken met als gevolg dat het niet goed ging en blijvende bekken problemen heb. Ze hebben toen na de bevalling gezegd dat het bij volgende een keizersnee wordt. Ze hebben mijn zoon er wel uitgekregen maar 5x vacuümpomp gebruikt was een sterrenkijker en lag met zijn koppie schuin doordat het te nauw was, maar hij was voor mijn bouw ook wel groot! Ik ben maar 1.60 en tenger en zoonlief was 54cm en bijna 8 pond. (Heeft hij van zijn vader!) hij zit met zijn 5 nu ook in maat 134/140 en weegt 30 kilo.

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    aaahhh ja dan snap ik het, hier kwam zl er ook niet uit, maar hij lag met zijn arme vast in mijn bekken...
    Na 3 kwartier persen krijg ik te horen dat hij er niet zelf uitkon en dat ik nog even e tijd kreeg om hem verder te persen zodat hij met vacuum gehaald kon worden... en anders werd het een ks

Uiteindelijk gingen de alarmbellen en werd hij er met spoed via de tang gehaald.
    Ik had ook abo antagonisme (ik had koorts en gaf antistoffen mee aan de baby waar hij ziek van werd)
    dus beval wel in het ziekenhuis volgende x ;)

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Oja we hebben een maand afgesproken wanneer mijn spiraal eruit gaat... nu staat het op augustus, maar kan eerder zijn als ml in april vast contract krijgt...anders augustus..

15. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Dames, kom even langs zwaaien..alles goed met iedereen? Even heel druk. Kom snel verder pratenden bijlezen!

16. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

mag ik mee kletsen? ik had een ander topic gestart maar daar komen niet echt mensen op af ..

wij zijn gestopt met de pil , en hebben deze maand meegepakt.
    ben nu 2 dagen overtijd maar een negatieve test helaas..dus hoop dat me ongi nu gewoon gauw doorbreekt zodat we door kunnen..

@SDenise
    dat zou wel fijn zijn als je man dan een vast contract krijgt .. augustus klinkt nog zo ver weg haha

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Luvvlie

Tuurlijk mag je meekletsen ! Werd hier ook een beetje leeg :p Komt wel weer in 2014 als de meeste echt starten !

Ja klinkt heeelll veel weg, maar kan ook zijn dat we eerder beginnen...ligt eraan of vl in mei al een vast contract krijgt ! HOOP DUS VAN WEL

Maar ik duim hard mee voor alle andere dames hier ;)

Hoe oud is je prinses ?

18. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

ik zal ook voor je duimen dat hij dat contract krijgt !

mijn prinsesje is bijna 14 maanden alweer.. gaat zo snel

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Welkom luvvlie! :D
    Hopelijk komt je ongi snel (of niet, en test je toch bog positief :p)!

20. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

ja dat zou ook kunnen..maar denk t bijna niet ..
    als ik maandag nog niet ongi ben doe ik nog een test

Deel Deze Pagina