ja is de eerste weer, dus denk dat het gewoon wat langer duurt. bij mijn dochter had ik de eerste ronde na het stoppen met de pil een cyclus van 33 of 34 dagen en daarna maanden 32 en toen 28 en toen was het raak
ik had op 16e deze maand denk ik echt mijn eisprong .. de avond daarvoor heel veel vruchtbaar slijm en de dag erna hele tijd zeurderig gevoel in mijn buik , en steken een paar uur lang als mijn cyclus 32 dagen zou zijn dan zou idd de 16e mijn ei geweest zijn..
Ben benieuwd Luvvlie... hopenlijk komt er snel een positieve test of een nieuwe cyclus ! Zal ik dan toch maar kijken of ik een leuk lijstje kan maken ?
ja leuk een lijstje hihi ja daar dacht ik net ook aan KZH daarom, als het maandag er nog niet is wil ik opnieuw testen.
Nieuwe dames welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen SDenise, duimen dat je vriend/man gauw een vast contract krijgt. Kzh hoe voel je je?
Evientje, heftige bevalling zeg. Wel benieuwd naar, kijken jullie tegen een evt bevalling weer op of niet? NOD-lijstje lijkt me ook wel leuk?
@bevalling ; zie daar niet tegen op, erger dan de vorige kan niet (47 uur, verkeerd aangesloten app., vacuum, onder algehele narcose de ok in omdat de placenta niet mee kwam, 10 hechtingen, kan me zo goed als niks meer herrinneren van de bevalling) Vorige was ingeleid, dat ga ik dus nu niet meer doen.. Ik wacht tot mij lichaam er klaar voor is. Ik voel me wel ok, probeer er niet teveel mee bezig te zijn. (Maar dat lukt me niet echt haha)
❤ NOD LIJST ❤ 26 December - Luvvlie: 1e ronde , 2e kindje (28/12 Negatieve test) 31 December - Kzh: - Mamajen: Start in 2014 April/Augustus SDenise ♥Zwanger (0)♥
❤ NOD LIJST ❤ 26 December - Luvvlie: 1e ronde , 2e kindje (28/12 Negatieve test) 3 januari - Kzh: 2e ronde , 2e kindje 31/12 testen! - Mamajen: Start in 2014 April/Augustus SDenise ♥Zwanger (0)♥
Wil je mij erbij zetten start januari/februari. @bevalling zie ik eigenlijk niet tegenop, in die zin dat het hetzelfde gaat zijn. Heb ook geen stressvolle relatie meer, dus gaat vast goed komen...
nog 4 dagen dan kan je testen ! hier nog steeds geen ongi gevoel of iets.. af en toe een raar gevoel in mijn zij ?? haha
❤ NOD LIJST ❤ 26 December - Luvvlie: 1e ronde , 2e kindje (28/12 Negatieve test) 3 januari - Kzh: 2e ronde , 2e kindje 31/12 testen! - Mamajen: Start in 2014 Januari/Februari Evientje April/Augustus SDenise ♥Zwanger (0)♥
❤ NOD LIJST ❤ 26 December - Luvvlie: 1e ronde , 2e kindje (28/12 Negatieve test) 3 januari - Kzh: 2e ronde , 2e kindje 31/12 testen! 23 januari - Mamajen: 2e ronde, 2e kindje zo lang mogelijk proberen te wachten Start in 2014 Januari/Februari Evientje April/Augustus SDenise ♥Zwanger (0)♥
Mag ik mij hier ook melden.. Ook wij gaan er in 2014 weer voor... Ik vind het spannend en vooral heel eng, zie tegen de bevalling op en nu met 1 kind gaat het goed, maar hoe zou het gaan met 2... Maar toch wil ik het heel graag, en man eigenlijk nog veel liever... Dus we gaan er weer voor de volle 100% voor...
❤ NOD LIJST ❤ 26 December - Luvvlie: 1e ronde , 2e kindje (28/12 Negatieve test) 3 januari - Kzh: 2e ronde , 2e kindje 31/12 testen! 23 januari - Mamajen: 2e ronde, 2e kindje zo lang mogelijk proberen te wachten Start in 2014 Januari/Februari Evientje April/Augustus SDenise Najaar s fidel2010 ♥Zwanger (0)♥
Gezellig mendy ! Ik heb dat ook hoor, ene dag lijkt het me heerlijk 2 koters en andere dag ben ik onzeker of ik het wel aankan... maar aan de andere kant, sommige mensen hebben wel meer kids en die redden het ook
Ook al ging de bevalling niet goed, ik weet nu wat zeker wel en niet wil, dus heb er wel vertrouwen in
ik zat net te bedenken. 13 en 14 december had ik elke dag wat vruchtbaar slijm, 15e echt heel veel na het douchen hing er een hele sliert tussen me benen haha. de 16e weet ik ook nog heel goed toen had ik een begrafenis , en toen had ik een hele tijd een druk gevoel en wat steekjes.. ik denk dat mijn ei dus de 16e pas was..dus dat zou betekenen dat me nod pas de 30ste is idd ....