Mama's die gaan voor een 2e kindje in 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Memories, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Heb ik ook best vaak trouwens...zeker in het begin gehad, nu minder maar komt wel eens opzetten..

Ik heb trouwens wel echt veel meer last van hormonen sinds de spiraal... pukkels enzo...

Maandag maar weer even bellen :)

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

Die kunnen daar natuurlijk ook aan liggen had ik niet eens bij stil gestaan (pukkels)
    Heb sinds van de zomer wel veel heftigere allergische reacties (keel dicht zitten etc) waren wel erger geworden sinds het spiraal maar dacht dat dat eigenlijk te maken had met de loop van de jaren zeg maar. Als ik nu terug kijk kan dat ook nog wel eens samenhangen. Maar heb daar niks over terug kunnen vinden...

3. Evientje

Ok ben nu dus opnieuw gaan googlen, in de Nederlandse bijsluiter staat het niet maar in de Canadese bijsluiter (veel uitgebreider) staat het dus wel...

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Van de allergieen of de schimmel ???

Ik weet wel dat er een hoop verschillende bijwerkingen zijn, maar als je zoveel last heb, volgende x gewoon koperspiraal ?

5. Evientje

Als we klaar zijn met kids laat ik mijn eierstokken af knijpen of hoe noem je dat? Ik ben zelf een koperspiraal kindje dus daar ga ik ook niet aan!

6. Evientje

Beide

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    we zijn nu met 12 dames, mooi aantal toch?
    Dan is het ook nog makkelijk te onthouden wie wie is enzo.
    Ik vind het wel fijn om naar FB of een club te gaan zodat je gewoon lekker vrijuit kan praten zonder dat mensen mee kunnen lezen.

Vinden jullie het leuk om op facebook verder te gaan? Dat is wat leuker dan hier.. Kan je ook fotootjes plaatsen en elkaar wat beter leren kennen?

Of een besloten club hier op zwangerschapspagina?

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik vind Fb prima Khz, geen problemen mee :)
    Ik heb nog 1 dame die graag wil meekletsen. dus dan 13, :D

Goedemorgen allemaal btw...
    Straks komt een vriendin even... maar we worden ziek (ml en ik) en hebben beroerd geslapen...

Ik heb trouwens soms ineens een moment van onzekerheid, of ik het allemaal zou redden met 2 kids, jullie ?
    Al is dat vaak alleen na een nacht slecht slapen, maar dan is mijn vrolijke humeur ver te zoeken...

9. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Evietje,
    Dat snap ik ja !
    Ik moet er ook goed over nadenken wat ik wil bij de volgende...

Je bedoelt gewoon steriliseren toch ;) ?

10. Evientje

Ja, heeft een of andere naam... Weet het zo niet meer.

Facebook is voor mij ook goed... Heb alleen geen openbaar profiel is dat een probleem? En kunnen vrienden dan niet mee lezen?

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @evietje

Als je in een gesloten groep zit , kan je elkaars posten lezen, maar alleen van wat er in de groep word gepost, je hoeft geen vrienden te zijn.... Alleen met 1 iemand dan, want die moet je toevoegen aan de groep (geloof ik, weet ik niet zeker)...

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik maak wel een groep, die is inderdaad gesloten/geheim.
    Als jullie mij dan jullie facebook naam doorgeven kan ik jullie toevoegen aan de groep.

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik wil een leuke ticker om af te tellen naar augustus, maar die ik nu heb daar kan je alleen pregnancy of verjaardag doen :|....

even verder zoeken ^^

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
  15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    prima Sdenise! :D

en hier weet ik nog niet wat we gaan doen.. wil eigenlijk niet meer aan de AC.. maar ben er ook nog niet van overtuigt dat ik geen kinderen meer wil..

16. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Goedemorgen nog even hier ben ik ook weer.
    Kleine man is ziek en ik moet werken dit weekend dus dat is even druk...

@Sdenise: ik begrijp je gevoel van twijfel heel goed, hier ook vooral nu die kleine man ziek is, heb me handen vol aan hem en dan denk ik jeetje hoe moet ik dat in hemelsnaam doen als je er nog 1 rond hebt lopen..

Facebook groep is een leuk idee, maar hoe zit dat precies, kunnen mijn vrienden dan zien dat ik lid ben van een bepaalde groep.. Vrienden en familie weten niet dat we er weer voor gaan namelijk...

Wij gebruiken ook geen anticonceptie ja een jasje :D
    Mijn lijf reageert zo slecht op hormonen, wisselende stemmingen, libido killer enz. Dat ik nu sinds een paar maanden gestopt ben, gebruikte overigens de nuva ring...
    Als we klaar zijn met baby's dan mag manlief er toch echt een knoop in laten leggen. Ik heb jarenlang aan de hormonen mogen zitten en kinderen mogen baren vind dat hij er ook wat aan moet bijdragen.. :D

@ KZH: ik heb ook chronisch lyme, of nou ja de chronische restverschijnselen van lyme.. Jij hebt vast ook een lange medische geschiedenis...

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Mendy

Nee die kunnen dat niet zien ;)
    Ik zit ook in een andere besloten groep, dus weet zeker dat niemand het kan zien :)

En precies dat, soms heb ik het zo druk en dan denk oei hoe ga ik dat dan doen...daarnaast past mijn moeder 1 x in de week op en neemt hem vaak dan ook een nachtje mee, maar die luxe is dan voorbij denk ik ;)

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Nee, is helemaal geheim! Kan niemand zien.. En heb de groep een neutrale naam gegeven, mocht iemand over je schouder mee kiijken op je facebook ;)

Oh, wat rot! Hoor het steeds vaker :(
    Hier zijn ze nog onderzoeken aan het doen omdat de laatste behandeling maar voor een deel aansloeg.
    En de internist gelooft wel in restklachten maar wil eerst andere dingen nog uitsluiten.
    En ja, ben al sinds mijn 18e (9 jaar dus) bezig..
    Jij?

19. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Oke, als niemand wat kan zien doe ik mee, wie moest ik PB'en..

Ik heb het vanaf m'n 12de dus nu 14 jaar... Ik ben nu dus wel helemaal uitbehandeld en met de restverschijnselen moet ik mee leven.. Veel moe, slechte weerstand en zeer hoge spierspanning door me hele lijf...
    Voor me spieren ben ik blijvend in behandeling bij een neuro chiropractor en zolang ik daar maar eens in de 2 maanden heen ga gaat het goed. Maar er hoeft niet iets raars te gebeuren of ik ben weer terug bij af...

@Sdenise: ach die twijfels had ik ook ernstig bij de 1ste en dat ging eigenlijk heel makkelijk.. Na een slechte start.. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van doen en over je heen laten komen..

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben ook bang dat er niets meer gevonden gaat worden en dit het gewoon is.. Maar goed, de rest-symptomen zijm toch wel beter dan de klachten toen ik ziek was, en met dat in mijn achterhoofd blijf ik positief.

Wat is dat, een neurochiroprator?
    Ik ben ook op zoek naar iets dat mijn pijnklachten in mijn spieren en bindweefsel kan verminderen maar tot nu toe geen succes..

Ennuh, je kan mij een pb sturen!

Deel Deze Pagina