Nieuwe Ticker! En dames, echt vervelend...ik ken de pijn wel maar onder de naam fibromyalgie en dat is denk ik miss toch anders... Heb in mijn examen jaar van de middelbare school toen een jaar lang in en uit ziekenhuis gelopen, chirurg kon niks vinden en bloed zei niets... toen heeft mijn Ha gezegd dat het "gewoon" zoiets is als fibromyalgie en ik ermee moet leren leven en soms doet het nog heeell erg pijn.... maar heb het zelf daarna ook niet meer serieus genomen... terwijl dat natuurlijk stom is !
Jaaa, mooie ticker! Bij mij is ook fibromyalgie gediagnoseerd, maar later kwam daar de diagnose lyme bij. En of dit nou allebei klachten veroorzaakt, of dat de fybromyalgie er eigenlijk niet is, is noet duidelijk. Maar de klachten komen wel overeen hoor denise..
lyme en fibromyalgie lijken natuurlijk ook wel ernstig op elkaar. Ik had in 1ste instantie ook de stempel fibro.. Omdat ze het toen gewoon niet wisten en er toen nog helemaal weinig over lyme bekend was.. Nu hoor je het steeds vaker en er komt meer onderzoek en bekendheid. Gelukkig maar want Lyme heeft al vele levens verwoest.. Hoe ik nu functioneer daar mag ik niet over klagen, ik weet niet beter meer.. Een neuro chiropractor, is een simpele chiropractor die ook naar de neurologische kant kijkt en daar naar behandeld.. Kijk eens op Chiropractie Rodermans - Chiropractor in Almere en Amsterdam
En nog steeds zijn er veel onwetende internisten.. Ik ben hier in het lokale ziekenhuis bij de internist geweest nadat een proefbehandelimg van de huisarts positief uitpakte, maar binnen 5 minuten stond ik weer buiten.. Nee, kon echt geen lyme zijn want de eliza test was negatief. Met een moeilijke omweg bij het radbout op de lyme poli terecht gekomen, en daar wel de diagnose en behandeling gekregen. Als het aan de internist had gelegen, had ik nu nog in een rolstoel gezeten.. Kan me er nog kwaad over maken
@Khz Ja snap ik, heb sowieso het idee dat veel mensen met deze klachten gewoon naar huis worden gestuurd...
ja, ik denk dat er best veel mis-gediagnosticeerd wordt.. Jammer is dat artsen alleen naar hun eigen vakgebied durven te kijken, en vaak het totaalplaatje missen en daar een verkeerde conclusie bij trekken
Fb prima wie moet ik pben ? Ziektes zh pfff artsen denken dat ze alwetend zijn, zowel met dl en ertprobleem als vl met suikerziekte, met zijn wisselende waardes is letterlijk tegen hem gezegt jah dat moet beter, dan moet je masr ander werk opzoeken... Net alsof het werk voor het oprapen ligt...
Ik ben niet zo weg met artsen in het zkh... Ze hebben bij mij en dichtbij mij al zoveel fouten gemaakt. Verkeerde medicijnen, fout tijdens operatie, verkeerde diagnose, vergeten controles, etc.
Toch vervelend want we zijn zo afhankelijk van die artsen.. Als je mij even een pbtje stuurt voeg ik je toe fidel!
Ziekenhuizen , ziekenhuizen... Ik weet iig dat ik niet in het ziekenhuis beval waar ik met F ben bevallen... Daar hebben ze ook verkeerde keuzes gemaakt... Dus en andere vk en ander ziekenhuis... Hier even naar de stad geweest, nu lekker thuis bij mijn meneertjes...zo lekker eten, f al in bad geweest.... <3 Heb wel enorme kriebels, al is het echt beter om even te wachten (financieel)....maar dromen mag
Ik zal wel in hetzelfde zkh moeten bevallen, maar als ik bij een vk kom dan kan ik niet eens naar dezelfde, heb een andere woonplaats. Maar ziekenhuis is van de regio...
Ook ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm keizersnede, ziekenhuis beviel prima maar deze doet Nog niet aan de natuurlijke vorm van de keizersnede, dus als het weer een keizersnede wordt wijk Ik waarschijnlijk uit naar een ander zh. Zit op werk me tijd uit te zitten.
Hier ook, alleen ik weiger in hetzelfde ziekenhuis te bevallen... Zl heeft 2 weken op de neonatologie gelegen, die was daar wel goed, maar de kraamafdeling en bijbehorende artsen hebben gewoon allemaal fouten gemaakt...
Ik kom weer even kijken en zie dat jullie al best veel gepraat hebben! Leuk om te lezen dat meerdere geen anticonceptie gebruiken.. Benieuwd hoe snel het raak zal zijn!! Voor hier is fb ook geen probleem trouwens.. Ik las iets over waar bevallen.. Hier ben ik vorige keer in het ziekenhuis bevallen en ik wil dat de aankomende keer weer heel graag! Zit trouwens met zo iets geks Ik heb 2 dagen geleden gehoord dat de vriendin van me schoonbroer zwanger is.. Hartstikke leuk!! Alleen ze is er zo ziek van en vertelde deze 2 dagen dus alleen maar over hoe misselijk ze is Nu heb ik sinds vandaag ook last van misselijkheid, zere borsten en ik ben humeurig en moe Ik denk dat het komt omdat ik deze 2 dagen niks anders heb gehoord dan zwangerschapskwalen en daarom mezelf ook zo voel.. Maar ik ga toch maar voor de zekerheid een test kopen morgen ik hou zelf nooit me cyclus echt bij maar ik weet dat ik 2 maanden geleden rond de 17e/18e ongesteld was geweest en deze maand ben ik het dus nog niet geweest..
Spannend sdonya, ben benieuwd. Als je kzh pb't kan ze je toevoegen in de groep. Wanneer ga je de test doen? Vandaag of morgen?
Oeh, spannend SDonya ! Ik kan wel meedoen met de zwangerschapskwaaltjes, want die heb ik sinds de spiraal echt heel erg en elke maand wel een x En idd wanneer ga je testen, morgen ?
Ja ga vandaag testen! Voel me nu alleen weer wel goed op zere borsten na haha. Had wel vannacht opeens gedroomd dat ik zwanger was van een zoontje misschien ben ik er teveel mee bezig haha
Net de test gedaan... Zo onverwachts.. Geen idee wanneer het gebeurt kan zijn... Man is er nog niet klaar voor zegt hij steeds maar hij lacht ook elke keer dus geen idee hoe ik het moet opvatten! Zometeen even samen om de tafel zitten want de planning was eigenlijk juni!! Maar nu eerst de vk bellen!