GEFELICITEERD !!!!! En voor je man (jullie zullen wel even geschrokken zijn , hadden wij bij de eerste..maar dat komt wel goed )
Gefeliciteerd! Snap dat het als een totale verrassing komt. Hier ook geveld door het virus dat hier door het huis waait dus lig ziek op bed. Heb geluk dat mijn man vakantie heeft. Ga weer een poging doen tot slapen.
Dankjulliewel meiden! Man is al bijgekomen gelukkig. Hij springt nog geen gat in de lucht maar zegt wel al steeds dat het een jongen word haha.. Ja sdenise 3 jaar inderdaad!
Voor iedereen een heel mooi, gelukkig, gezind en vruchtbaar jaar! Kzh hoe was je test of nog niet getest?
Wit. En krampen en vanmorgen iets roze.. Maar ik zit of op 10 of op 12 dpo dus ook al is het noet gelukt verwacht mijn ongi eigenlijk pas over een paar dagen
Welkom Sansky ! Fijn oudjaar gehad iedereen ???? @khz Balen, hopen dat het doorzet, kan je weer naar de volgende ronde !!!!
Welkom nieuwe aanwinsten in de groep. Gezellig!!! De beste wensen voor dit mooie jaar. Dat we allemaal maal snel er echt voor mogen gaan en ook dit jaar nog zwanger mogen raken Drukke dagen gehad, dus ZP even goed verwaarloosd Kerst bij schoonouders en mijn moeder gevierd en O&N bij mijn schoonouders geweest en net terug van een dagje bij mijn moeder. Y heeft vandaag voor het eerst in een kinderstoel gezeten, de kinderstoel waar ik en mijn zusje ook nog in gezeten hebben Zo schattig hoe Y daar dan in hing (met een handdoek ernaast valt niet zo snel meer om en kan ze toch erbij zitten, iets wat ze graag doet). Alle feestdagen weer overleefd zonder veel problemen en Y heeft het ook super goed gedaan! Y is nog steeds verkouden en heeft zelfs een aantal dagen behoorlijk moeten hoesten, 1x zelfs de hele fles eruit gegooid in een hoestbui *Acherm, klein meisje...* Inmiddels hoest ze een stuk minder, maar is ze weer meer verkouden (zo lijkt het). Volgende week weer naar het CB voor de 6m controle (ze is dan 5,5m precies, dus eigenlijk iets te vroeg).
Oowjee, helemaal gemist dat SDonya een test had gedaan... Hoe voel je je er nu bij en vooral je man? Bijgekomen van de schrik? Gefeliciteerd hoor! En over FB, vind ik prima. Ben daar meer te vinden dan hier en heb daar meerdere groepen lopen vanuit ZP en vind het eigenlijk ook wel leuk
Zo net een afspraak gemaakt voor het verwijderen van de spiraal, 10 januari gaat hij er definitief uit. En dan hopen dat snel alles weer normaal wordt en we dus ook boor het echie kunnen klussen!
Hoi meiden zou ik hier gezellig mee mogen kletsen? Mijn man en ik willen dit jaar ook graag voor gezinsuitbreiding gaan, we hebben een zoontje van bijna 13 maanden
Hallo! Ik wil ook wel graag meekletsen hier als dat mag! Nu een zoontje van 15 maanden en de laatste pil in dec geslikt
Tuurlijk Gezellig ! en bijna allemaal ook nog best jonge kids ! Ik had vandaag een zw test gedaan want ik voel me een partij zwanger (terwijl dat kan helemaal niet want heb een spiraal).. Negatief natuurlijk en maar beter ook, want met spiraal zwanger is niks !... maar ik heb toch wel erg last van de hormonen, dus laat hem dnek ik in april verwijderen Weet niet of we dan meteen echt gaan klussen, of dat we wachten tot augustus...(waars wel eerder ) @Mira Hihihi leuk he zo voor het eerst in de kinderstoel, dan ineens komt ze er echt bijzitten ! Hier ook drukke dagen gehad en vandaag lekker veel luiers gehaald en wat pyjamatjes..
voor de meiden die mee willen kletsen, wij zijn over aan het gaan naar een (geheime, dus volledige afgeschermde) facebookgroep! Als je mij een PB stuurt, kan ik je toevoegen