Hihi volgens dat ding heb ik volgend jaar veel meer kans op een meisje hahahaa ach bij mij is beide welkom hoor!! Ben niet kieskeurig
hahaha ... hier ook hoor als hij of zij maar gezond is dat voorop gesteld ! toch zou ik stiekem een jochie wel leuk vinden ..al word een ''voorkeur'' vaak niet uitgesproken..ik doe het lekker toch hihi
Oh ik zou het ook wel leuk vinden om een jongen te krijgen. Maar dat is echt een heeeeele lichte voorkeur, want nog een meisje lijkt me ook leuk
Ik ben echt een jongens mama ik zie mijzelf ook geen staartjes maken, ik denk dat ik de kleine zelfs ga leren om fikkie te stoken hahahaha (ik ben geen meisje- meisje) Maar tijdens de zwangerschap was ik heilig ervan overtuigd dat ik een meisje kreeg dus tijdens de 20-weken echo zegt die vrouw: En hier zitten zijn balletjes, dus ik kijk mijn man aan euhh een meisje heeft toch geen balletjes??? Mijn man en die vrouw lagen echt helemaal in een deuk *oeps*
Hahaha geweldig! Ik was ook echt echt echt overtuigt dat het een meisje was, als de echoscopist gezegt had dat het een jochie was had ik hem niet geloofd Wij wisten het trouwens met 15 weken, konden niet wachten
ik droomde over meisjes..maar keek altijd naar jongens baby dingen. ml zei gelijk al een meisje en dat was het ook hihi met 17w pret echo gehad en met 20 w werd het bevestigd
Sdenise ja klopt, heb jji het gehad of je kindje ? Dl haar bilirubine was 360, de arts viel nog net niet van verbazing achterover, eant ze had met die waarde zo'n beetje bewusteloos moeten zijn... Maar dronk sliep pruttelde als een gezonde new born baby.. ( normaal moet deze onder de 140 zijn) Jij bent dan de 2e ik ken nog iemand via zp dan die haar baby t ook gehad heeft, daar was de bilirubine maar 260 maar die was echt futloos.. @geslacht ik dacht echt tit een week of 18 dat t jongen zal worden.. Tot ik een hele rare droom kreeg, l moest werkenn tijdens de bevalling, ik kwam met een taxi had de naam op een memo blladje geschreven en toen werd t een meisje... Dat was zo raar, me lichaam vertelde dus dat ik het verkeerd gedacht had haha, want leek echt een meisje. Voorkeur ach maakt niet uit, meisje is praktisch heb bijna alle kleding bewaard namelijk, een jongen leuk om van beide geslachten eentje te krijgen.. Straks wil ik het denk ik NIET weten, schoonzusje wist het ook niet bij haar zwangerschap, dat lijkt me ook leuk om eens te voelen hoe dat is, de verrassing, dan heb je beiden ervaren, vink wel net zo leuk
jaa daar heb ik ook over na gedacht .. maar ik kan mijn nieuwschierigheid niet bedwingen denk ik haha
Fidel ik heb ook het idee dat ik het niet wil weten maar aan de andere kant ik weet nu al dat ik het niet volhou ben te nieuwsgierig van aard geloof ik hahahaa
nee ik heb er net over na gedacht en nee dat kan ik niet hahahaha en als ik het wel kon zou ml het niet kunnen. ook praktische om het te weten..als het wel een jongetje zou zijn wil ik wel wat stoere pakjes in huis hebben natuurlijk
Behappy laten we afspreken als jij een jongetje krijgt geef ik al mijn jongenskleren aan jouw, en als ik een meisje krijg , krijg ik al jouw meidenkleding hoeven we niets aan te schaffen geloof ik meer
Nounik dacht ook bij willemijn praktisch om te weten, maar achteraf heeft het toegevoegde waarde gehad nee.. Je kan bewust je kindje al de naam geven die je leuk vind, en idd de kleding en kamer op inrichten...
haha DEAL haha hier is wel alles over de top roze hoor .. J. is een echte meisje meisje met een heleboel tutus en vooral ROZEEEE haha
Het klopt inderdaad wat je zegt Fidel maar ik ben wat dat betreft te nieuwsgierig. En bij de mk's riep ik elke keer ik wil het niet weten maar na zoveel mk's zei ik tegen mijn man en nu wil ik verdorie weten wat ik bij mij draag ik wil het levend maken
Behappy slik hahahaha nee hoor gaat goedkomen, hier is alles stoer hahaha en kuch redelijk veel merk hahahaha spencertjes, blousjes, nette broeken, ribbroeken, ga maar door hahaha ja echt een jochie jochie hier hahaha
Ik riep heel hard ik wil geen roze, dus geen roze kraamkados gekregen. Nu is er toch best veel roze in de kast haha