Hallo en goedenavond dames Ook hier eentje die een dochter heeft lopen van 2 jaar en nu opeens zwanger is terwijl de pil heb geslikt. Met een week geleden de test gedaan en een dikke plus... Het hele weekend met mijn gedachten bij de zwangerschap er ontstaat bangheid voor het onbekende twee kindjes. Daarbij komt nog dat ik nu ongeveer 5 weekjes ben em. twee week geleden ben geopereerd onder volledige nacose met alle rotzooi van pillen die er zijn! Van de Week gelijk vk gebeld of jet kwaad kan? Krijg nu vervroegd echo bij 7 weken of het hartje wel klopt ik wordt door gestuurd naar umcg bij 13 week voor echo of alles goed is met de ukkie en geen afwijkingen te zien zijn! Lekkere begin van de zwangerschap ik heb het nog tegen niemand gezegd omdat ik niet weet of alles wel goed is? Jeetje wat spannend en erg onzeker hier... Dus als alles goed gaat in juni 2014 nummertje 2!! ❤️
idd snap het ook wel Fidel. wij willen het weten omdat het gewoon kan..denk wel dat we het voor de buiten wereld ''geheim'' houden dan . haha leuk Wachtende ! ik zag net ook een onwijs leuk pakje voor een jongen ..die ga ik dan echt scoren mocht het zo zijn !
en deze vind ik wel leuk voor J. als aankondiging Tshirt of longsleeve ik ben straks niet meer in mijn eendje - Lovely Baby Gifts jeetjemina..ik zit alweer fijn vooruit de kijken, word er helemaal happy van
allereerst gefeliciteerd ! zal idd wel ff schrikken zijn dan he.. hopelijk is alles goed.. ik zal voor je duimen , en leuk dat je mee kletst !! niet zo fijn begin , maar ik blijf altijd positief !! nogmaals ik zal duimen en dat jullie volgend jaar een gezond 2e kindje mogen ontvangen
Ook wij hopen dit het is wel moeilijk om steeds positief te blijven ben namelijk al 3 dagen met de vk in gesprek omdat zij het niet vertrouwen dus op 29 oktober eerste echo om te kijken
Jacolien, een vriendin van mij is ook onder volledige narcose geopereerd en toen bleek ze zwanger te zijn, dat was schrikken. Een paar weken geleden is ze bevallen van een kerngezonde baby dus het KAN wel meis hou daar aan vast!!!
Eindelijk een positieve verhaal was al op Google aan het zoeken naar verhalen van mensen die het ook hadden mee gemaakt! Maar kan er niet veel over vinden!! Helaas.. Ben blij met z'n verhaal dat een ander het ook heeft mee gemaakt!! Bedankt
Behappy geweldig shirt!!!! Hahaha ik wil die met "ik ben stoer, ik word grote broer"hahahaha Shit zeg we zijn nog niet eens zwanger
Meiden ben er weer vandoor, kleine man is wakker!! Hele fijne avond nog en mooie dromen voor vannacht!!
Trouwens dan woon je niet heel ver uit de buurt iig, ik moet maandag met dochterlief naar t umcg Ik ken 4 mensen die niet wisten dat ze zwanger waren, waarvan eentje 3 dgn voor de bevalling nog volop aan het feesten en zuipen was, met buikpijn 3 dgn later de 1e hulp op, ze ging bevallen whaaaaaat!! Gezond meisje! 2e was een klasgenoot heeft nog knieoperatie ondergaan tijdens de zwangerschap, gezond kindje De derde wist het pas met 32 wkn, ze was dus maar 9 wkn bewust zwanger 4e is een meisje van 15 die er met 24 wkn achter kwam, tot die week ook niks geen buik niks, ze at alleen als een slootgraver, sindsdien dat ze het wist begon ook de buik te groeien.. Hoop je een beetje positief te stemmen!!!
@all dat is veel geklets! @Behappy Ja een hele leuke meid staat er eerste , je word denk ik niet meer van de troon gestoten !. Maar nu wel zeker voor een 2de in 2014 ? Worden we misschien toch tegelijk zwanger (Voor iedereen, heb behappy ook wel eens gesproken in een ander topic ) Eerst was het nog tijdje wachten toch? Mijn vriend wil graag en ik voel dat ik er steeds meer klaar voor ben. @Fidel Mijn zoontje had het sowieso maar ik was ook ziek geworden, ik heb daarna nog 4 dagen 24 uur antibiotica gehad in het zh en nog 7 dagen thuis.. Hier was zijn billi gehalte niet eens zo extreem hoog, maar hij was wel extreem futloos en kon niks en spoog continu . Gelukkig na bijna 2 weken ging het weer goed en mochten we naar huis . Ben je trouwens bang dat het misschien weer gebeurd? Ik ben wel zo nu dat ik perse in het ziekenhuis wil bevallen en ik wil dat ze beeb 2 extra in de gaten houden voor als het weer gebeurd, zelfde met mij tijdens de bevalling. @wachtend Truste
Die is leuk !! vreselijk he, ik ben al een idee aant bedenken voor de inrichting van t kamertje, dat terwijl die nog gerealiseerd moet worden emv een dakkapel... Weet al wat voor thema, mickey/ minnie mous/donald katrien duck! Ik vind dit een ontzettend leuke tutlap, zou het een jongen zijn dan knip ik de strik eraf Velours knuffeldoek van 'Minnie' Meisjes babykleding - Kiabi - 7,99 Willemijn heeft als thema winnie the pooh, maar vind wel leuk om wat anders te doen, ik had ook bedacht dat ik straks de aankleedkussenshousen laat borduren ipv peperduur geborduurd te kopen, ik wil dan felgekleurde (turquease of geel of groen of rood) en dan mickey of donald erin, ik ken iemand die dat goed kan doen!
@all Daarnet nog een gesprek met Vl gehad want ik wil wel weten vanaf wanneer hij geen kinderen meer wilt. Hij vind zichzelf (niet nu maar later) al erg oud.. en hij vind rond 36/37 nog wel oke, dus hij zou volgend jaar in de tweede helft heel graag willen starten en ik vind dat ook wel een fijn vooruitzicht! Hebben we wat meer duidelijk van wat we beiden willen en een leuk vooruitzicht