Yeahhh hier net kleine 2!! Uur geslapen wel omdat hij geen ochtendslaapje heeft gehad. Zl kreeg zijn prikjes hij is te licht en te klein maar ze zei meteen als ik zie hoe beweeglijk jullie zoon is kan hij nooit genoeg binnen krijgen om te verbranden mocht ZL echt blijven weigeren om te gaan slapen overdag dan mogen we hem nu kindival aanbieden worden ze wat rustiger van voor het slapen. Hier is hij altijd DRUK! ! Zit hij niet achter de beesten aan dan gebruikt hij papa en mama wel als klimrek. @zwanger bij mij wist iedereen het eigenlijk meteen (ik kan echt mijn mond niet houden en ineens was ik gestopt met roken en af en toe een wijntje.... dan krijg je vragen ) Zal dus nu weer zo zijn want na ZL zijn geboorte helaas weer begonnen met roken. Als ik nu zwanger zou zijn zullen heel veel mensen het te vroeg gaan vinden en heel veel zullen blij voor ons zijn.. Dat hou je geloof ik wel. P.s. ZL nog geen last van de prikjes!!!! Hopen dat het zo blijft!!
Gelukkig heeft hij geen last van zn prikje ! Ooh gaan ze dat nu al geven ? :0 volgens mij zijn alle kids zo druk als ze net leren lopen enz. Hier ook een drukke dame ..maar dat laat ik zo word vanzelf wel minder. Jaa idd nou ik doe een dansje voor je hoor als je zw bent haha En ach pure jalozie die negatieve reacties
@ wachtend ; fijn dat ie toch nog even geslapen heeft, en dat hij (nog) geen last van zijn prikjes heeft.. hopen dat dat zo blijft!!! Wanneer ga je stoppen met roken?
Ik kende het helemaal niet joh..ga je het ook proberen ? Slaapt hij nog 2 x overdag dan ? Ze slaapt hier weer niet spring stuiter door het ged heen, savonds id ook drama valt pas tegen 22.00- 22.30 in slaap, maakt niet uit wel of geen middagslaspje, wordt er knettergek van strontnarig. Zij wordt er okk driftig van, vind je t gek met te weinig slasp Ik denk dat het door de laatste kiezen komt Heb nu eerst een nieuwe projector van winnie the pooh besteld, 30 dgn op proef kijken of het helpt, had eerst een ander maar daar vind ze niks meer aan..
Hier was het al weken om 7:00 uur wakker dan rond 9:00 uur gaf hij aan moe te zijn in zijn bedje leggen en ja hoor 10 minuten later krijsen alles uit de kast trekken om maar eruit te mogen. Vaak dan toch maar weer eruit halen en om 12 uur weer proberen maar nee hoor na 10 minuten weer gillen, krijsen volledig over zijn zeik gaan en dan toch maar weer eruit op een moment want tja een volledig overstuur kind is ook niet leuk Dan tegen 17:00 uur was hij niet meer te houden inderdaad wat jij ook al zegt Fidel driftig, gillen krijsen dus dan maar eten flesje en tegen 18:00 / 18:30 uur op bed leggen. En dan vaak nog de hele avond rommelen slapen, huilen, slapen, huilen wat ik merkte bij ZL was als hij overdag wel lekker had geslapen hij de nacht ook goed door kwam. Werd het overdag niet willen slapen dan was het rond 2:30 uur gillen echt alles en dan alleen stil te krijgen met een flesje water, even knuffelen. Het word hier nu echt zo'n spriraal waar hij zelf niet uit komt. En nu heeft ZL daar ook al veel langer last van en ook meerdere keren opgenomen geweest om hem weer te "resetten" want in het ergste geval sliep hij niet meer dan hooguit 6 uurtjes in 24 uur. Veel te weinig dus. Ik wil dit weekend nog afwachten wat hij gaat doen (ook om een volgende opname te voorkomen) en anders ga ik mooi dat spul halen. Een fase is niet erg maar als dat ten koste gaat van hemzelf vind ik het niet meer grappig. Dus ik probeer nu alles voor te zijn. En hoor meerdere mensen erover dat het erg goed hielp bij de kinderen en het is op natuurlijke basis heeft alleen wel inwerk tijd nodig. Maar ja als ZL zichzelf weer voorbij gaat rennen omdat hij gewoon niet wilt slapen dan moet het maar
Nee joh van vsm neem ik aan, homeopatisch.. Kan het gebruik kwaad verder dan, worden ze er slomer van int gedrag ofzo? Of helpt het gewoon met slapen ?
Het is idd van vsm en het zorgt er geloof ik wat ik begreep alleen voor dat ze wat rustiger zijn voor het slapen. En iets dieper slapen waarschijnlijk. Hier kan ik de trap niet oplopen of ZL is alweer wakker. Dus ja ik denk dat ik het dit weekend nog aan kijk of hij het oppakt en anders ga ik het halen.
Hmmm ik wacht even af laat jouw het eerst proberen... Had net gelezen gemiddeld kind van 18 mnd slaapt 13,5 uur per etmaal, tis op het moment 10 gemiddeld of ze verzet har hele ritme...
@wachtend Proberen waard dan , ben benieuwd of het helpt, hier helpt niks van vsm. Maar dat slapen, dat is gelukkig nu minder drama, maar daarvoor ook erg ! Van wanneer is je zoontje ? @Behappy Ja ik moet ze ook laten kletsen, ik trek me er ook niet heel veel van aan. Het is ook niet dat we nu zwanger zijn of gaan worden, duurt nog wel even . Tegen die tijd kan ik er denk ik niet meer op wachten !
@Behappy op dit moment is zijn ritme ook zo ! Maar dat was eerst niet zo, is ook alleen thuis, in de wagen slaapt hij niet meer.. wel lekker toch ^^
Mijn zoon is van november 2012 het is nu echt zo'n periode weer dus we wachten nog even af kijken of hij zichzelf hersteld of niet.
@sdenise Ik vind t wel een fijn ritme. Als ze om 9u of latwr wakker word slaapt ze maar 1x van 12-15 Nee idd moet ze maar laten praten. Weet dat me sm het ook wel vroeg zou vinden terwijl ze zelf elke x na 7 maanden al weer zwanger was whahaaha. Lekker doen wat je eigen hart je zegt
zoo kleine meid ligt alweer lekker te slapen , ik heb nog ff de afwas gedaan..nu relax! haha ml en ik hebben het nu telkens over : ''Ze'' , ben benieuwd wat ''ze'' gaan studeren enzo hahaha
Slapen: Y is nog geen 3 maanden, dus slaapt nog na iedere voeding. Na de ochtend-, middag- en avondfles spelen we nog even met haar of laten we haar alleen spelen in de box en daarna gaat ze lekker naar bed De fles voor de nacht geven we op haar kamer, zo min mogelijk licht aan, en dan slaapt ze door tot de volgende morgen. Ik denk dat Y op dit moment nog ongeveer 16 a 18 uur per dag slaapt waarvan ongeveer de helft in de nacht is en de rest verdeeld over de dag na de flessen. Ik ben ook wel benieuwd welke keuzes ze in het leven gaat maken als ze wat ouder is. Wat ze gaat studeren, hoe haar karakter gaat zijn (nu is ze vooral een erg makkelijk, tevreden en blij kind, maar merk je wel dat ze steeds meer zichzelf gaat zijn en gaat ontdekken dat ze zelf ook dingen kan doen/kiezen/in gang zetten). Vanavond is manlief met Y in de douche geweest, daarna was ze doodop, dus flink aan het krijsen en hebben we haar lekker op bed gelegd. Na een paar minuten was ze al weer stil en sliep ze. Daarna ben ik naar mijn zusje geweest om een steekwagentje op te halen. We gaan binnenkort de achtertuin eindelijk aanpakken en stenen die in de voortuin opgestapeld liggen moeten naar achteren en dan is een karretje fijner dan steen voor steen verhuizen Inmiddels weer lekker thuis met de benen omhoog. Straks nog een fles geven. Morgen maar beginnen aan het verplaatsen van de stenen en mss in de middag naar de kapper *Heel erg nodig!* en in de middag naar schoonouders om daar te eten (wekelijk met het hele schoongezin, erg gezellig!). Weer genoeg te doen dus
@kapper heerlijk ff jezelf verwennen, hier trouwens ook echt nodig maar gun me de tijd niet echt. ja leuk he om daar over na te denken, wat voor sport enz. wel fijn dat jullie meisje nog lekker slaapt enzo, ik kan me dat nog amper herinneren hoe dat was gek he , maar komt denk ik ook omdat toen ons meisje net 5 dagen was we noodgedwongen bij me sm moesten wonen omdat ons huis er ernstig aan toe was.. asbest enz. scheuren overal..en lekkage ...pff ook daarom wil ik graag de kraamweek over doen, .. gelukkig konden we toen ze 2,5 maand was weer terug .. nu zijn we inmiddels verhuist naar een veilig , wel kleiner huis maar alles voor veiligheid
ik kijk de afleveringen van kleine babys grote zorgen terug..helft gemist.. wel beetje eng om te zien allemaal..en merk dat ik echt nog een EMO trut ben haha stomme hormonen