Mama's die gaan voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Vaatdoek oh wat verdrietig :( een dikke knuf voor jou! Sterkte ermee meid. Duimen dat het zsm weer raak zal zijn!

@Joyce2013 oh wat snappend! Ik duim voor je!

@Meisje93 ik hoop met je mee. Nu je nod afwachten en duimen op een mooie test!

Mijn libido is sinds eergisteren met de minuut aan het stijgen :roflmao: nog geen vruchtbaar slijm gespot, het begint wel steeds meer rekbaar te worden. De ovutesten blijven licht en mijn temp schommelt nog tussen 36.1 / 36.2 :rolleyes: ik hou nu alles heel goed bij. Ik voel altijd vanalles, maar heb geen flauw idee wanneer mijn ei gesprongen zou zijn. Ben dus echt reuze benieuwd!

Vaatdoek vindt dit leuk.
  2. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Fluss1984 ik heb die app ook! Idd super handig en overzicht. Vond de ff wat minder. Enige handige eraan is dat kruisje wat je eisprong aangeeft, maar verder reuze irritant. Mijn ingevoerde gegevens raakten continue zoek. Heb hem weer verwijderd. Ik hou mijn temp maar gewoon bij in 'mijn kalender' :)

3. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Dank @Manana lief van je.

@Fluss1984 wat leuk je hier ook te zien en..... zwanger!!! Gefeliciteerd meid! Voel je je goed?

Helaas heb ik vorige week een miskraam gehad, dus we beginnen weer aan een nieuwe ronde. We willen graag weer opnieuw zwanger worden.

Heeft iemand ervaring met de ovulatietesten van de action?
    Ik hoor er positieve verhalen over maar ook minder, zelfs dat als een man deze test doet dat de man zelfs een eisprong gehad heeft :roflmao:

Dusssss..... wie heeft er ervaring mee?
    Ik voel altijd wel de week wanneer mijn ei gaat springen, of het de sprong (klinkt dat grappig) zelf is weet ik niet. Maar altijd precies 2 weken later ongesteld.
    Nadat ik zwanger werd na mijn 1e miskraam van mijn zoontje had ik dit niet gevoeld, en wil nu wel weten wanneer het het goede moment zou zijn.
    Die dingen van CB zijn reteduur zeg! Gewoon niet te doen mocht mijn cyclus een aantal weken van slag zijn...

4. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik ben er deze ronde mee begonnen, maar heb nog geen eisprong gespot hoor. Tot nu hele lichte strepen en dus een negatieve test. Ik heb er best veel goede verhalen over gelezen. Veel ervaring heb ik er nog niet mee. Ik vind ze wel erg fijn in gebruik. Ik hou niet zo dipsticks en al dat gedoe met urine opvangen. Ik plas veel liever over een stokje :p

Vaatdoek vindt dit leuk.
  5. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Whaahaha, ik heb dat ook hoor, liever over een stokje plassen, al dat ´gezeik´ hahahah. :D
    Maar ben benieuwd, ga ze toch eens kopen komend weekend...

Manana vindt dit leuk.
  6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Stiekem heb ik dat ook :rolleyes: heb veel afscheiding maar spot geen bloed meer dus bij die ene veeg gebleven tot nu toe. Ren wel elke keer naar de wc om te checken hihi!

Ja die afscheiding heb ik ook altijd na me eisprong. Nu duimendraaien op de wachtbank.

Wat naar zeg :(, sterkte! Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Manana super zeg dat je libido stijgt. Dan zal het niet meer lang duren.

@Vaatdoek geen ervaring met ovulatie testen.

@Joyce2013 oke top! Dan weet ik zeker dat ik hem gehad heb maandag. :)
    ben ik nu alweer 3dpo dus.

veel afscheiding klinkt veelbelovend! Mijn duimen draaien nog voor je.

Manana en Joyce2013 vinden dit leuk.
  8. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha geweldig... maar weet als je test niet donker is hoe weet je dan dat je ei al gesprongen is? Of heb ik gemist dat je piek al is geweest?

Il heb ervaring met ovulatietesten van de action. Bij mij altijd een licht streepje echt een een tuurstreep maar als me piek nadert loopt hij altijd mooi op en vanaf dat moment test ik ook 2 keer per dag om hem niet te missen.

9. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Joyce2013 ik bedoel mijn eerdere eisprongen waarbij ik van alles voelde. Mijn ei is nog niet geweest hoor :p ovutest van vadaag was hetzelfde als die van gisteren.

Veel afscheiding klinkt goed! Duim duim duimmm!

Heb nu wel rugpijn en veel steken in mijn rechterzij :rolleyes: zoals ik zei, ik voel dus altijd van alles! Maar gezien de ovutest en mijn temp is er nog geen ei onderweg :rolleyes:

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha oo zie je wel denk huh heb ik iets gemist... :roflmao: Maar hopelijk komt je ei er aan kun je ook plaats gaan nemen op het wachtbankje!

11. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    O nee vaatdoek, wat vreselijk van je MK. Wel weer met goede moed verder?

Ik vond de ovutesten van de action minder fijn, bij mij werden ze nooit echt donker. Ik vind de extra gevoelige van 2besure of van sensitest wel fijn, maar dat zijn wel dipsticks.
    Je kan die van de action natuurlijk gewoon eem ronde proberen, hopelijk is het volgende ronde weer raak.
    Als je maar niet de ovutests van t kruidvat koopt, die zijn waardeloos.

Heel veel succes vaatdoek!

12. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Klinkt inderdaad alsof hij al geweest is. Ook omdat je afscheiding weer veranderd is en je libido omlaag. Vaak heb je juist in aanloop naar de eisprong een hoog libido (zoals ook Manana nu merkt :D). Spannend! Welkom op het wachtbankje :)

13. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ah nee wat verdrietig zeg. Zie in je onderschrift dat het ook al de 3e keer is :(. Hoop dat je snel weer in verwachting mag zijn van een plakkertje!

14. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat spannend zeg! Snap dat je stiekem hoop hebt!

15. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik gebruik de dipstick van sensitest en vind die erg fijn. Maar ik ben dan juist weer geen fan van over een stokje plassen :roflmao:

16. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Pff als ik ongesteld ben krijg ik altijd zo'n flashback naar mn bevalling... doet niet zoveel pijn natuurlijk maar die krampen en die rugpijn.... en dan die verschikkelijke pijn in mn **** alsof er een baksteen in zit ofzo! Net als met t persen... dan denk ik oeioeioeioei! Dat moet dan ook weer na 9 maanden :'(

@Vaatdoek ach wat verschrikkelijk! Ik zou zo verdrietig zijn! Zeker nu dat ik weet wat ik al heb...

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja toch wel heh! Heb ik weer een mooie lf.
    haha ja eerst had ik ook een hoog libido. :)

heh wat vervelend van die flasback's. niet leuk als je dat elke keer terug krijgt als je ongesteld bent.
    2e bevalling schijnt soepeler te gaan :)

milou1991 vindt dit leuk.
  18. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Geldt dat ook als er bijna 6 jaar tussen de bevallingen zit? :roflmao:
    @milou1991: vervelend dat je zoveel last hebt.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    denk het wel hoor. en ze zeggen dat een 3e weer moeizamer gaat.

ach dat is net zoals de kans op dat je vliezen breken tijdens het winkelen. ;)

milou1991 vindt dit leuk.
  20. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Dat hoop ik! Sowieso hoop ik dat ik dit keer wél zelf kan bevallen en lekker thuis. Ingeleid voelt voor mij toch alsof ik het nof niet vanuit mezelf heb mogen meemaken.

Deel Deze Pagina